Alle plaatjes van Tinypic werken niet op mijn pc?quote:
Jawel, ze doen het weer. Zal wel weer een storing zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:50 schreef Somberling het volgende:
[..]
Alle plaatjes van Tinypic werken niet op mijn pc?
Ik begin weer helemaal leip te worden. Helemaal gestoord in mijn hoofd. En dan is de dag pas net begonnen.
Heb alle cookies verwijderd en een scan op mijn pc gedaan. Foto´s doen het hier ook weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, ze doen het weer. Zal wel weer een storing zijn geweest.
Dat wordt rustig aan doen vandaag.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:09 schreef Somberling het volgende:
[..]
Heb alle cookies verwijderd en een scan op mijn pc gedaan. Foto´s doen het hier ook weer.
Prachtig! Weer een keer wat anders dan hel en verdoemenis.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:24 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Perspectief tekening aangepast.
haha nice, ik haat het dat ik dus dit niet kan, als je er zo naar kijkt dan lijkt het allemaal simpel?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:24 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Perspectief tekening aangepast.
Who cares?! Posten die hap!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:41 schreef kree het volgende:
had wel weer poging gedaan van de kerk hier, maar weet niet of ik die wel durf neer te zetten hahaha
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Prachtig! Weer een keer wat anders dan hel en verdoemenis.
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha nice, ik haat het dat ik dus dit niet kan, als je er zo naar kijkt dan lijkt het allemaal simpel?
het lukt mij niet gewoon
Precies wat LordofLeaves zegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:41 schreef kree het volgende:
had wel weer poging gedaan van de kerk hier, maar weet niet of ik die wel durf neer te zetten hahaha
Leuk, leuk. Vind dit een mooie reeks van tekeningen.quote:
Thanksquote:Op zondag 27 mei 2018 18:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Vind dit een mooie reeks van tekeningen.
Dank je.quote:
Ben wederom weer zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:02 schreef Somberling het volgende:
[..]
Thanks
Straks weer een tekening aanpassen. Heb al een idee in mijn hoofd.
Van de eerste plaat van Black Sabbath! Hun eerste 6 albums zijn klassiekers en ken ik uit mijn hoofd. En ik weet dat jij Sabbath fan bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank je.Je zag de Sabbath referentie? Haha.
[..]
Ben wederom weer zeer benieuwd.
nicequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening van de hemelpoort.
Haha, ik ben een Sabbath fan ja. Al heb ik het de laatste maanden weinig beluisterd. Moet Master of Reality er maar weer es opgooien.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:31 schreef Somberling het volgende:
[..]
Van de eerste plaat van Black Sabbath! Hun eerste 6 albums zijn klassiekers en ken ik uit mijn hoofd. En ik weet dat jij Sabbath fan bent.![]()
Tekening is bijna klaar. Voel me godzijdank eindelijk weer goed. Was helemaal opgeknapt gister van het vrijwilligerswerk. Heb 2 uur het hele terrein schoon staan maken in de brandende zon.
Zeer mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening van de hemelpoort.
Dit is een cover van de Carpenters, of wisten jullie dat wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
@ Somberling, dit luister ik nu al een dikke week.
Jazeker, Shonen Knife maakte er een prachtige coverversie van.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een cover van de Carpenters, of wisten jullie dat wel.
Thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
nice
het is echt te heet hier trouwens. Mij te heet allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |