500 topics geleden verwijderd door I.quote:
?quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
De nachten zijn nog kanslozer dan een maand geleden.
moentjuh en nog iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn twee figuren bijna nonstop elkaar aan het blocken geweest
Whehehequote:Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je je voorstellen dat I. en Mikey niet op vakantie waren en jij en mistig nog vol gas meededen.
Had iedereen een punt of 10
Oepsie!quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
500 topics geleden verwijderd door I.
Ik denk dat z'n autopostscripts teveel van 'm gevraagd hebben en hij de tijd krijgt om even bij te komen.quote:
quote:
Ik heb de laatste versie gepakt, dus dat regel je zelf maarquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Thnxx plemp je mij er ook weer tussen?
Nostalgie man!quote:
Ga je land verdedigen danquote:
Dat is dat ik vrij spel heb in de nacht. Daar is nu absoluut geen sprake meer van.quote:
Weet ik niet hoe dat moetquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie gepakt, dus dat regel je zelf maar
idee is best leuk.quote:
Dat denk ik niet hij kon het ontzettend bont maken en dan nog niet uitgeschakeld worden door Murp of Taglianoquote:
Dunnoquote:
Als dat nou eens waar was...quote:
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:
quote:
geen zinquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je land verdedigen dan
[..]
Dat is dat ik vrij spel heb in de nacht. Daar is nu absoluut geen sprake meer van.
Blokken ze je daar ook?quote:
Ik zal me er eens mee komen bemoeien!quote:
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.quote:
Ben jij een tijger ? Grrrrrrrr 🐯quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.
Goedzo!quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.
Bij jou?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:04 schreef Already_in_use het volgende:
T regent, t regent, blablablablaaaaaa
Ja... maar ik zie de zon alweer achter de wolkjes lachen naar mijquote:
Ziet nou niemand dat mijn UI een zwarte panter is?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij een tijger ? Grrrrrrrr 🐯
Zit op mobielquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziet nou niemand dat mijn UI een zwarte panter is?
Grrrrrrrr
waarop?quote:
ben je ziek?!?quote:
Dank je maar zit aan de cranberriesap dan weet je vast hoe laat het is...quote:
Dank je... nou ja gillende blaasontsteking becoming nierbekontstekingquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah toch niet ernstig hoop ik?
Beterschap.
op een tochtig hoekje gestaan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je... nou ja gillende blaasontsteking becoming nierbekontsteking
Jij wou toch het recept weten van de kokosballetjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Je bedoeld buitensex!? Zeg gewoon wat je bedoeldquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Clicks_nl het volgende:
nee, buitensex bedoelde ik niet
moest alleen aan de opmerking van oma denken
die riep dat altijd als iemand blaasontsteking had
en de link tussen m'n oma en buitensex is er 1 waar ik niet eens over WIL denken
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij wou toch het recept weten van de kokosballetjes?saved to evernote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet but not that sweet !
waarom gewoon niet van alles houdenquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef Clicks_nl het volgende:
ik hou van kokos
en van billen
iets minder van tetten
maar wel meer van tetten dan van kokos
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef Clicks_nl het volgende:
ik hou van kokos
en van billen
iets minder van tetten
maar wel meer van tetten dan van kokos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]eerlijk is eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi lichaam'' I am under no obligation to make sense to you.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Oeiiiiii. Nooit nierbekkenontsteking gehad maar wel eens collegatje gezien die het had. Was niet prettig.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je... nou ja gillende blaasontsteking becoming nierbekontsteking
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij wou toch het recept weten van de kokosballetjes?Ich auch. DankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Dank je ... ja geen walk in the park maar helaas niet vreemd voor mij.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oeiiiiii. Nooit nierbekkenontsteking gehad maar wel eens collegatje gezien die het had. Was niet prettig.
Heel veel beterschap dan Lexy!
waarvoor dankquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben de plaatjes hofleverancier !
Waarvoor ik dat doe?quote:
Smaken verschillen!quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:58 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
waarvoor dank
al heb ik je betere plaatjes zien posten
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Niet naar haar bakkes kijken
Die kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo maar eens naar de sportschool hahahahSometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die kont![]()
Zo maar eens naar de sportschool hahahah
4 setjes van 10 burpees 20 squats 20 mountainclimbers 40 sec planken en 20 jumpsquatsquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die kont![]()
Zo maar eens naar de sportschool hahahah
Dmquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:08 schreef Already_in_use het volgende:
Serieus?
Ben wel benieuwd naar jou kont nu haha
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Leuke schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Moest ff zoeken hihiquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hopelijk is mijn DM niet kapot
Ik ben ook nog maar een paar maandenquote:
En wie was de onderzoeker want ik heb nog steeds niet je goddelijke lichaam mogen aanschouwen :quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Uit onderzoek komt naar voren dat ik de rondste billen van FOK! heb.
Pannenkoek kont...mwuhahaha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een paar maanden
Geleden begonnen om van een pannenkoek kont rondere billen te krijgen
Graag willen wij bewijs zodat we dit kunnen verifiëren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Uit onderzoek komt naar voren dat ik de rondste billen van FOK! heb.
honger nu.quote:
En lineaire benchpress 30 kgquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pannenkoek kont...mwuhahaha.
Maar met die oefeningen die jij net zegt?
ik weet niet wat dat zijn hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
4 setjes van 10 burpees 20 squats 20 mountainclimbers 40 sec planken en 20 jumpsquats
Goed om te horen dat het echt werkt! Ik hou het in me achterhoofd. Thanx!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En lineaire benchpress 30 kg
Jup!
Roep je nou de wacht?quote:
De onderzoekster zit bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En wie was de onderzoeker want ik heb nog steeds niet je goddelijke lichaam mogen aanschouwen :
En ze onderzoekt ook heel mannelijk en vrouwelijk Fok!quote:
Dacht ook wel dat het een gegeven was eigenlijk prrrrrrr.quote:
Als broeder Trippincoin iets beweert is dat gewoon waar!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En ze onderzoekt ook heel mannelijk en vrouwelijk Fok!
En jij bent te pussy om een foto te posten
Bada bing bada boom!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En ze onderzoekt ook heel mannelijk en vrouwelijk Fok!
En jij bent te pussy om een foto te posten
In ieder geval tot het tegendeel bewezen wordquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als broeder Trippincoin iets beweert is dat gewoon waar!
Nog nooit gebeurd!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval tot het tegendeel bewezen word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat was ook een beetje het hele punt van mijn statement om jouw statement kracht bij te zettenquote:
Ik squat veel meer dan jij dus zijn mijn billen ook veel ronder.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Squats
Met een stok achter je langs blijf je in een goede houding
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Flipje moet gewoon een foto posten jaahh !!! Ik wil hem zienen Lexy ook
Nou als we het over meten is weten hebben!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik squat veel meer dan jij dus zijn mijn billen ook veel ronder.
Wiskunde.
Durft ie toch nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou als we het over meten is weten hebben!
Ik heb met biologie geleerd dat een vrouwenlichaam net even anders in elkaar steekt qua spier/vet massa!
En dat ze ronder zijn zal ik ook niet willen ontkennen maar daarvoor moet ik ze eerst zien.
Fair deal jij eerst en ik dan !
Ja ik ben van de ferme taal sorry dat he er zo achter moest komenquote:
Gewoon blijven doen, vind het wel mooiquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben van de ferme taal sorry dat he er zo achter moest komen![]()
Maar onbedoelde woordgrap
Ze mogen ook wel 'per ongeluk' naar mij verstuurd wordenquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Wil jij mijn kont ook zien Lexy?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Wil jij mijn kont ook zien Lexy?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel 'per ongeluk' naar mij verstuurd worden
Wacht...Komt eraanquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]niet zeuren als ik verliefd word to !
heb jij een vrouw dan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn billen zijn alleen voor de ogen van god en mijn vrouw.
Jammer net een paar letters teveel heb ik God damned!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn dat niet een en dezelfde persoon danquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
goeiequote:Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn dat niet een en dezelfde persoon dan
Ja sorry haagsquote:
Shit per ongeluk naar jou gestuurdquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel 'per ongeluk' naar mij verstuurd worden
broeder Trippincoin is veel maar hij is natuurlijk niet de Heere.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn dat niet een en dezelfde persoon dan
Nee zn vrouw!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
broeder Trippincoin is veel maar hij is natuurlijk niet de Heere.
Beet jij nou in mijn kont?quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Feeling hot hot en nee geen koorts godamneD wat een ass heeft Ready!
Jij hebt mijn oefeningen niet nodig !!
Hnnggg!!
Impliceer je nu dat FC een vrouw is in een lesbische relatie waarin Coin de broek aan heeftquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
broeder Trippincoin is veel maar hij is natuurlijk niet de Heere.
Dat is Mevrouw Trippincoin. Een vrouw kan toch nooit de Heere zijn, malle lexquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is Mevrouw Trippincoin. Een vrouw kan toch nooit de Heere zijn, malle lex
Whahaha wacht maar als je bij Johannes komt!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is Mevrouw Trippincoin. Een vrouw kan toch nooit de Heere zijn, malle lex
De spot drijven met de Heere is niet iets wat mijn goedkeuring heeft.quote:
Houd godverdomme je mond dichtquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De spot drijven met de Heere is niet iets wat mijn goedkeuring heeft.
Blasfemie!quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Houd godverdomme je mond dicht
Ja wat?!?quote:
Waarom niet beide?quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben je celibatair of gefrustreerd ?
Dankje wel Nijntje. Tot latersquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar even wat nuttigs doen thuis. Scoor ze!
Again: waarom niet beide?quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
Waarom wel? Kan toch ook niet in God en Allah tegelijk geloven.quote:
Moentjuhhhhhhquote:
Hey dat wilde ik je vragen ja. Waren het wel gwn lachende gezichtjes geworden ?quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moentjuhhhhhh![]()
De traktatie was goed bevallen bij de kinders.
quote:
Hahaha. Ja toch maar de veilige weg gekozen. Had echt ook zo'n plaatje in me hoofd met die schreeuwende/jankende kinderen. Jij ook hè?quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey dat wilde ik je vragen ja. Waren het wel gwn lachende gezichtjes geworden ?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Ja toch maar de veilige weg gekozen. Had echt ook zo'n plaatje in me hoofd met die schreeuwende/jankende kinderen. Jij ook hè?
Was echt binnen no time klaar. 25 minuutjes.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe lang deed je erover om 30stuks te maken?
quote:
Rustigquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Harder roepen. Capslock aan. Zo hoort hij je toch niet man
Lolquote:
Heel het leven maar leren leren leren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Een mus vang je niet met een trompet citrusvrucht, je moet nog veel leren
Ik ben geen jinx, ik ben een zwarte panter!quote:
Jammer dat meneer Konijn dat nou weer niet snaptquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De punten. Daarom reageerde ik niet meer.
anders ik welquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:23 schreef Already_in_use het volgende:
Dat waren wel genoeg puntjes LCMS.
Nu wil ik weer punten punten
ohquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij doet voor spek en bonen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |