500 topics geleden verwijderd door I.quote:
?quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
De nachten zijn nog kanslozer dan een maand geleden.
moentjuh en nog iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn twee figuren bijna nonstop elkaar aan het blocken geweest
Whehehequote:Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je je voorstellen dat I. en Mikey niet op vakantie waren en jij en mistig nog vol gas meededen.
Had iedereen een punt of 10
Oepsie!quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
500 topics geleden verwijderd door I.
Ik denk dat z'n autopostscripts teveel van 'm gevraagd hebben en hij de tijd krijgt om even bij te komen.quote:
quote:
Ik heb de laatste versie gepakt, dus dat regel je zelf maarquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Thnxx plemp je mij er ook weer tussen?
Nostalgie man!quote:
Ga je land verdedigen danquote:
Dat is dat ik vrij spel heb in de nacht. Daar is nu absoluut geen sprake meer van.quote:
Weet ik niet hoe dat moetquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie gepakt, dus dat regel je zelf maar
idee is best leuk.quote:
Dat denk ik niet hij kon het ontzettend bont maken en dan nog niet uitgeschakeld worden door Murp of Taglianoquote:
Dunnoquote:
Als dat nou eens waar was...quote:
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:
quote:
geen zinquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je land verdedigen dan
[..]
Dat is dat ik vrij spel heb in de nacht. Daar is nu absoluut geen sprake meer van.
Blokken ze je daar ook?quote:
Ik zal me er eens mee komen bemoeien!quote:
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.quote:
Ben jij een tijger ? Grrrrrrrr 🐯quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.
Goedzo!quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij katachtigen moeten af en toe solidair zijn met elkaar.
Bij jou?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:04 schreef Already_in_use het volgende:
T regent, t regent, blablablablaaaaaa
Ja... maar ik zie de zon alweer achter de wolkjes lachen naar mijquote:
Ziet nou niemand dat mijn UI een zwarte panter is?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij een tijger ? Grrrrrrrr 🐯
Zit op mobielquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziet nou niemand dat mijn UI een zwarte panter is?
Grrrrrrrr
waarop?quote:
ben je ziek?!?quote:
Dank je maar zit aan de cranberriesap dan weet je vast hoe laat het is...quote:
Dank je... nou ja gillende blaasontsteking becoming nierbekontstekingquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah toch niet ernstig hoop ik?
Beterschap.
op een tochtig hoekje gestaan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je... nou ja gillende blaasontsteking becoming nierbekontsteking
Jij wou toch het recept weten van de kokosballetjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Je bedoeld buitensex!? Zeg gewoon wat je bedoeldquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Clicks_nl het volgende:
nee, buitensex bedoelde ik niet
moest alleen aan de opmerking van oma denken
die riep dat altijd als iemand blaasontsteking had
en de link tussen m'n oma en buitensex is er 1 waar ik niet eens over WIL denken
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij wou toch het recept weten van de kokosballetjes?saved to evernote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet but not that sweet !
waarom gewoon niet van alles houdenquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef Clicks_nl het volgende:
ik hou van kokos
en van billen
iets minder van tetten
maar wel meer van tetten dan van kokos
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef Clicks_nl het volgende:
ik hou van kokos
en van billen
iets minder van tetten
maar wel meer van tetten dan van kokos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]eerlijk is eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi lichaam'' I am under no obligation to make sense to you.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |