Pavon. En. Mount. Komen. Niet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
Magallan zal wel binnenkort komen. Dan nog even Pavon en Mount halen en je gaat erop vooruit ipv achteruit deze zomer qua selectie.
Magallan is toch ook niet beter dan De Ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
Magallan zal wel binnenkort komen. Dan nog even Pavon en Mount halen en je gaat erop vooruit ipv achteruit deze zomer qua selectie.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
Magallan is de vervanger van Viergever.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Magallan is toch ook niet beter dan De Ligt.
En omdat die twee samen iets van 40-45 miljoen moeten kosten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is alleen geloofwaardig als Stijn het doet
Kunnen we ze 3 keer kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat die twee samen iets van 40-45 miljoen moeten kosten.
Ze waren een paar weken terug bezig met Mathias Jensen, maar daar rondom is het nu helemaal stil. Ook veel concurrentie qua clubs die hem willen inlijven.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:01 schreef TheJanitor het volgende:
En wie moeten we kopen voor de CVM positie? Schone kan niet meer, maar heeft zoveel rendement. Als je daar een Dedoncker neerzet mis je toch wat G+A.
Oh.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft maar 50 miljoen liquide middelen, Hans
Wij zijn het plebs.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom post stinho hier niet meer? Komt het door die foto van Stevenmac?
Gewoon nog een '6' erbij halen en een KANON voor linksbuiten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh.
Dan maar even Ziyech, Onana, Neres en de Ligt verkopen.
Zou een goede kunnen zijn. Al dacht ik dat hij meer aanvallend was (dus dat daar nu Labyad voor gekomen is ipv die dude), maar ik heb hem nooit zien spelen dus ik zou het niet zeker weten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren een paar weken terug bezig met Mathias Jensen, maar daar rondom is het nu helemaal stil. Ook veel concurrentie qua clubs die hem willen inlijven.
Volgens mij kan hij ook wel op alle posities op het middenveld uit de voeten, dus ook wel het spel verdelende vanaf 6. Is alleen de vraag of Ten Hag drie echte voetballers op het middenveld wil hebben, of minimaal één echte kuitenbijter.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou een goede kunnen zijn. Al dacht ik dat hij meer aanvallend was (dus dat daar nu Labyad voor gekomen is ipv die dude), maar ik heb hem nooit zien spelen dus ik zou het niet zeker weten.
Labyad heeft bij Utrecht vrijwel altijd als aanvallende middenvelder gespeeld. Om hem dan bij ons op de vleugel te gaan zetten zou weer eens debiel zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:26 schreef Befbekje het volgende:
Gewoon Frenkie de Jong op 6 en Donny van de Beek op 10, Gustafson op 8 en dan Labyad op 11, ja toch.. Dolberg op 7 en Huntelaar op 9..
Ja, en bij PSV rechtsbuiten..quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Labyad heeft bij Utrecht vrijwel altijd als aanvallende middenvelder gespeeld. Om hem dan bij ons op de vleugel te gaan zetten zou weer eens debiel zijn.
dat helpt letterlijk niks toch? 2e voorronde CL er uit kom je toch in dezelfde ronde als de nr 3?quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat Ajax trouwens die tweede voorronde niet eens overleefd als ze met een compleet nieuw elftal komen.. Je kunt beter gewoon derde eindigen in de competitie..
Scheelt een ronde..quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat helpt letterlijk niks toch? 2e voorronde CL er uit kom je toch in dezelfde ronde als de nr 3?
Labyad is fysiek veel verder en komt ook met veel meer ervaring naar Ajax. Bovendien is hij een heel stuk verstandiger en vooral meer gedreven. Die wil echt nog iets van zijn carrière maken.quote:
Bal?quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Labyad is fysiek veel verder en komt ook met veel meer ervaring naar Ajax. Bovendien is hij een heel stuk verstandiger en vooral meer gedreven. Die wil echt nog iets van zijn carrière maken.
Als je ziet wat er van Aissati is geworden....
Terwijl dat van de 4 jonge PSV Marokkanen (Afellay, Aissati, Bal en Labyad) toch echt degene was met de meeste potentie.
Aissati had wel een paar aardige fases bij Ajax, onder Van Basten nog een tijdje (tot dat middenveld open werd gereten door PSV bij die 6-2) en daarna nog eens onder De Boer toen hij die winnende maakte tegen PSV en kampioen werd. Maarja daarna helemaal niks meer geworden nee.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Labyad is fysiek veel verder en komt ook met veel meer ervaring naar Ajax. Bovendien is hij een heel stuk verstandiger en vooral meer gedreven. Die wil echt nog iets van zijn carrière maken.
Terwijl dat van de 4 jonge PSV Marokkanen (Afellay, Aissati, Bal en Labyad) toch echt degene was met de meeste potentie.
Zijn CL debuut. 17 jaar en Jaap Stam en Seedorf worden er nog zwetend wakker van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aissati had wel een paar aardige fases bij Ajax, onder Van Basten nog een tijdje (tot dat middenveld open werd gereten door PSV bij die 6-2) en daarna nog eens onder De Boer toen hij die winnende maakte tegen PSV en kampioen werd. Maarja daarna helemaal niks meer geworden nee.
Had wel veel van Aissati verwacht. Jammer toch.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Marokkanen redden het zelden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel veel van Aissati verwacht. Jammer toch.
Ooijer heeft ook een aardige carrière gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Van Persie deed het toch wel aardig?
Is altijd wel opvallend.quote:
Staat ook zelden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Van Persie deed het toch wel aardig?
Denk dat een beperkt spelertje als Ooijer wel echt het maximale er uit heeft weten te halen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ooijer heeft ook een aardige carrière gehad.
Zeker. Had wel de kwaliteit om ongelooflijk hoog te pieken als het echt moest. Tegen Brazilië, boooh.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat een beperkt spelertje als Ooijer wel echt het maximale er uit heeft weten te halen.
Als dat geen toeval was, dan heeft hij juist niet alles eruit gehaald.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Had wel de kwaliteit om ongelooflijk hoog te pieken als het echt moest. Tegen Brazilië, boooh.
Mentaliteit is ook een onderdeel van je package. Dat is net zo beperkt beïnvloedbaar als techniek.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als dat geen toeval was, dan heeft hij juist niet alles eruit gehaald.
Alle Marokkanen terug naar ondiepquote:Op donderdag 17 mei 2018 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook el Kadiri van Ajax naar Utrecht.
Opvallend.
Omdat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best bijzonder, Mazraoui wel op de reservelijst voor het WK met Marokko maar Labyad zit helemaal niet bij die selectie of op de reservelijst.
Die heeft nog niet gekozen dus dat is politiek.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best bijzonder, Mazraoui wel op de reservelijst voor het WK met Marokko maar Labyad zit helemaal niet bij die selectie of op de reservelijst.
https://www.ajaxshowtime.(...)staat-momenteel-vastquote:Op donderdag 17 mei 2018 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft nog niet gekozen dus dat is politiek.
Labyad heeft het de laatste oefenwedstrijd verpest door erbij te lopen als een vedettequote:Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Labyad heeft het de laatste oefenwedstrijd verpest door erbij te lopen als een vedette
Je eigen kapitaal vernietigen om de carrière van één van je spelers te frustreren.quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:56 schreef El-Capone het volgende:
Wat een rat die Kluivert. Lekker een jaar laten verrotten op de tribune, die paar miljoen die je er voor zou kunnen vangen ten spijt.
Calandgod, jij kan me altijd kalmerenquote:Op donderdag 17 mei 2018 20:12 schreef Caland het volgende:
Brammesss is mad
Gras is groen
Helemaal niets in Amsterdam
Gewoon lekker op de bank laten rotten bij de onder 19, zou moralistisch het juiste zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon lekker verkopen voor een miljoen of tien.
Gewoon lekker verkopen en van dat geld een goede vervanger halen heb je veel meer aan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de bank laten rotten bij de onder 19, zou moralistisch het juiste zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:19 schreef Brammess het volgende:
Gewoon lekker op de bank laten rotten bij de onder 19, zou moralistisch het juiste zijn.
Precies, geef je ook nog eens het juiste signaal af aan andere jeugdspelers. Die halen het dan wel uit hun hoofd om dit soort geintjes te flikken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of om uberhaupt een contract te tekenen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:44 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Precies, geef je ook nog eens het juiste signaal af aan andere jeugdspelers. Die halen het dan wel uit hun hoofd om dit soort geintjes te flikken.
Goedemorgen Hansquote:Op donderdag 17 mei 2018 20:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)el-gebeurd~a947bb51/
(lol)
Gewoon zoutzuur in de bidons van alle Raiolingen gietenquote:Op donderdag 17 mei 2018 20:59 schreef TheJanitor het volgende:
Alvast voorspelling: over 3/4 jaar gaat hetzelfde gebeuren bij Gravenbergh.
En Raiola zal Unuvar vast ook verleiden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:59 schreef TheJanitor het volgende:
Alvast voorspelling: over 3/4 jaar gaat hetzelfde gebeuren bij Gravenbergh.
Dat topic heb ik gemaaktquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lach graag
(Neem bijvoorbeeld eens een kijkje in het lach hier twente uit topic, lol)
Zit er dik in. En Brobby. Als die niet al naar Engeland gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Raiola zal Unuvar vast ook verleiden.
Best lopende reeks in tijden, daar mag je best trots op zijn makkerquote:
Ik hoef niet meer geld, alleen meer dan het plafond terwijl ik niets heb laten zien en 20% van mijn toekomstige transfersom.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoef niet meer geld, zegt de kneus die bedelt om meer geld.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:03 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je eigen kapitaal vernietigen om de carrière van één van je spelers te frustreren.
Alsjeblieft zeg. Kluivert wilt niet verlengen. Prima. Verkopen en nooit meer omkijken.
Ik begrijp al die emoties bij de supporters om dit soort contractuele perikelen nooit.
Brobbey is toch de nieuwe Castillionquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zit er dik in. En Brobby. Als die niet al naar Engeland gaat.
Van de Beek kan je ook wel een vraagteken achter zetten. Al kwam de Telemike afgelopen week met het nieuws dat deze transfers worden GEBLOKKEERD.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Dus van de zomer :
Kluivert
Ziyech
Onana?
De Ligt?
Neres?
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Dus van de zomer :
Kluivert
Ziyech
Onana?
De Ligt?
Neres?
Denk dat er minimaal twee daarvan nog wel verkocht worden, zeker Onana heeft wel een pittige transferwens.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van de Beek kan je ook wel een vraagteken achter zetten. Al kwam de Telemike afgelopen week met het nieuws dat deze transfers worden GEBLOKKEERD.
Als je ook gelooft dat Ajax die transfers gaat blokkeren ben je wel echt extreem naïef lolquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er minimaal twee daarvan nog wel verkocht worden, zeker Onana heeft wel een pittige transferwens.
Ik zie ze dat best doen met nog meer gezeik als gevolgquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je ook gelooft dat Ajax die transfers gaat blokkeren ben je wel echt extreem naïef lol
Vorig jaar Overmars "wij zeggen geen ja als er 40 miljoen voor Sanchez komt"quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je ook gelooft dat Ajax die transfers gaat blokkeren ben je wel echt extreem naïef lol
40+2 blijft wel echt legendarischquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar Overmars "wij zeggen geen ja als er 40 miljoen voor Sanchez komt"
Uiteindelijk overstag gaan met 42 miljoen (lol)
Alleen nog.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:11 schreef BobW het volgende:
VD Beek zei toch dat hij gewoon blijft?
Ik zie alleen nog Onana, De Ligt en Neres als mogelijke vertrekkers, in die volgorde van waarschijnlijkheid.
Als ze alledrie weggaan wel, maar ik acht de kans groter dat ze alle drie blijven. Ik denk dat er eentje nog gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen nog.
Gewoon halve basisteam weg
Middelmaat uit Argentinië halenquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Er blijft tijdens de transferperiode niks over van het huidige ajax.
Benieuwd hoe Netto hier mee om zal gaan.
Ik niet echt.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Er blijft tijdens de transferperiode niks over van het huidige ajax.
Benieuwd hoe Netto hier mee om zal gaan.
Overmars mag best een nieuwe Neres-achtige speler halen hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Weer 10 of 15 miljoen betalen voor een Neres of Cvitanich-achtige speler.
Cvitanich was geen slechte speler hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Weer 10 of 15 miljoen betalen voor een Neres of Cvitanich-achtige speler.
Die zakte altijd meteen door het ijs als het minder ging.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cvitanich was geen slechte speler hoor.
Precies ja. Duidelijk dat een aantal van de spelers het niet eens was met het vertrek van Keizer. De Ligt en Onana hebben zich daar eerder ook al over uitgesproken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:23 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dat Kluivertje eigenlijk niet zo veel verkeerd zegt.
Wij zitten toch ook met z'n allen te zeiken op het beleid (of gebrek aan beleid juist), dat zien die spelers toch ook.
Ajacieden zijn nou eenmaal bijzonder racistisch.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies ja. Duidelijk dat een aantal van de spelers het niet eens was met het vertrek van Keizer. De Ligt en Onana hebben zich daar eerder ook al over uitgesproken.
Andy van der Meyde gekeken zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:05 schreef Caland het volgende:
Is er niet gewoon een soort kabel nu
Onana, Ziyech, Kluivert gaan ook buiten het voetbal veel met elkaar om toch?
Klopt. Maar was zeer zeker geen slechte speler.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zakte altijd meteen door het ijs als het minder ging.
Vooral dat De Ligt zijn conclusies trekt dat hij beter weg kan gaan is veelzeggend imo. Die jongen komt altijd prima en slim over in de media.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies ja. Duidelijk dat een aantal van de spelers het niet eens was met het vertrek van Keizer. De Ligt en Onana hebben zich daar eerder ook al over uitgesproken.
Ik heb deze toppa tijdens mijn afwezigheid gevolgd en begrijp dat De Ligt rond de 60 mio moet gaan opbrengen. Dus ik snap dat wel.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nou eenmaal bijzonder racistisch.
Op De Ligt hoor je geen enkele vorm van kritiek.
Hij kon wel scoren tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar was zeer zeker geen slechte speler.
GMTAquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De Ligt zegt niet dat geld er niet toe doet terwijl hij ver boven het maximale geldbedrag eist.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde Pereirogod.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kon wel scoren tegen de kleintjes.
Eerder dit seizoen werd de meest begaafde speler ook al uitgefloten en belaagd door supportersquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb deze toppa tijdens mijn afwezigheid gevolgd en begrijp dat De Ligt rond de 60 mio moet gaan opbrengen. Dus ik snap dat wel.
Dat weet jij niet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Ligt zegt niet dat geld er niet toe doet terwijl hij ver boven het maximale geldbedrag eist.
Misschien wil hij het wel, maar hij is niet zo dom om dat zo in de media te brengen.quote:
Van de Beek een dom dravertje noemenquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder dit seizoen werd de meest begaafde speler ook al uitgefloten en belaagd door supporters
Ze zien daar blijkbaar liever domme dravertjes als kamper Donny (van de block)
Ajax is een beetje als Feyenoord aan het worden
Gewoon een Klaassen 1.2quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek een dom dravertje noemenHij is geen Vilhena
Moeilijk te zeggen Rens. Hadden we niet ook allemaal hoge verwachtingen van Tete, Riedewald en Bazoer? En de van de Memph?quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Verschil is ook dat de Ligt de top wel gaat halen en Kluivert hooguit middenmoter in Spanje.
De Ligt weet dat hij na Ajax sowieso een klapperrrrr gaat maken. Voor Kluivert zit er nog een tussenstop en die gaat 50/50 zijn omdat hij er nog niet klaar voor is.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Verschil is ook dat de Ligt de top wel gaat halen en Kluivert hooguit middenmoter in Spanje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vind dat die wat overschat wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek een dom dravertje noemenHij is geen Vilhena
Er is toch helemaal geen hype rondom die jongen?quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vind dat die wat overschat wordt.
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan beter voetballen dan Klaassen.
Bazoer had ik veel van verwacht.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen Rens. Hadden we niet ook allemaal hoge verwachtingen van Tete, Riedewald en Bazoer? En de van de Memph?
Nja wel meer dan iets.quote:
Nouri was op zijn 20e ofzo nog steeds niet doorgebroken in deze kneuzencompetitiequote:Op donderdag 17 mei 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja wel meer dan iets.
Al is hij niet zo talentvol als Frenkie of Nouri was verder, maar wel telkens een upgrade van Siem naar Klaassen naar van de Beek.
Nouri heeft echt niks laten zien in het eerste.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja wel meer dan iets.
Al is hij niet zo talentvol als Frenkie of Nouri was verder, maar wel telkens een upgrade van Siem naar Klaassen naar van de Beek.
Ja want elke speler maakt dezelfde ontwikkelingscurve door (lol)quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouri was op zijn 20e ofzo nog steeds niet doorgebroken in deze kneuzencompetitie
Dan ben je vooral een walgelijke hype
Als je écht zo'n talent ben spel je op je 18e iedereen al koekoek. Anders ben je gewoon een normale of matige voetballer. Je speelt in Nederland hé.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want elke speler maakt dezelfde ontwikkelingscurve door (lol)
Nouri had altijd een aanloopperiode nodig om aan het hogere niveau te wennen, maar werd daarna wel meteen de beste speler.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouri heeft echt niks laten zien in het eerste.
Laten we nou niet gaan overdrijven met die jongen.
Achahbar ookquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri had altijd een aanloopperiode nodig om aan het hogere niveau te wennen, maar werd daarna wel meteen de beste speler.
Ik zeg niet dat hij het gegarandeerd had gehaald maar dat hij in de jeugd het grootste talent was staat buiten kijf, en dat op basis van voetballend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |