rabderritquote:
Je hebt ze gewoon nog allemaal toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ojee mijn punten worden afgepakt
boehoehoehoehoe
ik heb ze allemaal kapot gestampt want ik heb ze toch allemaal zelf gehaald hehehehequote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon nog allemaal toch?
wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Jammer dat mikey er niet is... Marlous is op tv
Ah dat verklaart, ik kijk nooit naar SBSquote:
quote:
Snap ik... NIET!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah dat verklaart, ik kijk nooit naar SBS
Ik kijk in het algemeen vrijwel geen tv meer behalve sportquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Snap ik... NIET!
Er zijn ook wel leuke programma’s ik ben met je eens dat dit niet een topprogramma is maar, in my defensie ik klikte hem net aan !
Oi!quote:
Ik kijk ook veel terug vooral op npo3 maar ik vind André ik haal alles uit het leven.. leuk maar eigenlijk alle real life soaps lekker genieten van een ander zn leven! En dus ook Utopia ..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk in het algemeen vrijwel geen tv meer behalve sport![]()
En als er programma's zijn die ik echt wil zien kijk ik ze 9 van de 10 keer terug op uitzending gemist ofzo.
altijdquote:
ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Klopt! Maar dat ligt meer aan anderen dan aan mij. Bij mij is what you see is what you get! De meesten hier zijn karikaturen met meerdere Nicks
Daar haal je de meeste er wel zo van naar boven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Klopt! Maar dat ligt meer aan anderen dan aan mij. Bij mij is what you see is what you get! De meesten hier zijn karikaturen met meerdere Nicks
Wie ben jij dan en kom niet met dit is Mn enige naam want daar trapt Tante Lexy niet inquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar haal je de meeste er wel zo van naar boven.
Wie is de nummer 1 tante lexy ?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wie ben jij dan en kom niet met dit is Mn enige naam want daar trapt Tante Lexy niet in
Dit is niet mijn enige account nee, heb er wel een paar hiervoor gehad. Laatste 2/3 jaar dat ik die in gebruik had vooral veel geklierd in KLB.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wie ben jij dan en kom niet met dit is Mn enige naam want daar trapt Tante Lexy niet in
Uhuhquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is niet mijn enige account nee, heb er wel een paar hiervoor gehad. Laatste 2/3 jaar dat ik die in gebruik had vooral veel geklierd in KLB.
Sinds 2015 is dit wel de enige die ik gebruik
Ja idem ik kan het toch niet controleren bij 2 fokkers zou ik er geld voor bieden om er achter te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb 2 kloons. 1 gebruik ik nooit, de ander zeer sporadisch.
welke dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja idem ik kan het toch niet controleren bij 2 fokkers zou ik er geld voor bieden om er achter te komen
Misbruik. Dat klinkt nogal zwaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Omdat er ook misbruik van word gemaaktmaar ja dat is ook je goed recht alleen ben ik zo niet..
Ja ingewikkeld laat maar.. next onderwerp !quote:
hoi lexy.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hey M1st1g ...
ja dat moet ik hier maar niet zeggen
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In Almere is een man gearresteerd die een kloon misbruikt zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |