abonnement Unibet Coolblue
pi_179178949
Discussie topic over Utopia 2 en UTO2, maar hou het wel leuk met zijn allen. ^O^

Hoe zien jullie het voor je?

[ Bericht 99% gewijzigd door Gizmogirl28 op 15-05-2018 17:00:46 ]
pi_179179187
Feedback voor UTO2 toch?

-UTO-forum gaat dicht.
-Nieuw UTO 2-forum gaat open.
-Nieuwe topics (COS, Updates, Streamverslagen, Kijkcijfers, Feedback Uitzending-topic etc.).
-UTO / [FAQ / policy] Welkom op het Utopia-forum! kan een update gebruiken
-Oude topics die kunnen blijven (UTO SC, Het Grote Social Media Topic).
Facebook/Twitter kan worden gewijzigd in Social Media.
-Oude bewoners topics blijven in dit forum.

[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 15-05-2018 17:12:23 ]
SOONY
pi_179179192
Nou ja ik had het al aangegeven, schone lei. Als de cos doorloopt is het prima. (voor de kijkcijfers).
Maar de bewonerslijst kan richting archief. De topics die wat van waarde hebben zoals het facebook topic en media en memory lane dat is wel leuk. De rest moven :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179179207
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:05 schreef DKUp het volgende:
Feedback voor UTO2 toch?

-UTO-forum gaat dicht.
-Nieuw UTO 2-forum gaat open.
-Nieuwe topics (COS, Updates, Streamverslagen etc.).
-Oude topics die kunnen blijven (UTO SC, Het Grote Social Media Topic).
-Oude bewoners topics blijven in dit forum.
Oh ja de SC mag ook blijven
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179179297
Heel gek idee. De Cos voor cos houden. :@
pi_179179328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maar jullie zijn hier met 5 moderators (neem ik maar even over van CC), en daarmee zouden jullie zeker wel wat kunnen sturen/participeren in overige topics of deze zelf kunnen proberen te starten. Ik heb hier even een Screencap gemaakt van de 'actieve' topics van de afgelopen twee maanden
[ afbeelding ]
Het is een combinatie van algemene topics/reeksen en een handvol topics waarbij er daadwerkelijk iets specifieks besproken wordt:
UTO / Het spel wordt niet eerlijk gespeeld door redactie van Utopia! geen deelname in de discussie van de mods
UTO / Single Baldr mega succes geen deelname in de discussie van de mods
UTO / Castingdag Utopia geen deelname in de discussie van de mods
UTO / Uto 2.0
UTO / Terugkerende inwoners in Utopia 2.0 geen deelname in de discussie van de mods
UTO / Utopia moet blijven omdat..

In anderhalve maand zijn dit alle topics die er imo waren over specifieke gebeurtenissen/speciale gelegenheden. Bijna allemaal zonder ook maar een reactie van de mods.
Er zijn in die anderhalve maand 6 mensen vertrokken! Er zijn oud-inwoners op bezoek geweest, er zijn weet-ik-hoeveel evenementen georganiseerd. Je zou toch verwachten dat dat genoeg reden is voor discussie buiten een slowchat. Populariteitspolls, nominaties, zeg het maar, er lijkt me meer dan genoeg te bespreken buiten de COS.
Ik neem jullie niets kwalijk en snap dat jullie mijn visie misschien niet delen, maar het is niet alleen zo simpel als 'daar is niets aan te doen'.
pi_179179340
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:05 schreef mootie het volgende:

[..]

En daar ligt geen taak voor de mods, om de users de weg te wijzen?

Oh, dus er gaat nu weer niet strenger gemod worden.
Ik snap het niet meer.
pi_179179558
Stormlooptopic!
pi_179179683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je mag je visie delen geen probleem. :)

Als een mod niet post hoeft niet te betekenen dat het ook niet gezien word.

Ik bedoel meer dat als er een topic weggezakt is dat er geen animo voor is. Wij gaan dat als mod niet omhoog schoppen als niemand er wil reageren, vaak komt het later wel weer omhoog als users daar behoefte aan hebben.

Als je graag in een topic wil reageren mag je dat altijd doen. Dan komt het wel weer bovenin te staan. Dat gebeurd vaker. :)
pi_179179688
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:10 schreef mootie het volgende:
Heel gek idee. De Cos voor cos houden. :@
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden/nooit op een tr knop druk. Terwijl er wel degelijk ergernis is van mijn kant.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179179717
Kunnen we de SC en de COS niet samenvoegen? Kijken hoe dat gaat?
pi_179179760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je mag je visie delen geen probleem. :)

Als een mod niet post hoeft niet te betekenen dat het ook niet gezien word.

Ik bedoel meer dat als er een topic weggezakt is dat er geen animo voor is. Wij gaan dat als mod niet omhoog schoppen als niemand er wil reageren, vaak komt het later wel weer omhoog als users daar behoefte aan hebben.

Als je graag in een topic wil reageren mag je dat altijd doen. Dan komt het wel weer bovenin te staan. Dat gebeurd vaker. :)
Maar dat is zijn punt helemaal niet.
pi_179179771
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we de SC en de COS niet samenvoegen? Kijken hoe dat gaat?
Jezellig O+
pi_179179792
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we de SC en de COS niet samenvoegen? Kijken hoe dat gaat?
NEE :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:33:47 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179179849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je mag je visie delen geen probleem. :)

Als een mod niet post hoeft niet te betekenen dat het ook niet gezien word.

Ik bedoel meer dat als er een topic weggezakt is dat er geen animo voor is. Wij gaan dat als mod niet omhoog schoppen als niemand er wil reageren, vaak komt het later wel weer omhoog als users daar behoefte aan hebben.

Als je graag in een topic wil reageren mag je dat altijd doen. Dan komt het wel weer bovenin te staan. Dat gebeurd vaker. :)
Met alle respect, maar ik geloof niet dat je Strangers punt vat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179179978
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is zijn punt helemaal niet.
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik geloof niet dat je Strangers punt vat.
We kunnen er weinig aan doen als er weinig/geen animo is voor een topic.
Erin mee posten zal niet veel uithalen, ik post soms wel in een ander topic, maar daar loopt het niet meer storm door.
pi_179180013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

We kunnen er weinig aan doen als er weinig/geen animo is voor een topic.
Erin mee posten zal niet veel uithalen, ik post soms wel in een ander topic, maar daar loopt het niet meer storm door.
Dit topic gaat toch over utopia.2 lozen die handel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179180035
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

We kunnen er weinig aan doen als er weinig/geen animo is voor een topic.
Erin mee posten zal niet veel uithalen, ik post soms wel in een ander topic, maar daar loopt het niet meer storm door.
Maar je kunt mensen in de Cos die dingen voor zulke topics bespreken, wel meenemen naar die topics. En dan niet zelf in de Cos er over meepraten.
Dan neem je het voortouw.
pi_179180300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

We kunnen er weinig aan doen als er weinig/geen animo is voor een topic.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, zoals ik al aangaf ik mijn post die hierboven gequote is, hebben de mods aan de meeste enkele topics niet eens deelgenomen in het topic en verder gaf ik al eerder aan dat het forum mijns inziens niet makkelijk te navigeren is door een wildgroei aan sticky, centrale en reeks-topics, waardoor topics over nieuwtjes makkelijker ondergesneeuwd raken.
quote:
Erin mee posten zal niet veel uithalen, ik post soms wel in een ander topic, maar daar loopt het niet meer storm door.
Dat snap ik, maar we beginnen dalijk (hopelijk) weer vers. Utopia is een van de populairste forums van FOK!, en ik denk dat er de afgelopen paar jaar geen ander subforum zoveel nieuwe users heeft binnengehaald als UTO in het begin. In mijn mening haal je die nieuwe users bij UTO2.0 niet binnen met alleen 3 goedlopende reeksen. Als een casual kijker moet ik (een geoefende fok-poster), hele reeksen COS doorstruinen op zoek naar nieuws of meningen van andere kijkers en daarmee loopt FOK! denk ik veel posts, users en boeiende discussies mis. Als moderators zouden jullie in een nieuw subforum een leidende rol kunnen aannemen in het opzetten van dit soort topics. Lavenderr heeft zo al eerder succesvol BNW een nieuw leven ingeblazen dus ik weet dat het kan.

Nogmaals dit zijn gewoon tips die mij de moeite van het uitproberen waard lijken en er tenminste voor zouden zorgen dat ik weer meer meepost in dit subforum.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stranger op 15-05-2018 18:00:37 ]
pi_179180362
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:54 schreef Stranger het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, zoals ik al aangaf ik mijn post die hierboven gequote is, hebben de mods aan de meeste enkele topics niet eens deelgenomen in het topic en verder gaf ik al eerder aan dat het forum mijns inziens niet makkelijk te navigeren is door een wildgroei aan sticky, centrale en reeks-topics, waardoor topics over nieuwtjes makkelijker ondergesneeuwd raken.

[..]

Dat snap ik, maar we beginnen dalijk (hopelijk) weer vers. Utopia is een van de populairste forums van FOK!, en ik denk dat er de afgelopen paar jaar geen ander subforum zoveel nieuwe users heeft binnengehaald als UTO in het begin. In mijn mening haal je die nieuwe users bij UTO2.0 niet binnen met alleen 3 goedlopende reeksen. Als een casual kijker moet ik (en geoefende fok-poster), hele reeksen COS doorstruinen op zoek naar nieuws of meningen van andere kijkers en daarmee loopt FOK! denk ik veel posts, users en boeiende discussies mis. Als moderators zouden jullie in een nieuw subforum een leidende rol kunnen aannemen in het opzetten van dit soort topics. Lavenderr heeft zo al eerder succesvol BNW een nieuw leven ingeblazen dus ik weet dat het kan.

Nogmaals dit zijn gewoon tips die mij de moeite van het uitproberen waard lijken en er tenminste voor zouden zorgen dat ik weer meer meepost in dit subforum.
Dit is wel een rake post, en plus wat en waar is Gert ? Prima mod maar doet hier niks meer.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179180382
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Dit is wel een rake post, en plus wat en waar is Gert ? Prima mod maar doet hier niks meer.
Effectief zien we alleen Gizmo en Lavenderr. Urb vrij sporadisch de laatste maanden. Punkman eigenlijk nooit.
pi_179181066
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Effectief zien we alleen Gizmo en Lavenderr. Urb vrij sporadisch de laatste maanden. Punkman eigenlijk nooit.
Wie? ;)
pi_179181259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:34 schreef Punkman het volgende:

[..]

Wie? ;)
Dat dus. ^O^
pi_179182615
Mijn mening: Gewoon doorgaan en niet iets nieuws opzetten voor Utopia 2.
Utopia blijft Utopia, of er nou een 1 of 2 of 3 of 4 achter zet.
Programma zelf veranderd ook niet echt, binnen afzienbare tijd weer 15 inwoners (inclusief een aantal bekende gezichten ) en om de zoveel tijd stemmen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 19:51:46 #25
137949 Disana
pi_179182901
Ik ben voor een frisse start, dus geen voortzetting van de bestaande topics. Laten we vergeten hoe druilerig het was.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:08:06 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_179184475
Wat mij betreft hoeft die lange lijst met oud-bewoners er niet meer in. Nieuw programma. Nieuwe bewoners.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 21:10:59 #27
137949 Disana
pi_179184512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij betreft hoeft die lange lijst met oud-bewoners er niet meer in. Nieuw programma. Nieuwe bewoners.
En toch, als ik naar het aantal views kijk, worden ze door nog best veel mensen bezocht.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:12:43 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_179184539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:10 schreef Disana het volgende:

[..]

En toch, als ik naar het aantal views kijk, worden ze door nog best veel mensen bezocht.
Ja, dat verbaasde mij ook zo :o
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 21:26:54 #29
137949 Disana
pi_179184816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat verbaasde mij ook zo :o
Dat van Billy is zelfs tot een deel 4 gekomen. Het verbaast me niet.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:32:41 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_179184944
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat van Billy is zelfs tot een deel 4 gekomen. Het verbaast me niet.
Nee, van Billy verbaast het mij ook niet.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:34:58 #31
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179184987
Vlinder is buitencategorie.
SOONY
pi_179185006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat van Billy is zelfs tot een deel 4 gekomen. Het verbaast me niet.
Plus nog haar eigen CV topic. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 21:36:27 #33
137949 Disana
pi_179185021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:35 schreef Punkman het volgende:

[..]

Plus nog haar eigen CV topic. ;)
Ik ben benieuwd of ze opnieuw zo iemand kunnen vinden.
pi_179185047
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze opnieuw zo iemand kunnen vinden.
Aan de ene kant hoop ik het niet.
Aan de andere kant, ze zorgde wel voor veel reuring.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:39:12 #35
388664 crew  Dotteke
pi_179185086
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij betreft hoeft die lange lijst met oud-bewoners er niet meer in. Nieuw programma. Nieuwe bewoners.
Het is een nieuwe start waarom niet gewoon helemaal opnieuw beginnen met alles.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:12 #36
137949 Disana
pi_179185108
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:37 schreef Punkman het volgende:

[..]

Aan de ene kant hoop ik het niet.
Aan de andere kant, ze zorgde wel voor veel reuring.
Precies. Ik vind het best, zolang ze de originele Billy er maar niet in stoppen.

Excuus voor de off-topic posts.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disana op 15-05-2018 21:45:50 ]
pi_179185370
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het is een nieuwe start waarom niet gewoon helemaal opnieuw beginnen met alles.
We moeten er even goed mee bezig wat het handigst/makkelijkst is.
Daarom vragen we ook de input van de users, wat hun gedachte is hoe het eruit moet komen te zien.

Dan kunnen we dat gelijk meenemen voor een eventuele nieuwe opzet.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:53:26 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_179185375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het is een nieuwe start waarom niet gewoon helemaal opnieuw beginnen met alles.
Nou ja, de COS blijft natuurlijk gewoon COS. Dat is alleen maar een aanduiding. De streams blijven en het commentaar ook. De SC kan ook gewoon blijven.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 21:54:27 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_179185399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Precies. Ik vind het best, zolang ze de originele Billy er maar niet in stoppen.

Excuus voor de off-topic posts.
Inderdaad. Laat ons dat bespaard blijven. Geen enkele voormalige bewoner er meer in. Dan hadden ze net zo goed gewoon kunnen verhuizen.
pi_179185597
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat van Billy is zelfs tot een deel 4 gekomen. Het verbaast me niet.
Andrea heeft er ook 4 :P
Maar toen was de algemene interesse nog wel iets groter :)
Waarom alle bewonerstopics nog centraal staan weet ik eigenlijk niet, wat is daar de reden voor?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:09:48 #41
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_179185778
Van mij mag alles blijven zoals het is: Facebook shit en ander nieuws wat over de bewoners gaat mag in de Cos of in een ander topic , maakt me niet zoveel uit, maar minder regels zou wel fijn zijn.
Zijn we meteen van het nepmodden af en hoeft er minder geveegd te worden.

Heb dat vegen nooit zo begrepen , het is super irritant ,users op dat moment online hebben al gereageerd en het gelezen , teruglezers zijn dan al vaak te laat dus reageren heeft geen zin bovendien is zo'n topic vaak al gauw vol en dicht.

Topics met meer dan 300 posts :{w

Hoe meer regels, hoe meer geklaag in de Cos
pi_179185803
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

Andrea heeft er ook 4 :P
Maar toen was de algemene interesse nog wel iets groter :)
Waarom alle bewonerstopics nog centraal staan weet ik eigenlijk niet, wat is daar de reden voor?
Gemakkelijk voor het terug zoeken, er wordt door de bewoners nog wel eens over een oud bewoner gesproken.
Daar kan je dan even snel kijken wie dat ook alweer was.

Maar daar kunnen we natuurlijk ook naar kijken.
Die oud bewoners van utopia 1 hoeven wat mij betreft niet meer bij utopia 2 te staan.
Ook daar gaan we even naar kijken wat het beste is.
pi_179185855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Van mij mag alles blijven zoals het is: Facebook shit en ander nieuws wat over de bewoners gaat mag in de Cos of in een ander topic , maakt me niet zoveel uit, maar minder regels zou wel fijn zijn.
Zijn we meteen van het nepmodden af en hoeft er minder geveegd te worden.

Heb dat vegen nooit zo begrepen , het is super irritant ,users op dat moment online hebben al gereageerd en het gelezen , teruglezers zijn dan al vaak te laat dus reageren heeft geen zin bovendien is zo'n topic vaak al gauw vol en dicht.

Topics met meer dan 300 posts :{w

Hoe meer regels, hoe meer geklaag in de Cos
En dat is vaak het probleem, teruglezers die een uur later er nog op reageren zonder gelezen te hebben dat het al klaar is.
Waardoor dus de discussie opnieuw begint.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:14:10 #44
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_179185897
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:12 schreef Punkman het volgende:

[..]

En dat is vaak het probleem, teruglezers die een uur later er nog op reageren zonder gelezen te hebben dat het al klaar is.
Waardoor dus de discussie opnieuw begint.
Welnee, dat wordt meteen afgestraft en blijft vaak bij 1 of 2 opmerkingen, maar als het zo nodig moet, doe dat dan NADAT het topic gesloten is, vegen tijdens Cossen is super irritant }:|
pi_179185929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Welnee, dat wordt meteen afgestraft en blijft vaak bij 1 of 2 opmerkingen, maar als het zo nodig moet, doe dat dan NADAT het topic gesloten is, vegen tijdens Cossen is super irritant }:|
Gaan we zeker ook even meenemen en bekijken. ^O^
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:18:58 #46
388664 crew  Dotteke
pi_179186019
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, de COS blijft natuurlijk gewoon COS. Dat is alleen maar een aanduiding. De streams blijven en het commentaar ook. De SC kan ook gewoon blijven.
ja dat s al ik. Maar alles in Facebook en de topics van de oud bewoners mogen wat mij betreft weg. Komt een nieuw Utopia met nieuwe inwoners
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:19:27 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_179186031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Welnee, dat wordt meteen afgestraft en blijft vaak bij 1 of 2 opmerkingen, maar als het zo nodig moet, doe dat dan NADAT het topic gesloten is, vegen tijdens Cossen is super irritant }:|
Ja, dat is een goede tip.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:20:43 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_179186071
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

ja dat s al ik. Maar alles in Facebook en de topics van de oud bewoners mogen wat mij betreft weg. Komt een nieuw Utopia met nieuwe inwoners
Facebook kan blijven, maar nu met de nieuwe eruitgestemde bewoners er in, Dus het zal even duren voor dat zover is, maar dan kan het.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:21:48 #49
388664 crew  Dotteke
pi_179186110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Facebook kan blijven, maar nu met de nieuwe eruitgestemde bewoners er in, Dus het zal even duren voor dat zover is, maar dan kan het.
Ja dat bedoel ik ook alles van de oud Utopianen er hit en plaats maken voor de nieuwe.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:25:49 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_179186211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook alles van de oud Utopianen er hit en plaats maken voor de nieuwe.
Top.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:27:25 #51
420172 siaman
Ojadasawa
pi_179186262
- Kunnen de verwijzingen naar een filmpje niet gewoon in een apart topic. Nu staan ze met een screenshot verspreid ergens in een Cos.
- De bewonerslijst dumpen of alleen de introductie van een bewoner en dan op slot.
- De photoshop bestanden ook echt in dat topic. Nu staan ze in de Cos. Het is dat A_no_niem de bestanden quote uit de Cos in ze in het photoshoptopic zet. Bedankt daarvoor trouwens!
- Kijkcijfers/Bijnamen topic mogen van mij wel weg. De bijnamen in de Cos ook wel weg.
- Een haattopic over de bewoners en spuug daar je gal en frustatie maar, onder het mom van: dit is FOK alles moet toch kunnen. Belachelijk wat er soms geroepen wordt.
pi_179186624
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef siaman het volgende:
- Kunnen de verwijzingen naar een filmpje niet gewoon in een apart topic. Nu staan ze met een screenshot verspreid ergens in een Cos.
- De bewonerslijst dumpen of alleen de introductie van een bewoner en dan op slot.
- De photoshop bestanden ook echt in dat topic. Nu staan ze in de Cos. Het is dat A_no_niem de bestanden quote uit de Cos in ze in het photoshoptopic zet. Bedankt daarvoor trouwens!
- Kijkcijfers/Bijnamen topic mogen van mij wel weg. De bijnamen in de Cos ook wel weg.
- Een haattopic over de bewoners en spuug daar je gal en frustatie maar, onder het mom van: dit is FOK alles moet toch kunnen. Belachelijk wat er soms geroepen wordt.
Thanks voor je input! ^O^

We hebben even een tijdje een filmpjes topic gehad, maar die gaat in ieder geval niet meer terug komen.
Dit vanwege afspraken met Talpa.

Een haat topic, denk niet dat dat er gaat komen.

Maar we gaan er mee aan de slag.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:46:53 #53
420172 siaman
Ojadasawa
pi_179186757
Het haattopic was ook meer cynisch bedoeld, ben die scheldpartijen een beetje zat ;)
pi_179186825
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:46 schreef siaman het volgende:
Het haattopic was ook meer cynisch bedoeld, ben die scheldpartijen een beetje zat ;)
;)
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 22:50:22 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_179186843
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:46 schreef siaman het volgende:
Het haattopic was ook meer cynisch bedoeld, ben die scheldpartijen een beetje zat ;)
Ik dacht even dat je serieus was, dus nee dat haattopic gaat er niet komen. Er wordt zo tussen neus en lippen al genoeg haat tegen sommige bewoners geuit. Neem bijv Linda. Dat gaat soms ver. Té ver.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 22:56:34 #56
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179186975
Al die topics van oud bewoners mogen wel op slot maak maar 1 centraal topic :Y sc mag blijven en een nieuwe cos
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 22:58:17 #57
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179187009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je serieus was, dus nee dat haattopic gaat er niet komen. Er wordt zo tussen neus en lippen al genoeg haat tegen sommige bewoners geuit. Neem bijv Linda. Dat gaat soms ver. Té ver.
Niets meer of minder dan er over andere bewoners wordt besproken :N
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 23:02:07 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_179187056
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:58 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]

Niets meer of minder dan er over andere bewoners wordt besproken :N
De laatste dagen echt wel. En dat is gewoon vervelend en laten we hopen dat in de nieuwe COS mensen zich een beetje fatsoenlijker gedragen dan zoals het de laatste weken gaat, want het loopt soms de spuigaten uit met het haten op sommige bewoners. En dan bedoel ik ook: alle bewoners.
pi_179187160
Ik snap de hele discussie niet.
Utopia gaat gewoon door.
Talpa noemt het Utopia 2.
En dan gaan we hier een nieuw topic Utopia 2 openen?
Het blijft gewoon hetzelfde concept, er veranderd verder niets.
Ook zullen er nog diverse bewoners uit het verleden terugkomen.
En voor veel bezoekers van FOK zou het jammer zijn om diverse subforums, o.a. van de bewoners zelf op naam, zomaar op slot te zetten, die vinden het namelijk leuk om dat te blijven volgen omdat ze geen Insta of FB hebben.
pi_179187243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.
Utopia gaat gewoon door.
Talpa noemt het Utopia 2.
En dan gaan we hier een nieuw topic Utopia 2 openen?
Het blijft gewoon hetzelfde concept, er veranderd verder niets.
Ook zullen er nog diverse bewoners uit het verleden terugkomen.
En voor veel bezoekers van FOK zou het jammer zijn om diverse subforums, o.a. van de bewoners zelf op naam, zomaar op slot te zetten, die vinden het namelijk leuk om dat te blijven volgen omdat ze geen Insta of FB hebben.
Er staat nog niks vast.
Dit is slechts om te peilen hoe users er over denken.
Hoe het gaat worden en hoe we het gaan doen weten wij ook nog niet.

Maar het kan geen kwaad om naar ideeën van anderen te kijken.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:12:58 #61
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_179187265
Geen wetten,geen regels, alles lekker door elkaar in de Cos houden,vegen pas na post 300 _O_

Zijn we gelijk van het nepmodden af wat vaker offtopic gedoe uitlokt dan die ene post die eigenlijk in Facbook topic had gemoeten.

Hoe meer regels, hoe meer gezeur, want regels moeten opgevolgd worden en er zijn niet altijd mods aanwezig, laat gewoon gaan joh, we zijn zo weer een topic verder ^O^
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 23:13:56 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_179187288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.
Utopia gaat gewoon door.
Talpa noemt het Utopia 2.
En dan gaan we hier een nieuw topic Utopia 2 openen?
Het blijft gewoon hetzelfde concept, er veranderd verder niets.
Ook zullen er nog diverse bewoners uit het verleden terugkomen.
En voor veel bezoekers van FOK zou het jammer zijn om diverse subforums, o.a. van de bewoners zelf op naam, zomaar op slot te zetten, die vinden het namelijk leuk om dat te blijven volgen omdat ze geen Insta of FB hebben.
Ze kunnen het toch ook volgen op het nieuwe subforum? Verder verandert er niet veel alleen komen er (gelukkig) nieuwe bewoners.
En er is een Feedbacktopic waar de verse nieuw uitgestemde bewoners ook besproken kunnen worden.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 23:14:19 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_179187295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Geen wetten,geen regels, alles lekker door elkaar in de Cos houden,vegen pas na post 300 _O_

Zijn we gelijk van het nepmodden af wat vaker offtopic gedoe uitlokt dan die ene post die eigenlijk in Facbook topic had gemoeten.
En dat.
pi_179187813
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze kunnen het toch ook volgen op het nieuwe subforum? Verder verandert er niet veel alleen komen er (gelukkig) nieuwe bewoners.
En er is een Feedbacktopic waar de verse nieuw uitgestemde bewoners ook besproken kunnen worden.
Je snapt me niet. Veel bezoekers willen gewoon het huidige forum blijven volgen incl. de subforums over bewoners die al dan niet al uit Utopia zijn.
Er komen gewoon (in eerste instantie 5 bewoners) van Utopia 2. Zelfs daar kunnen al bewoners tussen zitten die in Utopia ook al zaten. En over 11 weken is er gewoon weer een nominatieronde. Dan kunnen er al weer zowat 15 inwoners in zitten.
Ik zeg gewoon doorgaan zoals het nu is.
Doet Talpa ook trouwens, de automatische afschrijvingen gaan gewoon door voor de streamers.
Denk ook dat we qua streams naadloos overgaan naar de nieuwe locatie.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:58:20 #65
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179188056
Utopia 1 stopt over drie weken en er komt een Utopia 2, ik zie graag een heel nieuw subforum Utopia 2.

Die lange lijst van alle oud-inwoners hoeven wat mij betreft niet mee naar het nieuwe forum.
Mochten er vijf oud-inwoners meedoen dan kunnen we altijd nog een inwoners-topic openen of het oude topic overzetten naar Utopia-2 forum.

En ook een nieuwe cos.
pi_179188076
Ik zou zeggen opnieuw beginnen.
Nieuw terrein, nieuw Utopia.
Moet je blijven vasthouden dan aan die ouwe meuk?
Een tamlin, 3 dagen of zo, een Britt, paar maanden.
Wat moet je er nog mee.
pi_179188096
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Utopia 1 stopt over drie weken en er komt een Utopia 2, ik zie graag een heel nieuw subforum Utopia 2.

Die lange lijst van alle oud-inwoners hoeven wat mij betreft niet mee naar het nieuwe forum.
Mochten er vijf oud-inwoners meedoen dan kunnen we altijd nog een inwoners-topic openen of het oude topic overzetten naar Utopia-2 forum.

En ook een nieuwe cos.
Dát. Al die oud inwoners. Vergane glorie.
Tijd voor een frisse nieuwe start.
pi_179188234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Dát. Al die oud inwoners. Vergane glorie.
Tijd voor een frisse nieuwe start.
Net als al die oude users ;)
  woensdag 16 mei 2018 @ 00:15:03 #69
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179188321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:59 schreef Gooddeal het volgende:

Ik zou zeggen opnieuw beginnen.
Nieuw terrein, nieuw Utopia.
Moet je blijven vasthouden dan aan die ouwe meuk?
Een tamlin, 3 dagen of zo, een Britt, paar maanden.
Wat moet je er nog mee.
Mee eens.
En al die inwoners topics die centraal staan. Britt, Tamlin, Naomi, Beau zijn geliefd, maar zijn altijd nog te volgen in het facebooktopic en inderdaad een nieuwe start van Utopia 2 op een nieuw terrein en dan graag op een nieuw sub-forum Utopia 2.
pi_179188329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:10 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Net als al die oude users ;)
Nieuwe user naam dan en weer door. ;)
pi_179188349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:15 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Nieuwe user naam dan en weer door. ;)
:D ^O^
pi_179188350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:15 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Mee eens.
En al die inwoners topic die centraal staan, Britt, Tamlin, Naomi, Beau zijn geliefd, maar zijn altijd nog te volgen in het facebooktopic en inderdaad een nieuwe start van Utopia 2 op een nieuw terrein en dan graag op een nieuw sub-forum Utopia 2.
De lijst wordt te lang, en teveel niet boeiende oud bewoners. Niemand die ze nog volgt.
We willen een nieuwe start toch?
  woensdag 16 mei 2018 @ 00:18:39 #73
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179188365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:17 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

De lijst wordt te lang, en teveel niet boeiende oud bewoners. Niemand die ze nog volgt.
We willen een nieuwe start toch?
Ja graag.
pi_179188566
Dus omdat Utopia hier in de Cos intussen al Utopia 4.0 heet gaan we een nieuw forum (Utopia 2.0) opzetten omdat Talpa het Utopia 2 noemt?
Met als enig verschil dat de locatie 50 meter verder ligt en voor de rest hetzelfde blijft?
Waarom iets wat al goed loopt veranderen om het veranderen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Yaksa op 16-05-2018 01:21:17 ]
pi_179188704


[ Bericht 100% gewijzigd door Yaksa op 16-05-2018 01:12:03 (verkeerde topic) ]
pi_179188739
Gewoon doorgaan met wat er al is. Waarom zou je alle topics gaan kopiëren zodat je een bijna identiek subforum krijgt. We zitten gewoon weer met hetzelfde publiek naar dezelfde streams en min of meer hetzelfde programma te kijken. Zelfs oud-bewoners komen weer terug.

Qua social media topic snap ik dat niet iedereen geïnteresseerd is in randfiguren zoals Britt, maar ik kan me niet voorstellen dat er straks niemand meer nieuwsgierig is naar de status van de relaties van Ruud-Rowena, Lau-Lot, Huub-Robin, Cemal-Romy, Beau-Johan, Jeroen-Floor, Bas-Do, Senna-Demi, Chipp-Fay, eventueel Jessie-Billy, wie weet. Om maar een nieuwswaardig onderwerp te noemen. En zo’n free tata van Cees, sorry maar dat MOET gedeeld worden. :D
Wat ook een optie is, als er wel wordt besloten om een nieuw subforum te openen, om twee social media topics te openen. Één voor de oude meuk en één voor de nieuwe garde. Maar aangezien er oud-bewoners terug gaan komen, gaat dat toch door elkaar lopen, dus weet niet of dat zo praktisch is.
TEAM BAKSTEEN
pi_179188772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:26 schreef TillyB het volgende:
Gewoon doorgaan met wat er al is. Waarom zou je alle topics gaan kopiëren zodat je een bijna identiek subforum krijgt. We zitten gewoon weer met hetzelfde publiek naar dezelfde streams en min of meer hetzelfde programma te kijken. Zelfs oud-bewoners komen weer terug.

Qua social media topic snap ik dat niet iedereen geïnteresseerd is in randfiguren zoals Britt, maar ik kan me niet voorstellen dat er straks niemand meer nieuwsgierig is naar de status van de relaties van Ruud-Rowena, Lau-Lot, Huub-Robin, Cemal-Romy, Beau-Johan, Jeroen-Floor, Bas-Do, Senna-Demi, Chipp-Fay, eventueel Jessie-Billy, wie weet. Om maar een nieuwswaardig onderwerp te noemen. En zo’n free tata van Cees, sorry maar dat MOET gedeeld worden. :D
Wat ook een optie is, als er wel wordt besloten om een nieuw subforum te openen, om twee social media topics te openen. Één voor de oude meuk en één voor de nieuwe garde. Maar aangezien er oud-bewoners terug gaan komen, gaat dat toch door elkaar lopen, dus weet niet of dat zo praktisch is.
Helemaal mee eensch.
Geen gekke dingen doen gewoon door.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 10:54:27 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_179192982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:36 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Helemaal mee eensch.
Geen gekke dingen doen gewoon door.
Denk dat dat ook gaat gebeuren hoor. De COS blijft de COS en de SC blijft ook gewoon en verder zal er niet echt heel veel veranderen. Ja, de populatie van de loods het kale terrein.
pi_179193338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:26 schreef TillyB het volgende:
Gewoon doorgaan met wat er al is. Waarom zou je alle topics gaan kopiëren zodat je een bijna identiek subforum krijgt. We zitten gewoon weer met hetzelfde publiek naar dezelfde streams en min of meer hetzelfde programma te kijken. Zelfs oud-bewoners komen weer terug.

Qua social media topic snap ik dat niet iedereen geïnteresseerd is in randfiguren zoals Britt, maar ik kan me niet voorstellen dat er straks niemand meer nieuwsgierig is naar de status van de relaties van Ruud-Rowena, Lau-Lot, Huub-Robin, Cemal-Romy, Beau-Johan, Jeroen-Floor, Bas-Do, Senna-Demi, Chipp-Fay, eventueel Jessie-Billy, wie weet. Om maar een nieuwswaardig onderwerp te noemen. En zo’n free tata van Cees, sorry maar dat MOET gedeeld worden. :D
Wat ook een optie is, als er wel wordt besloten om een nieuw subforum te openen, om twee social media topics te openen. Één voor de oude meuk en één voor de nieuwe garde. Maar aangezien er oud-bewoners terug gaan komen, gaat dat toch door elkaar lopen, dus weet niet of dat zo praktisch is.
Ik doelde eigenlijk op die ellenlange lijst met bewonerstopics. Er zijn er bij waar al jaren niet in gepost is.
Gewoon van nieuwe bewoners van Utopia 2 een topic maken.
Nieuwtjes over oud-bewoners kunnen dan gewoon in het social media topic. Want dat blijft leuk, om te zien waar ze nu mee bezig zijn.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 11:20:36 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_179193404
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:16 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op die ellenlange lijst met bewonerstopics. Er zijn er bij waar al jaren niet in gepost is.
Gewoon van nieuwe bewoners van Utopia 2 een topic maken.
Nieuwtjes over oud-bewoners kunnen dan gewoon in het social media topic. Want dat blijft leuk, om te zien waar ze nu mee bezig zijn.
Die lange lijst van bewoners uit UTO1 zal in het nieuwe UTO natuurlijk niet te zien zijn. Nieuwtjes over de oudjes kunnen vast wel ergens anders een plekje krijgen op de nieuwe editie.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:25:31 #81
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179193473
Billy en Ruud zijn ook van het eerste jaar, die inwonerstopics lopen goed. Misschien moeilijk om dan een keuze te maken welk topic blijft wel open in Utopia2.
pi_179193495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die lange lijst van bewoners uit UTO1 zal in het nieuwe UTO natuurlijk niet te zien zijn. Nieuwtjes over de oudjes kunnen vast wel ergens anders een plekje krijgen op de nieuwe editie.
^O^
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:38:37 #83
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179193639
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef siaman het volgende:

- Kijkcijfers topic mogen van mij wel weg.

Deze zal wel open blijven,
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 11:43:31 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_179193726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Deze zal wel open blijven,
Ja, lijkt me logisch dat die open blijft. Daar zijn mensen toch altijd in geïnteresseerd.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:49:33 #85
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179193856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, lijkt me logisch dat die open blijft. Daar zijn mensen toch altijd in geïnteresseerd.
Ja, lijkt me ook, en verder wat Punkman schrijft "Het kan geen kwaad om naar ideeën van anderen te kijken. "
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 11:56:01 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_179194001
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook, en verder wat Punkman schrijft "Het kan geen kwaad om naar ideeën van anderen te kijken. "
Precies. Daar is dit topic ook voor bedoeld.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:26:05 #87
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246224
Oude wijn in nieuwe zakken, dus mijn voorstel: niet moeilijk doen en gewoon doorgaan waar we gebleven zijn. Geen nieuw forum en gewoon alle topics doornummeren,

Over een halfjaar noemt Talpa het ook geen Utopia 2 of Utopia 2.0 meer. (Bekt voor geen meter en is dus commercieel niet interessant).
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:33:42 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:41 schreef Yaksa het volgende:
Mijn mening: Gewoon doorgaan en niet iets nieuws opzetten voor Utopia 2.
Utopia blijft Utopia, of er nou een 1 of 2 of 3 of 4 achter zet.
Programma zelf veranderd ook niet echt, binnen afzienbare tijd weer 15 inwoners (inclusief een aantal bekende gezichten ) en om de zoveel tijd stemmen.
Juistem
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:34:38 #89
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246397
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben voor een frisse start, dus geen voortzetting van de bestaande topics. Laten we vergeten hoe druilerig het was.
En jij denkt dat er effectief iets verandert aan het programma?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:48:36 #90
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179246664
Nee!
Nieuw forum!
SOONY
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:48:36 #91
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Van mij mag alles blijven zoals het is: Facebook shit en ander nieuws wat over de bewoners gaat mag in de Cos of in een ander topic , maakt me niet zoveel uit, maar minder regels zou wel fijn zijn.
Zijn we meteen van het nepmodden af en hoeft er minder geveegd te worden.

Heb dat vegen nooit zo begrepen , het is super irritant ,users op dat moment online hebben al gereageerd en het gelezen , teruglezers zijn dan al vaak te laat dus reageren heeft geen zin bovendien is zo'n topic vaak al gauw vol en dicht.

Topics met meer dan 300 posts :{w

Hoe meer regels, hoe meer geklaag in de Cos
Er is hier al vaker een goed idee geopperd om naast de COS (wat gebeurt er op de streams AWS) en de SC (lekker volledig off-topic ouwenelen) een topic te creëren waarin random over Utopia kan worden gediscuzeurd. Helaas is dit idee telkens afgeschoten door de powers that be.

Waarschijnlijk dezelfde visionairs die achter de schermen hebben geijverd voor het ten grave dragen van het reallifeforum, ongeveer het meest debiele idee in de bijna twintigjarige historie van FOK!. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 18-05-2018 18:59:13 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:51:18 #92
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246736
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:10 schreef Punkman het volgende:

[..]

Gemakkelijk voor het terug zoeken,
Als men het terugzoeken wil vergemakkelijken, zouden ze eindelijk eens iets aan die brakke zoekfunctie moeten doen die al een jaar of twee niet of nauwelijks meer werkt. :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:54:02 #93
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246781
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef siaman het volgende:
- Kunnen de verwijzingen naar een filmpje niet gewoon in een apart topic. Nu staan ze met een screenshot verspreid ergens in een Cos.
- De bewonerslijst dumpen of alleen de introductie van een bewoner en dan op slot.
- De photoshop bestanden ook echt in dat topic. Nu staan ze in de Cos. Het is dat A_no_niem de bestanden quote uit de Cos in ze in het photoshoptopic zet. Bedankt daarvoor trouwens!
- Kijkcijfers/Bijnamen topic mogen van mij wel weg. De bijnamen in de Cos ook wel weg.
- Een haattopic over de bewoners en spuug daar je gal en frustatie maar, onder het mom van: dit is FOK alles moet toch kunnen. Belachelijk wat er soms geroepen wordt.
Kortom, alles wat des Fok!s is over de heg smijten en verhuizen naar het forum van Libelle of Margriet. ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 18:55:08 #94
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_179246796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap de hele discussie niet.
Utopia gaat gewoon door.
Talpa noemt het Utopia 2.
En dan gaan we hier een nieuw topic Utopia 2 openen?
Het blijft gewoon hetzelfde concept, er veranderd verder niets.
Ook zullen er nog diverse bewoners uit het verleden terugkomen.
En voor veel bezoekers van FOK zou het jammer zijn om diverse subforums, o.a. van de bewoners zelf op naam, zomaar op slot te zetten, die vinden het namelijk leuk om dat te blijven volgen omdat ze geen Insta of FB hebben.
_O_ _O_ _O_
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:08:43 #95
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_179249012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Er is hier al vaker een goed idee geopperd om naast de COS (wat gebeurt er op de streams AWS) en de SC (lekker volledig off-topic ouwenelen) een topic te creëren waarin random over Utopia kan worden gediscuzeurd. Helaas is dit idee telkens afgeschoten door de powers that be.

Waarschijnlijk dezelfde visionairs die achter de schermen hebben geijverd voor het ten grave dragen van het reallifeforum, ongeveer het meest debiele idee in de bijna twintigjarige historie van FOK!. :X
Dat zou inderdaad een topidee zijn ^O^
Niet iedereen heeft altijd zin om de streams letterlijk te verslaan en er wordt dan ook continu afgedwaald. de SC is ook geen optie want daar zitten mensen die zich nooti in de COS hebben laten zien en dus is er geen band.
Dat afdwalen zou prima kunnen in een ander topic :Y
pi_179249151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Er is hier al vaker een goed idee geopperd om naast de COS (wat gebeurt er op de streams AWS) en de SC (lekker volledig off-topic ouwenelen) een topic te creëren waarin random over Utopia kan worden gediscuzeurd. Helaas is dit idee telkens afgeschoten door de powers that be.

Waarschijnlijk dezelfde visionairs die achter de schermen hebben geijverd voor het ten grave dragen van het reallifeforum, ongeveer het meest debiele idee in de bijna twintigjarige historie van FOK!. :X
Goed idee. Vooral tijdens saaie momenten een fijne optie :Y
Get a grip.
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 21:40:57 #97
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179249573
Mooie tekst van pb
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:00:55 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_179259738
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Kortom, alles wat des Fok!s is over de heg smijten en verhuizen naar het forum van Libelle of Margriet. ^O^
Sjahh.. en van Fok!-RLS de Nieuwe Libelleforum maken }:|
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:46:53 #99
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179260652
Eens met PB en Yaksa. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 20 mei 2018 @ 14:17:31 #100
111260 Charmian
a little joy
pi_179284079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:08 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een topidee zijn ^O^
Niet iedereen heeft altijd zin om de streams letterlijk te verslaan en er wordt dan ook continu afgedwaald. de SC is ook geen optie want daar zitten mensen die zich nooti in de COS hebben laten zien en dus is er geen band.
Dat afdwalen zou prima kunnen in een ander topic :Y
^O^
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 20 mei 2018 @ 16:33:19 #101
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_179286410
Gewoon alles laten overlopen, de COS blijft de COS en de rest ook. bewoners topic etc etc zakt wel weg zodra er UTO 2 bewoners komen, dus gewoon op het ouwe voetje doorgaan, zoniet alles wegvegen en een nieuw subforum maken, maar om er ellenlange discussie over te gaan voeren heeft weinig zin, de 1 wilt dit en de ander dat......... :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 20 mei 2018 @ 22:30:37 #102
168093 Soury
Squeek
pi_179292117
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon alles laten overlopen, de COS blijft de COS en de rest ook. bewoners topic etc etc zakt wel weg zodra er UTO 2 bewoners komen, dus gewoon op het ouwe voetje doorgaan, zoniet alles wegvegen en een nieuw subforum maken, maar om er ellenlange discussie over te gaan voeren heeft weinig zin, de 1 wilt dit en de ander dat......... :+
Die bewoners topics zakken niet weg. Die staan geplakt. Die hele teringzooi kan weg. Verder mee eens door gaan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 20 mei 2018 @ 23:13:27 #103
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_179292952
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bewoners topics zakken niet weg. Die staan geplakt. Die hele teringzooi kan weg. Verder mee eens door gaan.
^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_179292986
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bewoners topics zakken niet weg. Die staan geplakt. Die hele teringzooi kan weg. Verder mee eens door gaan.
Er komen ook oudbewoners terug. Ik zou zeggen die bewonerstopics weg waar al maanden al niks meer gepost word. En de rest laten staan.
  zondag 20 mei 2018 @ 23:16:42 #105
168093 Soury
Squeek
pi_179293017
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:15 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er komen ook oudbewoners terug. Ik zou zeggen die bewonerstopics weg waar al maanden al niks meer gepost word. En de rest laten staan.
Zo ja wat bs is kan dat uiteraard weer in het topic komen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179301888
Gewoon opnieuw beginnen, COS op #1 en al die oude topics weg.
pi_179302011
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:15 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er komen ook oudbewoners terug. Ik zou zeggen die bewonerstopics weg waar al maanden al niks meer gepost word. En de rest laten staan.
Is juist leuk om te zien hoe mensen jaren geleden utopia inkwamen en hoe ze nu veranderd zijn of juist niet.
TEAM BAKSTEEN
pi_179302268
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:57 schreef TillyB het volgende:

[..]

Is juist leuk om te zien hoe mensen jaren geleden utopia inkwamen en hoe ze nu veranderd zijn of juist niet.
Dat is ook weer zo. Tja, wat is wijsheid.
pi_179302554
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:44 schreef jasoe het volgende:
Gewoon opnieuw beginnen, COS op #1 en al die oude topics weg.
Helemaal eens. Utopia een nieuwe “frisse” utopia een nieuwe “frisse” Cos. Niks meer uit het 1e utopia. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door notturna op 21-05-2018 15:52:04 ]
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 21 mei 2018 @ 15:59:13 #110
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_179302754
Dit forum gewoon laten bestaan en hier straks doorgaan met Utopia 2. Ik zou het nog wel leuk vinden iets over oud bewoners te lezen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_179348110
Eerst gele salie in de cos laten branden.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 01:40:15 #112
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179348122
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:44 schreef jasoe het volgende:
Gewoon opnieuw beginnen, COS op #1 en al die oude topics weg.
ja dat dus
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_179355017
Off-topicgewauwel kan prima in de SC.
Zie de SC als een kroeg waarbij de stamtafel al een viertal jaren bezet is, maar waar alle tafeltjes eromheen onbezet zijn. Plek zat!

Ik zou voorkeur geven aan doornummeren van de COS. Utopia (1 enof 2) is één idee, één proces.
pi_179355104
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:06 schreef -sabine- het volgende:
Off-topicgewauwel kan prima in de SC.
Zie de SC als een kroeg waarbij de stamtafel al een viertal jaren bezet is, maar waar alle tafeltjes eromheen onbezet zijn. Plek zat!

Ik zou voorkeur geven aan doornummeren van de COS. Utopia (1 enof 2) is één idee, één proces.
Gewoon houden aan de opmerking in de OP en de topic-pointer. Die staan er al 4 jaar. ^O^
Maar daar ligt weer die voortrekkersrol voor de mods. Leid mensen naar die topics. Wees daar ook actiever.
pi_179355161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Gewoon houden aan de opmerking in de OP en de topic-pointer. Die staan er al 4 jaar. ^O^
Maar daar ligt weer die voortrekkersrol voor de mods. Leid mensen naar die topics. Wees daar ook actiever.

Waarom neem jij dat voortouw niet? :P
pi_179355469
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:14 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Waarom neem jij dat voortouw niet? :P
Ik trek al 4 jaar als een malle. Levert me alleen een shitload aan notes en bans op. :+
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:15:00 #117
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179362385
Het maakt me nu eigenlijk niets meer uit, donderdag 31 mei hier verder met Uto2 of een nieuw Uto2, het zal denk toch niet meer zo leven en opbloeien. Ik kijk al weken niet meer, ik lees alleen de streamverslagen, updates en facebooktopics. Finale boeit me ook niet meer.
pi_179373067
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het maakt me nu eigenlijk niets meer uit, donderdag 31 mei hier verder met Uto2 of een nieuw Uto2, het zal denk toch niet meer zo leven en opbloeien. Ik kijk al weken niet meer, ik lees alleen de streamverslagen, updates en facebooktopics. Finale boeit me ook niet meer.
Utopia 1 boeit mij ook niet meer, maar kijk eigenlijk wel uit naar 2. Ik hoop dat ze wel gecast hebben op spraakmakende realitygekkies en niet op van dat gare volk zoals nu.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 25 mei 2018 @ 11:13:48 #119
335263 freaky40
pi_179374712
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:56 schreef jasoe het volgende:

[..]

Utopia 1 boeit mij ook niet meer, maar kijk eigenlijk wel uit naar 2. Ik hoop dat ze wel gecast hebben op spraakmakende realitygekkies en niet op van dat gare volk zoals nu.
Nou met dat laatste ben ik het niet eens. Hopelijk eens wat serieuzere kandidaten die er echt voor willen gaan, die mentaal en fysiek sterk zijn om dit aan te kunnen. Het is wel een tandje heftiger dan Utopia 1 want geen loods en alles van scratch opbouwen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_179399122
quote:
0s.gifOp woensdag 16 mei 2018 01:26 schreef TillyB het volgende:

Gewoon doorgaan met wat er al is. Waarom zou je alle topics gaan kopiëren zodat je een bijna identiek subforum krijgt. We zitten gewoon weer met hetzelfde publiek naar dezelfde streams en min of meer hetzelfde programma te kijken. Zelfs oud-bewoners komen weer terug.

Qua social media topic snap ik dat niet iedereen geïnteresseerd is in randfiguren zoals Britt, maar ik kan me niet voorstellen dat er straks niemand meer nieuwsgierig is naar de status van de relaties van Ruud-Rowena, Lau-Lot, Huub-Robin, Cemal-Romy, Beau-Johan, Jeroen-Floor, Bas-Do, Senna-Demi, Chipp-Fay, eventueel Jessie-Billy, wie weet. Om maar een nieuwswaardig onderwerp te noemen. En zo’n free tata van Cees, sorry maar dat MOET gedeeld worden. :D
....
Mee eens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2018 14:22:49 ]
pi_179404305
Maak het stream gejank sticky.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 28 mei 2018 @ 01:12:10 #122
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_179438273
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon alles laten overlopen, de COS blijft de COS en de rest ook. bewoners topic etc etc zakt wel weg zodra er UTO 2 bewoners komen, dus gewoon op het ouwe voetje doorgaan, zoniet alles wegvegen en een nieuw subforum maken, maar om er ellenlange discussie over te gaan voeren heeft weinig zin, de 1 wilt dit en de ander dat......... :+
Precies dat, ook de abbo's en streams lopen idem door alsof er niets veranderd is.. dus laat staan alle meuk, scheelt een hoop werk en FB vragen
  maandag 28 mei 2018 @ 22:16:16 #123
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_179456314
gewoon door laten lopen

er komen oude bewoners terug, verwijzingen naar utopia 1, dan is het toch handig om makkelijk de oude topics te kunnen inzien ^O^
TEAM TAFEL
pi_179464887
De streams beginnen morgen? Kunnen de mods iets meer duidelijkheid geven over de te volgen lijn?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 11:58:08 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179464917
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:56 schreef mootie het volgende:
De streams beginnen morgen? Kunnen de mods iets meer duidelijkheid geven over de te volgen lijn?
Ik zou het even in de COS vragen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179464957
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou het even in de COS vragen.
:{
pi_179465051
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou het even in de COS vragen.
Maar ik neem aan dat alles wel rond is nu toch. Dat moet toch wel, het start bijna.
pi_179478216
Niemand? -O-
  dinsdag 29 mei 2018 @ 22:26:13 #129
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179479444
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 22:20 schreef Gert het volgende:

Hoi, er gaan wat aanpassingen plaatsvinden. Die worden vanaf donderdag gecommuniceerd en zichtbaar. Denk aan de de namen van topicreeksen en aan de status van oude inwoners-topics. Er komen geen grote verschuivingen in de policy/moderatie.
En ja, dit UTO-forum blijft dus open en maakt een doorstart. :)
pi_179482181
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef mootie het volgende:
Niemand? -O-
Voxs heeft antwoord in de FB *O*
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:49:28 #131
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179490986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:09 schreef Gert het volgende:

En wanneer UTO2 begint dan starten we met nieuwe topicreeksen (wordt zeer binnenkort aangekondigd). :)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:24 schreef Gert het volgende:

Wanneer UTO2 begint komt er in ieder geval een topic genaamd "Streamverslagen UTO2". Hopelijk wordt het een lange reeks.
Top, en ook graag een Updates Uto2
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:10:29 #132
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_179492400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 15:29 schreef Hagenesie het volgende:

Misschien is het al voorbij gekomen maar gaat de cos van Uto 1 helemaal niet meer open? Ook niet vrijdagavond als de winnaar bekend is?
Utopia 1 is niet meer te volgen op de streams, deze zal denk dicht blijven. Wanneer ik het goed begrijp starten morgen de streams van Utopia2, dan zal er ook wel een Uto-2 COS open gaan.
pi_179492976
Kunnen die topics over oud-inwoners niet beter gewoon gesloten worden?
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 16:39:35 #134
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179492989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef jasoe het volgende:
Kunnen die topics over oud-inwoners niet beter gewoon gesloten worden?
eens doe maar een fcebook topic
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:41:05 #135
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179493014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef jasoe het volgende:
Kunnen die topics over oud-inwoners niet beter gewoon gesloten worden?
In ieder geval niet centraal. Sommige figuren worden ook onnodig opgehemeld
SOONY
pi_179493044
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

In ieder geval niet centraal. Sommige figuren worden ook onnodig opgehemeld
Ik zeg weg ermee. Het FB/Twitter topic is prima
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:42:55 #137
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179493052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zeg weg ermee. Het FB/Twitter topic is prima
:Y
SOONY
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 16:45:17 #138
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179493105
hebben jullie al stempels?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 30 mei 2018 @ 23:04:45 #139
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_179500156
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 01:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Precies dat, ook de abbo's en streams lopen idem door alsof er niets veranderd is.. dus laat staan alle meuk, scheelt een hoop werk en FB vragen
:P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_179500908
Waarom staan er van bepaalde inwoners nog wel inwonerstopics en anderen zijn niet meer terug te vinden?
TEAM BAKSTEEN
pi_179501074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef TillyB het volgende:
Waarom staan er van bepaalde inwoners nog wel inwonerstopics en anderen zijn niet meer terug te vinden?
Hier staat het antwoord

UTO / Welkom in Utopia 2 !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')