Godver Weissquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:32 schreef Weissmania het volgende:
Griep
Dan heb je gewoon shitcoins in je systeem die er uit moeten
Is ook gewoon een kut token.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Sinds de public sale is er gewoon echt nul kapitaal vergaard.
Nee nee, nu ga je d'r aan. Jij mag hierna nooit meer iets shillen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:28 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kut token.
Ignore it.
Gewoon van je chest af laten glijden. It must be done.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:32 schreef Weissmania het volgende:
Griep
Dan heb je gewoon shitcoins in je systeem die er uit moeten
Jaaaaa, moooooon!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:49 schreef Rossdale het volgende:
Surprise announcement van VEN over 10 minuten
welkom broederquote:
I know, soon #RIP.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee nee, nu ga je d'r aan. Jij mag hierna nooit meer iets shillen.
Waves shitcoin xDquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef xminator het volgende:
Wat zal ik kopen?
Waves, ven, komodo of utnp?
Geen van die.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef xminator het volgende:
Wat zal ik kopen?
Ligt er aan hoe lang je gaat vasthouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef xminator het volgende:
Wat zal ik kopen?
En waar je in gelooft, marketing vs techquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:14 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je gaat vasthouden.
pff wat een kutnieuwsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef TwztId het volgende:
DNVGL gains minority stake in VeChain..
Dat is het grote nieuws..
Jij weet alles van VEN toch?quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Jij weet alles van VEN toch?
Wat houdt zoiets nou in? Kopen ze 1% van de tokens OTC? Of in het bedrijf dat de chain gaat bouwen ofzo of hoe zit dit?
Ze kopen geen tokens, zie het meer als een investering in het bedrijf VeChain zelf..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Jij weet alles van VEN toch?
Wat houdt zoiets nou in? Kopen ze 1% van de tokens OTC? Of in het bedrijf dat de chain gaat bouwen ofzo of hoe zit dit?
Dit vind ik wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:35 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ze kopen geen tokens, zie het meer als een investering in het bedrijf VeChain zelf..
Soort van aandeel in het bedrijf gekocht.
Hoezo?quote:
Waar komt het idee vandaan dat ondernemingen niet op een blockchain willen werken die wel gedecentraliseerd is?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo?
Zowel DNV GL als PWC zijn nu medeeigenaar van VeChain. Ze investeren geld en kennis. Dit is alleen maar goed om uiteindelijk meer use cases en utility te creëren.
Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen "ja maar decentralisatie", maar dat gaat sowieso niet gebeuren als je een enterprice blockchain aan het bouwen bent.
White paper in max. 4 dagen volgens Sunny.
Maar daar zijn de tokens toch voor?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo?
Zowel DNV GL als PWC zijn nu medeeigenaar van VeChain. Ze investeren geld en kennis. Dit is alleen maar goed om uiteindelijk meer use cases en utility te creëren.
Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen "ja maar decentralisatie", maar dat gaat sowieso niet gebeuren als je een enterprice blockchain aan het bouwen bent.
White paper in max. 4 dagen volgens Sunny.
Tuurlijk niet. Ik als VEN eigenaar ben toch geen mede-eigenaar en heb toch gewoon niks te vertellen over wat er achter gesloten deuren speelt?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Maar daar zijn de tokens toch voor?
Gezond verstandquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:50 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ondernemingen niet op een blockchain willen werken die wel gedecentraliseerd is?
Wat maakt het uit, toch 12$ eoy!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gezond verstand
Sunny heeft dit ook wel eens besproken. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Als VEN eigenaar koop je toch een belang in Vechain? Is toch een “aandeel”?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik als VEN eigenaar ben toch geen mede-eigenaar en heb toch gewoon niks te vertellen over wat er achter gesloten deuren speelt?
in samenwerking met pwc en dnv gl is dit onderzochtquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:50 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ondernemingen niet op een blockchain willen werken die wel gedecentraliseerd is?
Nope. Je koopt een token, geen aandeel. Mijn token geeft mij geen enkel recht, plicht of zeggenschap jegens VeChainquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als VEN eigenaar koop je toch een belang in Vechain? Is toch een “aandeel”?
Nou ja dat geldt natuurlijk voor 95% van de ICO's.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Sunny heeft de startup gefinancierd met crypto valuta en is nu aan het cashen door aandelen te verkopen en meer is er niet te vertellen.
Crypto niet begrijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Beide partijen hebben een authority node ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik in een ico zou stappen (ik leg geld in voor funding van een project en krijg in ruil daarvoor tokens), maar later blijkt opeens dat er nog meer investeringen gedaan worden die totaal langs de tokens heen geregeld worden. Waar heb je dan precies geld voor neergelegd? Is er dan wel vertrouwen in de token? Heeft die wel een meerwaarde?
Ik vind het vrij normaal dat als PWC etc willen investeren ze een sloot VEN zouden kopen (op de markt, of bij Vechain direct?)
Maar goed misschien ben ik de enige
Is dit aantoonbaar gekocht, is er een etheradres bekend waar dit op staat?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beide partijen hebben een authority node ook.
Prima vraag. Zou wel moeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit aantoonbaar gekocht, is er een etheradres bekend waar dit op staat?
Ik heb VEN en vind dit ook kut nieuws. Net zoals met die eerdere investering van PwC Hong Kong. Snap niet waarom dat nodig is, je hebt knaken zat lanceer je fucking mainnet en ga dan praten met partijen OF maak het dan pas bekend van partij X en Y hosten een node.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik in een ico zou stappen (ik leg geld in voor funding van een project en krijg in ruil daarvoor tokens), maar later blijkt opeens dat er nog meer investeringen gedaan worden die totaal langs de tokens heen geregeld worden. Waar heb je dan precies geld voor neergelegd? Is er dan wel vertrouwen in de token? Heeft die wel een meerwaarde?
Ik vind het vrij normaal dat als PWC etc willen investeren ze een sloot VEN zouden kopen (op de markt, of bij Vechain direct?)
Nu al aan het cashen? Er is nog niet eens een whitepaper.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Sunny heeft de startup gefinancierd met crypto valuta en is nu aan het cashen door aandelen te verkopen en meer is er niet te vertellen.
Nodeselectie proces is nog gaande of net afgerond..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:33 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik heb VEN en vind dit ook kut nieuws. Net zoals met die eerdere investering van PwC Hong Kong. Snap niet waarom dat nodig is, je hebt knaken zat lanceer je fucking mainnet en ga dan praten met partijen OF maak het dan pas bekend van partij X en Y hosten een node.
Wow al die cijfertjes en meters!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:57 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo tx/s stresstests live te volgen: http://45.76.254.215/
Ik vind het anders vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef TwztId het volgende:
[..]
Wow al die cijfertjes en meters!
Geen idee waar ik naar zit te kijken
Niks bijzonders. Het is een kijk ons mooie cijfers halen demo, zonder dat we weten of het nodig is, handig is, reëel is etc.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef TwztId het volgende:
[..]
PPI staat nu op EtherDelta en die 750 tokens zijn al $36 waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha ik ook inderdaad
750 PPI
Collectorsitem
Gebeurt nu ook weinig thoquote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef TwztId het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Het is een kijk ons mooie cijfers halen demo, zonder dat we weten of het nodig is, handig is, reëel is etc.
Nee je koopt een token waarvan men beweert dat je er in de toekomst iets mee kunt op het (nog te lanceren) netwerk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee je koopt een token waarvan men beweert dat je er in de toekomst iets mee kunt op het (nog te lanceren) netwerk.eoy $1.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langere termijn is het denk ik gewoon goed nieuws, gaat zorgen voor grootschalige adoptie en daarmee gebruik van het mainnet. Zal de vraag in de toekomst omhoog stuwen en daarmee ook de prijsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:
Zo zou ik het ook zien als ik een bag ven hadquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Langere termijn is het denk ik gewoon goed nieuws, gaat zorgen voor grootschalige adoptie en daarmee gebruik van het mainnet. Zal de vraag in de toekomst omhoog stuwen en daarmee ook de prijs
Als dit een normale gang van zaken wordt, gaat er niet veel gestuwd worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Langere termijn is het denk ik gewoon goed nieuws, gaat zorgen voor grootschalige adoptie en daarmee gebruik van het mainnet. Zal de vraag in de toekomst omhoog stuwen en daarmee ook de prijs
Wtf gebeurde er zojuist tijdens dat overleg. Het sloeg werkelijkwaar alle planken mis. Crypto kitties en viant?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:54 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/live/
sunnygod
Viant was lekker aan het shillenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Wtf gebeurde er zojuist tijdens dat overleg. Het sloeg werkelijkwaar alle planken mis. Crypto kitties en viant?
En vacatures aan het uitzettenquote:
?? Wat hadden ze dan moeten doen? Een smak VEN kopen, je weet wel, het belangrijkste deel van je platform? Wat de waarde van je platform vertegenwoordigt?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:25 schreef fathank het volgende:
2 miljardenbedrijven kopen zich in en iedereen vindt het kut.
Wat hadden ze dan moeten doen? Een extra crowdfunding om zich ergens anders in te kopen?
Alles is gewoon kutquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:25 schreef fathank het volgende:
Wat hadden ze dan moeten doen? Een extra crowdfunding om zich ergens anders in te kopen?
Die hebben ze al lang daar durf ik mijn Stack wel op in te zetten. Voor 21 december al.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
?? Wat hadden ze dan moeten doen? Een smak VEN kopen, je weet wel, het belangrijkste deel van je platform? Wat de waarde van je platform vertegenwoordigt?
Dat Vechain aandelen uitgeeft is gewoon bizar imo. Wat zegt dat over de waarde van VEN?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Die hebben ze al lang daar durf ik mijn Stack wel op in te zetten. Voor 21 december al.
Dit is goed voor langetermijn continuïteit. Geen bullshit short term pump.
Uhm... Ze hebben beide een authoritynode gekocht, dus zowel PWC als DNV hebben al 250k VEN gekocht. Alleen niet via exchanges maar uit de pool die vechain voor partners heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
?? Wat hadden ze dan moeten doen? Een smak VEN kopen, je weet wel, het belangrijkste deel van je platform? Wat de waarde van je platform vertegenwoordigt?
Ik ben geen VEN expert, maar is dat token niet nodig voor het in gebruik nemen van het product?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:41 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat Vechain aandelen uitgeeft is gewoon bizar imo. Wat zegt dat over de waarde van VEN?
Ze hebben een aandeel in het bedrijf vechain gekocht, geen onderdeel van het netwerk wat je met tokens doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:41 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat Vechain aandelen uitgeeft is gewoon bizar imo. Wat zegt dat over de waarde van VEN?
Als het geen onderdeel van het netwerk is... Waarom dan een ico starten? Of is die coin gewoon voor de grap?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben een aandeel in het bedrijf vechain gekocht, geen onderdeel van het netwerk wat je met tokens doet.
Nouja ook, want ze hebben een authority node
Het is bijna Wavesmaand gelukkig.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Alles is gewoon kut
SEAL - Kut.
VEN - Kut.
Waves - Kut.
Universa - Kut.
Waar zijn we mee bezig, kutzooi
Gewoon naar een nieuw adres verzenden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Even een normale vraag:
Ik kan een nano s overnemen van een collega van mij. Hij is ermee gestopt.
Als ik het device reset, is het dan veilig om hem weer te gebruiken?
Yes dat was de planning. En natuurlijk nieuwe pincode en 24 woorden zinquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon naar een nieuw adres verzenden.
Moedig. Ik ben ook een beetje klaar met Waves, ook omdat Sasha bagger ICO's shilled.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:55 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Heb m'n waves de deur uit gedaan dus zal wel binnenkort wavesmaand zijn
Heb er ook niet zoveel vertrouwen meer in longterm, uiteindelijk zitten al die coins vast aan Waves en haar(?)/z'n(?) eigenschappenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:57 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Moedig. Ik ben ook een beetje klaar met Waves, ook omdat Sasha bagger ICO's shilled.
Dit. Ik snap er werkelijk niks van en ben maar opgehouden met reageren.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:25 schreef fathank het volgende:
In principe wel, als je nieuwe wallet words genereert.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Even een normale vraag:
Ik kan een nano s overnemen van een collega van mij. Hij is ermee gestopt.
Als ik het device reset, is het dan veilig om hem weer te gebruiken?
Waarom heeft Microsoft ook aandelen, als ze ook gewoon licenties van Office kunnen verkopen. Zijn die producten van ze dan gewoon voor de grap?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:50 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als het geen onderdeel van het netwerk is... Waarom dan een ico starten? Of is die coin gewoon voor de grap?
Nee die is om arme drommels die er niet zoveel van begrijpen geld uit de zakken te kloppen om Lambos te kopen en belastingschulden te kunnen voldoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:50 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als het geen onderdeel van het netwerk is... Waarom dan een ico starten? Of is die coin gewoon voor de grap?
Ok, fijn, nog één keer dan. Je haalt nu twee dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:50 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
2) Zowel PWC als DNV GL hebben direct geïnvesteerd in VeChain zelf door een klein stukje eigenaarschap te kopen. Dit staat los van de tokens/netwerk en heeft niks te maken met VEN of THOR. Zie het als een blijk van vertrouwen. Ze zeggen eigenlijk: "Wij hebben hier vertrouwen in, hier heb je een bak met geld en een bak met kennis. Laten wij er samen wat moois van maken". Zij kopen zichzelf in en hebben nu ook inspraak over he reilen en zeilen van VeChain als bedrijf.quote:An Authority Masternode is a server connected to the network running the VeChainThor full node software and keeps a full copy of the blockchain. Authority Masternodes are the only full nodes on the VeChainThor blockchain that are authorized to validate and produce blocks.
Ik probeerde ook al aan te geven, dat VEN/Thor dus nodig zijn om het e.e.a te laten werken van het product.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, fijn, nog één keer dan. Je haalt nu twee dingen door elkaar.
1) VeChain tokens, de tokens die iedereen kan kopen, dus ook jij en ik. Deze tokens worden straks als main net er is gebruikt om THOR te creëren. THOR wordt gebruikt om de transacties te betalen op het netwerk. Waarde van VEN tokens is dus vooral het creëren van THOR.
Zowel PWC als DNV GL hebben een authority node. DIt houdt in dat beide partijen 250.000 VeChain locked hebben.
[..]
2) Zowel PWC als DNV GL hebben direct geïnvesteerd in VeChain zelf door een klein stukje eigenaarschap tek open. Dit staat los van de token en heeft niks te maken met VEN of THOR. Zie het als een blijk van vertrouwen. Ze zeggen eigenlijk: "Wij hebben hier vertrouwen in, hier heb je een bak met geld en een bak met kennis. Laten wij er samen wat moois van maken".
Hiermee is VeChain niet meer de enige eigenaar van VeChain, maar is eigenaarschap verdeeld tussen VeChain, DNV GL en PWC.
Hoe kan je dit nou negatief uitleggen?
Welke winst van Vechain gaat naar de aandeelhouders en welke komt terug in VEN? Waarom niet gewoon alle winst aan de aandeelhouders geven? Wordt VEN wel echt gebruikt of verkoopt Vechain gewoon techniek aan bedrijven? Het bedrijfsmodel deugt niet imoquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft Microsoft ook aandelen, als ze ook gewoon licenties van Office kunnen verkopen. Zijn die producten van ze dan gewoon voor de grap?
Plekje voor je Lambo bewaard?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:22 schreef pnxsinned het volgende:
Vandaag mijn voortuin gefixed.
Ik ben kapot, en bang voor morgen.
DE SPIERPIJN.![]()
Haha, goeie.quote:
Maar dan ben je een soort XRP holder, als VEN holder.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
Edit: Ik bedoel dat je als VEN holder geen aandeelhouder bent.
Nee, VEN / Thor zal ECHT gebruikt gaan worden, weet even niet of er een burn proces aanwezig is tijdens het proces, maar das ook niet het punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Maar dan ben je een soort XRP holder, als VEN holder.
Ik probeer jou echt te begrijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
I give up ....
Of je bent gewoon aan het trollen of je wil het niet begrijpen of je kan het gewoon niet begrijpen. Pick one
THOR heeft wel een burn rate ja, maar weet even niet uit mijn hoofd hoeveel.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, VEN / Thor zal ECHT gebruikt gaan worden, weet even niet of er een burn proces aanwezig is tijdens het proces, maar das ook niet het punt.
Omdat er straks (Lees ooit) massa adoptie zal zijn, zal er vraag naar zijn, waarmee ze dus meer waard worden. Groot verschil tussen aandeel hebben van iets en evt. inspraak hebben oid, dan de use van de tokens.
En heeft uiteraard gewoon gelijk. Blockchain voegt waarde toe als het goedkoper is om als grootboek te gebruiken dan het huidige systeem (of de theoretische vorm daarvan). Dat voordeel valt heeel snel weg met enige mate van centralisatie.quote:I generally don't really believe in multi-party PoA chains right now. [...] The problem is that most multi-party PoA chains I've seen in practice are an absolute joke in terms of decentralization; often the nodes are all run by the same company, or otherwise on the same setup in a way that leaves fault tolerance very vulnerable to common mode failure, and there are high coordination costs in setting the chains up.
Ja zoiets maar dan anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Maar dan ben je een soort XRP holder, als VEN holder.
Ja nog beter, dus ze zijn nodig, en staan verder compleet los van aandeel, aandeelhouders of wtf dan ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
THOR heeft wel een burn rate ja, maar weet even niet uit mijn hoofd hoeveel.
Sorry maar als je dit niet snapt dat moet je maar eens beginnen om wiki door te lezen wat een bedrijf, een aandeel en een product nou daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Welke winst van Vechain gaat naar de aandeelhouders en welke komt terug in VEN? Waarom niet gewoon alle winst aan de aandeelhouders geven? Wordt VEN wel echt gebruikt of verkoopt Vechain gewoon techniek aan bedrijven? Het bedrijfsmodel deugt niet imo
Als decentralisatie je doel is dan is ven niet je product inderdaad.quote:
Huh? Ik snap niet wat je wil?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:32 schreef TwztId het volgende:
Weet er iemand een formule om een soort "dollar cost averaging" techniek toe te passen..?
Stel ik heb 100 coins gekocht voor een average prijs van 0.0056 BTC maar sta hier mee inmiddels -15%, de prijs is dus nu 0.00476 BTC.
Hoeveel moet ik bijkopen om weer rond de nul uit te komen ?
Wiskunde is niet me sterkste kant
Klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:28 schreef KappenBakken het volgende:
Buterin over VEN;
[..]
En heeft uiteraard gewoon gelijk. Blockchain voegt waarde toe als het goedkoper is om als grootboek te gebruiken dan het huidige systeem (of de theoretische vorm daarvan). Dat voordeel valt heeel snel weg met enige mate van centralisatie.
Oneindig veel, aangezien je inkoopt op de laagste prijsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:32 schreef TwztId het volgende:
Weet er iemand een formule om een soort "dollar cost averaging" techniek toe te passen..?
Stel ik heb 100 coins gekocht voor een average prijs van 0.0056 BTC maar sta hier mee inmiddels -15%, de prijs is dus nu 0.00476 BTC.
Hoeveel moet ik bijkopen om weer rond de nul uit te komen ?
Wiskunde is niet me sterkste kant
Ja..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet wat je wil?
Je wilt de prijs weten waarop je moet bijkomen om tot een gemiddelde van 0.00476 BTC te komen of ?
Ah ja natuurlijk, je krijgt het nooit naar het laagste bedrag..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oneindig veel, aangezien je inkoopt op de laagste prijs
Hoe meer je inkoopt nu, hoe lager de gemiddelde prijs is van je totale hoeveelheid coins.
Bij een kleine stijging heb je dan dus sneller je verlies (wat dus minder dan 15% is als je bijkoopt) terugverdient.
Reken met procenten, niet in euro's
Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.quote:
#Quickmathsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.
Dit bedoel ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
Als je een aandeel Shell koopt ben je ook niet direct eigenaar van de benzine die Shell verkoopt. De benzine moet je eerst kopen en dan kun je vervolgens ervoor kiezen of je de benzine gebruikt ofwel speculeert op een hogere benzineprijs en de benzine bewaren en later verkopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ook niet.
Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.
Ik laat het nu
juist door het governance model staan clienten in de rij voor vechainquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ook niet.
Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.
Ik laat het nu
LEKKER CENTRALISEREN DIE MACHT, DECENTRALISATIE MOET JE NIET WILLEN!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ook niet.
Ik laat het nu
Ik denk dat dit een belangrijk stukje eruit is....quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.quote:and there are high coordination costs in setting the chains up.
Zit wat in, maar als je om een stuk kostenefficiënter bezig te zijn volledig moet gaan decentraliseren dan kan het ook zijn dat bedrijven geen interesse meer hebben. VeChain probeert dus een middenweg te vinden en denken dit te gevonden hebben met hun systeem.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:56 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een belangrijk stukje eruit is....
[..]
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem ,maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor.
Dat moet dus nog maar blijkenquote:
Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bedrijven willen geen decentralisatie.
Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:00 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat moet dus nog maar blijken
[..]
Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
HO. STOP.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben te zwak om te stoppen
Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:05 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.
Mja we gaan het zien, ik ben enigszins sceptisch.
Ik doe zeker extra mijn best als het op Vechain aankomtquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen
Sceptisch is altijd goed, maar heb het idee dat sommige mensen hier extra hun best doen wanneer het op VeChain aankomtPrima hoor, maar ik vind het gewoon raar (en dan doel ik niet perse op jou
).
Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
Heb het 3x gelezen, maar snap echt serieus niet waar je naar toe wil met dit verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
En dat hele ven-vet-thor verhaal is veel te omslachtig voor serieuze bedrijven.
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.
En ook de grote dump van nu.
Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
Tja, als er ergens veel geld te halen valt dan zijn de elite er als eerste bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:20 schreef KappenBakken het volgende:
http://cube-global.com/blog/2018/05/09/prince-and-rapper/
Een stukje van mij is zojuist dood gegaan.
in BTC nagenoeg gelijk, wel stukje onder ATH.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:47 schreef BadVlad het volgende:
Mijn portfolio gaat niet zo lekker trouwens afgelopen week. Jullie ook last van?
Slim toch? Eerst een ico, daarna genoeg geld om ook echt iets te gaan bouwen. Daarna aandelen onderhands verkopen. Als het dan een beetje lekker gaat een ipo hypen en nog meer verzonnen aandelen uitgeven. Vervolgens de balans van Tesla's, Lambo's en mining rigs met een hoge schuld belasten en dan zo snel mogelijk verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:10 schreef Zith het volgende:
Waarom heeft ven dan een ico gedaan en geen ipo?
BTC moet morgen ongeveer 30% groeien wil ik mijn voorspelling van 12k halenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
in BTC nagenoeg gelijk, wel stukje onder ATH.
in USD wel een beetje ingekakt
Het kan nog.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
BTC moet morgen ongeveer 30% groeien wil ik mijn voorspelling van 12k halen
RIP.
Wen mewn?quote:Op woensdag 16 mei 2018 01:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het kan stijgen en het kan dalen.
Ghostface en Prins Constantijn, 2018 is een godvergeten vaag jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:20 schreef KappenBakken het volgende:
http://cube-global.com/blog/2018/05/09/prince-and-rapper/
Een stukje van mij is zojuist dood gegaan.
dit is een FUDquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:56 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
[..]
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.
ook dit is weer onzinquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:00 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat moet dus nog maar blijken
[..]
Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
wtf Lees ik hier allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.
Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
goedkope fud weerquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet hoe het in azie is maar in europa mogen accountantsorganisaties zoals PwC niet aan dezelfde bedrijven zowel advies geven als de audit doen. Dus het zou betekenen met deze actie dat PwC aanvaard dat het bedrijven uitsluit als klant in de audit. Logischerwijs zou PwC dit alleen aanvaarden als op VEN alleen kleine bedrijven komen te zitten.
LDus waarbij iedereen de verwachting is dat grote bedrijven gebruik zullen maken van VEN, geeft één van de grootste en belangrijkste partners van VEN aan dat er alleen kleine bedrijven gebruik zullen maken van VEN.
Oftewel shitcoin confirmed.
Dat heet verplichte roulatie.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
goedkope fud weer
jij zegt dus dat pwc uitsluitend auditdiensten levert aan grote bedrijven
Ze hebben in 2017 een omzet gedraaid van 12.25 miljard USD op hun advisory praktijk
Echt kleine bedrijven man
Dit slaat echt als een kut op dirk, bevat leugens en onwaarheden en heeft een conclusie die nergens op slaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Dropje!quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een kut op dirk, bevat leugens en onwaarheden en heeft een conclusie die nergens op slaat.
Hoiquote:Op woensdag 16 mei 2018 08:10 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hoi Dropje!
Hoe laat dit je van binnen voelen?
Enige punten om het e.e.a. te ontkrachten? Of was dit even puur je first feeling wat sprak.
We vernemen het graag!
Geen whitepaper.quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoi
Vechain is hun werkende product op dit moment aan het beta testen voor publieke ontsluiting zodat alle bestaande klanten over kunnen van een prive product (die Vechain dus allang gemaakt heeft)
Dit ontkracht in 1x het hele verhaal.
Nou doei he, tot de volgende FUD ronde.
Lucht het op?quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen whitepaper.
Geen werkend product voor de schermen.
Geen GItHub met lekker veel activiteit, ook al is het maar een komma hier en een punt daar.
Geen logo van BMW op hun website.
Twee kut bedrijven genaamd DNV GL en PWC die nu mede-eigenaar zijn. Wat heb je daar nou aan.
Sunny ... wie heet er nou Sunny. Nep gedoe. Winter is coming motherfuckahs.
Wat een kut product.
Ja, zeker welquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“M-m-m-maar geen whitepaper”
100 pagina tellende whitepaper
“Veul te lange whitepaper”
Je weet alweer precies hoe het straks gaat
Niet zo hard zijn voor jezelf joh!quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme wat zitten er hier toch echt rasechte mongolen zonder verstand van Vechain
je stelt nu dat het succes van vechain staat of valt met de backing van pwc, wat simpelweg niet zo isquote:Op woensdag 16 mei 2018 07:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat heet verplichte roulatie.
Wat zou er gebeuren als een hele sector gebruik gaat maken van VEN (als het echt zo goed is)? Dan betekent het dat PwC nooit meer auditdiensten kan geven aan die sector. Zo dom is PwC niet.
Oftewel voor de governance kan het leuk zijn dat PwC aansluit echter op de lange termijn zegt het veel over de beoogde waarde van VEN.
Zie het zoals Ripple die zich initieel op de banken richtte en toen bleek dat ze verloren op die markt zich nu richten op de veel kleinere money transfermarkt.
brb synchroniseren van de 101 nodes is te duur gaat niet werken want vitalik zegt dit ok doeiquote:Op woensdag 16 mei 2018 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoi
Vechain is hun werkende product op dit moment aan het beta testen voor publieke ontsluiting zodat alle bestaande klanten over kunnen van een prive product (die Vechain dus allang gemaakt heeft)
Dit ontkracht in 1x het hele verhaal.
Nou doei he, tot de volgende FUD ronde.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
Jullie moeten allemaal iets minder vaak naar het geshill van Edje luisteren jongens. Dit escaleert een beetje uit de hand hier.
Gelukkig hebben wij jou nogquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
Jullie moeten allemaal iets minder vaak naar het geshill van Edje luisteren jongens. Dit escaleert een beetje uit de hand hier.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“M-m-m-maar geen whitepaper”
100 pagina tellende whitepaper
“Veul te lange whitepaper”
Je weet alweer precies hoe het straks gaat
Dat zeg ik niet maar een partij zoals PwC zit er al vanaf dag 1 bij. Zij hebben meer informatie dan jij of ik. Oftewel hetgeen wat PwC nu doet zegt voldoende over de toekomstplannen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je stelt nu dat het succes van vechain staat of valt met de backing van pwc, wat simpelweg niet zo is
Als vechain zijn ambities waar kan maken hoeven we ons helemaal niet druk te maken om die paar klanten van pwc
Dat is EOY toch weer 60 dollah!quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes: wie wil mij aanraken?
Vannacht 276 VEN verkocht omdat ik de val zag aankomen. Zojuist 281 VEN aangekocht. 5 VEN winst. BAM in jullie bakkes.
Dan lees je mijn berichten niet goed. Dat PwC erin zit is prima, dat geeft aan dat ze er wel brood in zien en dat vechain wel wat waard is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:22 schreef Kyran het volgende:
Super logisch ja, PWC koopt zich in in een bedrijf waar ze geen vertrouwen in hebben en die alleen maar gaat samenwerken met de buurtsupers om de hoek .....
En wat zegt het over de toekomstplannen als partijen als dnv gl, Jim breyer, Tim draper zich in hebben gekocht?quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar een partij zoals PwC zit er al vanaf dag 1 bij. Zij hebben meer informatie dan jij of ik. Oftewel hetgeen wat PwC nu doet zegt voldoende over de toekomstplannen.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:
Damn, mn koffie nu is lekker.
Wordt je bang van.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:
Wordt je bang van.
Vertel, heb je er heerlijke, zoete honing in laten glibberen om het vervolgens onder te spuiten met dikke room? Als je het ook nog een beetje over je dijen hebt laten glijden, dan weet ik zeker dat je dag niet meer stuk kan! Vrouwtje komt net binnen met een zak gebrande noten, waaronder die van mij.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:
Wordt je bang van.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:32 schreef hodlwave het volgende:
Kom kom, heren. Niet zo negatief. De ontwikkelaars zijn stuk voor stuk integer, dol op de achterliggende techniek, noemen al hun kinderen Bloktsjeentje en hebben nul komma nul feeling met geld, dus graaien en oplichting is niet aan de orde.
Komt op termijn allemaal in orde. We lachen iedereen uit over een jaar of 60, want wij zijn geen weak hands. En daarbij is rood toevallig een hele mooie kleur. Win win.![]()
Venture Capital dat instapt en daardoor gaat er geen hoge waardering komenquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan lees je mijn berichten niet goed. Dat PwC erin zit is prima, dat geeft aan dat ze er wel brood in zien en dat vechain wel wat waard is.
Echter het geeft ook aan dat het nooit extreem veel waard zal worden zoals sommigen denken.
Zoals ik zei, zie het als ripple. Nog steeds een goed product met waarde. Echter gaan ze voor een andere markt dan initieel beoogd.
Shitcoin natuurlijk, wat hebben die bedrijven nou ooit voor goeds gedaan, allemaal sukkels en pannenkoeken hahaha hah hahaha losers allemaal, en dan met dubbele munten gaan werken zodat ze nog meer kunnen graaien, die kut Sunny is gewoon een oplichter en dat Vechain heeft niet eens een werkend productquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En wat zegt het over de toekomstplannen als partijen als dnv gl, Jim breyer, Tim draper zich in hebben gekocht?
De vergelijking met ripple is appels met peren vergelijken daar je Thor verbruikt om gebruik te maken van de vechain blockchain
Nou ja, lets agree to disagree, want ik vind dit nog steeds een hele rare beredeneringquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan lees je mijn berichten niet goed. Dat PwC erin zit is prima, dat geeft aan dat ze er wel brood in zien en dat vechain wel wat waard is.
Echter het geeft ook aan dat het nooit extreem veel waard zal worden zoals sommigen denken.
Zoals ik zei, zie het als ripple. Nog steeds een goed product met waarde. Echter gaan ze voor een andere markt dan initieel beoogd.
Wat het zegt is dat personen zoals Jim Breyer en Tim Draper lekker veel geld aan het verdienen zijn. Ze hebben allemaal tegen onder marktprijs kunnen kopen met speciale voorwaarden. Daarna is het nieuws gedeeld dat ze hebben gekocht / shillen en boem vanaf dag 1 staan ze al dik winst.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En wat zegt het over de toekomstplannen als partijen als dnv gl, Jim breyer, Tim draper zich in hebben gekocht?
Waarom zou volledig gedecentraliseerd efficienter zijn? Zodat er miningpools met genoeg hashingpower je product kunnen kapen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:56 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
[..]
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.
Het is als met lovergirls, die hebben ook niet door dat de pimp een asshole is. Iets met Stockholm syndroom.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat het zegt is dat personen zoals Jim Breyer en Tim Draper lekker veel geld aan het verdienen zijn. Ze hebben allemaal tegen onder marktprijs kunnen kopen met speciale voorwaarden. Daarna is het nieuws gedeeld dat ze hebben gekocht / shillen en boem vanaf dag 1 staan ze al dik winst.
Gelukkig ben jij lekker stabielquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is als met lovergirls, die hebben ook niet door dat de pimp een asshole is. Iets met Stockholm syndroom.
Gun me afoequote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Mocht ie naar ripple zn ath marketcap knallen Ben ik multi miljonair
Zou Dr Zo voor tekenen
Ja, die miljoenen die Jim opstrijkt met het shillen van coins heeft iemand die meer dan een miljard waard is echt nodig. Only on de foks, u las het hier het eerst.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat het zegt is dat personen zoals Jim Breyer en Tim Draper lekker veel geld aan het verdienen zijn. Ze hebben allemaal tegen onder marktprijs kunnen kopen met speciale voorwaarden. Daarna is het nieuws gedeeld dat ze hebben gekocht / shillen en boem vanaf dag 1 staan ze al dik winst.
Jij hebt ong 7000 ven over je chest laten glijden?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou Dr Zo voor tekenen
Niet zomaar VEN, vochtige dukaten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt ong 7000 ven over je chest laten glijden?
Wat, VEN?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou Dr Zo voor tekenen
Oke laat ik het proberen; niet volledig gedecentraliseerd je maakt nog steeds veel kosten met betrekking tot het checken, auditen en controleren van de "approved nodes" en alle andere kosten die daarbij komen kijken. Wel volledig gedecentraliseerd; die kosten zijn er niet.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou volledig gedecentraliseerd efficienter zijn? Zodat er miningpools met genoeg hashingpower je product kunnen kapen?
Als je als BaaS-provider producten en diensten levert aan bedrijven willen bedrijven graag weten wat dat gaat kosten per transactie en dat de continuiteit gewaarborgd is. Stel je krijgt zo'n clown als Roger Ver die denkt dat hij het beter weet en hij start z'n eigen VecashThor en probeert daarmee met jouw klanten aan de haal te gaan. Ik zie het voordeel niet.
Selfquote genotquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
Nee joh, mensen moesten ff wakker wordenquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef KappenBakken het volgende:
Zouden we allemaal zo tegen VEN aan het schoppen zijn omdat de hele markt naar de kloten gaat?
WOKEquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee joh, mensen moesten ff wakker worden
Nee omdat het VEN geshill een beetje uit de hand loopt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef KappenBakken het volgende:
Zouden we allemaal zo tegen VEN aan het schoppen zijn omdat de hele markt naar de kloten gaat?
Hier schopt men bijna tegen alles.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef KappenBakken het volgende:
Dat zei je gisteren ook al, maar wat wil je dan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hier schopt men bijna tegen alles.
#Kutzooi
Leuk dat je zo met je eigen onwetendheid te koop loopt.quote:
Leg dan uitquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk dat je zo met je eigen onwetendheid te koop loopt.
Af en toe positief geluid mag ook wel, want ook die punten zijn er. Worden echter nooit aangehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al, maar wat wil je dan?
Een telegram channel waar iedereen moon roept en dat ze aan het eind van het jaar 10 miljoen op de bank hebben?
Het gaat om veel geld en dan kan je maar beter te kritisch zijn dan te positief.
Wat valt er uit te leggen wat nog niet gezegd is?quote:
Het is toch niet negatieve shit? Het zijn volgens mij gewoon legitieme vragen over het protocol of de opzet ervan. Negatieve shit zou zijn als ik ging roepen dat Sunny een scammer was en dat 9/10 team members fake zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Af en toe positief geluid mag ook wel, want ook die punten zijn er. Worden echter nooit aangehaald.
Kritisch zijn ok, maar enkel negatieve shit posten over x en y. Mehhhh
Gebruik de search, oh wacht.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen wat nog niet gezegd is?
Ik weet niet, iets met tegenargumentenquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen wat nog niet gezegd is?
Nee, klopt, doel ook niet zozeer op hetgeen wat jij allemaal zegt. Maar men doet hier veel aannames, en die kan je zowel op een positieve manier doen, als op een negatieve. En het negatieve moet er altijd uitspringen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Het is toch niet negatieve shit? Het zijn volgens mij gewoon legitieme vragen over het protocol of de opzet ervan. Negatieve shit zou zijn als ik ging roepen dat Sunny een scammer was en dat 9/10 team members fake zijn.
En ik zie ook best vaak positieve shit voorbij komen
Die heb ik reeds gegeven, maar jij weigert erop in te gaan, en blijft hetzelfde herhalen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik weet niet, iets met tegenargumenten
Hebben die aandelen of tokens gekocht?quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Het houdt zeker op. Steekhoudende argumenten heb ik nog niet gezien namelijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die heb ik reeds gegeven, maar jij weigert erop in te gaan, en blijft hetzelfde herhalen.
Het houd een keer op.
Zijn er wel geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:53 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Het houdt zeker op. Steekhoudende argumenten heb ik nog niet gezien namelijk
Koppige vechainers op de kast krijgen is anders best leukquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:55 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Zijn er wel geweest.
Je perceptie klopt dus niet helemaal, wat niet erg is.
Maar blijven herhalen zal geen zin hebben om die tekortkoming weg te halen.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze zo indirect tokens kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hebben die aandelen of tokens gekocht?
Wat ik niet helemaal begrijp bij VEN. Dus die tokens gaan in de toekomst gebruikt worden om de transacties te doen en daar wordt dan voor de tokenholders geld mee verdiend. Maar verder heb je geen enkele belang in het bedrijf zelf toch zoals sommige hier logisch vonden.
Toch wel vreemd dan, want als investeerder in die ico nam je juist enorme risico's maar wordt je uiteindelijk maar matig beloont. Want wat houdt VEN tegen om straks super goedkope transacties aan te bieden (hoe goedkoper hoe beter qua concurrentie natuurlijk). En VEN wil natuurlijk zelf een zo groot mogelijke winst voor zichzelf/aandeelhouders.
Ja snap wel waar je op mikt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, klopt, doel ook niet zozeer op hetgeen wat jij allemaal zegt. Maar men doet hier veel aannames, en die kan je zowel op een positieve manier doen, als op een negatieve. En het negatieve moet er altijd uitspringen.
Verwoord ik het zo beter? :p
Zie daar het economisch model uitgelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp bij VEN. Dus die tokens gaan in de toekomst gebruikt worden om de transacties te doen en daar wordt dan voor de tokenholders geld mee verdiend. Maar verder heb je geen enkele belang in het bedrijf zelf toch zoals sommige hier logisch vonden.
Toch wel vreemd dan, want als investeerder in die ico nam je juist enorme risico's maar wordt je uiteindelijk maar matig beloont. Want wat houdt VEN tegen om straks super goedkope transacties aan te bieden (hoe goedkoper hoe beter qua concurrentie natuurlijk). En VEN wil natuurlijk zelf een zo groot mogelijke winst voor zichzelf/aandeelhouders.
Huh? Welk economisch model? Hij merkt juist tegenstrijdige belangen op.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie daar het economisch model uitgelegd.
https://medium.com/@vecha(...)-forged-974111a93278
Mensen die coins kopen moeten eens stoppen met denken dat ze opeens aandeelhouders zijn. Dat is niet zo. Je koopt tokens van een bedrijf.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ITrade het volgende:
[..]
Er is geen tegenstrijdig belang, juist omdat er een 2-coin systeem is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Huh? Welk economisch model? Hij merkt juist tegenstrijdige belangen op.
quote:If needed, the Foundation shall initiate voting to re-adjust the base generation rate, and all node holders have one vote for re-adjusting the THOR Power base generation rate. Detailed information will be released together with full VeChain Economic Paper upon completion.
Hoezo is dat logisch? Tokens kopen levert je welgeteld 0 inspraak op. Mensen die denken dat tokens gelijk staan aan investeren en uitzonderlijke rechten als aandeelhouderquote:
Er is nog wat discussie over of een utility token een security is of niet. Zie bij de SEC/CTFC of dit stuk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch? Tokens kopen levert je welgeteld 0 inspraak op. Mensen die denken dat tokens gelijk staan aan investeren en uitzonderlijke rechten als aandeelhouderhou toch eens op, jullie zijn zo vermoeiend. Lees je eens in over tokens, bijvoorbeeld utility tokens of Security tokens, dit is echt basis materiaal.
Thanks man. Dit vat het wel samen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Afwazig het volgende:
VEN
VEC
VET
THOR
Announcements
Partnerships
Crypto_ED
WAVES
VERGINS
IOTA
SASHAGOD
Je krijgt THOR (a Norse God who empowers and protects his people) voor je bezit van tokens. Maar wat voor economische cijfers zitten erachter dan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie daar het economisch model uitgelegd.
https://medium.com/@vecha(...)-forged-974111a93278
Aangezien Harvard het economische model heeft medeontworpen moet je even met Klaas sparrenquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:50 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je krijgt THOR (a Norse God who empowers and protects his people) voor je bezit van tokens. Maar wat voor economische cijfers zitten erachter dan?
Na het lezen van het artikel komen er eigenlijk alleen maar meer vragen naar boven.
Afwazigquote:Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Afwazig het volgende:
VEN
VEC
VET
THOR
Announcements
Partnerships
Crypto_ED
WAVES
VERGINS
IOTA
SASHAGOD
Ik counter je triple Dacia met een Fiat Multipla AIDS comboquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:36 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Afwazig![]()
![]()
3 Dacia Logans voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Panorama view is ook wat waardquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik counter je triple Dacia met een Fiat Multipla AIDS combo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zat m ne tte kijken op die sitequote:
Mooi om mensen te zien die geen idee hebben waar ze over aan het praten zijn, toch proberen te doen alsof ze er verstand van hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, zat m ne tte kijken op die sitespuit 11 geblaat, open deuren inrammen.
Was jij dat niet?quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Mooi om mensen te zien die geen idee hebben waar ze over aan het praten zijn, toch proberen te doen alsof ze er verstand van hebben.
Is geen antwoord op mijn vraag...quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Jij was toch die SEAL shiller?[ afbeelding ]
Hey, ben nu all in op SEAL, omdat PWC en DNV GL mede-eigenaar zijn geworden van VeChain kan het nooit meer goedkomen. Zelfs de $12 EOY halen ze niet.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja precies, all in op SEAL[ afbeelding ]
Waarom betrekken jullie altijd die kut coin SEAL erbij?quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey, ben nu all in op SEAL, omdat PWC en DNV GL mede-eigenaar zijn geworden van VeChain kan het nooit meer goedkomen. Zelfs de $12 EOY halen ze niet.
Hans
Omdat SEAL een VEN killer is natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:51 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie altijd die kut coin SEAL erbij?![]()
Heb al 4x aangegeven dat het een scam shit coin is.. (Om hetzelfde niveau maar eens aan te tonen)
Omgquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat SEAL een VEN killer is natuurlijk
[ afbeelding ]
spuit 11 komt ook nog ff z'n ongeinformeerde meningkje spuienquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:55 schreef robbietobbie het volgende:
Die butthurt hier als iemand negatief doet over VEN. Ik ben er al lang bij mee dat er wat tegengeluid is in plaats van VEN blijven shillen als ultieme coin.
Eerst was het waves, toen universa, nu VEN
We zijn VEN allang voorbij... Hebben SEAL al gehad... zijn nu bij Verge en Doge.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:55 schreef robbietobbie het volgende:
Die butthurt hier als iemand negatief doet over VEN. Ik ben er al lang bij mee dat er wat tegengeluid is in plaats van VEN blijven shillen als ultieme coin.
11 is in ieder geval meer dan VEN waard wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:00 schreef fathank het volgende:
[..]
spuit 11 komt ook nog ff z'n ongeinformeerde meningkje spuien
11btc lijkt me inderdaad een beetje overdreven per VENquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:03 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
11 is in ieder geval meer dan VEN waard wordt.
-MZS
Niet na de flippening! Volgend jaar traden we alles tegen SEAL ipv BTCquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
11btc lijkt me inderdaad een beetje overdreven per VEN
vechain is de bestequote:Op woensdag 16 mei 2018 14:55 schreef robbietobbie het volgende:
Lekker he, die onderbuik van je leegschijten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:55 schreef robbietobbie het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vechain is de beste
Niks mis met kritiek
Maar het staat een beetje dom als je met bepaalde kritiek komt waaruit blijkt dat je je gewoon niet ingelezen hebt
Of gewoon te dom bent om het te begrijpen
PAK EM JONGENS, DENKTIE WEL NIETquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker he, die onderbuik van je leegschijten.
Lekker laten lopen ja. Maar kom op, Ven wordt even hard de hemel ingeprezen door mensen die dat ook alleen maar op hun onderbuik of de meningen van anderen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker he, die onderbuik van je leegschijten.
Kom op zeg. Er zijn hier aardig wat inhoudelijke posts geweest over VeChain, meestal van voorstanders. Alleen houdt het een keer op als je probeert uit te leggen en twee minuten later weer dezelfde vraagt krijgt omdat mensen trollen of te dom zijn om het te begrijpen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:24 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Lekker laten lopen ja. Maar kom op, Ven wordt even hard de hemel ingeprezen door mensen die dat ook alleen maar op hun onderbuik of de meningen van anderen doen.
Ja idd, DYOR, wat is het en waar kan ik het kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:24 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Lekker laten lopen ja. Maar kom op, Ven wordt even hard de hemel ingeprezen door mensen die dat ook alleen maar op hun onderbuik of de meningen van anderen doen.
Zijn er zeker geweest, maar ook voorstanders die er geen zak van snappen. Ook tegenstanders die prima vragen stellen of problemen met VEN hebben..quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er zijn hier aardig wat inhoudelijke posts geweest over VeChain, meestal van voorstanders. Alleen houdt het een keer op als je probeert uit te leggen en twee minuten later weer dezelfde vraagt krijgt omdat mensen trollen of te dom zijn om het te begrijpen.
Die NPO docu was treffend daarin hahahaquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:34 schreef kthxbye het volgende:
Crypto
Ik weet niet of het wel zo goed is dat het zo toegankelijk is voor iedere halve zool hoor
Nee man, in juni nog even de weak hands voor de september bull run wegjagen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:41 schreef YT123 het volgende:
Deze mini crash is gewoon de laatste weak hands wegjagen voor de bull run in juni toch?!
Waarom verwacht je een bull run in juni dan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:41 schreef YT123 het volgende:
Deze mini crash is gewoon de laatste weak hands wegjagen voor de bull run in juni toch?!
Klopt, de Whales zijn nog aan het accumuleren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:41 schreef YT123 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |