abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179175689

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179175849
Griep :')

Dan heb je gewoon shitcoins in je systeem die er uit moeten :r
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:41:08 #3
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179176009
Is SEAL al moon?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 14:47:05 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179176141
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:32 schreef Weissmania het volgende:

Godver Weiss _O-
pi_179177211
Meer knoflook en minder masturberen!
Vakman pur sang
pi_179177418
Onze Corky om 2:20 pm newyork Time

https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/live/
Vakman pur sang
pi_179178324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:41 schreef hmmmz het volgende:
Is SEAL al moon?
Sinds de public sale is er gewoon echt nul kapitaal vergaard. :')
pi_179178357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Sinds de public sale is er gewoon echt nul kapitaal vergaard. :')
Is ook gewoon een kut token.
Ignore it.
pi_179178396
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Is ook gewoon een kut token.
Ignore it.
Nee nee, nu ga je d'r aan. Jij mag hierna nooit meer iets shillen. :P
pi_179178641
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:32 schreef Weissmania het volgende:

Gewoon van je chest af laten glijden. It must be done.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:49:52 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179178884
Surprise announcement van VEN over 10 minuten :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179178923
2018, het jaar waarin 100 miljoen miljard announcements van announcements van announcements plaatsvonden.
pi_179179054
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:49 schreef Rossdale het volgende:
Surprise announcement van VEN over 10 minuten :o
Jaaaaa, moooooon!

Knetterhard, boh gek!
pi_179179078
ik heb UTNP gekocht :@
pi_179179096
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:58 schreef Weissmania het volgende:
welkom broeder
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179179128
Die consensus pump is er wel echt hoor.

Sta je dan met je mooie voorspellingen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:01:59 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_179179137
Consensus pump. Een beetje zoals de bonus van wallstreet en Chinees nieuwjaar :D.
pi_179179191
Komodo is lekker bezig met schaalbaarheidstests. Op de piek voorlopig 309k tx/s :D
pi_179179255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee nee, nu ga je d'r aan. Jij mag hierna nooit meer iets shillen. :P
I know, soon #RIP. :(
pi_179179263
Wat zal ik kopen?

Waves, ven, komodo of utnp?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:09:58 #21
61320 TwztId
ja toch..
pi_179179287
DNVGL gains minority stake in VeChain..

Dat is het grote nieuws..
pi_179179290
Komodo
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:11:21 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_179179324
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef xminator het volgende:
Wat zal ik kopen?

Waves shitcoin xD
pi_179179338
quote:
Wat zal ik kopen?

Geen van die. :+
pi_179179398
quote:
Wat zal ik kopen?

Ligt er aan hoe lang je gaat vasthouden.
pi_179179435
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:14 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe lang je gaat vasthouden.
En waar je in gelooft, marketing vs tech
pi_179179491
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:58 schreef Weissmania het volgende:
Mooi koopmomentje :)
pi_179179500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:09 schreef TwztId het volgende:
DNVGL gains minority stake in VeChain..

Dat is het grote nieuws..
pff wat een kutnieuws
pi_179179524
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

pff wat een kutnieuws
?
Das toch mooi?
pi_179179528
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

pff wat een kutnieuws
Jij weet alles van VEN toch?

Wat houdt zoiets nou in? Kopen ze 1% van de tokens OTC? Of in het bedrijf dat de chain gaat bouwen ofzo of hoe zit dit? :P
pi_179179747
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat houdt zoiets nou in? Kopen ze 1% van de tokens OTC? Of in het bedrijf dat de chain gaat bouwen ofzo of hoe zit dit? :P
Ik moest lachen :D
pi_179179874
Laat ze maar lachen Dima ;) Jij behoort tot de universele crypto top 3 _O_
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:35:33 #33
61320 TwztId
ja toch..
pi_179179890
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ze kopen geen tokens, zie het meer als een investering in het bedrijf VeChain zelf..

Soort van aandeel in het bedrijf gekocht.
pi_179179921
Fuck dacht 18:00 de anniuncement nu laat en zoals verwacht enorme dump op dit sell The News shitgebeuren.
Vakman pur sang
pi_179179965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:35 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ze kopen geen tokens, zie het meer als een investering in het bedrijf VeChain zelf..

Soort van aandeel in het bedrijf gekocht.
Dit vind ik wel een beetje vreemd :@
pi_179180124
Voor de liefhebbers die willen zien hoe Komodo 2.0 werkt:
vanaf minuutje 19

Gaat om de sheets :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 17:46:56 #37
416575 crew  Evenstar
pi_179180145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:39 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje vreemd :@
Hoezo?

Zowel DNV GL als PWC zijn nu medeeigenaar van VeChain. Ze investeren geld en kennis. Dit is alleen maar goed om uiteindelijk meer use cases en utility te creëren.

Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen "ja maar decentralisatie", maar dat gaat sowieso niet gebeuren als je een enterprice blockchain aan het bouwen bent.

White paper in max. 4 dagen volgens Sunny.
pi_179180218
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoezo?

Zowel DNV GL als PWC zijn nu medeeigenaar van VeChain. Ze investeren geld en kennis. Dit is alleen maar goed om uiteindelijk meer use cases en utility te creëren.

Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen "ja maar decentralisatie", maar dat gaat sowieso niet gebeuren als je een enterprice blockchain aan het bouwen bent.

Waar komt het idee vandaan dat ondernemingen niet op een blockchain willen werken die wel gedecentraliseerd is?
pi_179180249
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoezo?

Maar daar zijn de tokens toch voor?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 17:53:31 #40
416575 crew  Evenstar
pi_179180284
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:51 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Maar daar zijn de tokens toch voor?
Tuurlijk niet. Ik als VEN eigenaar ben toch geen mede-eigenaar en heb toch gewoon niks te vertellen over wat er achter gesloten deuren speelt?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 17:55:30 #41
416575 crew  Evenstar
pi_179180312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar komt het idee vandaan dat ondernemingen niet op een blockchain willen werken die wel gedecentraliseerd is?
Gezond verstand ;)

Sunny heeft dit ook wel eens besproken. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
pi_179180359
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gezond verstand ;)

Sunny heeft dit ook wel eens besproken. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Wat maakt het uit, toch 12$ eoy!
Vakman pur sang
pi_179180370
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik als VEN eigenaar ben toch geen mede-eigenaar en heb toch gewoon niks te vertellen over wat er achter gesloten deuren speelt?
Als VEN eigenaar koop je toch een belang in Vechain? Is toch een “aandeel”?
pi_179180378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

in samenwerking met pwc en dnv gl is dit onderzocht

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 17:59:12 ]
pi_179180419
Sunny heeft de startup gefinancierd met crypto valuta en is nu aan het cashen door aandelen te verkopen en meer is er niet te vertellen.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 18:01:40 #46
416575 crew  Evenstar
pi_179180434
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:58 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nope. Je koopt een token, geen aandeel. Mijn token geeft mij geen enkel recht, plicht of zeggenschap jegens VeChain
pi_179180469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Sunny heeft de startup gefinancierd met crypto valuta en is nu aan het cashen door aandelen te verkopen en meer is er niet te vertellen.
Nou ja dat geldt natuurlijk voor 95% van de ICO's.
pi_179180528
quote:

[..]

Crypto niet begrijpen :')
pi_179180551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Je beseft dat er echt heel veel gedoe gaande is of een token een security is of niet he :D
pi_179180619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Leg het maar eens uit dan
pi_179180873
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik in een ico zou stappen (ik leg geld in voor funding van een project en krijg in ruil daarvoor tokens), maar later blijkt opeens dat er nog meer investeringen gedaan worden die totaal langs de tokens heen geregeld worden. Waar heb je dan precies geld voor neergelegd? Is er dan wel vertrouwen in de token? Heeft die wel een meerwaarde?

Ik vind het vrij normaal dat als PWC etc willen investeren ze een sloot VEN zouden kopen (op de markt, of bij Vechain direct?)

Maar goed misschien ben ik de enige :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 18:27:13 #52
416575 crew  Evenstar
pi_179180934
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:23 schreef ChickenMan het volgende:
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik in een ico zou stappen (ik leg geld in voor funding van een project en krijg in ruil daarvoor tokens), maar later blijkt opeens dat er nog meer investeringen gedaan worden die totaal langs de tokens heen geregeld worden. Waar heb je dan precies geld voor neergelegd? Is er dan wel vertrouwen in de token? Heeft die wel een meerwaarde?

Ik vind het vrij normaal dat als PWC etc willen investeren ze een sloot VEN zouden kopen (op de markt, of bij Vechain direct?)

Beide partijen hebben een authority node ook.
pi_179181003
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beide partijen hebben een authority node ook.
Is dit aantoonbaar gekocht, is er een etheradres bekend waar dit op staat?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 18:32:33 #54
416575 crew  Evenstar
pi_179181025
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dit aantoonbaar gekocht, is er een etheradres bekend waar dit op staat?
Prima vraag. Zou wel moeten.
pi_179181035
quote:

Ik heb VEN en vind dit ook kut nieuws. Net zoals met die eerdere investering van PwC Hong Kong. Snap niet waarom dat nodig is, je hebt knaken zat lanceer je fucking mainnet en ga dan praten met partijen OF maak het dan pas bekend van partij X en Y hosten een node.
pi_179181248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu al aan het cashen? Er is nog niet eens een whitepaper.

Wat een shitcoin.
pi_179181621
Komodo tx/s stresstests live te volgen: http://45.76.254.215/
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:27:36 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179182314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik heb VEN en vind dit ook kut nieuws. Net zoals met die eerdere investering van PwC Hong Kong. Snap niet waarom dat nodig is, je hebt knaken zat lanceer je fucking mainnet en ga dan praten met partijen OF maak het dan pas bekend van partij X en Y hosten een node.
Nodeselectie proces is nog gaande of net afgerond..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:34:34 #59
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179182454
Goed nieuws. Ven moon.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:37:23 #60
61320 TwztId
ja toch..
pi_179182513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:57 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo tx/s stresstests live te volgen: http://45.76.254.215/
Wow al die cijfertjes en meters!

Geen idee waar ik naar zit te kijken :')
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:38:55 #61
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179182553
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef TwztId het volgende:

[..]

Naar Komodo's tx/s stresstest die live te volgen is. :P
pi_179182563
quote:

[..]

Ik vind het anders vrij duidelijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 19:40:15 #63
416575 crew  Evenstar
pi_179182586
quote:

[..]

Niks bijzonders. Het is een kijk ons mooie cijfers halen demo, zonder dat we weten of het nodig is, handig is, reëel is etc.
pi_179182624
pi_179182694
LOL ik heb 200 Nucleus Vision tokens gekregen via een airdrop zie ik nu.
pi_179182740
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ha ik ook inderdaad :D

750 PPI _O_

Collectorsitem O+
PPI staat nu op EtherDelta en die 750 tokens zijn al $36 waard.

Edit: ook beschikbaar in Blockfolio nu.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 19:47:50 ]
pi_179182884
quote:

[..]

Gebeurt nu ook weinig tho

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niks bijzonders. Het is een kijk ons mooie cijfers halen demo, zonder dat we weten of het nodig is, handig is, reëel is etc.
Nou nou nou :D Het is om de schaalbaarheid van Komodo te demonstreren (waar ong elk ander project nog mee struggled)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:54:21 #68
61320 TwztId
ja toch..
pi_179182963
STORM lekker hoor, in 1 keer van m'n verlies af zo.. ff een pumpje van 27% :o
pi_179183668
quote:

[..]

Nee je koopt een token waarvan men beweert dat je er in de toekomst iets mee kunt op het (nog te lanceren) netwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179183796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee je koopt een token waarvan men beweert dat je er in de toekomst iets mee kunt op het (nog te lanceren) netwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eoy $1.20
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:32:47 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_179183833
quote:

Langere termijn is het denk ik gewoon goed nieuws, gaat zorgen voor grootschalige adoptie en daarmee gebruik van het mainnet. Zal de vraag in de toekomst omhoog stuwen en daarmee ook de prijs
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:37:15 #72
61320 TwztId
ja toch..
pi_179183925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:31 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

eoy $1.20
Al die tijd was MzS gewoon de punt vergeten..

Zegt het voort! VEN MAX $1.2 EOY!
pi_179183927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Langere termijn is het denk ik gewoon goed nieuws, gaat zorgen voor grootschalige adoptie en daarmee gebruik van het mainnet. Zal de vraag in de toekomst omhoog stuwen en daarmee ook de prijs
Zo zou ik het ook zien als ik een bag ven had
pi_179184162
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Als dit een normale gang van zaken wordt, gaat er niet veel gestuwd worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179184202
Ik ben er ook niet echt heel erg blij mee moet ik zeggen. Tuurlijk is het wel een blijk van vertrouwen, maar nu wil ik ook graag aandelen kopen. Maar dat kan dan weer niet. Dusja waar gaat de waarde stijging straks in zitten?

Verder is de btc hoerig aan het doen.
pi_179184446
quote:
Wtf gebeurde er zojuist tijdens dat overleg. Het sloeg werkelijkwaar alle planken mis. Crypto kitties en viant?
pi_179184564
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wtf gebeurde er zojuist tijdens dat overleg. Het sloeg werkelijkwaar alle planken mis. Crypto kitties en viant?
Viant was lekker aan het shillen :') _O-
pi_179184607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Viant was lekker aan het shillen :') _O-
En vacatures aan het uitzetten :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:25:34 #81
157922 fathank
pi_179184785
2 miljardenbedrijven kopen zich in en iedereen vindt het kut :').

Wat hadden ze dan moeten doen? Een extra crowdfunding om zich ergens anders in te kopen?
pi_179184900
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:25 schreef fathank het volgende:

Wat hadden ze dan moeten doen? Een extra crowdfunding om zich ergens anders in te kopen?
?? Wat hadden ze dan moeten doen? Een smak VEN kopen, je weet wel, het belangrijkste deel van je platform? Wat de waarde van je platform vertegenwoordigt?
pi_179184906
quote:

Alles is gewoon kut
SEAL - Kut.
VEN - Kut.
Waves - Kut.
Universa - Kut.

Waar zijn we mee bezig, kutzooi :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:31:51 #84
157922 fathank
pi_179184922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

?? Wat hadden ze dan moeten doen? Een smak VEN kopen, je weet wel, het belangrijkste deel van je platform? Wat de waarde van je platform vertegenwoordigt?
Die hebben ze al lang daar durf ik mijn Stack wel op in te zetten. Voor 21 december al.

Dit is goed voor langetermijn continuïteit. Geen bullshit short term pump.

[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 15-05-2018 21:37:06 ]
pi_179185138
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Die hebben ze al lang daar durf ik mijn Stack wel op in te zetten. Voor 21 december al.

Dit is goed voor langetermijn continuïteit. Geen bullshit short term pump.
Dat Vechain aandelen uitgeeft is gewoon bizar imo. Wat zegt dat over de waarde van VEN?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:44:36 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179185186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Uhm... Ze hebben beide een authoritynode gekocht, dus zowel PWC als DNV hebben al 250k VEN gekocht. Alleen niet via exchanges maar uit de pool die vechain voor partners heeft.
pi_179185199
Even een normale vraag:
Ik kan een nano s overnemen van een collega van mij. Hij is ermee gestopt.

Als ik het device reset, is het dan veilig om hem weer te gebruiken?
pi_179185200
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat Vechain aandelen uitgeeft is gewoon bizar imo. Wat zegt dat over de waarde van VEN?
Ik ben geen VEN expert, maar is dat token niet nodig voor het in gebruik nemen van het product?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:45:57 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179185213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ze hebben een aandeel in het bedrijf vechain gekocht, geen onderdeel van het netwerk wat je met tokens doet.

Nouja ook, want ze hebben een authority node
pi_179185316
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze hebben een aandeel in het bedrijf vechain gekocht, geen onderdeel van het netwerk wat je met tokens doet.

Nouja ook, want ze hebben een authority node
Als het geen onderdeel van het netwerk is... Waarom dan een ico starten? Of is die coin gewoon voor de grap?
pi_179185386
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Alles is gewoon kut
SEAL - Kut.
VEN - Kut.
Waves - Kut.
Universa - Kut.

Waar zijn we mee bezig, kutzooi :D
Het is bijna Wavesmaand gelukkig.
pi_179185402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Even een normale vraag:

Gewoon naar een nieuw adres verzenden.
pi_179185415
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het is bijna Wavesmaand gelukkig.
Heb m'n waves de deur uit gedaan dus zal wel binnenkort wavesmaand zijn
pi_179185420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gewoon naar een nieuw adres verzenden.
Yes dat was de planning. En natuurlijk nieuwe pincode en 24 woorden zin
pi_179185453
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:55 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Heb m'n waves de deur uit gedaan dus zal wel binnenkort wavesmaand zijn
Moedig. Ik ben ook een beetje klaar met Waves, ook omdat Sasha bagger ICO's shilled.
pi_179185560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:57 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Moedig. Ik ben ook een beetje klaar met Waves, ook omdat Sasha bagger ICO's shilled.
Heb er ook niet zoveel vertrouwen meer in longterm, uiteindelijk zitten al die coins vast aan Waves en haar(?)/z'n(?) eigenschappen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:08:32 #97
416575 crew  Evenstar
pi_179185747
quote:

Dit. Ik snap er werkelijk niks van en ben maar opgehouden met reageren.
pi_179185793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Even een normale vraag:

In principe wel, als je nieuwe wallet words genereert.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 22:10:22 #99
230491 Zith
pls tip
pi_179185796
Waarom heeft ven dan een ico gedaan en geen ipo?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:12:54 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179185856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:50 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Als het geen onderdeel van het netwerk is... Waarom dan een ico starten? Of is die coin gewoon voor de grap?
Waarom heeft Microsoft ook aandelen, als ze ook gewoon licenties van Office kunnen verkopen. Zijn die producten van ze dan gewoon voor de grap?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:13:57 #101
157922 fathank
pi_179185885
quote:

[..]

Nee die is om arme drommels die er niet zoveel van begrijpen geld uit de zakken te kloppen om Lambos te kopen en belastingschulden te kunnen voldoen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:14:21 #102
416575 crew  Evenstar
pi_179185906
quote:

[..]

Ok, fijn, nog één keer dan. Je haalt nu twee dingen door elkaar.

1) VeChain tokens, de tokens die iedereen kan kopen, dus ook jij en ik. Deze tokens worden straks als main net er is gebruikt om THOR te creëren. THOR wordt gebruikt om de transacties te betalen op het netwerk. Waarde van VEN tokens is dus vooral het creëren van THOR.

Zowel PWC als DNV GL hebben een authority node. DIt houdt in dat beide partijen 250.000 VeChain locked hebben.

quote:
An Authority Masternode is a server connected to the network running the VeChainThor full node software and keeps a full copy of the blockchain. Authority Masternodes are the only full nodes on the VeChainThor blockchain that are authorized to validate and produce blocks.
2) Zowel PWC als DNV GL hebben direct geïnvesteerd in VeChain zelf door een klein stukje eigenaarschap te kopen. Dit staat los van de tokens/netwerk en heeft niks te maken met VEN of THOR. Zie het als een blijk van vertrouwen. Ze zeggen eigenlijk: "Wij hebben hier vertrouwen in, hier heb je een bak met geld en een bak met kennis. Laten wij er samen wat moois van maken". Zij kopen zichzelf in en hebben nu ook inspraak over he reilen en zeilen van VeChain als bedrijf.

Hiermee is VeChain niet meer de enige eigenaar van VeChain, maar is eigenaarschap verdeeld tussen VeChain, DNV GL en PWC.

Hoe kan je dit nou negatief uitleggen?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:15:56 #103
157922 fathank
pi_179185945
Decentralisatie bru
Ik wil ook aandelen
Waarom komen ze niet op de Dow Jones dan
pi_179185949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, fijn, nog één keer dan. Je haalt nu twee dingen door elkaar.

1) VeChain tokens, de tokens die iedereen kan kopen, dus ook jij en ik. Deze tokens worden straks als main net er is gebruikt om THOR te creëren. THOR wordt gebruikt om de transacties te betalen op het netwerk. Waarde van VEN tokens is dus vooral het creëren van THOR.

Zowel PWC als DNV GL hebben een authority node. DIt houdt in dat beide partijen 250.000 VeChain locked hebben.

[..]

2) Zowel PWC als DNV GL hebben direct geïnvesteerd in VeChain zelf door een klein stukje eigenaarschap tek open. Dit staat los van de token en heeft niks te maken met VEN of THOR. Zie het als een blijk van vertrouwen. Ze zeggen eigenlijk: "Wij hebben hier vertrouwen in, hier heb je een bak met geld en een bak met kennis. Laten wij er samen wat moois van maken".

Hiermee is VeChain niet meer de enige eigenaar van VeChain, maar is eigenaarschap verdeeld tussen VeChain, DNV GL en PWC.

Hoe kan je dit nou negatief uitleggen?
Ik probeerde ook al aan te geven, dat VEN/Thor dus nodig zijn om het e.e.a te laten werken van het product.
Aandelen staat niet gelijk aan tokens.
Lijkt me niet lastig te begrijpen? :P
pi_179186006
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom heeft Microsoft ook aandelen, als ze ook gewoon licenties van Office kunnen verkopen. Zijn die producten van ze dan gewoon voor de grap?
Welke winst van Vechain gaat naar de aandeelhouders en welke komt terug in VEN? Waarom niet gewoon alle winst aan de aandeelhouders geven? Wordt VEN wel echt gebruikt of verkoopt Vechain gewoon techniek aan bedrijven? Het bedrijfsmodel deugt niet imo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:20:24 #106
416575 crew  Evenstar
pi_179186064
Edit: Ik bedoel dat je als VEN holder geen aandeelhouder bent.
pi_179186120
Vandaag mijn voortuin gefixed.
Ik ben kapot, en bang voor morgen.
DE SPIERPIJN. :D :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:22:39 #108
416575 crew  Evenstar
pi_179186136
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:22 schreef pnxsinned het volgende:
Vandaag mijn voortuin gefixed.
Ik ben kapot, en bang voor morgen.
DE SPIERPIJN. :D :P
Plekje voor je Lambo bewaard?
pi_179186162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Plekje voor je Lambo bewaard?
Haha, goeie.
Helaas heb ik die luxe niet. Het had dan net gepast. Zo groot is mijn voortuin niet :D
Als ik aan die lambo kom.... fixen we dat als eerste uiteraard ;-)
pi_179186200
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
Edit: Ik bedoel dat je als VEN holder geen aandeelhouder bent.
Maar dan ben je een soort XRP holder, als VEN holder.
pi_179186237
Shit, VEN is precies hetzelfde als XRP, gl boys
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:27:28 #112
416575 crew  Evenstar
pi_179186263
I give up .... -O-

Of je bent gewoon aan het trollen of je wil het niet begrijpen of je kan het gewoon niet begrijpen. Pick one :P
pi_179186265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:25 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee, VEN / Thor zal ECHT gebruikt gaan worden, weet even niet of er een burn proces aanwezig is tijdens het proces, maar das ook niet het punt.
Omdat er straks (Lees ooit) massa adoptie zal zijn, zal er vraag naar zijn, waarmee ze dus meer waard worden. Groot verschil tussen aandeel hebben van iets en evt. inspraak hebben oid, dan de use van de tokens.
pi_179186280
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
I give up .... -O-

Of je bent gewoon aan het trollen of je wil het niet begrijpen of je kan het gewoon niet begrijpen. Pick one :P
Ik probeer jou echt te begrijpen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:31 #115
416575 crew  Evenstar
pi_179186295
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:27 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee, VEN / Thor zal ECHT gebruikt gaan worden, weet even niet of er een burn proces aanwezig is tijdens het proces, maar das ook niet het punt.
Omdat er straks (Lees ooit) massa adoptie zal zijn, zal er vraag naar zijn, waarmee ze dus meer waard worden. Groot verschil tussen aandeel hebben van iets en evt. inspraak hebben oid, dan de use van de tokens.
THOR heeft wel een burn rate ja, maar weet even niet uit mijn hoofd hoeveel.
pi_179186297
Buterin over VEN;

quote:
I generally don't really believe in multi-party PoA chains right now. [...] The problem is that most multi-party PoA chains I've seen in practice are an absolute joke in terms of decentralization; often the nodes are all run by the same company, or otherwise on the same setup in a way that leaves fault tolerance very vulnerable to common mode failure, and there are high coordination costs in setting the chains up.
En heeft uiteraard gewoon gelijk. Blockchain voegt waarde toe als het goedkoper is om als grootboek te gebruiken dan het huidige systeem (of de theoretische vorm daarvan). Dat voordeel valt heeel snel weg met enige mate van centralisatie.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:43 #117
157922 fathank
pi_179186301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:25 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja zoiets maar dan anders.

Ven/vet is niet het product maar het betaalmiddel voor de producten en diensten van Vechain.
pi_179186327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

THOR heeft wel een burn rate ja, maar weet even niet uit mijn hoofd hoeveel.
Ja nog beter, dus ze zijn nodig, en staan verder compleet los van aandeel, aandeelhouders of wtf dan ook.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:29:54 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179186333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Welke winst van Vechain gaat naar de aandeelhouders en welke komt terug in VEN? Waarom niet gewoon alle winst aan de aandeelhouders geven? Wordt VEN wel echt gebruikt of verkoopt Vechain gewoon techniek aan bedrijven? Het bedrijfsmodel deugt niet imo
Sorry maar als je dit niet snapt dat moet je maar eens beginnen om wiki door te lezen wat een bedrijf, een aandeel en een product nou daadwerkelijk is :')
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:30:22 #120
157922 fathank
pi_179186346
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:28 schreef KappenBakken het volgende:
Buterin over VEN;

[..]

Als decentralisatie je doel is dan is ven niet je product inderdaad.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:32:24 #121
61320 TwztId
ja toch..
pi_179186405
Weet er iemand een formule om een soort "dollar cost averaging" techniek toe te passen..?

Stel ik heb 100 coins gekocht voor een average prijs van 0.0056 BTC maar sta hier mee inmiddels -15%, de prijs is dus nu 0.00476 BTC.

Hoeveel moet ik bijkopen om weer rond de nul uit te komen ?

Wiskunde is niet me sterkste kant :@
pi_179186425
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:32 schreef TwztId het volgende:
Weet er iemand een formule om een soort "dollar cost averaging" techniek toe te passen..?

Stel ik heb 100 coins gekocht voor een average prijs van 0.0056 BTC maar sta hier mee inmiddels -15%, de prijs is dus nu 0.00476 BTC.

Huh? Ik snap niet wat je wil? :P

Je wilt de prijs weten waarop je moet bijkomen om tot een gemiddelde van 0.00476 BTC te komen of ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:33:47 #123
416575 crew  Evenstar
pi_179186438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:28 schreef KappenBakken het volgende:
Buterin over VEN;

[..]

En heeft uiteraard gewoon gelijk. Blockchain voegt waarde toe als het goedkoper is om als grootboek te gebruiken dan het huidige systeem (of de theoretische vorm daarvan). Dat voordeel valt heeel snel weg met enige mate van centralisatie.
Klopt.

Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
pi_179186479
Zullen we het anders eens hebben over echt nutteloze coins in de top 100 atm op CM?
Ik bedoel... we zijn kritisch wat ok is, maar soms ook echt een negatieve bril op alles lol.
WHYYY.
:D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:35:31 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179186489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:32 schreef TwztId het volgende:

Oneindig veel, aangezien je inkoopt op de laagste prijs :P

Hoe meer je inkoopt nu, hoe lager de gemiddelde prijs is van je totale hoeveelheid coins.

Bij een kleine stijging heb je dan dus sneller je verlies (wat dus minder dan 15% is als je bijkoopt) terugverdient.

Reken met procenten, niet in euro's :)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:35:34 #126
61320 TwztId
ja toch..
pi_179186493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh? Ik snap niet wat je wil? :P

Je wilt de prijs weten waarop je moet bijkomen om tot een gemiddelde van 0.00476 BTC te komen of ?
Ja.. 8-) zoiets..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:37:23 #127
61320 TwztId
ja toch..
pi_179186533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Oneindig veel, aangezien je inkoopt op de laagste prijs :P

Hoe meer je inkoopt nu, hoe lager de gemiddelde prijs is van je totale hoeveelheid coins.

Bij een kleine stijging heb je dan dus sneller je verlies (wat dus minder dan 15% is als je bijkoopt) terugverdient.

Reken met procenten, niet in euro's :)
Ah ja natuurlijk, je krijgt het nooit naar het laagste bedrag.. |:(
pi_179186590
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:35 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja.. 8-) zoiets..
Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.
pi_179186601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.
#Quickmaths
pi_179186730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt.

Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Ik laat het nu :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:52:23 #131
62913 Blik
The one and Only!
pi_179186887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Als je een aandeel Shell koopt ben je ook niet direct eigenaar van de benzine die Shell verkoopt. De benzine moet je eerst kopen en dan kun je vervolgens ervoor kiezen of je de benzine gebruikt ofwel speculeert op een hogere benzineprijs en de benzine bewaren en later verkopen.
pi_179186891
quote:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

juist door het governance model staan clienten in de rij voor vechain

Maar het is niet gezond hoor!!!11
pi_179186962
quote:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

LEKKER CENTRALISEREN DIE MACHT, DECENTRALISATIE MOET JE NIET WILLEN!

-MzS
pi_179186972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk dat dit een belangrijk stukje eruit is....

quote:
and there are high coordination costs in setting the chains up.
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:58:13 #135
416575 crew  Evenstar
pi_179187008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[..]

Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem ,maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor.
Zit wat in, maar als je om een stuk kostenefficiënter bezig te zijn volledig moet gaan decentraliseren dan kan het ook zijn dat bedrijven geen interesse meer hebben. VeChain probeert dus een middenweg te vinden en denken dit te gevonden hebben met hun systeem.

Zou het goedkoper, efficiënter of meer gedecentraliseerder kunnen? Vast wel, maar daar zijn ze niet naar op zoek.

Zeg niet dat dit de enige juiste manier is, maar dit is waar ze voor kiezen, met de bijbehorende voor- en nadelen. Als dan twee giganten als PWC en DNV GL zeggen dat ze het goed doen als zelf een stuk eigenaarschap kopen lijkt het er in mijn ogen op dat ze goed werk aan het leveren zijn.

Luca zei vandaag heel duidelijk dat ze veel vertrouwen hebben in VeChain en dat het geen project is dat over drie maanden weer verdwijnt. Sunny gaf ook eerlijk toe dat de prijs van VeChain echt niet meteen moon gaat. Dit hangt af van de use cases en de utility. Hoe meer dat toeneemt, hoe hoger de prijs.
pi_179187020
Bedrijven willen geen decentralisatie.
pi_179187040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
maar dit is waar ze voor kiezen
Dat moet dus nog maar blijken :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bedrijven willen geen decentralisatie.
Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
pi_179187060
Ik weet niet hoe het in azie is maar in europa mogen accountantsorganisaties zoals PwC niet aan dezelfde bedrijven zowel advies geven als de audit doen. Dus het zou betekenen met deze actie dat PwC aanvaard dat het bedrijven uitsluit als klant in de audit. Logischerwijs zou PwC dit alleen aanvaarden als op VEN alleen kleine bedrijven komen te zitten.

LDus waarbij iedereen de verwachting is dat grote bedrijven gebruik zullen maken van VEN, geeft één van de grootste en belangrijkste partners van VEN aan dat er alleen kleine bedrijven gebruik zullen maken van VEN.

Oftewel shitcoin confirmed. _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:02:36 #139
416575 crew  Evenstar
pi_179187061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[..]

Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
pi_179187101
Ik ben te zwak om te stoppen

Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
pi_179187119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.

Mja we gaan het zien, ik ben enigszins sceptisch.
pi_179187145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben te zwak om te stoppen

Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
HO. STOP.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:07:55 #143
416575 crew  Evenstar
pi_179187166
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.

Mja we gaan het zien, ik ben enigszins sceptisch.
Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen :D

Sceptisch is altijd goed, maar heb het idee dat sommige mensen hier extra hun best doen wanneer het op VeChain aankomt :P Prima hoor, maar ik vind het gewoon raar (en dan doel ik niet perse op jou :P).
pi_179187167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

HO. STOP.
Is het nu logisch?
pi_179187200
Heren, ik ga slapen.
Interessante discussie wel, en we zien wel wat toekomst brengt!
Night night!
pi_179187204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen :D

Sceptisch is altijd goed, maar heb het idee dat sommige mensen hier extra hun best doen wanneer het op VeChain aankomt :P Prima hoor, maar ik vind het gewoon raar (en dan doel ik niet perse op jou :P).
Ik doe zeker extra mijn best als het op Vechain aankomt :D

Toen Typisch hier nog rondliep was ik iets vaker tegen BTC aan het schoppen :@ :@

Of moet ik tegenwoordig Bitcoin Core zeggen omdat we allemaal weten dat BCH de echte Bitcoin is?
pi_179187253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
En dat hele ven-vet-thor verhaal is veel te omslachtig voor serieuze bedrijven.
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.
En ook de grote dump van nu.

Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:13:39 #148
416575 crew  Evenstar
pi_179187284
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.

Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
Heb het 3x gelezen, maar snap echt serieus niet waar je naar toe wil met dit verhaal :P

De dump is gewoon een standaard buy the rumor, sell the news dump.

Edit Oh, en ik heb geen cent verlies op VeChain, nog steeds dikke vette winst.
pi_179187290
quote:
fck ik haat verliezen
pi_179187401
http://cube-global.com/blog/2018/05/09/prince-and-rapper/

Een stukje van mij is zojuist dood gegaan.
pi_179187868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:20 schreef KappenBakken het volgende:

Tja, als er ergens veel geld te halen valt dan zijn de elite er als eerste bij. ;)
pi_179187875
Mijn portfolio gaat niet zo lekker trouwens afgelopen week. Jullie ook last van?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:49:02 #153
416575 crew  Evenstar
pi_179187898
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:47 schreef BadVlad het volgende:
Mijn portfolio gaat niet zo lekker trouwens afgelopen week. Jullie ook last van?
in BTC nagenoeg gelijk, wel stukje onder ATH.

in USD wel een beetje ingekakt
pi_179188187
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:10 schreef Zith het volgende:
Waarom heeft ven dan een ico gedaan en geen ipo?
Slim toch? Eerst een ico, daarna genoeg geld om ook echt iets te gaan bouwen. Daarna aandelen onderhands verkopen. Als het dan een beetje lekker gaat een ipo hypen en nog meer verzonnen aandelen uitgeven. Vervolgens de balans van Tesla's, Lambo's en mining rigs met een hoge schuld belasten en dan zo snel mogelijk verdwijnen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179188209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

in BTC nagenoeg gelijk, wel stukje onder ATH.

in USD wel een beetje ingekakt
BTC moet morgen ongeveer 30% groeien wil ik mijn voorspelling van 12k halen :(

RIP.
pi_179188564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BTC moet morgen ongeveer 30% groeien wil ik mijn voorspelling van 12k halen :(

RIP.
Het kan nog.
pi_179188782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het kan nog.
Ja, het kan stijgen en het kan dalen.
pi_179188787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, het kan stijgen en het kan dalen.
Wen mewn?
pi_179188805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:42 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wen mewn?
pi_179188826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 16 mei 2018 @ 05:02:13 #161
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_179189230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:20 schreef KappenBakken het volgende:

Ghostface en Prins Constantijn, 2018 is een godvergeten vaag jaar.

Wtf is this even?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_179190152
quote:

[..]

[..]

Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.
dit is een FUD

Luca heeft zelf gezegd dat een transaction op het vechain network een fractie van een euro kost _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 06:01:25 ]
pi_179190161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[..]

ook dit is weer onzin

Vechain wordt geen gesloten systeem zoals intranet

Elk bedrijf en zn moeder Kan gaan bouwen op het netwerk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 06:27:11 ]
pi_179190172
quote:

[..]

wtf Lees ik hier allemaal :D
pi_179190174
Illuminati confirmed
pi_179190310
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet hoe het in azie is maar in europa mogen accountantsorganisaties zoals PwC niet aan dezelfde bedrijven zowel advies geven als de audit doen. Dus het zou betekenen met deze actie dat PwC aanvaard dat het bedrijven uitsluit als klant in de audit. Logischerwijs zou PwC dit alleen aanvaarden als op VEN alleen kleine bedrijven komen te zitten.

LDus waarbij iedereen de verwachting is dat grote bedrijven gebruik zullen maken van VEN, geeft één van de grootste en belangrijkste partners van VEN aan dat er alleen kleine bedrijven gebruik zullen maken van VEN.

Oftewel shitcoin confirmed. _O-
goedkope fud weer

jij zegt dus dat pwc uitsluitend auditdiensten levert aan grote bedrijven _O-

Ze hebben in 2017 een omzet gedraaid van 12.25 miljard USD op hun advisory praktijk

Echt kleine bedrijven man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 06:39:32 ]
pi_179190531
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 06:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

goedkope fud weer

jij zegt dus dat pwc uitsluitend auditdiensten levert aan grote bedrijven _O-

Ze hebben in 2017 een omzet gedraaid van 12.25 miljard USD op hun advisory praktijk

Echt kleine bedrijven man
Dat heet verplichte roulatie.

Wat zou er gebeuren als een hele sector gebruik gaat maken van VEN (als het echt zo goed is)? Dan betekent het dat PwC nooit meer auditdiensten kan geven aan die sector. Zo dom is PwC niet.

Oftewel voor de governance kan het leuk zijn dat PwC aansluit echter op de lange termijn zegt het veel over de beoogde waarde van VEN.

Zie het zoals Ripple die zich initieel op de banken richtte en toen bleek dat ze verloren op die markt zich nu richten op de veel kleinere money transfermarkt.
pi_179190535
de beren zijn weer terug... :{
pi_179190611
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wtf Lees ik hier allemaal :D
Goedemorgen dima, je bent er vroeg bij!
Vakman pur sang
pi_179190641
Bearmarket confirmed
pi_179190682
Down down down down!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179190782
Godverdomme wat zitten er hier toch echt rasechte mongolen zonder verstand van Vechain
pi_179190783
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Down down down down!
mooi op tijd voor mijn vakantiegeld jaahaaa.
pi_179190811
quote:

[..]

Dit slaat echt als een kut op dirk, bevat leugens en onwaarheden en heeft een conclusie die nergens op slaat.
pi_179190826
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit slaat echt als een kut op dirk, bevat leugens en onwaarheden en heeft een conclusie die nergens op slaat.
Hoi Dropje!

Hoe laat dit je van binnen voelen?
Enige punten om het e.e.a. te ontkrachten? Of was dit even puur je first feeling wat sprak.

We vernemen het graag!
pi_179190899
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:10 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hoi Dropje!

Hoe laat dit je van binnen voelen?
Enige punten om het e.e.a. te ontkrachten? Of was dit even puur je first feeling wat sprak.

We vernemen het graag!
Hoi

Vechain is hun werkende product op dit moment aan het beta testen voor publieke ontsluiting zodat alle bestaande klanten over kunnen van een prive product (die Vechain dus allang gemaakt heeft)

Dit ontkracht in 1x het hele verhaal.

Nou doei he, tot de volgende FUD ronde.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 08:28:21 #177
416575 crew  Evenstar
pi_179190957
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoi

Vechain is hun werkende product op dit moment aan het beta testen voor publieke ontsluiting zodat alle bestaande klanten over kunnen van een prive product (die Vechain dus allang gemaakt heeft)

Geen whitepaper.

Geen werkend product voor de schermen.

Geen GItHub met lekker veel activiteit, ook al is het maar een komma hier en een punt daar.

Geen logo van BMW op hun website.

Twee kut bedrijven genaamd DNV GL en PWC die nu mede-eigenaar zijn. Wat heb je daar nou aan.

Sunny ... wie heet er nou Sunny. Nep gedoe. Winter is coming motherfuckahs.

Wat een kut product.
pi_179190976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Geen whitepaper.

Geen werkend product voor de schermen.

Geen GItHub met lekker veel activiteit, ook al is het maar een komma hier en een punt daar.

Geen logo van BMW op hun website.

Twee kut bedrijven genaamd DNV GL en PWC die nu mede-eigenaar zijn. Wat heb je daar nou aan.

Sunny ... wie heet er nou Sunny. Nep gedoe. Winter is coming motherfuckahs.

Wat een kut product.
Lucht het op? :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 08:31:57 #179
416575 crew  Evenstar
pi_179190981
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:30 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Lucht het op? :D
Ja, zeker wel :D Beetje op niveau van de rest van de users nu. Heerlijk, ongecompliceerd zeiken.
pi_179191029
Gaat lekker hier :')
pi_179191128
“M-m-m-maar geen whitepaper”

100 pagina tellende whitepaper

“Veul te lange whitepaper”

Je weet alweer precies hoe het straks gaat :')
pi_179191156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

_O-
pi_179191253
Heuj! sta op laagste punt op USD sinds begin mei. Gaat keimooi zo
pi_179191258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme wat zitten er hier toch echt rasechte mongolen zonder verstand van Vechain
Niet zo hard zijn voor jezelf joh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179191291
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat heet verplichte roulatie.

Wat zou er gebeuren als een hele sector gebruik gaat maken van VEN (als het echt zo goed is)? Dan betekent het dat PwC nooit meer auditdiensten kan geven aan die sector. Zo dom is PwC niet.

Oftewel voor de governance kan het leuk zijn dat PwC aansluit echter op de lange termijn zegt het veel over de beoogde waarde van VEN.

Zie het zoals Ripple die zich initieel op de banken richtte en toen bleek dat ze verloren op die markt zich nu richten op de veel kleinere money transfermarkt.
je stelt nu dat het succes van vechain staat of valt met de backing van pwc, wat simpelweg niet zo is

Als vechain zijn ambities waar kan maken hoeven we ons helemaal niet druk te maken om die paar klanten van pwc

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 09:10:56 ]
pi_179191306
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoi

brb synchroniseren van de 101 nodes is te duur gaat niet werken want vitalik zegt dit ok doei

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 09:12:19 ]
  woensdag 16 mei 2018 @ 09:13:40 #187
131603 Afwazig
Serious business
pi_179191323
Jullie moeten allemaal iets minder vaak naar het geshill van Edje luisteren jongens. Dit escaleert een beetje uit de hand hier.
pi_179191346
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
Jullie moeten allemaal iets minder vaak naar het geshill van Edje luisteren jongens. Dit escaleert een beetje uit de hand hier.
_O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 09:17:05 #189
416575 crew  Evenstar
pi_179191351
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
Gelukkig hebben wij jou nog _O_
pi_179191352
Jongens en meisjes: wie wil mij aanraken?

Vannacht 276 VEN verkocht omdat ik de val zag aankomen. Zojuist 281 VEN aangekocht. 5 VEN winst. BAM in jullie bakkes.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 09:17:51 #191
416575 crew  Evenstar
pi_179191365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

_O-

You know it is gonna happen .....
pi_179191370
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

je stelt nu dat het succes van vechain staat of valt met de backing van pwc, wat simpelweg niet zo is

Als vechain zijn ambities waar kan maken hoeven we ons helemaal niet druk te maken om die paar klanten van pwc
Dat zeg ik niet maar een partij zoals PwC zit er al vanaf dag 1 bij. Zij hebben meer informatie dan jij of ik. Oftewel hetgeen wat PwC nu doet zegt voldoende over de toekomstplannen.
pi_179191382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens en meisjes: wie wil mij aanraken?

Vannacht 276 VEN verkocht omdat ik de val zag aankomen. Zojuist 281 VEN aangekocht. 5 VEN winst. BAM in jullie bakkes.
Dat is EOY toch weer 60 dollah! _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 09:22:01 #194
416575 crew  Evenstar
pi_179191415
Super logisch ja, PWC koopt zich in in een bedrijf waar ze geen vertrouwen in hebben en die alleen maar gaat samenwerken met de buurtsupers om de hoek .....
pi_179191463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:22 schreef Kyran het volgende:
Super logisch ja, PWC koopt zich in in een bedrijf waar ze geen vertrouwen in hebben en die alleen maar gaat samenwerken met de buurtsupers om de hoek .....
Dan lees je mijn berichten niet goed. Dat PwC erin zit is prima, dat geeft aan dat ze er wel brood in zien en dat vechain wel wat waard is.

Echter het geeft ook aan dat het nooit extreem veel waard zal worden zoals sommigen denken.

Zoals ik zei, zie het als ripple. Nog steeds een goed product met waarde. Echter gaan ze voor een andere markt dan initieel beoogd.
pi_179191473
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar een partij zoals PwC zit er al vanaf dag 1 bij. Zij hebben meer informatie dan jij of ik. Oftewel hetgeen wat PwC nu doet zegt voldoende over de toekomstplannen.
En wat zegt het over de toekomstplannen als partijen als dnv gl, Jim breyer, Tim draper zich in hebben gekocht?

De vergelijking met ripple is appels met peren vergelijken daar je Thor verbruikt om gebruik te maken van de vechain blockchain

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 09:26:54 ]
pi_179191494
Damn, mn koffie nu is lekker.
Wordt je bang van.
  woensdag 16 mei 2018 @ 09:32:52 #198
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179191548
Kom kom, heren. Niet zo negatief. De ontwikkelaars zijn stuk voor stuk integer, dol op de achterliggende techniek, noemen al hun kinderen Bloktsjeentje en hebben nul komma nul feeling met geld, dus graaien en oplichting is niet aan de orde.

Komt op termijn allemaal in orde. We lachen iedereen uit over een jaar of 60, want wij zijn geen weak hands. En daarbij is rood toevallig een hele mooie kleur. Win win. :7

:')
pi_179191596
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:
Wordt je bang van.
_O-

JinxedDennisXP _O_
pi_179191664
quote:
Wordt je bang van.
quote:
Wordt je bang van.
Vertel, heb je er heerlijke, zoete honing in laten glibberen om het vervolgens onder te spuiten met dikke room? Als je het ook nog een beetje over je dijen hebt laten glijden, dan weet ik zeker dat je dag niet meer stuk kan! Vrouwtje komt net binnen met een zak gebrande noten, waaronder die van mij.

Ik mag er zijn.

Chijioke

:*
pi_179191809
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:32 schreef hodlwave het volgende:
Kom kom, heren. Niet zo negatief. De ontwikkelaars zijn stuk voor stuk integer, dol op de achterliggende techniek, noemen al hun kinderen Bloktsjeentje en hebben nul komma nul feeling met geld, dus graaien en oplichting is niet aan de orde.

Komt op termijn allemaal in orde. We lachen iedereen uit over een jaar of 60, want wij zijn geen weak hands. En daarbij is rood toevallig een hele mooie kleur. Win win. :7

Vakman pur sang
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:00:02 #202
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179191932
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, wij gaan beweren dat het allemaal lekker gaat en betrouwbaar is. Al die lulverhalen. _O-
pi_179191937
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan lees je mijn berichten niet goed. Dat PwC erin zit is prima, dat geeft aan dat ze er wel brood in zien en dat vechain wel wat waard is.

Echter het geeft ook aan dat het nooit extreem veel waard zal worden zoals sommigen denken.

Zoals ik zei, zie het als ripple. Nog steeds een goed product met waarde. Echter gaan ze voor een andere markt dan initieel beoogd.
Venture Capital dat instapt en daardoor gaat er geen hoge waardering komen

U las het hier het eerst, only on de foks
pi_179191960
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

En wat zegt het over de toekomstplannen als partijen als dnv gl, Jim breyer, Tim draper zich in hebben gekocht?

De vergelijking met ripple is appels met peren vergelijken daar je Thor verbruikt om gebruik te maken van de vechain blockchain
Shitcoin natuurlijk, wat hebben die bedrijven nou ooit voor goeds gedaan, allemaal sukkels en pannenkoeken hahaha hah hahaha losers allemaal, en dan met dubbele munten gaan werken zodat ze nog meer kunnen graaien, die kut Sunny is gewoon een oplichter en dat Vechain heeft niet eens een werkend product
pi_179191962
Wanneer mooeen?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 10:06:42 #206
416575 crew  Evenstar
pi_179192061
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Nou ja, lets agree to disagree, want ik vind dit nog steeds een hele rare beredenering :P
pi_179192076
quote:

[..]

Wat het zegt is dat personen zoals Jim Breyer en Tim Draper lekker veel geld aan het verdienen zijn. Ze hebben allemaal tegen onder marktprijs kunnen kopen met speciale voorwaarden. Daarna is het nieuws gedeeld dat ze hebben gekocht / shillen en boem vanaf dag 1 staan ze al dik winst.
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:13:13 #208
157922 fathank
pi_179192174
quote:

[..]

[..]

Waarom zou volledig gedecentraliseerd efficienter zijn? Zodat er miningpools met genoeg hashingpower je product kunnen kapen?

Als je als BaaS-provider producten en diensten levert aan bedrijven willen bedrijven graag weten wat dat gaat kosten per transactie en dat de continuiteit gewaarborgd is. Stel je krijgt zo'n clown als Roger Ver die denkt dat hij het beter weet en hij start z'n eigen VecashThor en probeert daarmee met jouw klanten aan de haal te gaan. Ik zie het voordeel niet.
pi_179192217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat het zegt is dat personen zoals Jim Breyer en Tim Draper lekker veel geld aan het verdienen zijn. Ze hebben allemaal tegen onder marktprijs kunnen kopen met speciale voorwaarden. Daarna is het nieuws gedeeld dat ze hebben gekocht / shillen en boem vanaf dag 1 staan ze al dik winst.
Het is als met lovergirls, die hebben ook niet door dat de pimp een asshole is. Iets met Stockholm syndroom.
Vakman pur sang
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:16:01 #210
157922 fathank
pi_179192224
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is als met lovergirls, die hebben ook niet door dat de pimp een asshole is. Iets met Stockholm syndroom.
Gelukkig ben jij lekker stabiel O+
pi_179192354
Had ik verteld wat voor baas fathank is _O_

Een man van principes _O_
pi_179192406
Mocht ie naar ripple zn ath marketcap knallen Ben ik multi miljonair

Zou Dr Zo voor tekenen :9
pi_179192448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:

Gun me afoe
pi_179192465
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij lekker stabiel O+
Yep :7
Vakman pur sang
pi_179192547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja, die miljoenen die Jim opstrijkt met het shillen van coins heeft iemand die meer dan een miljard waard is echt nodig. Only on de foks, u las het hier het eerst.
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:41:41 #216
157922 fathank
pi_179192725
quote:

Jij hebt ong 7000 ven over je chest laten glijden?
pi_179192744
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij hebt ong 7000 ven over je chest laten glijden?
Niet zomaar VEN, vochtige dukaten.
pi_179192752
Ik heb er gvd maar 200, shitcoin
pi_179193221
Wat een fucking dumpppppppppppppppp weer
Lambo of Rekt
pi_179193270
quote:

Wat, VEN?
Lambo of Rekt
pi_179193556
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou volledig gedecentraliseerd efficienter zijn? Zodat er miningpools met genoeg hashingpower je product kunnen kapen?

Als je als BaaS-provider producten en diensten levert aan bedrijven willen bedrijven graag weten wat dat gaat kosten per transactie en dat de continuiteit gewaarborgd is. Stel je krijgt zo'n clown als Roger Ver die denkt dat hij het beter weet en hij start z'n eigen VecashThor en probeert daarmee met jouw klanten aan de haal te gaan. Ik zie het voordeel niet.
Oke laat ik het proberen; niet volledig gedecentraliseerd je maakt nog steeds veel kosten met betrekking tot het checken, auditen en controleren van de "approved nodes" en alle andere kosten die daarbij komen kijken. Wel volledig gedecentraliseerd; die kosten zijn er niet.

Ik meen dat Buterin daarop doelt met coordination costs (er zijn nog wel meer kosten te bedenken maar dit is een voorbeeld).
pi_179193596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Selfquote genot
pi_179193616
Zouden we allemaal zo tegen VEN aan het schoppen zijn omdat de hele markt naar de kloten gaat?
pi_179193623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef KappenBakken het volgende:
Zouden we allemaal zo tegen VEN aan het schoppen zijn omdat de hele markt naar de kloten gaat?
Nee joh, mensen moesten ff wakker worden
pi_179193632
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee joh, mensen moesten ff wakker worden
WOKE
pi_179193637
quote:
Nee omdat het VEN geshill een beetje uit de hand loopt. :P
pi_179193641
quote:
Hier schopt men bijna tegen alles.
#Kutzooi :D
pi_179193681
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:38 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hier schopt men bijna tegen alles.
#Kutzooi :D
Dat zei je gisteren ook al, maar wat wil je dan? :P

Een telegram channel waar iedereen moon roept en dat ze aan het eind van het jaar 10 miljoen op de bank hebben?

Het gaat om veel geld en dan kan je maar beter te kritisch zijn dan te positief.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:41:23 #229
157922 fathank
pi_179193686
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Selfquote genot
Leuk dat je zo met je eigen onwetendheid te koop loopt.
pi_179193695
En al die node dingen, lijken wel videokaarten. Dat is echt geen marketing gericht aan bedrijven
pi_179193707
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Leuk dat je zo met je eigen onwetendheid te koop loopt.
Leg dan uit
pi_179193721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat zei je gisteren ook al, maar wat wil je dan? :P

Een telegram channel waar iedereen moon roept en dat ze aan het eind van het jaar 10 miljoen op de bank hebben?

Het gaat om veel geld en dan kan je maar beter te kritisch zijn dan te positief.
Af en toe positief geluid mag ook wel, want ook die punten zijn er. Worden echter nooit aangehaald.
Kritisch zijn ok, maar enkel negatieve shit posten over x en y. Mehhhh
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:46:03 #233
157922 fathank
pi_179193778
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:42 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Leg dan uit
Wat valt er uit te leggen wat nog niet gezegd is?
pi_179193803
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:43 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Af en toe positief geluid mag ook wel, want ook die punten zijn er. Worden echter nooit aangehaald.
Kritisch zijn ok, maar enkel negatieve shit posten over x en y. Mehhhh
Het is toch niet negatieve shit? Het zijn volgens mij gewoon legitieme vragen over het protocol of de opzet ervan. Negatieve shit zou zijn als ik ging roepen dat Sunny een scammer was en dat 9/10 team members fake zijn.

En ik zie ook best vaak positieve shit voorbij komen :D
pi_179193822
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Gebruik de search, oh wacht. :')
pi_179193843
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik weet niet, iets met tegenargumenten
pi_179193844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het is toch niet negatieve shit? Het zijn volgens mij gewoon legitieme vragen over het protocol of de opzet ervan. Negatieve shit zou zijn als ik ging roepen dat Sunny een scammer was en dat 9/10 team members fake zijn.

En ik zie ook best vaak positieve shit voorbij komen :D
Nee, klopt, doel ook niet zozeer op hetgeen wat jij allemaal zegt. Maar men doet hier veel aannames, en die kan je zowel op een positieve manier doen, als op een negatieve. En het negatieve moet er altijd uitspringen.
Verwoord ik het zo beter? :p
pi_179193861
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik weet niet, iets met tegenargumenten
Die heb ik reeds gegeven, maar jij weigert erop in te gaan, en blijft hetzelfde herhalen.
Het houd een keer op.
pi_179193867
quote:
Hebben die aandelen of tokens gekocht?

Wat ik niet helemaal begrijp bij VEN. Dus die tokens gaan in de toekomst gebruikt worden om de transacties te doen en daar wordt dan voor de tokenholders geld mee verdiend. Maar verder heb je geen enkele belang in het bedrijf zelf toch zoals sommige hier logisch vonden.

Toch wel vreemd dan, want als investeerder in die ico nam je juist enorme risico's maar wordt je uiteindelijk maar matig beloont. Want wat houdt VEN tegen om straks super goedkope transacties aan te bieden (hoe goedkoper hoe beter qua concurrentie natuurlijk). En VEN wil natuurlijk zelf een zo groot mogelijke winst voor zichzelf/aandeelhouders.

[ Bericht 36% gewijzigd door ITrade op 16-05-2018 11:55:51 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179193939
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Die heb ik reeds gegeven, maar jij weigert erop in te gaan, en blijft hetzelfde herhalen.
Het houd een keer op.
Het houdt zeker op. Steekhoudende argumenten heb ik nog niet gezien namelijk
pi_179193978
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:53 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het houdt zeker op. Steekhoudende argumenten heb ik nog niet gezien namelijk
Zijn er wel geweest.
Je perceptie klopt dus niet helemaal, wat niet erg is.
Maar blijven herhalen zal geen zin hebben om die tekortkoming weg te halen. :D
pi_179194031
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:55 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zijn er wel geweest.
Je perceptie klopt dus niet helemaal, wat niet erg is.
Maar blijven herhalen zal geen zin hebben om die tekortkoming weg te halen. :D
Koppige vechainers op de kast krijgen is anders best leuk
pi_179194046
Viesrode cijfers. Waar is Klaas?
pi_179194061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat ik niet helemaal begrijp bij VEN. Dus die tokens gaan in de toekomst gebruikt worden om de transacties te doen en daar wordt dan voor de tokenholders geld mee verdiend. Maar verder heb je geen enkele belang in het bedrijf zelf toch zoals sommige hier logisch vonden.

Toch wel vreemd dan, want als investeerder in die ico nam je juist enorme risico's maar wordt je uiteindelijk maar matig beloont. Want wat houdt VEN tegen om straks super goedkope transacties aan te bieden (hoe goedkoper hoe beter qua concurrentie natuurlijk). En VEN wil natuurlijk zelf een zo groot mogelijke winst voor zichzelf/aandeelhouders.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze zo indirect tokens kopen.

Als bedrijf X 1000 tokens op de balans heeft en je koopt 50% ervan, heb jij er eigenlijk gewoon 500 gekocht. Maar dit is echt volledig gissen van mijn kant hoor.
pi_179194113
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:49 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee, klopt, doel ook niet zozeer op hetgeen wat jij allemaal zegt. Maar men doet hier veel aannames, en die kan je zowel op een positieve manier doen, als op een negatieve. En het negatieve moet er altijd uitspringen.
Verwoord ik het zo beter? :p
Ja snap wel waar je op mikt.

Mja ik ben zelf ook kritischer als de markt onderuit gaat merk ik, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Het is toch makkelijker om dan te zeiken dan als het net x10 is gegaan.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:05:02 #247
157922 fathank
pi_179194168
quote:

[..]

Zie daar het economisch model uitgelegd.

https://medium.com/@vecha(...)-forged-974111a93278
pi_179194209
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Huh? Welk economisch model? Hij merkt juist tegenstrijdige belangen op.
pi_179194272
quote:

[..]

Mensen die coins kopen moeten eens stoppen met denken dat ze opeens aandeelhouders zijn. Dat is niet zo. Je koopt tokens van een bedrijf.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:13:10 #250
157922 fathank
pi_179194299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh? Welk economisch model? Hij merkt juist tegenstrijdige belangen op.
Er is geen tegenstrijdig belang, juist omdat er een 2-coin systeem is.

Je betaald met THOR voor services op de blockchain. Vanaf dag 1 is duidelijk gemaakt dat het genereren van de hoeveelheid THOR dynamisch zal zijn naar behoefte.

quote:
If needed, the Foundation shall initiate voting to re-adjust the base generation rate, and all node holders have one vote for re-adjusting the THOR Power base generation rate. Detailed information will be released together with full VeChain Economic Paper upon completion.
pi_179194331
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Selfquote genot
Hoezo is dat logisch? Tokens kopen levert je welgeteld 0 inspraak op. Mensen die denken dat tokens gelijk staan aan investeren en uitzonderlijke rechten als aandeelhouder :') hou toch eens op, jullie zijn zo vermoeiend. Lees je eens in over tokens, bijvoorbeeld utility tokens of Security tokens, dit is echt basis materiaal.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:18:08 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_179194410
VEN :')
VEC :')
VET :')
THOR :')
Announcements :')
Partnerships :')
Crypto_ED :')
WAVES _O_
VERGINS :')
IOTA :')
SASHAGOD _O_
pi_179194425
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoezo is dat logisch? Tokens kopen levert je welgeteld 0 inspraak op. Mensen die denken dat tokens gelijk staan aan investeren en uitzonderlijke rechten als aandeelhouder :') hou toch eens op, jullie zijn zo vermoeiend. Lees je eens in over tokens, bijvoorbeeld utility tokens of Security tokens, dit is echt basis materiaal.
Er is nog wat discussie over of een utility token een security is of niet. Zie bij de SEC/CTFC of dit stuk.

https://prestonbyrne.com/2018/04/23/on-ethereum-security/
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:19:17 #254
131603 Afwazig
Serious business
pi_179194437
Tot zover mijn constructieve bijdrage.
pi_179194454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:19 schreef Afwazig het volgende:
Tot zover mijn constructieve bijdrage.
Waarvan akte, nu is het tijd voor bier.
pi_179194517
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Afwazig het volgende:
WAVES _O_
SASHAGOD _O_
Thanks man. Dit vat het wel samen.
Vakman pur sang
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:44:25 #257
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_179195008
Net moeilijk veel bitcoins gekocht.

ECHT MOEILIJK VEEEEEEEEEEEEL!!!

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_179195171
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Je krijgt THOR (a Norse God who empowers and protects his people) voor je bezit van tokens. Maar wat voor economische cijfers zitten erachter dan?

Na het lezen van het artikel komen er eigenlijk alleen maar meer vragen naar boven. |:(
― Edward Snowden
pi_179195372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je krijgt THOR (a Norse God who empowers and protects his people) voor je bezit van tokens. Maar wat voor economische cijfers zitten erachter dan?

Na het lezen van het artikel komen er eigenlijk alleen maar meer vragen naar boven. |:(
Aangezien Harvard het economische model heeft medeontworpen moet je even met Klaas sparren
pi_179196355
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Afwazig het volgende:
WAVES _O_
SASHAGOD _O_
Afwazig :') :') :')

3 Dacia Logans voor jou

woensdag 16 mei 2018 @ 13:40:53 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_179196455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Afwazig :') :') :')

3 Dacia Logans voor jou

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik counter je triple Dacia met een Fiat Multipla AIDS combo

pi_179196790
quote:
4s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik counter je triple Dacia met een Fiat Multipla AIDS combo

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Panorama view is ook wat waard
pi_179196992
When seal moon
Lambo of Rekt
pi_179197697
when ven moen
Lambo of Rekt
pi_179197758
quote:
Ja, zat m ne tte kijken op die site :') spuit 11 geblaat, open deuren inrammen.
Lambo of Rekt
pi_179197816
Echt een dwaas :')
pi_179197818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, zat m ne tte kijken op die site :') spuit 11 geblaat, open deuren inrammen.
Mooi om mensen te zien die geen idee hebben waar ze over aan het praten zijn, toch proberen te doen alsof ze er verstand van hebben.

_O-
pi_179198042
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Mooi om mensen te zien die geen idee hebben waar ze over aan het praten zijn, toch proberen te doen alsof ze er verstand van hebben.

_O-
Was jij dat niet? :+
pi_179198076
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:46 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Was jij dat niet? :+
Ja precies, all in op SEAL
:')14.gif
pi_179198101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jij was toch die SEAL shiller?

:')[ afbeelding ]
Is geen antwoord op mijn vraag...
Zelfs dat is blijkbaar te lastig. :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 14:49:46 #273
416575 crew  Evenstar
pi_179198130
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja precies, all in op SEAL
:')[ afbeelding ]
Hey, ben nu all in op SEAL, omdat PWC en DNV GL mede-eigenaar zijn geworden van VeChain kan het nooit meer goedkomen. Zelfs de $12 EOY halen ze niet.

Hans
pi_179198185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey, ben nu all in op SEAL, omdat PWC en DNV GL mede-eigenaar zijn geworden van VeChain kan het nooit meer goedkomen. Zelfs de $12 EOY halen ze niet.

Hans
Waarom betrekken jullie altijd die kut coin SEAL erbij? :'(
Heb al 4x aangegeven dat het een scam shit coin is.. (Om hetzelfde niveau maar eens aan te tonen) :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 14:53:02 #275
416575 crew  Evenstar
pi_179198226
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:51 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Waarom betrekken jullie altijd die kut coin SEAL erbij? :'(
Heb al 4x aangegeven dat het een scam shit coin is.. (Om hetzelfde niveau maar eens aan te tonen) :+
Omdat SEAL een VEN killer is natuurlijk _O_

pi_179198258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Omdat SEAL een VEN killer is natuurlijk _O_

[ afbeelding ]
Omg :D
Gaat echt de foute kant op dit...
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken... Ik geloof je maar gewoon.
SEAL = VEN Killer :D
pi_179198288
Had je btw gehoord dat Verge VEN-SEAL killer is?
Ze zijn druk bezig met DIKKE partnerships enzo.
pi_179198295
Die butthurt hier als iemand negatief doet over VEN :'). Ik ben er al lang bij mee dat er wat tegengeluid is in plaats van VEN blijven shillen als ultieme coin.

Eerst was het waves, toen universa, nu VEN :')
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:00:53 #279
157922 fathank
pi_179198409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:55 schreef robbietobbie het volgende:
Die butthurt hier als iemand negatief doet over VEN :'). Ik ben er al lang bij mee dat er wat tegengeluid is in plaats van VEN blijven shillen als ultieme coin.

spuit 11 komt ook nog ff z'n ongeinformeerde meningkje spuien
pi_179198417
quote:

We zijn VEN allang voorbij... Hebben SEAL al gehad... zijn nu bij Verge en Doge.
pi_179198463
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:00 schreef fathank het volgende:

[..]

spuit 11 komt ook nog ff z'n ongeinformeerde meningkje spuien
11 is in ieder geval meer dan VEN waard wordt.

-MZS
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:12:06 #282
157922 fathank
pi_179198656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:03 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

11 is in ieder geval meer dan VEN waard wordt.

-MZS
11btc lijkt me inderdaad een beetje overdreven per VEN
pi_179198695
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:12 schreef fathank het volgende:

[..]

11btc lijkt me inderdaad een beetje overdreven per VEN
Niet na de flippening! Volgend jaar traden we alles tegen SEAL ipv BTC
pi_179198764
quote:

vechain is de beste

Niks mis met kritiek

Maar het staat een beetje dom als je met bepaalde kritiek komt waaruit blijkt dat je je gewoon niet ingelezen hebt

Of gewoon te dom bent om het te begrijpen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 15:17:34 ]
pi_179198797
quote:

Lekker he, die onderbuik van je leegschijten.
pi_179198819
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vechain is de beste

Niks mis met kritiek

Maar het staat een beetje dom als je met bepaalde kritiek komt waaruit blijkt dat je je gewoon niet ingelezen hebt

Of gewoon te dom bent om het te begrijpen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

PAK EM JONGENS, DENKTIE WEL NIET :D
pi_179198852
Beetje de boel onderschijten, lekker man.
pi_179198935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lekker laten lopen ja. Maar kom op, Ven wordt even hard de hemel ingeprezen door mensen die dat ook alleen maar op hun onderbuik of de meningen van anderen doen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 15:29:15 #289
416575 crew  Evenstar
pi_179199044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:24 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Lekker laten lopen ja. Maar kom op, Ven wordt even hard de hemel ingeprezen door mensen die dat ook alleen maar op hun onderbuik of de meningen van anderen doen.
Kom op zeg. Er zijn hier aardig wat inhoudelijke posts geweest over VeChain, meestal van voorstanders. Alleen houdt het een keer op als je probeert uit te leggen en twee minuten later weer dezelfde vraagt krijgt omdat mensen trollen of te dom zijn om het te begrijpen.
pi_179199050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:24 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ja idd, DYOR, wat is het en waar kan ik het kopen.
pi_179199157
Crypto :')

Ik weet niet of het wel zo goed is dat het zo toegankelijk is voor iedere halve zool hoor :')
pi_179199160
Ik denk dat we gewoon moeten ophouden over VEN.

Misschien is het wel DE oplossing, misschien ook niet.
pi_179199167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kom op zeg. Er zijn hier aardig wat inhoudelijke posts geweest over VeChain, meestal van voorstanders. Alleen houdt het een keer op als je probeert uit te leggen en twee minuten later weer dezelfde vraagt krijgt omdat mensen trollen of te dom zijn om het te begrijpen.
Zijn er zeker geweest, maar ook voorstanders die er geen zak van snappen. Ook tegenstanders die prima vragen stellen of problemen met VEN hebben..
pi_179199173
Als iemand bij consensus over triple entry accounting begint :') :')

DAT HOEFT HELEMAAL NIET MET EEN BLOCKCHAIN LUL.
pi_179199209
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:34 schreef kthxbye het volgende:
Crypto :')

Ik weet niet of het wel zo goed is dat het zo toegankelijk is voor iedere halve zool hoor :')
Die NPO docu was treffend daarin hahaha
pi_179199241
Had ik maar wat spankchain gehad, had ik nog wat aan gehad ... :(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 15:38:47 #297
416575 crew  Evenstar
pi_179199242
Die rechte lijnen naar beneden beginnen wel weer irritant te worden, waren er net een tijdje van af :P
pi_179199297
Deze mini crash is gewoon de laatste weak hands wegjagen voor de bull run in juni toch?!
pi_179199363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:41 schreef YT123 het volgende:
Deze mini crash is gewoon de laatste weak hands wegjagen voor de bull run in juni toch?!
Nee man, in juni nog even de weak hands voor de september bull run wegjagen.
pi_179199412
quote:
Waarom verwacht je een bull run in juni dan?
Qua koersverloop ziet het er eigenlijk net zo uit als in 2014 en ik denk dat we nog een stuk lager gaan. Btc <5000 en daarna minimaal een half jaar een horizontale koers.
pi_179199476
quote:
Klopt, de Whales zijn nog aan het accumuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')