abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:35:34 #126
61320 TwztId
ja toch..
pi_179186493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh? Ik snap niet wat je wil? :P

Je wilt de prijs weten waarop je moet bijkomen om tot een gemiddelde van 0.00476 BTC te komen of ?
Ja.. 8-) zoiets..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:37:23 #127
61320 TwztId
ja toch..
pi_179186533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Oneindig veel, aangezien je inkoopt op de laagste prijs :P

Hoe meer je inkoopt nu, hoe lager de gemiddelde prijs is van je totale hoeveelheid coins.

Bij een kleine stijging heb je dan dus sneller je verlies (wat dus minder dan 15% is als je bijkoopt) terugverdient.

Reken met procenten, niet in euro's :)
Ah ja natuurlijk, je krijgt het nooit naar het laagste bedrag.. |:(
pi_179186590
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:35 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja.. 8-) zoiets..
Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179186601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als je er 100 hebt gekocht voor 0.0056 en je wilt op een gemiddelde uitkomen van 0.00476, moet je er 100 bijkopen voor 0.00392.
#Quickmaths
pi_179186730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt.

Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Ik laat het nu :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:52:23 #131
62913 Blik
The one and Only!
pi_179186887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Ik laat het nu :D
Als je een aandeel Shell koopt ben je ook niet direct eigenaar van de benzine die Shell verkoopt. De benzine moet je eerst kopen en dan kun je vervolgens ervoor kiezen of je de benzine gebruikt ofwel speculeert op een hogere benzineprijs en de benzine bewaren en later verkopen.
pi_179186891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Ik laat het nu :D
juist door het governance model staan clienten in de rij voor vechain

Maar het is niet gezond hoor!!!11
pi_179186962
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik ook niet.

Het is niet gezond dat VEN/THOR en Vechain niet inherent verbonden zijn met elkaar. En dat je ook nog andere partijen hebt met zeggenschap.

Ik laat het nu :D
LEKKER CENTRALISEREN DIE MACHT, DECENTRALISATIE MOET JE NIET WILLEN!

-MzS
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179186972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt.

Alleen is dit weer echt zwart/wit. Blockchain kan volgens deze regels alleen maar nuttig zijn als het compleet gedecentraliseerd is. Dit is niet het doel van VeChain.
Ik denk dat dit een belangrijk stukje eruit is....

quote:
and there are high coordination costs in setting the chains up.
Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem, maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor, misschien is VEN wel de ideale oplossing.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 22:58:13 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179187008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een belangrijk stukje eruit is....

[..]

Dat haalt echt een gigantisch stuk van je efficiëntie slag weg. Dat is zonde. Neemt niet weg dat VEN nog steeds beter kan zijn dan het huidige systeem ,maar een volledig gedecentraliseerd systeem zal efficiënter zal op de lange termijn imo. Maar dat is gissen hoor.
Zit wat in, maar als je om een stuk kostenefficiënter bezig te zijn volledig moet gaan decentraliseren dan kan het ook zijn dat bedrijven geen interesse meer hebben. VeChain probeert dus een middenweg te vinden en denken dit te gevonden hebben met hun systeem.

Zou het goedkoper, efficiënter of meer gedecentraliseerder kunnen? Vast wel, maar daar zijn ze niet naar op zoek.

Zeg niet dat dit de enige juiste manier is, maar dit is waar ze voor kiezen, met de bijbehorende voor- en nadelen. Als dan twee giganten als PWC en DNV GL zeggen dat ze het goed doen als zelf een stuk eigenaarschap kopen lijkt het er in mijn ogen op dat ze goed werk aan het leveren zijn.

Luca zei vandaag heel duidelijk dat ze veel vertrouwen hebben in VeChain en dat het geen project is dat over drie maanden weer verdwijnt. Sunny gaf ook eerlijk toe dat de prijs van VeChain echt niet meteen moon gaat. Dit hangt af van de use cases en de utility. Hoe meer dat toeneemt, hoe hoger de prijs.
pi_179187020
Bedrijven willen geen decentralisatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179187040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:
maar dit is waar ze voor kiezen
Dat moet dus nog maar blijken :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bedrijven willen geen decentralisatie.
Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
pi_179187060
Ik weet niet hoe het in azie is maar in europa mogen accountantsorganisaties zoals PwC niet aan dezelfde bedrijven zowel advies geven als de audit doen. Dus het zou betekenen met deze actie dat PwC aanvaard dat het bedrijven uitsluit als klant in de audit. Logischerwijs zou PwC dit alleen aanvaarden als op VEN alleen kleine bedrijven komen te zitten.

LDus waarbij iedereen de verwachting is dat grote bedrijven gebruik zullen maken van VEN, geeft één van de grootste en belangrijkste partners van VEN aan dat er alleen kleine bedrijven gebruik zullen maken van VEN.

Oftewel shitcoin confirmed. _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:02:36 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179187061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat moet dus nog maar blijken :P

[..]

Nu misschien nog niet, ik denk dat over 5-10 jaar een onderneming er geen enkel probleem mee zal hebben. Aan het begin zat ook elke onderneming op een intranet, nu allemaal gewoon op het internet.
Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
pi_179187101
Ik ben te zwak om te stoppen

Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
pi_179187119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.

Mja we gaan het zien, ik ben enigszins sceptisch.
pi_179187145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben te zwak om te stoppen

Het is toch veel logischer om te investeren in VEN, dus dat kopen, en dan samen Vechain groter en beter maken en dat op die manier de prijs van VEN stijgt (wat de waarde van Vechain moet representeren, toch?).
HO. STOP.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:07:55 #143
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179187166
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een werkend product? Mainnet gaat toch pas eind Juni ofzo live? Of eind Juli dat weet ik niet meer.

Mja we gaan het zien, ik ben enigszins sceptisch.
Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen :D

Sceptisch is altijd goed, maar heb het idee dat sommige mensen hier extra hun best doen wanneer het op VeChain aankomt :P Prima hoor, maar ik vind het gewoon raar (en dan doel ik niet perse op jou :P).
pi_179187167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

HO. STOP.
Is het nu logisch?
pi_179187200
Heren, ik ga slapen.
Interessante discussie wel, en we zien wel wat toekomst brengt!
Night night!
pi_179187204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eind juni inderdaad, maar het werk allemaal al en het wordt zelfs al gebruikt door bedrijven. Nou ja, dat zeggen ze in ieder geval en ik zie geen reden om daar aan te twijfelen :D

Sceptisch is altijd goed, maar heb het idee dat sommige mensen hier extra hun best doen wanneer het op VeChain aankomt :P Prima hoor, maar ik vind het gewoon raar (en dan doel ik niet perse op jou :P).
Ik doe zeker extra mijn best als het op Vechain aankomt :D

Toen Typisch hier nog rondliep was ik iets vaker tegen BTC aan het schoppen :@ :@

Of moet ik tegenwoordig Bitcoin Core zeggen omdat we allemaal weten dat BCH de echte Bitcoin is?
pi_179187253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan best dat het over 10 jaar anders is, maar VeChain heeft nu een werkend product en wordt nu gebruikt door grote bedrijven. Als het over 10 jaar anders is dan zien ze dat dan wel weer toch?
Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
En dat hele ven-vet-thor verhaal is veel te omslachtig voor serieuze bedrijven.
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.
En ook de grote dump van nu.

Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 23:13:39 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179187284
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is feitelijk niet zo. Of zijn geen feiten van bekend. Vechain heeft geen werkend product, mainnet en wordt niet gebruikt door grote bedrijven.
Deloitte heeft wel een werkende blockchain gebouwt waar de certificaten vannDNV-GL op draaien (als begin).
Nu zijn dit ook geen feiten maar ik denk dat de devs van vechain die gebouwd hebben. (140 man tov van 50 man bij Deloitte).
En dat hele ven-vet-thor verhaal is veel te omslachtig voor serieuze bedrijven.
Die laten veel liever een Deloitte een blockchain (private) bouwen zoals DNV-GL.
Dat is voor nu de realiteit en verklaart zeer zeker de koop van een aandeel in vechain.
En ook de grote dump van nu.

Ik had het als bagholder ook liever anders gezien (zeker omdat ik 80% in Ven had gezet, fck ik haat verliezen)
Heb het 3x gelezen, maar snap echt serieus niet waar je naar toe wil met dit verhaal :P

De dump is gewoon een standaard buy the rumor, sell the news dump.

Edit Oh, en ik heb geen cent verlies op VeChain, nog steeds dikke vette winst.
pi_179187290
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
fck ik haat verliezen
pi_179187401
http://cube-global.com/blog/2018/05/09/prince-and-rapper/

Een stukje van mij is zojuist dood gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')