Wat is hij toch leuk he?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh en dit moet ik natuurlijk quoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je die bovenste gif al gezien? Die blik van hem kwam gisteren bij toeval ineens tegen. Wauw.quote:
Je je had dat gifje al ergens geplaatst. Dat is inderdaad een heel leukequote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had je die bovenste gif al gezien? Die blik van hem kwam gisteren bij toeval ineens tegen. Wauw.![]()
Oke sorry menseh.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:36 schreef Dave het volgende:
Wanneer zou Guanabana haar user icon omzetten naar het hoofd?
Ik vermoed dat Humberto hem achter de schermen Willem noemt, en soms vergeet voor tv dan Waylon te zeggen. Tijdens het gesprek was het afwisselend Waylon en Willem.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Oke wel leuk interview bij RTL Late Night, ook leuk zijn reactie op Dominee Gremdaat
Maar moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje klaar ben met Waylon in de media.Het is wel goed zo, next.
Oja en waarom zegt Humberto telkens 'Willem'? Vraag me af wat Willem daar zelf van vindt.
Je was toen ook al niet lekker bij EIC.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:21 schreef Kyran het volgende:
Die post ESF kater is wel hardnekkig zeg. Sinds zondag al goed ziek met koorts en serieus alle botten en spieren doen pijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:21 schreef Kyran het volgende:
Die post ESF kater is wel hardnekkig zeg. Sinds zondag al goed ziek met koorts en serieus alle botten en spieren doen pijn
Lang leve kinderen die elk mogelijk ziektekiem meenemen vanuit kinderdagverblijf!quote:
Ik zie het ook bij mijn vriendin, man en 2 kinderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lang leve kinderen die elk mogelijk ziektekiem meenemen vanuit kinderdagverblijf!
Zij was vorige week ziek, nu ik.
Moldaviëquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:31 schreef ato het volgende:
Waylon – Outlaw In ‘Em
Waylon’s entry has made it to the top 25 in two countries – The Netherlands, and Moldova, and in both it’s in number 5 on iTunes. If we look at the top 50, we can also find his song in Sweden, Austria, Denmark, Finland, Norway and Lithuania.
Bron: Eurovision Bubble
Duitsland was op een gegeven moment nummer 1 in Nederland.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:31 schreef ato het volgende:
Waylon – Outlaw In ‘Em
Waylon’s entry has made it to the top 25 in two countries – The Netherlands, and Moldova, and in both it’s in number 5 on iTunes. If we look at the top 50, we can also find his song in Sweden, Austria, Denmark, Finland, Norway and Lithuania.
Bron: Eurovision Bubble
Eens maar dat is natuurlijk volledig onze eigen schuld omdat er er al maanden/weken elke kruimel 'nieuws' over aan het uitpluizen en tot in detail aan het ontleden zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje klaar ben met Waylon in de media.Het is wel goed zo, next.
Samenvatting die de lading wel dekt: Ze schrijft voor het AD.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:26 schreef JaneDoe het volgende:
wat heeft die angela de jong nou weer te knorren over dat late night interview? heb m'n premium al verbruikt voor de maand...wie kan t even samenvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |