Als je gaat lopen zeiken in feedback en het dan vervolgens zelf gaat doen kan het nog zo zielig zijn, maar ben je niet heel snugger bezig.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar dat van z'n vader is wel echt sneu dus ik zou niet reageren nu...
Nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je gaat lopen zeiken in feedback en het dan vervolgens zelf gaat doen kan het nog zo zielig zijn, maar ben je niet heel snugger bezig.
Kijk eens naar jezelf en zeker met de laatste 2 postjes in FB?quote:Op maandag 14 mei 2018 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je gaat lopen zeiken in feedback en het dan vervolgens zelf gaat doen kan het nog zo zielig zijn, maar ben je niet heel snugger bezig.
Gedaan. En nu?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf en zeker met de laatste 2 postjes in FB?
Afgeven op een ander terwijl je minstens net zo bezig bent als waar je de ander van beticht. Had dan de eer aan jezelf gehouden.quote:
Even denken.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Afgeven op een ander terwijl je minstens net zo bezig bent als waar je de ander van beticht. Had dan de eer aan jezelf gehouden.
Kijk eens aan, ook nog niet heel volwassenen en de leukste willen zijn in een serieus gesprek. Komt steeds meer op je bord, wat had je nog meer te zeuren over magnetronkoffie, waarschijnlijk slaat dat ook op jezelf.quote:
Oké dan. Slaap lekker hé.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ook nog niet heel volwassenen en de leukste willen zijn in een serieus gesprek. Komt steeds meer op je bord, wat had je nog meer te zeuren over magnetronkoffie, waarschijnlijk slaat dat ook op jezelf.
Jij ook.quote:
Als je 38,5 graden verhoging hebt dan heb je een lichaamstemperatuur van 75 graden, dat kan niet hoor.quote:
Het leven dirigeert ieder individu zijn eigen richting uit..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:18 schreef Trashcanman het volgende:
Tijdje geleden dat ik jou getroffen heb bef
Gelukkig wel ja. Zou wat zijn als we allemaal precies hetzelfde dedenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het leven dirigeert ieder individu zijn eigen richting uit..
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:22 schreef Trashcanman het volgende:
Ah niet verkeerd. Ik moet even tot eind deze maand wachten tot ik weer bands kan kijken.
Ik ben een jaar of 2 terug in dat nieuwe pand geweest van Tivoli/Vredenburg geweest en vond het wel prima eigenlijk..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sleep @ vredenburg (blijf het een kuttent vinden)
Meshuggah, Suffocation en Death Angelquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Trashcanman het volgende:
Wat ga je sowieso op forta kijken als je gaat?
I know. Ik kom er regelmatig maar qua bewegingsvrijheid en personeel blijf ik het kut met peren vinden. Zielloze bendequote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 2 terug in dat nieuwe pand geweest van Tivoli/Vredenburg geweest en vond het wel prima eigenlijk..
Lekker. Suffe Keesje moet ik ook snel weer eens live zien, twijfel nog over een kaartje voor stonehenge festival kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Meshuggah, Suffocation en Death Angel..
Het was m'n enige keer tot nu toe en stond op het balkon, vond het relaxed.. Geluid prima, hoefde geen oordopjes erin te schuiven om bescherm te zijn, vriendelijk barpersoneel..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
I know. Ik kom er regelmatig maar qua bewegingsvrijheid en personeel blijf ik het kut met peren vinden. Zielloze bende
Ze hebben wel een nieuwe frontman, ben wel benieuwd wat dat geeft..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker. Suffe Keesje moet ik ook snel weer eens live zien, twijfel nog over een kaartje voor stonehenge festival kopen.
Niets dr van, werken!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik vandaag wel de hele dag kan slapen.
Lekker teken vangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen snoepjes, weer een stralende dag, straks weer een eind door het bos fietsen
En dat komt in een bos natuurlijk niet voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die zitten voornamelijk in hoog gras
Niet op de fietspadenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat komt in een bos natuurlijk niet voor.
Als ze geasfalteerd zijn misschien niet. Hier staat t gras zo hoog en breed dat je er altijd wel langs strijkt als je fietst/wandelt.quote:
Nou dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:35 schreef Elvi het volgende:
M'n vader krijgt vandaag de uitslagen van de onderzoeken van de cardioloog en volgens mij zijn we allemaal zenuwachtig
sterkte en succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:35 schreef Elvi het volgende:
M'n vader krijgt vandaag de uitslagen van de onderzoeken van de cardioloog en volgens mij zijn we allemaal zenuwachtig
Nee gelukkig veel geasfalteerd, misschien dat ik nog stukje langs de heide ga, zie wel even. Gelukkig zit ik niet meer als zo buiten adem op te fiets, conditie bouw je toch vrij snel weer opquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze geasfalteerd zijn misschien niet. Hier staat t gras zo hoog en breed dat je er altijd wel langs strijkt als je fietst/wandelt.
Dat is altijd zenuwen, sterktequote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:35 schreef Elvi het volgende:
JAWEL DAT MOET WEL WANT IEDEREEN MOET HOREN HOE INTERESSANT JE BENT!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen.als je 30cm van elkaar zit hoef je toch niet op max volume te praten?
Waken omdat de andere dood is?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pfffff een van de cavia's is aan het waken en fluit nu als een doorgeslagen vogeltje op speed
Tekengevaarquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze geasfalteerd zijn misschien niet. Hier staat t gras zo hoog en breed dat je er altijd wel langs strijkt als je fietst/wandelt.
Kopstoot geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen.als je 30cm van elkaar zit hoef je toch niet op max volume te praten?
De pakketjesman!quote:
Zat ie in je?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:58 schreef Allures het volgende:
Ik had een teek in mijn huis opgelopen
Cadeautje van een van de huisdieren
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:45 schreef Barbusse het volgende:
En toen was m'n vriendin onderweg naar Finland....
Goed in de gaten houden hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:58 schreef Allures het volgende:
Ik had een teek in mijn huis opgelopen
Cadeautje van een van de huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |