Gerard Joling kijkt terug op het Songfestivalquote:Op maandag 14 mei 2018 20:07 schreef Heubach het volgende:
Geert Wilders en Donald Trump over het laatste nieuws uit Israël
En Frits Barend
vrienden van de showquote:Op maandag 14 mei 2018 20:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gerard Joling kijkt terug op het Songfestival
Harry Mens bespreekt de wijn van de week
Tijl Beckand.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:31 schreef KingRoland het volgende:
hebben we nog meer vrienden van de show
Meme hier.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Huh.. ik snap er niets van.. je weet dat Athonie Kamerling al enkele jaren overleden is?
Wat is dit voor onzinquote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Huh.. ik snap er niets van.. je weet dat Athonie Kamerling al enkele jaren overleden is?
Ik keek net een stukje maar die man moet het maar bij een minuutje in DWDD houden.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk dat wel terug. Scheelt weer 45 minuten reclame. Je moet er in blijven hangen.
Die DWDD vervanger is ook niks allen.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik keek net een stukje maar die man moet het maar bij een minuutje in DWDD houden.
Klopt niks van. Hij hangt nog regelmatig rond in Amsterdam hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie mij voor de gek proberen te houden, maar het is niet echt grappig..quote:Op maandag 14 mei 2018 20:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Klopt niks van. Hij hangt nog regelmatig rond in Amsterdam hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Man man man......quote:Op maandag 14 mei 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Moet wel een trolletje zijnquote:
Echte HarryGod fans hebben dit gisteren allang gezien.quote:
Live in het topicquote:Op maandag 14 mei 2018 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Echte HarryGod fans hebben dit gisteren allang gezien.
BUSINESS CLASSEDquote:Op maandag 14 mei 2018 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Echte HarryGod fans hebben dit gisteren allang gezien.
Boobpicca’s zijn al verzonden via DM. Hoor ik daar #teamanneloosquote:Op maandag 14 mei 2018 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Anneloos wordt overlopen hier. Hoe moet ze dit nu omdraaien?
Even 1600 topics teruglezen om up-to-date te zijn met alle memesquote:Op maandag 14 mei 2018 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Anneloos wordt overlopen hier. Hoe moet ze dit nu omdraaien?
Ik word al een beetje opgevoed, maar ik kan nog niet ‘alles’ volgenquote:Op maandag 14 mei 2018 21:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Even 1600 topics teruglezen om up-to-date te zijn met alle memes
Het belangrijkste is dat we allemaal ANNELOOS HOOLIGANS zijnquote:Op maandag 14 mei 2018 22:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik word al een beetje opgevoed, maar ik kan nog niet ‘alles’ volgen
Zo rijk is die niet blijkbaar. Lijkt me toch niet dat je daar voor je lol gaat zittenquote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom gaat Willem daar nog zitten, die heeft die paar rotcenten toch niet nodig.
Die haarverf betaalt zichzelf niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom gaat Willem daar nog zitten, die heeft die paar rotcenten toch niet nodig.
Maar is Willem nu wel of niet door een gat in het hek vertrokken?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:31 schreef Heubach het volgende:
En dan gaan huilen over Wilfred die een lastig vraagje stelt
Man man
Echte VI hooligans kijken live.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:56 schreef Heubach het volgende:
Kut RTL, ik wil gewoon uitzendingen terug zien..
Komt natuurlijk door al dat gamen en daarvan video's uploaden.quote:
Dan moet je betalen, maar dat principe wordt in Enschede wel vaker niet begrepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:56 schreef Heubach het volgende:
RTL weet dat je genoeg verdient, nu willen ze geld zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:56 schreef Heubach het volgende:
Ze moet ook alle columns van Johan ooit kennen om hem op elk moment te kunnen confronteren met zijn jeugdzondes.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:35 schreef Heubach het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat we allemaal ANNELOOS HOOLIGANS zijn
Anne moet eerst bardiensten draaien.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moet ook alle columns van Johan ooit kennen om hem op elk moment te kunnen confronteren met zijn jeugdzondes.
Ik heb al eens een column gelezen toen ik bij de tandarts zat.. interessant en eens een programma gezien waar hij met johnny de mol op pad was! Maar als je wat linkjes hebt naar desbetreffende columns, dan mag dat altijd!quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moet ook alle columns van Johan ooit kennen om hem op elk moment te kunnen confronteren met zijn jeugdzondes.
https://legacy.gscdn.nl/a(...)derksenoverGIJP.htmlquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al eens een column gelezen toen ik bij de tandarts zat.. interessant en eens een programma gezien waar hij met johnny de mol op pad was! Maar als je wat linkjes hebt naar desbetreffende columns, dan mag dat altijd!
Walgelijke praktijkenquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RTL weet dat je genoeg verdient, nu willen ze geld zien.
Kan je het niet gewoon opnemen voortaan?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:49 schreef Heubach het volgende:
[..]
Walgelijke praktijken
Heb in straks RTL Premium en een duur maand abonnement en dan zitten de heren al bij Veronica..
Ties is zo'n eigenwijs figuur dat geen tv heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon opnemen voortaan?
Ik kijk geen tvquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ties is zo'n eigenwijs figuur dat geen tv heeft.
Dan mis je wel eens wat.quote:
Dat domme is juist wel cute bij haar.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de charme van Sensi echt niet. Een oerstom wijf met een paar tieten, tis wat.
jij hebt goede smaakquote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de charme van Sensi echt niet. Een oerstom wijf met een paar tieten, tis wat.
nee dan liever dat lange verlepte hoofd van die helene.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Compleet inhoudsloos inderdaad. Behalve in haar tieten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
En pax? wat is zijn mening over sensi?quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Compleet inhoudsloos inderdaad. Behalve in haar tieten.
Tenzij ze zichzelf binnenkort bekend maakt als schrijfster van het Boekenweekgeschenk geloof ik daar niet zo in.quote:
Dit zal misschien als een verassing voor je komen maar die is gay.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En pax? wat is zijn mening over sensi?
verassingquote:Op donderdag 17 mei 2018 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zal misschien als een verassing voor je komen maar die is gay.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |