Dat domme is juist wel cute bij haar.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de charme van Sensi echt niet. Een oerstom wijf met een paar tieten, tis wat.
jij hebt goede smaakquote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de charme van Sensi echt niet. Een oerstom wijf met een paar tieten, tis wat.
nee dan liever dat lange verlepte hoofd van die helene.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Compleet inhoudsloos inderdaad. Behalve in haar tieten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
En pax? wat is zijn mening over sensi?quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Compleet inhoudsloos inderdaad. Behalve in haar tieten.
Tenzij ze zichzelf binnenkort bekend maakt als schrijfster van het Boekenweekgeschenk geloof ik daar niet zo in.quote:
Dit zal misschien als een verassing voor je komen maar die is gay.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En pax? wat is zijn mening over sensi?
verassingquote:Op donderdag 17 mei 2018 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zal misschien als een verassing voor je komen maar die is gay.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |