theoretisch wel jaquote:
Tot vanavondquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
ik geloof er bij FOK!kers niet in
jammerquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
Zo'n soort van vakantie die je op fok gratis van de admins krijgt?quote:
tja, dan claimt de baas m'n tijd weer, komt dat echte leven toch om de hoek kijkenquote:
laten we er geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n soort van vakantie die je op fok gratis van de admins krijgt?
kwestie van perceptie, toch is fok sociaalquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
er schijnen zelfs IRL meetings te zijn!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kwestie van perceptie, toch is fok sociaal
Afhankelijk van hoe lang de vakanties van sommige deelnemers gaat duren is dat zeer goed mogelijk.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
Dus Limoentje is gewoon de winnaar van deze maand
Baas het is vrijwilligerswerk toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
tja, dan claimt de baas m'n tijd weer, komt dat echte leven toch om de hoek kijken![]()
![]()
sow, wat gedurft 👻quote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
er schijnen zelfs IRL meetings te zijn!
jepquote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang de vakanties van sommige deelnemers gaat duren is dat zeer goed mogelijk.
m'n weekendje weg welquote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Baas het is vrijwilligerswerk toch?
Werk je vrijwillig of word je onder schot gehouden tijdens je werk?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
m'n weekendje weg wel
m'n nachtdienst zeker niet
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
m'n weekendje weg wel
m'n nachtdienst zeker niet
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk je vrijwillig of word je onder schot gehouden tijdens je werk?
Kleien of kleien?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet zo kleien, niet te geloven
succes met je drol 👻💩quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lekker hopen toch.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
True true. Toch wel gedwongen.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Maar gezien de noodzaak om huur, belastingen etc etc te betalen durf ik het geen vrijwilligerswerk te noemen. Ik werk, hij betaalt mij. An sich een prima deal
Ah jammer, dacht dat je 'mocht' kleienquote:
de kleine is logeren, zit er niet in dus.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah jammer, dacht dat je 'mocht' kleien
vanavond al?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!vanavond ga ik even op Lauwersoog kijken!
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!quote:
namaak van de zwarte markt in Beverwijk zekrquote:Op maandag 14 mei 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bang dat er een gat in mijn Gucci boxer komt
Ja ik kom niet voor de scouting, gewoon even van de zon en rust genieten ik woon er vlakbij !quote:
Veel plezierquote:Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!vanavond ga ik even op Lauwersoog kijken!
tuurlijk nietquote:Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
namaak van de zwarte markt in Beverwijk zekr
ah, geniet nog even van de rustquote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik kom niet voor de scouting, gewoon even van de zon en rust genieten ik woon er vlakbij !
huehuehue sow!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik ook denken met die poepposts
doe nou eens 1x normaal. Ik heb vandaag pas 900 posts en dat is echt niet allemaal stront hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik ook denken met die poepposts
Oh als jullie er zijn ben ik met mooi weer ook vaak aan de andere kant van de weg !quote:
Terrein is groot genoeg, je merkt er niks van volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2018 17:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh als jullie er zijn ben ik met mooi weer ook vaak aan de andere kant van de weg !
boemquote:
Zijn pitjesquote:Op maandag 14 mei 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog nooit gegeten volgens mij
en de banaanquote:
Ik zit helaas mobielquote:
logischquote:Op maandag 14 mei 2018 17:45 schreef Hallojo het volgende:
Met een ladyboy kun je niet vermenigvuldigen
Waarom las ik 'op' ipv 'van'_O-quote:
Beetje kinderachtig brein vandaagquote:
heuj, valt mee hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is toch normaal voor mannen 👻 Vooral mannen onder elkaar
Heb je het gezien?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind je een leuk persoon om te zien
Niet overdrijven jaquote:Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is toch normaal voor mannen 👻 Vooral mannen onder elkaar
ja heb gezien, miss vertekent het beeld/foto op de eerste foto het en je tekent ze maar vind ze niet heel dikquote:Op maandag 14 mei 2018 17:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Wat vind je van mijn wenkies?
jij een pic daar?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind je een leuk persoon om te zien
Nou gelukkig. Nu kan ik weer goed slapen vanavond.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja heb gezien, miss vertekent het beeld/foto op de eerste foto het en je tekent ze maar vind ze niet heel dik
ja en zoveel mensen zoveel meningen 😜quote:Op maandag 14 mei 2018 18:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou gelukkig. Nu kan ik weer goed slapen vanavond.Ja precies dat zei ik ook...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
ieuwlquote:Op maandag 14 mei 2018 18:11 schreef Already_in_use het volgende:
Gooi der voor mij maar een biefstuk op dan
Ligt eraan wat voor hamburgerquote:
biefstukquote:Op maandag 14 mei 2018 18:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vind je dat vies? Of op de bbq vies?
jouwquote:Op maandag 14 mei 2018 18:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is jou perfecte hamburger?
sowquote:Op maandag 14 mei 2018 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet vanaf de bbq. Dat is vleesmishandeling.
hamburgertje, speklappie etcquote:Op maandag 14 mei 2018 18:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Wat vind je dan wel lekker van de bbq?
Is verschillend, hangt af verschillende factoren. Maar er hoort sowieso kaas op te zittenquote:Op maandag 14 mei 2018 18:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is jou perfecte hamburger?
quote:Op maandag 14 mei 2018 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is verschillend, hangt af verschillende factoren. Maar er hoort sowieso kaas op te zitten
Totally agree. Kaasquote:Op maandag 14 mei 2018 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is verschillend, hangt af verschillende factoren. Maar er hoort sowieso kaas op te zitten
Vind je speklappen echt lekker ?quote:
Hoe heb jij je hamburger het liefst?quote:
jaquote:Op maandag 14 mei 2018 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je speklappen echt lekker ?
Heb altijd het idee dat ik opgewarmd vet aan het eten ben als ik die eet
klinkt nastyquote:Op maandag 14 mei 2018 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je speklappen echt lekker ?
Heb altijd het idee dat ik opgewarmd vet aan het eten ben als ik die eet
Een worst vind ik ook wel lekker. Curryworst uit Duitsland ook trouwens.....jummmmmmquote:Op maandag 14 mei 2018 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hamburgertje, speklappie etc
die saus maakt het af 🙌quote:Op maandag 14 mei 2018 18:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een worst vind ik ook wel lekker. Curryworst uit Duitsland ook trouwens.....jummmmmm
quote:Op maandag 14 mei 2018 18:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een worst vind ik ook wel lekker. Curryworst uit Duitsland ook trouwens.....jummmmmm
Zacht wit broodje, beetje sla, uitjes, curry, mayo, komkommer mag ook. En kaas uiteraard.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb jij je hamburger het liefst?
Lichtelijk gebakken uitjes?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zacht wit broodje, beetje sla, uitjes, curry, mayo, komkommer mag ook. En kaas uiteraard.
jammer dat ze dat hier niet zo kennen, gemiste kansquote:Op maandag 14 mei 2018 18:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja echt lekker. Shit nu heb ik zin in curryworst
genotquote:Op maandag 14 mei 2018 18:32 schreef Already_in_use het volgende:
Speciaal voor jou Haags.
[ afbeelding ]
Zo is ie perfect hè. Word er bijna emotioneel vanquote:
anders ik welquote:Op maandag 14 mei 2018 18:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo is ie perfect hè. Word er bijna emotioneel van
Je hebt ondertussen ook gezien wat wij er graag op willen hebben hè?quote:
I'm in.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En als toetje gebakken banaan in rum 🕺🏿
ehm tiramisu ook goed?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En als toetje gebakken banaan in rum 🕺🏿
lekkerquote:Op maandag 14 mei 2018 18:32 schreef Already_in_use het volgende:
Speciaal voor jou Haags.
[ afbeelding ]
Oeee en wat Haags zegt ja....tiramisu. En een Limoncello als de perfecte afsluiter.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2018 18:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oeee en wat Haags zegt ja....tiramisu. En een Limoncello als de perfecte afsluiter.
tuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2018 18:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is dat beter dan een hema rookworst?
als dat niet genieten is 👌 Good life 😎quote:Op maandag 14 mei 2018 18:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oeee en wat Haags zegt ja....tiramisu. En een Limoncello als de perfecte afsluiter.
altijdquote:Op maandag 14 mei 2018 18:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ondertussen sta ik hier een pan spaghetti te maken....hahahaha om te huilenquote:Op maandag 14 mei 2018 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als dat niet genieten is 👌 Good life 😎
ik heb de pasta carbonara net opquote:Op maandag 14 mei 2018 18:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ondertussen sta ik hier een pan spaghetti te maken....hahahaha om te huilen
moeilijke vraagquote:Op maandag 14 mei 2018 18:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
ook lekker!quote:Op maandag 14 mei 2018 18:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ondertussen sta ik hier een pan spaghetti te maken....hahahaha om te huilen
ik zal je hem geven als ik weer achter de pc zit makkelijker zoekenquote:
nog iets leuks gezien bij het zonnen \?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik zal je hem geven als ik weer achter de pc zit makkelijker zoeken
nee helaasquote:Op maandag 14 mei 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog iets leuks gezien bij het zonnen \?
Klinkt ook heerlijk. Ik hou echt van kokos. Pina Colada.quote:
lekker makkelijk vandaag vooralquote:
o dat vind ik weer niet lekker, en bounty ook niet. Maar zo dan weer wel als gehaktbal zelf gemaakt met kokosvlokkenquote:Op maandag 14 mei 2018 18:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk. Ik hou echt van kokos. Pina Colada.
Vind dat super lekker ruiken, kokosshampoo.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o dat vind ik weer niet lekker, en bounty ook niet. Maar zo dan weer wel als gehaktbal zelf gemaakt met kokosvlokkenen had tijdje kokosshampoo
jaa heerlijk, had ook nog kokoscreme maar dat in combinatie was teveelquote:Op maandag 14 mei 2018 19:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vind dat super lekker ruiken, kokosshampoo.
Een wandelende bounty.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaa heerlijk, had ook nog kokoscreme maar dat in combinatie was teveel
je spaart me wat fijnquote:Op maandag 14 mei 2018 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken, maar doe het niet
scheiterdquote:Op maandag 14 mei 2018 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 14 mei 2018 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die arme man is zijn land ook gelijk kwijtI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
[..]lolollollolololololololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
[..]en toch de grap makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja je hebt gelijk slechte grap 👻
'' I am under no obligation to make sense to you.''
[..]Mwuuhahahahaha. Spaghetti op me schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
[..]niet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET lachen...."Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
En was het bij jou ook zo'n teleurstelling na al dat lekkers wat hier voorbij kwam?quote:
nee hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En was het bij jou ook zo'n teleurstelling na al dat lekkers wat hier voorbij kwam?
nee, lekker gegetenquote:Op maandag 14 mei 2018 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En was het bij jou ook zo'n teleurstelling na al dat lekkers wat hier voorbij kwam?
lolquote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, lekker gegeten![]()
Wat mij betreft elke dag barbecue
Lekker hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, lekker gegeten![]()
Wat mij betreft elke dag barbecue
de zomer valt straks gewoon tegen met zo'n voorjaarquote:Op maandag 14 mei 2018 19:38 schreef aloa het volgende:
[..]
valt altijd weer tegen in Nederland.
Doe mij maar 3 maanden spaanse pluim
frikandel op de barbecuequote:Op maandag 14 mei 2018 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Bbq is lekker maar moet het wel goed doen, met grote stukken vlees of groente niet frikandellen en bagger.
ik hoop het niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de zomer valt straks gewoon tegen met zo'n voorjaar
ok ed aldus piet paulusmaquote:Op maandag 14 mei 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom niet en en dus.. en goede lente en goede zomer 🙌 Kan gewoonquote:Op maandag 14 mei 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet je eigen worst op de bbq leggenquote:Op maandag 14 mei 2018 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
frikandel op de barbecue![]()
Zijn er serieus mensen die dat doen
Gewoon van jezelf al het zonnetje in huis zijn, dan heb je er geen last meer vanquote:Op maandag 14 mei 2018 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom niet en en dus.. en goede lente en goede zomer 🙌 Kan gewoon
precies ☀🌈quote:Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van jezelf al het zonnetje in huis zijn, dan heb je er geen last meer van
frikandellenquote:Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef markdeajaxfan het volgende:
hamburgers
frikandelllen
en worstjes op de bbq
is
ja ik geloof je wel en je redenering is wel logisch als je kijkt naar afgelopen jaren, maar geen garantie.quote:
dat klopt ook weer jaquote:Op maandag 14 mei 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik geloof je wel en je redenering is wel logisch als je kijkt naar afgelopen jaren, maar geen garantie.
maar dan ben je hier nietquote:Op maandag 14 mei 2018 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niks. Zolang het in juni maar goed is, vind ik het best.
ik ook niet, gaat ook niet lukken volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2018 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog nooit gezien dat iemand dat deed
Wat voor mensen gooien die op de BBQquote:
wie gaat het uittesten of het werktquote:Op maandag 14 mei 2018 19:51 schreef aloa het volgende:
[..]
ik ook niet, gaat ook niet lukken volgens mij
tokkiesquote:Op maandag 14 mei 2018 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor mensen gooien die op de BBQ
is die twee weekjes je enige periode buiten NL in 2018?quote:Op maandag 14 mei 2018 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben niet heel juni buiten Nederland
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog nooit gezien dat iemand dat deed
volgens mij ontploft datquote:Op maandag 14 mei 2018 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wie gaat het uittesten of het werkt
yup, helaas welquote:Op maandag 14 mei 2018 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die twee weekjes je enige periode buiten NL in 2018?
Komt sowieso weinig zinnigs uit die userquote:Op maandag 14 mei 2018 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Eerste werkdag achter de rug
quote:Op zondag 13 mei 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende: Ik voer ook de hele dag niks uit, maar ik ben dan ook verantwoordelijk voor de inkoop
Bijna net zo'n kut user als ik.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Eerste werkdag achter de rug
eensquote:Op maandag 14 mei 2018 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt sowieso weinig zinnigs uit die user
Beetje wel.quote:
Dan zal ik beter mijn best doen.quote:
Jij mag mij wel houden nijntje.quote:
Gewoon doen is zwaar overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |