theoretisch wel jaquote:
Tot vanavondquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
ik geloof er bij FOK!kers niet in
jammerquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
Zo'n soort van vakantie die je op fok gratis van de admins krijgt?quote:
tja, dan claimt de baas m'n tijd weer, komt dat echte leven toch om de hoek kijkenquote:
laten we er geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n soort van vakantie die je op fok gratis van de admins krijgt?
kwestie van perceptie, toch is fok sociaalquote:Op maandag 14 mei 2018 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
theoretisch wel ja
maar toch
er schijnen zelfs IRL meetings te zijn!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kwestie van perceptie, toch is fok sociaal
Afhankelijk van hoe lang de vakanties van sommige deelnemers gaat duren is dat zeer goed mogelijk.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
Dus Limoentje is gewoon de winnaar van deze maand
Baas het is vrijwilligerswerk toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
tja, dan claimt de baas m'n tijd weer, komt dat echte leven toch om de hoek kijken![]()
![]()
sow, wat gedurft 👻quote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
er schijnen zelfs IRL meetings te zijn!
jepquote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang de vakanties van sommige deelnemers gaat duren is dat zeer goed mogelijk.
m'n weekendje weg welquote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Baas het is vrijwilligerswerk toch?
Werk je vrijwillig of word je onder schot gehouden tijdens je werk?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
m'n weekendje weg wel
m'n nachtdienst zeker niet
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
m'n weekendje weg wel
m'n nachtdienst zeker niet
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk je vrijwillig of word je onder schot gehouden tijdens je werk?
Kleien of kleien?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet zo kleien, niet te geloven
succes met je drol 👻💩quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lekker hopen toch.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
True true. Toch wel gedwongen.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Maar gezien de noodzaak om huur, belastingen etc etc te betalen durf ik het geen vrijwilligerswerk te noemen. Ik werk, hij betaalt mij. An sich een prima deal
Ah jammer, dacht dat je 'mocht' kleienquote:
de kleine is logeren, zit er niet in dus.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah jammer, dacht dat je 'mocht' kleien
vanavond al?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!vanavond ga ik even op Lauwersoog kijken!
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!quote:
namaak van de zwarte markt in Beverwijk zekrquote:Op maandag 14 mei 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bang dat er een gat in mijn Gucci boxer komt
Ja ik kom niet voor de scouting, gewoon even van de zon en rust genieten ik woon er vlakbij !quote:
Veel plezierquote:Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh je bent vanavond nog niet op Lauwersoog? Tuurlijk dom Jamboree is nooit door de week!vanavond ga ik even op Lauwersoog kijken!
tuurlijk nietquote:Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
namaak van de zwarte markt in Beverwijk zekr
ah, geniet nog even van de rustquote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik kom niet voor de scouting, gewoon even van de zon en rust genieten ik woon er vlakbij !
huehuehue sow!quote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik ook denken met die poepposts
doe nou eens 1x normaal. Ik heb vandaag pas 900 posts en dat is echt niet allemaal stront hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik ook denken met die poepposts
Oh als jullie er zijn ben ik met mooi weer ook vaak aan de andere kant van de weg !quote:
Terrein is groot genoeg, je merkt er niks van volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2018 17:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh als jullie er zijn ben ik met mooi weer ook vaak aan de andere kant van de weg !
boemquote:
Zijn pitjesquote:Op maandag 14 mei 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog nooit gegeten volgens mij
en de banaanquote:
Ik zit helaas mobielquote:
logischquote:Op maandag 14 mei 2018 17:45 schreef Hallojo het volgende:
Met een ladyboy kun je niet vermenigvuldigen
Waarom las ik 'op' ipv 'van'_O-quote:
Beetje kinderachtig brein vandaagquote:
heuj, valt mee hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is toch normaal voor mannen 👻 Vooral mannen onder elkaar
Heb je het gezien?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind je een leuk persoon om te zien
Niet overdrijven jaquote:Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is toch normaal voor mannen 👻 Vooral mannen onder elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |