Of: de prodúcers van die oude nummers, terwijl er een paar frisse onbekende gezichten bij gezocht worden (op de Herman Brood-academie is genoeg potentieel, daar worden bijvoorbeeld ook rappers opgeleid) die het live kunnen brengen. En die ondanks de relatief weinige ervaring ook mentaal sterk genoeg zijn, dus níet als een verschrikt konijn in de camera kijken ala Blanche vorig jaar.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
2brothers on the 4th floor onder het stof vandaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:00 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Eh, nee. Lief mooi gezichtje maar niets speciaals. Daarnaast een matig figuur, geen curves. Mooi meisje ja, lekker wijf nee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:09 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Kun je bovendien lekker op k-k-k-krumpen! Krumpen is tenslotte het stotteren onder het dansen!
Puntige knieën, would nog bang is hetquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:12 schreef Kyran het volgende:
Als ik sommige namen die hier naar voren worden geschoven zie ben ik eigenlijk heel blij dat we geen nationaal festival hebben
Ze moet zingen he, niet pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Puntige knieën, would nog bang is het
Sanne Hans lijkt me ook prima. En idd iemand die stottert is precies de gimmick die we nodig hebben om in dit rariteitencircus te winnen
True, maar je hebt natuurlijk van die persmomentjes héquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze moet zingen he, niet praten
Ook mijn eerste reactie. Huh, is dit Ilse wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:34 schreef Kyran het volgende:
Ik luister net pas naar dat nieuwe nummer van Ilse .... wtf is dat.
Ik zou het nooit herkend hebben als een Ilse nummer, terwijl ik haar normaal gesproken er zo tussenuit weet te pikken.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, maar je hebt natuurlijk van die persmomentjes hé
[..]
Ook mijn eerste reactie. Huh, is dit Ilse wel?
Die hebben 0 invloed op de uitslag. Alleen de fanaten kijken dat maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, maar je hebt natuurlijk van die persmomentjes hé
Daarnaast ook een beetje wit, ook al is 'ie er niet aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind de nieuwe Ilse muzikaal ook echt geen kont aan.
It’s so gay it’s so gay it’s so gay.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:34 schreef Kyran het volgende:
Ik luister net pas naar dat nieuwe nummer van Ilse .... wtf is dat.
Haar vader was toch producer of regiseur of zo? Die plugt haar wel. Ik snap die heisa over Maan ook niet zo. Ze zingt niet slecht, ziet er redelijk uit, maar ik vind haar een beetje lompig overkomen. Beetje een grijs muisje ook qua persoonlijkheid. We hebben toch wel betere kandidaten mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is toch ongelooflijk, zoveel meer getalenteerde artiesten die nooit aandacht krijgen van mainstream media, maar zij heeft kennelijk wel de juiste connecties.
Die bestaan niet meer.quote:
Ja heerlijk nummer.quote:
Dit is een beetje in de categorie Zweden van dit jaar. No way.quote:
Prima nummer dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is een beetje in de categorie Zweden van dit jaar. No way.
Ik vond Zweden vrij saai maar dit lekker klinkenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is een beetje in de categorie Zweden van dit jaar. No way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |