SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb het niet echt meegekregen, wel dat het weer niet super zou zijn.quote:
Dank voor de inspiratie!quote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
Het regent hier trouwens echt belachelijk hard en lang. De sahara zou van deze hoeveelheid een tropisch paradijs worden.
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt meegekregen, wel dat het weer niet super zou zijn.
Btw, dit nummer is![]()
![]()
![]()
Was niet mijn originele intentie, maar graag gedaanquote:
Mijn buren zijn toch op vakantiequote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat hier nu enigszins asociaal hard
Dan kunnen de buren lekker meeluisteren toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat hier nu enigszins asociaal hard
Hier kijken we af en toe naar wat oude films. Dan heb ik vaak ook zoiets van: "Dit zou tegenwoordig niet meer kunnen!" bij wat ik in de films zie.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meen je niet. Dit loopt echt niet normaal uit de hand. Ik mis de tijd dat je lekker nog alles mocht doen en zeggen zonder dat je als racist uitgemaakt wordt. Dingen als Fawlty Towers en Married With Children zouden tegenwoordig na twee afleveringen al gecanceld worden omdat het racistisch/seksistisch zou kunnen zijn.
Ik heb bovenburen, dat is wel wat lullig. De zij buuf ben ik niet bang voor die kan ik hebbenquote:
Ik heb dat ook vaker dan ik zou willen. Moet je nagaan dat al die seksistische grappen van Al Bundy in Married With Children of die Hitlerscene van Fawlty Towers nu op tv zouden komen. Dan krijgen die SJW's een hartaanval.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kijken we af en toe naar wat oude films. Dan heb ik vaak ook zoiets van: "Dit zou tegenwoordig niet meer kunnen!" bij wat ik in de films zie.
Ik ook...quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik deze muziek hoor zou ik wel weer jong willen zijn en feesten en de hele nacht doordansen
![]()
Student life for the winquote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik deze muziek hoor zou ik wel weer jong willen zijn en feesten en de hele nacht doordansen
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaker dan ik zou willen. Moet je nagaan dat al die seksistische grappen van Al Bundy in Married With Children of die Hitlerscene van Fawlty Towers nu op tv zouden komen. Dan krijgen die SJW's een hartaanval.
Soms moet je gewoon toegeven dat je er nét niet jong genoeg meer voor bentquote:
Oh zeker hoor, ik wist nog dat katers geen ding waren. Nu heb ik echt een dag nodig om te herstellen van een avondje zuupen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon toegeven dat je er nét niet jong genoeg meer voor bent
En jij bent nog hartstikke jongquote:Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, ik wist nog dat katers geen ding waren. Nu heb ik echt een dag nodig om te herstellen van een avondje zuupen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |