SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb het niet echt meegekregen, wel dat het weer niet super zou zijn.quote:
Dank voor de inspiratie!quote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
Het regent hier trouwens echt belachelijk hard en lang. De sahara zou van deze hoeveelheid een tropisch paradijs worden.
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt meegekregen, wel dat het weer niet super zou zijn.
Btw, dit nummer is![]()
![]()
![]()
Was niet mijn originele intentie, maar graag gedaanquote:
Mijn buren zijn toch op vakantiequote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat hier nu enigszins asociaal hard
Dan kunnen de buren lekker meeluisteren toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat hier nu enigszins asociaal hard
Hier kijken we af en toe naar wat oude films. Dan heb ik vaak ook zoiets van: "Dit zou tegenwoordig niet meer kunnen!" bij wat ik in de films zie.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meen je niet. Dit loopt echt niet normaal uit de hand. Ik mis de tijd dat je lekker nog alles mocht doen en zeggen zonder dat je als racist uitgemaakt wordt. Dingen als Fawlty Towers en Married With Children zouden tegenwoordig na twee afleveringen al gecanceld worden omdat het racistisch/seksistisch zou kunnen zijn.
Ik heb bovenburen, dat is wel wat lullig. De zij buuf ben ik niet bang voor die kan ik hebbenquote:
Ik heb dat ook vaker dan ik zou willen. Moet je nagaan dat al die seksistische grappen van Al Bundy in Married With Children of die Hitlerscene van Fawlty Towers nu op tv zouden komen. Dan krijgen die SJW's een hartaanval.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kijken we af en toe naar wat oude films. Dan heb ik vaak ook zoiets van: "Dit zou tegenwoordig niet meer kunnen!" bij wat ik in de films zie.
Ik ook...quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik deze muziek hoor zou ik wel weer jong willen zijn en feesten en de hele nacht doordansen
![]()
Student life for the winquote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef just me het volgende:
Als ik deze muziek hoor zou ik wel weer jong willen zijn en feesten en de hele nacht doordansen
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaker dan ik zou willen. Moet je nagaan dat al die seksistische grappen van Al Bundy in Married With Children of die Hitlerscene van Fawlty Towers nu op tv zouden komen. Dan krijgen die SJW's een hartaanval.
Soms moet je gewoon toegeven dat je er nét niet jong genoeg meer voor bentquote:
Oh zeker hoor, ik wist nog dat katers geen ding waren. Nu heb ik echt een dag nodig om te herstellen van een avondje zuupen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon toegeven dat je er nét niet jong genoeg meer voor bent
En jij bent nog hartstikke jongquote:Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, ik wist nog dat katers geen ding waren. Nu heb ik echt een dag nodig om te herstellen van een avondje zuupen.
Kotsvolk is dat.quote:
SJW's mogen stuk voor stuk struikelen en de nek breken iddquote:
Dit is een cultuur die echt uit de hand begint te lopen, ik maak me oprecht zorgen om de toekomst.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
SJW's mogen stuk voor stuk struikelen en de nek breken idd
quote:
Hup hup aan het werk danquote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef just me het volgende:
Hé die haan die ik net hoorde is mijn alarm
Stiekeme anti-Duitse propaganda op ESFquote:
Soms zijn er redenen waarom de boel wat eerder eindigt...quote:Op zondag 13 mei 2018 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx Mad, dacht dat je nog anderhalve minuut door zou gaan
Mijn weekend was super maar intensief en ik sluit afquote:Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sluit zo tot 23:00 het weekend een beetje af
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn weekend was super maar intensief en ik sluit afwelterusten voor straks
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sluit zo tot 23:00 het weekend een beetje af
Als je nog een verzoekje hebt houd ik me aanbevolen.quote:
Ik heb niks in mijn hoofd eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je nog een verzoekje hebt houd ik me aanbevolen.
Dat lijkt me vrij lastigquote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb niks in mijn hoofd eigenlijk
Vast wel. * Rafeiro duikt in de plaatjes zoals Dagobert Duck het in de munten deedquote:Op zondag 13 mei 2018 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
Heb je misschien Breaking the Girl van Red Hot Chili Peppers?
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast wel. * Rafeiro duikt in de plaatjes zoals Dagobert Duck het in de munten deed
Ike Ike? General Error?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je nog een verzoekje hebt houd ik me aanbevolen.
Ja lekker hier, redelijk druk op een positieve manier, kan eigenlijk niet teveel klagen over zaken. Ofwel het klassieke "gaat zijn gangetje".quote:
Beetje jaquote:Op zondag 13 mei 2018 22:48 schreef Watertornado het volgende:
Klinkt heel erg U2-achtig, mag dat? Heeft een beetje die stadium rock sound
Goedemorgen livelink.quote:
Dit jaar hebben we het een keertje overgeslagen. Mijn ouders zijn gisteren op vakantie gegaan en voor mezelf vind ik het eigenlijk niet zo nodig.quote:Op maandag 14 mei 2018 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Fijne moederdag gehad gisteren?
Als je het zelf niet nodig vind, is het ook goed, toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we het een keertje overgeslagen. Mijn ouders zijn gisteren op vakantie gegaan en voor mezelf vind ik het eigenlijk niet zo nodig.
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 14 mei 2018 07:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting,livelink, OscarMopperkont en just me
Welk lang weekend?quote:Op maandag 14 mei 2018 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen
Allemaal (behalve just me) weer klaar voor een nieuwe werkweek, na zo'n lang weekend?
quote:Op maandag 14 mei 2018 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
\
Goedemorgen
Allemaal (behalve just me) weer klaar voor een nieuwe werkweek, na zo'n lang weekend?
Als je vandaag niet hoeft te werken is het niet erg dat je een zondag gevel hebt. Ik heb wel een maandag gevoel want ik ga straks sporten en dat doe ik altijd op maandagquote:Op maandag 14 mei 2018 07:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ook helemaal geen maandag gevoel, maar zondag gevoel
Het was een laag weekend maar het voelt alsof ik weken vrij heb gehad.quote:Op maandag 14 mei 2018 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen
Dat is dan minderquote:Op maandag 14 mei 2018 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Kom ik er net achter dat mijn favoriete serie sinds vandaag alleen nog maar 's middags uitgezonden wordt, terwijl ik meestal de herhaling 's ochtends kijk, maar dat is dus nu afgelopen
Rote Rosen op de ARD. Vorige zomer zijn we in Lüneburg geweest, daar wordt de serie opgenomen en nu herkennen we allerlei locaties van buitenopnames (ja, Symph volgt de serie ook als het kan)quote:Op maandag 14 mei 2018 09:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is dan minder, welke serie is het?
En is het niet mogelijk de middag voorstelling op te nemen? En dan de volgende dag terug te kijken in de ochtend? (Snap dat het niet hetzelfde is maar dan veranderd het tijdslot verder niet)quote:Op maandag 14 mei 2018 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rote Rosen op de ARD. Vorige zomer zijn we in Lüneburg geweest, daar wordt de serie opgenomen en nu herkennen we allerlei locaties van buitenopnames (ja, Symph volgt de serie ook als het kan)
ik heb mijn videorecorder al zeker tien jaar niet meer gebruikt, maar op zich zou het kunnenquote:Op maandag 14 mei 2018 09:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En is het niet mogelijk de middag voorstelling op te nemen? En dan de volgende dag terug te kijken in de ochtend? (Snap dat het niet hetzelfde is maar dan veranderd het tijdslot verder niet)
En anders ook nog een mogelijkheid om het terug te kijken op de Duitse uitzending gemist : http://mediathek.daserste.de/Rote-Rosen/Sendung?documentId=317766&topRessort&bcastId=317766quote:Op maandag 14 mei 2018 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb mijn videorecorder al zeker tien jaar niet meer gebruikt, maar op zich zou het kunnen
quote:Op maandag 14 mei 2018 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken nog eens wat mee...
quote:
Dat is een erg goed teken.quote:Op maandag 14 mei 2018 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was een laag weekend maar het voelt alsof ik weken vrij heb gehad.
Succes!quote:Op maandag 14 mei 2018 12:12 schreef tailfox het volgende:
Zo even broodje eten en dan door naar solicitatie.
hoop dat ik het 2e gesprek ook doorkom
knipquote:Op maandag 14 mei 2018 12:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Succes!
Voor wat voor functie ga je solliciteren?
Is het muurtje op je gevallen?quote:Op maandag 14 mei 2018 15:17 schreef ToT het volgende:
Sow, ff tussenmuurtje aan het slopen.
Mijn nek, rug en schouders zijn daar niet zo heel erg blij mee!
met deze hitte? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op maandag 14 mei 2018 15:17 schreef ToT het volgende:
Sow, ff tussenmuurtje aan het slopen.
Mijn nek, rug en schouders zijn daar niet zo heel erg blij mee!
Neuh, maar lomp met zo'n vuisthamer beuken is geen lolletje.quote:Op maandag 14 mei 2018 15:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is het muurtje op je gevallen?
Whehe, enjoy!quote:Op maandag 14 mei 2018 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met deze hitte? Ben je wel helemaal lekker?
Ik eet een lekker fruitijsje
Godsamme... van kinderkamer tot muren slopen. Enige nesteldrang misschien?quote:Op maandag 14 mei 2018 16:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Spuuglelijke vloer, I know, maar de vorige Pakistaanse eigenaar was er erg blij mee!
Dat keukentje is ook wel erg simpel. t.z.t. wordt die ook wel een keer vervangen.
vergeet de tuin niet, dat was ook nogal een klusquote:Op maandag 14 mei 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Godsamme... van kinderkamer tot muren slopen. Enige nesteldrang misschien?
Ietsjes!quote:Op maandag 14 mei 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Godsamme... van kinderkamer tot muren slopen. Enige nesteldrang misschien?
Ja en die is nog steeds niet helemaal in orde!quote:Op maandag 14 mei 2018 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vergeet de tuin niet, dat was ook nogal een klus
ehrmmmm.. Ik zou John even bellen als ik jou wasquote:Op maandag 14 mei 2018 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ietsjes!
[..]
Ja en die is nog steeds niet helemaal in orde!
Oh, en ik ben ook nog met de zolder en de schuur bezig!Maar dat is nu in een afrondende fase!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 16:40:50 (foutje) ]
quote:Op maandag 14 mei 2018 16:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ehrmmmm.. Ik zou John even bellen als ik jou was.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn vriendin maakte ook al zo'n beetje zo'n opmerking!
Edit: VROUW dus
Het is nog even wennen!![]()
![]()
OEI OEI... RADIO 49 OP VOLLE TOEREN EN HAKKEN MET DIE HANDEL!!!quote:Op maandag 14 mei 2018 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]!
Mijn vriendin maakte ook al zo'n beetje zo'n opmerking!
Lekker landelijke doorgang zo...quote:Op maandag 14 mei 2018 16:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Spuuglelijke vloer, I know, maar de vorige Pakistaanse eigenaar was er erg blij mee!
Dat keukentje is ook wel erg simpel. t.z.t. wordt die ook wel een keer vervangen.
gaat een stucadoor de boel afwerken of doe je dat ook zelf?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het af is zal het wat minder landelijk zijn!
De buurman had al aangegeven me er mee te willen helpen, maar aangezien de muur vooral met purschuim vast zat, hebben de muur en het plafond en de vloer niet veel schade opgelopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaat een stucadoor de boel afwerken of doe je dat ook zelf?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
De buurman had al aangegeven me er mee te willen helpen, maar aangezien de muur vooral met purschuim vast zat, hebben de muur en het plafond en de vloer niet veel schade opgelopen.
Zelfde!quote:Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Fijne avond allemaal!
Ik heb niet eens goed geslapen. Steeds slapen/wakker/slapen/wakker.. dus nu maar wat potten koffie en hopen dat ik de dag een beetje doorkom.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens goed geslapen. Steeds slapen/wakker/slapen/wakker..
Ook goeiemorgen en dankquote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:48 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen spijkerbroek. Succes met het doorkomen van de dag.
Whehe neuh, even een rustig dagje.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weer een help-mijn-man-is-klusser-nestaldrang dagje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |