Ja, misschien die een kans geven...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
van Leer deed het goed bij Roda. Als hij niet geblesseerd raakt lijkt me dat een goede vervanger.
Leeft Sinkgraven nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mooi overzichtje:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/yayaajax/status/996061750377304064
Maar die is altijd geblesseerd geweest, nog zo'n raadselachtige blessure die veel te lang duurt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
van Leer deed het goed bij Roda. Als hij niet geblesseerd raakt lijkt me dat een goede vervanger.
Ja wel opvallend sinds Bosz weg is en Ajax gestopt is met periodisering zijn er veel meer blessures. Dolberg, Frenkie, van Leer...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die is altijd geblesseerd geweest, nog zo'n raadselachtige blessure die veel te lang duurt.
Ben benieuwd of een Sinkgraven, Frenkie en van Leer wel fit aan de voorbereiding beginnen. En Cerny natuurlijk.
http://www.mundodeportivo(...)eymar-infantino.htmlquote:'Ajax tussen Europese grootmachten die ticket krijgen voor nieuwe opzet WK'
De FIFA wil het WK voor clubs drastisch vernieuwen en dat betekent goed nieuws voor Ajax. De Amsterdammers behoren tot de teams die automatisch worden toegelaten tot het toernooi, meldt El Mundo Deportivo dinsdag.
Vanaf 2021 strijden naar verluidt 24 teams om de wereldtitel. Het toernooi zal vanaf dan in de zomer worden gehouden en duurt drie weken. Europa mag twaalf deelnemers sturen. Volgens de Spaanse sportkrant krijgen naast Ajax ook Real Madrid, FC Barcelona, Bayern München, AC Milan, Liverpool, Internazionale, Manchester United, Juventus en Paris Saint Germain een startbewijs voor de eerste editie.
Al die clubs hebben minstens drie Europa Cup-titels in de prijzenkast en mogen op basis van hun verleden deelnemen. De kanshebbers voor de resterende twee tickets zijn Manchester City, Chelsea, Atlético Madrid, FC Porto, Benfica en Borussia Dortmund. Na de eerste editie kwalificeren de winnaars van de Champions League van de laatste vier jaar zich automatisch, net als de finalisten en de vier clubs met het hoogste UEFA-coëfficiënt.
Het nieuwe toernooi wordt volgens het plan één keer in de vier jaar gehouden en komt in plaats van de Confederations Cup. Zuid-Amerika mag vijf teams afvaardigen en Afrika, Azië en Noord-Amerika elk twee.
Bergkamp met zijn harder trainen in de voorbereiding, toen vroeg ik me al af hoe het op blessuregebied zou eindigen. Natuurlijk is niet alles daaraan op te hangenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:14 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja wel opvallend sinds Bosz weg is en Ajax gestopt is met periodisering zijn er veel meer blessures. Dolberg, Frenkie, van Leer...
Ja, dit is wel heel dun bezet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:03 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat de verdediging de hoogste prioriteit heeft, man wat zijn we daar dun bezet zeg als ik dit lijstje zo bekijk. Mogen best nog 2 centrale verdedigers en een linksback bij.
ik denk niet dat dit een goed idee is voor het voetbal an sich, toch is het leuk dat Ajax er tussen kan staanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.mundodeportivo(...)eymar-infantino.html
ajax is toch wel waar het voetbal is begonnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit een goed idee is voor het voetbal an sich, toch is het leuk dat Ajax er tussen kan staan
Niet nog een jaar Schone op 6.....quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mooi overzichtje:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/yayaajax/status/996061750377304064
eiting gaat komend seizoen de basisplek overnemen. Ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:28 schreef StarGazer het volgende:
Nog een jaar Schone op 6 gaat je wederom geen kampioenschap opleveren.
[..]
Niet nog een jaar Schone op 6.....
Voor spelers veel te veel wedstrijden, maar liever zo'n club-WK dan dat aftreksel in december altijd met alle continentale winnaars waar niemand naar kijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit een goed idee is voor het voetbal an sich, toch is het leuk dat Ajax er tussen kan staan
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een debiel die Labyrat. 'speelde bij Utrecht voor bijna niets'. Totaal geen besef van geld.
Vurnon Anita halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eiting gaat komend seizoen de basisplek overnemen. Ik hoop zo snel mogelijk.
Over Eiting ben ik er ook nog niet over uit dat hij het gaat redden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eiting gaat komend seizoen de basisplek overnemen. Ik hoop zo snel mogelijk.
geen idee over die andere 2 maar Dolberg was een voetblessure dus heeft niets daarmee te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:14 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja wel opvallend sinds Bosz weg is en Ajax gestopt is met periodisering zijn er veel meer blessures. Dolberg, Frenkie, van Leer...
Hem en Siem moet je ook gewoon doorselecteren, maar die zullen er nog wel een jaartje bij blijven. En dan hopen ze dat wat gasten uit de jeugd als Victor Jensen/Pasquali/Ekkelenkamp/Matisuwa de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Schone kan echt niet meer volgend seizoen.
dat denk ik al sinds zijn komst maar op de een of andere manier komt hij altijd boven drijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Schone kan echt niet meer volgend seizoen.
Ik zei ook niet dat iemand dat zeiquote:
Bij fout beleid moet je afwijken, bij goed beleid niet. - Johan Cruijffquote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat iemand dat zei.
Op zich is de discussie wel een interessante. In welke situaties moet je wel of niet op het laatste moment afwijken van het beleid? Bij Ziyech pakte dat goed uit, maar dat is een n=1; pakt ook vaak niet goed uit natuurlijk.
Allemaal Ajax aanmoedigen dus, want dat is de laatste keer dat een Nederlandse club aan dat toernooi meedoet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de eerste editie kwalificeren de winnaars van de Champions League van de laatste vier jaar zich automatisch, net als de finalisten en de vier clubs met het hoogste UEFA-coëfficiënt
Daar lijkt het wel op. Dit is echt alleen voor de superrijken, om ze nog rijker te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal Ajax aanmoedigen dus, want dat is de laatste keer dat een Nederlandse club aan dat toernooi meedoet.
Nee joh, ze doen dit voor de fans. Straks kunnen we nog een keer extra kijken naar Real - Juve en Barça - Bayern. Genot.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Dit is echt alleen voor de superrijken, om ze nog rijker te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |