Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 00:27:59Vandaag in @telesport ... Marcel Brands belde Zakaria #Labyad en Phillip Cocu appte hem. #PSV probeerde speler @fcutrecht voor neus #Ajax weg te kapen, maar hoorde een resoluut ‘nee’. reageer retweet
je was me voorquote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.
Neemt overigens niet weg dat ik dit soort praktijken niet ondersteun. Zeker als je elkaars voornaamste concurrent bent, moet je het kunnen slikken als de ander een speler gewoon eerder benadert en binnenhengelt. Neem je verlies en ga niet zo kinderachtig lopen stoken op het laatste moment.quote:
Hoe was zijn gedrag bij de andere clubs waar hij speelde? Haalt Ajax met Labyad niet gewoon een Ziyech 2.0 qua gedrag?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Neemt overigens niet weg dat ik dit soort praktijken niet ondersteun. Zeker als je elkaars voornaamste concurrent bent, moet je het kunnen slikken als de ander een speler gewoon eerder benadert en binnenhengelt. Neem je verlies en ga niet zo kinderachtig lopen stoken op het laatste moment.
En dat is los van mijn gevoelens over Labyad. Persoonlijk had ik hem er best graag bij gehad, maar vanwege het gedoe wat veel supporters met hem hebben ben ik blij dat hij niet komt. Had alleen maar voor onrust gezorgd. Ik denk dat Labyad dat zelf goed inschat.
hij is bij PSV vervelend weggegaan, erna wel wat wijzer geworden als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was zijn gedrag bij de andere clubs waar hij speelde? Haalt Ajax met Labyad niet gewoon een Ziyech 2.0 qua gedrag?
Scarface mist dan ook een paar basisvaardigheden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.
Zijn hele carrière is een grote mislukking, dus dit is weer zo’n typische net-niet aankoop.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Labyad is gewoon een mindere Ziyech, en hij heeft het eigenlijk nooit ergens laten zien behalve dit ene seizoen bij Utrecht.
Dit zijn echt geen spelers die Ajax naar de titel gaan helpen.
ik denk dat het nog wel mee gaat vallen al is het natuurlijk geen Ziyechquote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zijn hele carrière is een grote mislukking, dus dit is weer zo’n typische net-niet aankoop.
Misschien heeft hij wat minder balverlies en minder kansloze afstandschoten?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel mee gaat vallen al is het natuurlijk geen Ziyech
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wat minder balverlies en minder kansloze afstandschoten?
Ik vind alleen maar van die loze zinnen ook niets, maar om nou Ziyech slim te noemen, niet bepaald.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er altijd aan herkennen welke spelers een beetje karakter en branie hebben en welke niet. Soms hoor je echt alleen maar voorgekookte loze zinnen, net politici. Maar andere keren zegt iemand echt waar het op staat of zijn ze spontaan en grappig. Vaak zijn dat ook de wat slimmere jongens heb ik het idee.
Waarom zou je die in vredesnaam halen?quote:
geen idee, maar dat lijkt mij echt een Overmars eredivisie aankoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom zou je die in vredesnaam halen?
Mooi overzicht idd, maar wat ik niet snap is het volgende. Ik dacht dat Labyad in 't midden zou gaan als "vervanger" van Lasse?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mooi overzichtje:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/yayaajax/status/996061750377304064
Bij Ajax TV zijden ze dat hij op alle drie de posities voorin kan spelen. Lijkt me een manusje van alles dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooi overzicht idd, maar wat ik niet snap is het volgende. Ik dacht dat Labyad in 't midden zou gaan als "vervanger" van Lasse?
Mooi overzichtje...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mooi overzichtje:
[ afbeelding ]
Laat het transfergenot maar losbarsten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mooi overzichtje:
[ afbeelding ]
van Leer deed het goed bij Roda. Als hij niet geblesseerd raakt lijkt me dat een goede vervanger.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Mooi overzichtje...
Ik denk dat een goede vervanger van Onana de hoogste prio heeft.
Zou David Jensen van Utrecht iets zijn? ( ik weet zo 123 geen andere goede vervanger..) Stekelenburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |