Hoe weet jij dit zo zeker dan?quote:Op maandag 14 mei 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel op z'n pikkie getrapt maar dat was omdat Zlatan Silvie voor hem had uitgewoond en dat ook liet weten
Dat zei ook niemand.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar met beleid had het niets te maken.
We hebben Mazraoui ook nogquote:Op maandag 14 mei 2018 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax moet natuurlijk een nieuwe mocro pispaaltje hebben volgend seizoen
Dat is wel pure cringe ja. Bij Ajax gelijk altijd even melden dat het de beste club is met de beste spelers en bij Feyenoord altijd dat geleuter over het publiek.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zitten die interviews met nieuwe spelers toch altijd heerlijk vol met clichés en geslijm
Muah niet altijd, zo vind ik Frenkie bijvoorbeeld prima in interviews. Heeft een mening, durft buiten zijn mediatraining te treden en heeft een prima uitstraling. Ziyech durft vaak ook wel echt zijn mening te geven.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel pure cringe ja. Bij Ajax gelijk altijd even melden dat het de beste club is met de beste spelers en bij Feyenoord altijd dat geleuter over het publiek.
Sowieso is een interview met een voetballer per voorbaat inhoudsloos eigenlijk.
Je kunt er altijd aan herkennen welke spelers een beetje karakter en branie hebben en welke niet. Soms hoor je echt alleen maar voorgekookte loze zinnen, net politici. Maar andere keren zegt iemand echt waar het op staat of zijn ze spontaan en grappig. Vaak zijn dat ook de wat slimmere jongens heb ik het idee.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel pure cringe ja. Bij Ajax gelijk altijd even melden dat het de beste club is met de beste spelers en bij Feyenoord altijd dat geleuter over het publiek.
Sowieso is een interview met een voetballer bij voorbaat inhoudsloos eigenlijk.
En ik maar denken dat hij altijd al eens nacompetitie playoffs heeft willen spelen.quote:
Ik wacht nog op de eerste echte versterking. Tot nu toe allemaal gokjesquote:Op maandag 14 mei 2018 23:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het een goeie aankoop voor 5,5 mijoen.
Ik denk dat je met Labyad er op vooruit gaat ipv Kluivert dus in die zin vind ik het al een versterking ghehe. En het is ook een versterking van je selectiequote:Op maandag 14 mei 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste echte versterking. Tot nu toe allemaal gokjes
Labyad is gewoon een mindere Ziyech, en hij heeft het eigenlijk nooit ergens laten zien behalve dit ene seizoen bij Utrecht.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Labyad er op vooruit gaat ipv Kluivert dus in die zin vind ik het al een versterking ghehe. En het is ook een versterking van je selectie
Maar ik snap je.
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 00:27:59Vandaag in @telesport ... Marcel Brands belde Zakaria #Labyad en Phillip Cocu appte hem. #PSV probeerde speler @fcutrecht voor neus #Ajax weg te kapen, maar hoorde een resoluut ‘nee’. reageer retweet
Muah dan had ik liever wel een echte buitenspeler erbij gehad.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Labyad er op vooruit gaat ipv Kluivert dus in die zin vind ik het al een versterking ghehe. En het is ook een versterking van je selectie
Maar ik snap je.
Overmars tactieken!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 00:27:59Vandaag in @telesport ... Marcel Brands belde Zakaria #Labyad en Phillip Cocu appte hem. #PSV probeerde speler @fcutrecht voor neus #Ajax weg te kapen, maar hoorde een resoluut ‘nee’. reageer retweet
Voor het eerst ben ik overmars dankbaar dat ie weer een spelers van ons wegkaaptquote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is te hoog gegrepen voor hem.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
je was me voorquote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.
Neemt overigens niet weg dat ik dit soort praktijken niet ondersteun. Zeker als je elkaars voornaamste concurrent bent, moet je het kunnen slikken als de ander een speler gewoon eerder benadert en binnenhengelt. Neem je verlies en ga niet zo kinderachtig lopen stoken op het laatste moment.quote:
Hoe was zijn gedrag bij de andere clubs waar hij speelde? Haalt Ajax met Labyad niet gewoon een Ziyech 2.0 qua gedrag?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Neemt overigens niet weg dat ik dit soort praktijken niet ondersteun. Zeker als je elkaars voornaamste concurrent bent, moet je het kunnen slikken als de ander een speler gewoon eerder benadert en binnenhengelt. Neem je verlies en ga niet zo kinderachtig lopen stoken op het laatste moment.
En dat is los van mijn gevoelens over Labyad. Persoonlijk had ik hem er best graag bij gehad, maar vanwege het gedoe wat veel supporters met hem hebben ben ik blij dat hij niet komt. Had alleen maar voor onrust gezorgd. Ik denk dat Labyad dat zelf goed inschat.
hij is bij PSV vervelend weggegaan, erna wel wat wijzer geworden als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was zijn gedrag bij de andere clubs waar hij speelde? Haalt Ajax met Labyad niet gewoon een Ziyech 2.0 qua gedrag?
Scarface mist dan ook een paar basisvaardigheden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Scarface doet PSV dit soort dingen niet.
Zijn hele carrière is een grote mislukking, dus dit is weer zo’n typische net-niet aankoop.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Labyad is gewoon een mindere Ziyech, en hij heeft het eigenlijk nooit ergens laten zien behalve dit ene seizoen bij Utrecht.
Dit zijn echt geen spelers die Ajax naar de titel gaan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |