Nou ja, Trump heeft het erkend als hoofdstad, he?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef C_elf het volgende:
Verrassend dat ze Jeruzalem zei trouwens... Dat is nou niet meteen de stad die je zou verwachten?
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef Redefine het volgende:
Het is wel een nummer wat een grote hit kan worden in diverse landen.
misschien kan ze heel goed pijpen, maar zingen kan ze nietquote:Op zondag 13 mei 2018 00:43 schreef kwakz0r het volgende:
Tsja weet je, het is geen mooi nummer, maar ze kan wel wat.
Ik kijk niet uit naar de bagger die ze over zich heen gaat krijgen online wat betreft uiterlijk. Wat dat betreft is de boodschap van haar lied wel relevant.
Ja altijd weer die Oostbkloklanden die nooit op ons stemmen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Elk jaar weer zeggen dat we niet meer mee moeten doen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Limoniume het volgende:
Sorry maar dit nummer heeft het zó niet verdient. Bah. Ik ga naar me nest.
Europa heeft geen smaak.
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Cee het volgende:
Kan iemand backstage checken hoe het met Salvador is? Die moet weer een nieuw hart nu denk ik.
Ach Zweden en Cyprus was nog erger, imoquote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Limoniume het volgende:
Sorry maar dit nummer heeft het zó niet verdient. Bah. Ik ga naar me nest.
Europa heeft geen smaak.
Trump wel ja, de rest van de wereld niet. Daar gaat nog veel over gesproken worden als het echt in Jeruzalem doorgaat...quote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, Trump heeft het erkend als hoofdstad, he?
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach Zweden en Cyprus was nog erger, imo
Wordt gehouden in twee steden. Two Cities One Break.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
AND BEFORE I LEAVE LET ME SHOW YOU TEL AVIV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |