twitter:JocelynNugteren twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 23:09:23Die danser van Waylon doet precíes wat ik altijd doe als ik thuis kom: bh uit en los in het hok! #ESF18 #ESC2018 #Eurovision https://t.co/rrvJCZN1Rn reageer retweet
Hetzelfde als jullie misschien? Denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van Servië als je het zonder roots had gekeken?
Ik vind Servië op zich heel mooi, behalve dat irritante techno deuntje eronder. Dat was niet nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jullie misschien? Denk ik
Maar dit meisje is écht net the sacred Riana, inclusief enge vriendinnetje Riani
Hij denkt dat de Zweed achter de piano naar hem staat te loeren, dus denkt die omlaag blijven kijken!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Isdie pianist blind? Zit bijna met zijn ogen op de toetsen...
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Als,die klep nu dichtvalt hebben we leuke televisie
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jullie misschien? Denk ik
nee, hij heeft les gehad van Pim Jacobsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is die pianist blind? Zit bijna met zijn ogen op de toetsen...
Deed hij er gisteren niet 2?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:41 schreef Cee het volgende:
Hij doet volgens mij een ander liedje dan gisteren.
De puntentelling die gaat pas lang duren.quote:
ja kan ik begrijpen. ‘Wij’ vinden dat gewoon leuk. And it gives your song a contemporary feel, aldus Petra Medequote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind Servië op zich heel mooi, behalve dat irritante techno deuntje eronder. Dat was niet nodig.
Die was idd leuk!quote:
Zo een mushy liedje voor je, ja?quote:
Ze vertellen net dat hij een harttransplantatie heeft gehad toch? Dan zal hij ook wel opgezwollen zijn van de medicijnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:42 schreef Limoniume het volgende:
Hij is wat aangekomen. Ziet er prima uit zo.
Die kan alles .. vraag het maar aan Matthijsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:43 schreef Jane het volgende:
Ik wist niet dat Robbert Dijkgraaf kon zingen.
Ik vind het ook niet meer dan een niemendalletje.quote:
Mag wat langer of wat wilder.quote:
Ik vind het mooiquote:
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind?![]()
Al die users die je van elders "kent" en die ineens allemaal hier posten
Soms zijn we net een wereldje binnen Nederland. Of een stadje. Of dorpje.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:46 schreef Koen66 het volgende:
heeft ie behalve hartproblemen ook nog een tic ofzo?
Ja, dat is wel vreemd eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer dat zijn zus niet mocht komen zingen
Neequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt hier naast me: 'is gewoon een aansteller'.
Straks staat Bibi ook naast Waylon. Ja dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
zit je niet in Portugal?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ja kan ik begrijpen. ‘Wij’ vinden dat gewoon leuk. And it gives your song a contemporary feel, aldus Petra Mede
Als Bibi zijn liedje had geschreven had ik het best gevonden. Maar Bibi kan niet liedjes schrijven dus dat kan ik veilig zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks staat Bibi ook naast Waylon. Ja dat begrijp ik wel.
Ja. Of Spanje.quote:
Is Greys al thuis? Heb haar nog niet gezien hierquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Nog even op Oekraïne en Ierland gestemd.
Je hebt gehoord van de indringer?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt VK vandaan dan, ze staat nu 6de.
Van onder.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt VK vandaan dan, ze staat nu 6de.
helemaal niet jammer. De versie waarin zij mee zong vond ik echt een stuk slechter dan de soliversie.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ook best een leuk liedje. Prima gezongen ook. Maar mist wat extra's.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch vind ik dat refrein van Oostenrijk ook leuk..
Dat zeg ik al de hele tijd, staat torenhoog bij de bookies maar gaat amper het linkerrijtje halen denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |