Moeten ze hem wel herkennen. Zo lastig om er eentje uit te pikken... gewoon geen toestemming meer geven om te reizen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt waar? Zo bizar zijn dat die man niet inmiddels een evenementen verbod heeft.
Ook ff teruggekeken idd. Wat sneu, zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:58 schreef Dave het volgende:
Ik heb teruggespoeld, mafkees pakte microfoon af, schreeuwde wat, werd overmeesterd, Syrië danste door, backing vocale zongen door, camera op publiek, en Syrië pakte het goed weer op.
Notoire evenementenverstoorder. Al eerder gedaan op het ESF, in 2010bij Spanjequote:
Dat laatste bedoel ik dus. Of een meldplicht.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel herkennen. Zo lastig om er eentje uit te pikken... gewoon geen toestemming meer geven om te reizen.
Ja Spanje toen wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook ff teruggekeken idd. Wat sneu, zeg.
Mogen ze ‘t ooit wel eens overnieuw doen als zoiets gebeurt?
Een beruchte verstoorder van wedstrijden. Hij deed het een paar jaar geleden ook al bij Spanje. Het is ook een Spanjaard. Geen idee wat hem bezield.quote:
Ja (begreep ik).quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook ff teruggekeken idd. Wat sneu, zeg.
Mogen ze ‘t ooit wel eens overnieuw doen als zoiets gebeurt?
Hij zat een keer in Zweden op de tribune bij een voetbalwedstrijd, toen hebben ze een beveiliger 90 minuten lang naast hem laten zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel herkennen. Zo lastig om er eentje uit te pikken... gewoon geen toestemming meer geven om te reizen.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Notoire evenementenverstoorder. Al eerder gedaan op het ESF, in 2010bij Spanje
Ik heb een hekel aan Ed Sheeran dus complimenten voor deze man, andere stem dan denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Dave het volgende:
Mooi liedje, maar ik hier meer Ed Sheeran vibes dan Bon Jovi vibes bij Waylon.
Haquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hij zat een keer in Zweden op de tribune bij een voetbalwedstrijd, toen hebben ze een beveiliger 90 minuten lang naast hem laten zitten
Jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Een beruchte verstoorder van wedstrijden. Hij deed het een paar jaar geleden ook al bij Spanje. Het is ook een Spanjaard. Geen idee wat hem bezield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |