André Hazes jr.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat moeten we dan gaan doen als wij winnen? Waar openen we dan mee? Vragen, vragen
Openingsact met alle Nederlandse inzendingen tot nu toe maar dan Gepannecoukeificeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat moeten we dan gaan doen als wij winnen? Waar openen we dan mee? Vragen, vragen
Frans Duijts.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Schijnt nog verrassend veel kijkers te hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zullen ze inderdaad wel massaal om 3 uur opstaan voor een Europese liedjeswedstrijd
The party is begonnen, dus neequote:
Hij is een outlaw, gewoon lekker doenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat zei Jan net. Maar dat mag toch niet meer? :-S
Jan en Cornald zijn net nog even naar de kleedkamer geweest, en daar schijnt ie dat gezegd te hebbne.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zei hij dat en in welke context?
Oh god, ik was ontspannen, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat zei Jan net. Maar dat mag toch niet meer? :-S
Absoluut niet!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in dit jaar. Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op in de Top 10. Ondanks dat NL daar niet om mee doet, heb ik wel genoeg favorieten die ik het gun
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
Openingsact met alle Nederlandse inzendingen tot nu toe maar dan Gepannecoukeificeerd
quote:
Calm after the storm met salon en ilsequote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat soort zaken laten we lekker aan Macedonië overquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, ik was ontspannen, maar nu niet meer.
Als hij maar niet Bibi ten huwelijk gaat vragen in de greenroom![]()
![]()
Neeeeeeeequote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, ik was ontspannen, maar nu niet meer.
Als hij maar niet Bibi ten huwelijk gaat vragen in de greenroom![]()
![]()
Holyquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen, ik denk echt dat het ten huwelijk vragen is. Heb ik dus écht geen zin in he, in die onzin.
In een green room interview? Nee toch hè, dan is ie wel Outlaw af met dat zoetsappige gedoe.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen, ik denk echt dat het ten huwelijk vragen is.
Oh god, inderdaad. Dat kwam nog voorbij paar weken terug. Zou nog best eens kunnen!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen, ik denk echt dat het ten huwelijk vragen is. Heb ik dus écht geen zin in he, in die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |