Labyad heeft een afspraak in Amsterdam zeker.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:22 schreef Paul het volgende:
Labyad (en Klich) niet eens in de selectie van Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!
DAT WAS EEN DUBBELGANGER JAquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Labyad heeft een afspraak in Amsterdam zeker.
Dat kan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga stuk om mijn eigen topic. Man man man
5xquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO hoeft nog maar 6x te scoren
Het kan nogquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hier spreekt de woordvoerder van de supporters van Ajax. Wij willen 'm ook niet, dus je mag 'm wat mij betreft komen ophalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:44 schreef Paul het volgende:
IK BEN ECHT BOOS OVER LABYAD, DAT KLOTEAJAX HEEFT HEM GEWOON AL ONTVOERD EN GEKIDNAPPED ECHT BOOS BEN IK
Jullie krijgen vast nog wel een keer een overbodige goeie speler van Vitessequote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:44 schreef Paul het volgende:
IK BEN ECHT BOOS OVER LABYAD, DAT KLOTEAJAX HEEFT HEM GEWOON AL ONTVOERD EN GEKIDNAPPED ECHT BOOS BEN IK
Ok ik wil Linssen en Matavz en Castaignosquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie krijgen vast nog wel een keer overbodige goeie spelers van Vitesse
Castaignos willenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik wil Linssen en Matavz en Castaignos
Ik had het al beperkt tot één.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik wil Linssen en Matavz en Castaignos
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is best een goeie speler, maar komt bij Vitesse echt niet uit de verf.
Wanneer kwam dat wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is best een goeie speler, maar komt bij Vitesse echt niet uit de verf.
Dat gelooft toch niemandquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:36 schreef Paul het volgende:
Labyad """"""""""""""""""""""geblesseerd""""""""""""""""""
Iemand die naar Ajax gaat moet wel een hersenblessure hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:36 schreef Paul het volgende:
Labyad """"""""""""""""""""""geblesseerd""""""""""""""""""
Boos.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand die naar Ajax gaat moet wel een hersenblessure hebben.
Een Remlofje noemen ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je dit al niet begrijpt dan gaat het hem helaas niet worden, je bent af.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot het geven van meer uitleg ben je met je mentale capaciteiten niet in staat?
Nee ik begrijp het niet maar vind het wel een belediging.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dit al niet begrijpt dan gaat het hem helaas niet worden, je bent af.
Homo’s.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal songfestival te kijken.
Leuk die projectie weer. Zat gisteravond nog wel klem met mijn hoofd bij jouw moeder.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:03 schreef remlof het volgende:
Nou ja, zo is een maxi-musje als je bij de bevalling te lang klem zit met je hoofdje in je moeder.
In haar urn dan zeker. Zieke eikel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk die projectie weer. Zat gisteravond nog wel klem met mijn hoofd bij jouw moeder.
Songfestival is geen sport.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal songfestival te kijken.
Nobody caresquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
Maar dit is toch gewoon een strijd om te kijken wie mag verliezen van Vitesse, of niet?
En wie er daarna in juli mag verliezen van Lokomotiv Plofkipquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
Maar dit is toch gewoon een strijd om te kijken wie mag verliezen van Vitesse, of niet?
Niet weten dat Utrecht Vitesse afmaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
En datquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie er daarna in juli mag verliezen van Lokomotiv Plofkip
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
ADO blijft trots na uitschakeling: 'We staan weer op de kaart'
Ehh?
Hebben toch gewoon een prima seizoen gedraaidquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
ADO blijft trots na uitschakeling: 'We staan weer op de kaart'
Ehh?
Da's niet bepaald hetzelfde hequote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben toch gewoon een prima seizoen gedraaid
Cars Jeans, klinkt meer als een shopping mall.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen speld tussen te krijgen
Zal er vast ook wel in verwerkt zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Cars Jeans, klinkt meer als een shopping mall.
He! Daar hebben we van gewonnen!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie er daarna in juli mag verliezen van Lokomotiv Plofkip
Ook zonder Pasveer?quote:
Ach het is vooral te hopen dat de top-4 de groepsfases halen, verder hebben die Nederlandse ploegen echt geen kut in Europa te zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
He! Daar hebben we van gewonnen!
De eerste ronde zou voor Utrecht en Vitesse te doen moeten zijn aangezien beide geplaatst zijn. De ronde daarna word lastiger. Vraag dat maar aan PSV...
Wat een faalhaas dan ook hehquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:42 schreef remlof het volgende:
Goeie trap van die keeper van Heerenveen
Klaar.
Kut finale. Ik ref het niet om dinsdag naar Arnhem te komen. En zondag zal het wel weer onmogelijk zijn om zonder combi naar Utrecht te mogen.quote:
Toch gek dat ze vorig jaar slechts 1 punt van elkaar scheelden dan. Beiden deden ze het beter dan de top 3 overigens, dus of het nou aan Utrecht en Vitesse ligt dat Nederland slecht presteert? Utrecht pakte de punten overigens tegen die Maltezen, dat lukt Vitesse ook wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:21 schreef bamibij het volgende:
Vitesse pakt nauwelijks punten in Europa, liever Utrecht.
Die konden niet eens winnen van Zulte fucking waregem joh.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ze vorig jaar slechts 1 punt van elkaar scheelden dan. Beiden deden ze het beter dan de top 3 overigens, dus of het nou aan Utrecht en Vitesse ligt dat Nederland slecht presteert? Utrecht pakte de punten overigens tegen die Maltezen, dat lukt Vitesse ook wel.
Dat lag aan de scheidsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die konden niet eens winnen van Zulte fucking waregem joh.
Het gaat om een voorronde plaats de playoffs en daarin heeft Utrecht meer laten zien dan Vitesse de afgelopen jaren in mijn herinneringquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dat ze vorig jaar slechts 1 punt van elkaar scheelden dan. Beiden deden ze het beter dan de top 3 overigens, dus of het nou aan Utrecht en Vitesse ligt dat Nederland slecht presteert? Utrecht pakte de punten overigens tegen die Maltezen, dat lukt Vitesse ook wel.
Benieuwd hoe ze het vertrek van Labyad en Ayoub gaan opvangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht maar de voorronde van EL in. Verdienen het wel
100%. Uit een loepzuivere goal onterecht afgekeurd en thuis een matchfixende scheidsrechter die de buitenspelregel niet kent.quote:
Ik denk dat jouw herinnering nogal vertekend is. Vitesse won van Plofkip en vloog er tegen Southampton en Anzhi uit. Utrecht won van een stel Maltezen en vloog er tegen Zenith uit. Dat gaat aardig gelijk op.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat om een voorronde plaats de playoffs en daarin heeft Utrecht meer laten zien dan Vitesse de afgelopen jaren in mijn herinnering
Hoeveel huurlingen hebben jullie nu in het team die jullie dan moeten vervangen?quote:Op zondag 13 mei 2018 06:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw herinnering nogal vertekend is. Vitesse won van Plofkip en vloog er tegen Southampton en Anzhi uit. Utrecht won van een stel Maltezen en vloog er tegen Zenith uit. Dat gaat aardig gelijk op.
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel huurlingen hebben jullie nu in het team die jullie dan moeten vervangen?
2, Miazga en Mount. Al kan het maar zo dat beide nog een jaar eraan vastplakken als Vitesse Europees haalt.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel huurlingen hebben jullie nu in het team die jullie dan moeten vervangen?
Wil Chelsea dat wel? Die kunnen jullie tegenkomen in hetzelfde toernooiquote:Op zondag 13 mei 2018 11:33 schreef yats het volgende:
[..]
2, Miazga en Mount. Al kan het maar zo dat beide nog een jaar eraan vastplakken als Vitesse Europees haalt.
Vitesse was toch zaad in de groepsfase ook zeg.quote:Op zondag 13 mei 2018 06:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw herinnering nogal vertekend is. Vitesse won van Plofkip en vloog er tegen Southampton en Anzhi uit. Utrecht won van een stel Maltezen en vloog er tegen Zenith uit. Dat gaat aardig gelijk op.
Bevalt het trollen een beetje?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vitesse was toch zaad in de groepsfase ook zeg.
Utrecht
Is te ondervangen door deels autocombi/deels buscombi/treincombi.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:47 schreef yats het volgende:
Waar ik al bang voor was gebeurde inderdaad, het uitvak is voor zaterdag al uitverkocht en ik pis naast de pot. Heel fijn ook die regels dat er maar 500 man in het uitvak mag omdat het een autocombi is...
Joh...alleen wil de gemeente Utrecht dat dus niet. Treincombi krijgen wij sowieso nooit. Dit soort onnodig gezeik van gemeenten is dus exact de reden waarom er jarenlang steeds minder mensen naar uitwedstrijden gingen.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is te ondervangen door deels autocombi/deels buscombi/treincombi.
Je kon toch sowieso al niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:34 schreef yats het volgende:
Ziek thuis...joepie...Als ik dasn wedstrijden moet missen dit jaar, dan maar meteen de twee belangrijkste.
Ik ook. Liever Utrecht.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zin in. Kan me niet echt schelen wie naar Europa gaat, zo lang dit maar leuke potjes zijn.
Hoewel ik meer vertrouwen heb in Utreg dan Vitesse in Europa.
Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs in de finale van de play offs weet Vitesse het stadion niet te vullen
Jij kijkt toch altijd thuis?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.
dat wordt wat europeesquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.
Thuis wel, uit niet aangezien dat binnen 5 minuten uitverkocht was.quote:
Zaterdag zal het utrechtvak ook niet vol zitten. Die play-offs zijn gewoon een gedrocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs in de finale van de play offs weet Vitesse het stadion niet te vullen
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zaterdag zal het utrechtvak ook niet vol zitten. Die play-offs zijn gewoon een gedrocht.
Voor of na de hattrick van Mount?quote:
Maak jij je nou maar om dat teampje in Nijmegen druk die zelfs in een beslissende wedstrijd het stadion maar voor 25% gevuld krijgt.quote:
Ah. De jijbakquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar om dat teampje in Nijmegen druk die zelfs in een beslissende wedstrijd het stadion maar voor 25% gevuld krijgt.
Keeper op keeperquote:
ach soms zijn die wedstrijden gewoon genottelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom ik de playoffs voor intertotovoetbal aan het kijken ben.
Er geen ander simpel vermaak op televisie vanavondquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom ik de playoffs voor intertotovoetbal aan het kijken ben.
Deze playoffs zijn zwaar overbodig imoquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ach soms zijn die wedstrijden gewoon genottelijk
Dezelfde reden als waarom ik de bekerfinale keek? Hopen op een leuke pot voetbal?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:00 schreef Caland het volgende:
Ja het slaat nergens op, maar dan hebben we nooit die Heerenveen 4-3 Utrecht en ADO 2-5 Vitesse gezienquote:
Er staat niks op het spel, dat is het wellicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dezelfde reden als waarom ik de bekerfinale keek? Hopen op een leuke pot voetbal?
En toch kijk jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat niks op het spel, dat is het wellicht.
Nee hoor, Ajax begint 1 of 2 dagen eerderquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Onhandig vooral ; de ploeg die het laatst klaar is, begint het eerste weer in Europa
Utrecht-AZ vorig jaar deed je mij wel een plezier meequote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Deze play-offs mogen ze zsm afschaffen. Hier doe je niemand een plezier mee.
Daarom gaat het nog minstens 10 jaar een ding blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Deze play-offs mogen ze zsm afschaffen. Hier doe je niemand een plezier mee.
Wees gerust, dat van jullie is nauwelijks beter met die open hoeken en kutwind die overal doorheen waait.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht-AZ vorig jaar deed je mij wel een plezier mee
Was het toen niet zo dat de ene club dik voorstond en het nog (bijna) weggaf?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht-AZ vorig jaar deed je mij wel een plezier mee
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Wees gerust, dat van jullie is nauwelijks beter met die open hoeken en kutwind die overal doorheen waait.
AZ won de heenwedstrijd met 3-0 maar Utrecht won uiteindelijk met penaltiesquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het toen niet zo dat de ene club dik voorstond en het nog (bijna) weggaf?
Ontken het eens?quote:
Ohja, dat was wel leuk ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
AZ won de heenwedstrijd met 3-0 maar Utrecht won uiteindelijk met penalties
En eerder werd er andersom gezongen dat jullie er wel waren maar je jullie niet hoorde. Logische reactie dus...quote:
Dat werd gezongen door de Utrechtsupporters hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
En eerder werd er andersom gezongen dat jullie er wel waren maar je jullie niet hoorde. Logische reactie dus...
Vooralsnog matig voetbal met matige sfeer aan beide kanten.
Nope...Dat was zuid.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat werd gezongen door de Utrechtsupporters hoor
En wederom zuid die het zingt...niveautje weer, damnquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat werd gezongen door de Utrechtsupporters hoor
Ja, Atletico kennendequote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang voor een kutpot met Koekoek Atleti
Dat is niet zo handig, de EL finale is de laatste jaren altijd anderhalve week voor de CL finalequote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het volgende week pas was, heb morgenavond wat gepland.
Ik duim voor PayetGodquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, Atletico kennendeIk hoop dat Marseille ze het een beetje moeilijk kan maken maar ja.
Vorig jaar leefde ik er wat meer naar toe.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, de EL finale is de laatste jaren altijd anderhalve week voor de CL finale
Gedurfde stelling hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Mario Been is een waardeloze analist.
Toen was de voorpret uiteindelijk toch een stuk leuker dan de finale zelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar leefde ik er wat meer naar toe.
Kan jij dit nogmaals herhalen op basis van het feit dat hij ook als trainer een x-aantal wedstrijden heeft gefaald.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het wel 10x herhalen als het nodig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij dit nogmaals herhalen op basis van het feit dat hij ook als trainer een x-aantal wedstrijden heeft gefaald.
Vreselijke finale ja. Maar Schalke en Lyon was echt genot.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de voorpret uiteindelijk toch een stuk leuker dan de finale zelf.
Meegenomen uit Frankrijk. Niet te krijgen in Nederland helaas. In ieder geval niet dat ik weet.quote:
Genoten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar leefde ik er wat meer naar toe.
Nja vooral die thuiswedstrijden, die uitwedstrijden waren vooral een zenuwfestijn. Had letterlijk buikpijn toen en zat te trillenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vreselijke finale ja. Maar Schalke en Lyon was echt genot.
Die zagen we in de kantine, wat een ontlading na die goal van Viergever. Vind dat soort spanning eigenlijk wel genot.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja vooral die thuiswedstrijden, die uitwedstrijden waren vooral een zenuwfestijn. Had letterlijk buikpijn toen en zat te trillen
De meeste analisten zijn waardeloos als het niet over de top 3 gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, toen we nog een goed presterende Nederlandse club in Europa haddenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja vooral die thuiswedstrijden, die uitwedstrijden waren vooral een zenuwfestijn. Had letterlijk buikpijn toen en zat te trillen
Ik had de hoop al opgegeven en zat al minuten lang te kankeren dat ze het weg hadden gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zagen we in de kantine, wat een ontlading na die goal van Viergever. Vind dat soort spanning eigenlijk wel genot.
Volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, toen we nog een goed presterende Nederlandse club in Europa hadden
kon ik die dag maar over doen. Dat feest overdag in Stockholm was genottelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de voorpret uiteindelijk toch een stuk leuker dan de finale zelf.
Ik was ook behoorlijk mad aan het worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven en zat al minuten lang te kankeren dat ze het weg hadden gegeven.
Zelfs toen Viergever die bal binnenschoot was ik er nog niet gerust op.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook behoorlijk mad aan het worden.
Met die nieuwe opzet van de voorrondes gaat het lastig worden om te kwalificeren voor sjempjuns liek, maar ik hou hoopquote:
Zal wel weer mooi lang duren voor er weer zoiets komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs toen Viergever die bal binnenschoot was ik er nog niet gerust op.
Dus niet eens durven juichen toen, pas toen Younes die 3-2 binnenschoot.
Nee joh, niet in die CL. Gewoon Europa League tegen leuke clubs waar je kans tegen hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met die nieuwe opzet van de voorrondes gaat het lastig worden om te kwalificeren voor sjempjuns liek, maar ik hou hoop
Ach het kan zomaar ook ineens ontstaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel weer mooi lang duren voor er weer zoiets komt.
Dan kunnen ze zeker meer kans maken ja. Hopen dat het proces dan al op een goede koers zitquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, niet in die CL. Gewoon Europa League tegen leuke clubs waar je kans tegen hebt.
Ik heb er wel vertrouwen in dat de EL groepsfase gewoon behaald wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeker meer kans maken ja. Hopen dat het proces dan al op een goede koers zit
Laat heel die CL gewoon zitten joh. De EL is meer jullie niveau en dan kun je ook ver komen mits iedereen zich inzet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met die nieuwe opzet van de voorrondes gaat het lastig worden om te kwalificeren voor sjempjuns liek, maar ik hou hoop
Al kan de CL ook wel leuke potjes opleveren zo nu en dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Laat heel die CL gewoon zitten joh. De EL is meer jullie niveau en dan kun je ook ver komen mits iedereen zich inzet.
Die jongen was ook ooit een hype toen hij bij Roda zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Willem Jansen is zo'n speler die chronisch mad is.
Verbaasd me dat hij nog geen geel heeft. Net als die Gortler.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is gewoon goedquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen was ook ooit een hype toen hij bij Roda zat.
Categorie Strootman?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we maar beginnen met die eerste vier clubs de groepsfases halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:01 schreef bamibij het volgende:
PSV Ajax Feyenoord AZ overwinteren in de EL en Vitesse/Utrecht dat de groepsfase van de EL haalt. Zou al een droomscenario zijn..
Feyenoord heeft zich daarvoor al geplaatst toch? Als bekerwinnaar. Of ook laatste voorronde?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met die eerste vier clubs de groepsfases halen.
PSV heeft al groepsfase.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met die eerste vier clubs de groepsfases halen.
Feyenoord moet ook nog voorronde spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich daarvoor al geplaatst toch? Als bekerwinnaar. Of ook laatste voorronde?
Nopequote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich daarvoor al geplaatst toch? Als bekerwinnaar. Of ook laatste voorronde?
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.quote:
Minimaal groepsfase EL dusquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.
Ze zijn in ieder geval de enige club die zeker is van Europees voetbal, EL groepsfasequote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.
Ah op die fiets, dat scheelt inderdaad wel. Ik zat de hele tijd met CL in mijn hoofdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval de enige club die zeker is van Europees voetbal, EL groepsfase
Kan Feyenoord nog bijkomen morgen maar daar zitten weer allerlei haken en ogen aan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
UTRECHT AMSTERDAM
LJALAJLAJLAJLAJAJJALJAL
kan ie vast wennen aan komend seizoenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Labyad eigenlijk uitgefloten in Arnhem
Massaal zal het nooit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Labyad heeft overal gespeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Die ajax utrecht wedstrijden gaan nog leuk worden komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Paul het volgende:
Labyad wil nog persee een goal maken bij Utrecht om zich onsterfelijk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |