Is de finale al gespeeld dan?quote:
Van GeelGodquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:19 schreef hhh38 het volgende:
Ayoub is echt een mongool. Ik weet niet of ik zo blij ben dat ie naar Feyenoord komt
Kan nog komen natuurlijk. Ze realiseren echt wel dat dat mist op dit moment.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van GeelGod
Weer geen creatieve middenvelder kopen
Heeft Feyenoord een scoutingsapparaat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan nog komen natuurlijk. Ze realiseren echt wel dat dat mist op dit moment.
Het hoeft geen originele aankoop te zijn. Zie zo'n Kadioglu wel komen bijvoorbeeld. Of Assaidi.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord een scoutingsapparaat dan?
Kadioglu heeft nog wel wat tijd nodig, tenminste hij kan niet nu al Feyenoord dragen op creatief vlak.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het hoeft geen originele aankoop te zijn. Zie zo'n Kadioglu wel komen bijvoorbeeld. Of Assaidi.
Assaidi heeft wel eens als aanvallende middenvelder gespeeld dit seizoen toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kadioglu heeft nog wel wat tijd nodig, tenminste hij kan niet nu al Feyenoord dragen op creatief vlak.
En Assaidi is geen middenvelder (en ook geen niveautje Elia bijvoorbeeld). Nee in Nederland loopt er weinig rond wat dat betreft, ja die Mount kan Feyenoord misschien huren.
Ik denk niet dat Chelsea Mount aan Feyenoord wil verhuren. Wat schieten ze daar immers mee op? Mocht Vitesse weer Europees halen is de kans groot dat hij nog een jaar blijft. Mocht dat niet gebeuren zie ik hem eerder uitgeleend worden aan een lage PL-club of Duitse club die actief is in Europa.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kadioglu heeft nog wel wat tijd nodig, tenminste hij kan niet nu al Feyenoord dragen op creatief vlak.
En Assaidi is geen middenvelder (en ook geen niveautje Elia bijvoorbeeld). Nee in Nederland loopt er weinig rond wat dat betreft, ja die Mount kan Feyenoord misschien huren.
Toch ga ik morgen even goed voor NEC en Kadi zitten .quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een voordeel is de grotere druk om te moeten presteren en een grotere kans om daadwerkelijk de groepsfase te halen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Chelsea Mount aan Feyenoord wil verhuren. Wat schieten ze daar immers mee op? Mocht Vitesse weer Europees halen is de kans groot dat hij nog een jaar blijft. Mocht dat niet gebeuren zie ik hem eerder uitgeleend worden aan een lage PL-club of Duitse club die actief is in Europa.
Voor die kerel zou het een boost zijn bij Feyenoord. Ipv lagere regionen PLquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een voordeel is de grotere druk om te moeten presteren en een grotere kans om daadwerkelijk de groepsfase te halen.
Maar ik denk ook niet dat Chelsea hem aan ons verhuurt
Dat denken jullie Feyenoorders continu, terwijl dat totaal niet zo is. Mount kan naar clubs met een stuk hogere statuur dan Feyenoord en zal ook qua Europese ervaring genoeg betere opties hebben. Daarnaast heeft hij bij Vitesse al in de groepsfase EL gespeeld en is het maar de vraag of Feyenoord die haalt of niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Voor die kerel zou het een boost zijn bij Feyenoord. Ipv lagere regionen PL
Lul niet zo raar manquote:Op donderdag 10 mei 2018 03:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat denken jullie Feyenoorders continu, terwijl dat totaal niet zo is. Mount kan naar clubs met een stuk hogere statuur dan Feyenoord en zal ook qua Europese ervaring genoeg betere opties hebben. Daarnaast heeft hij bij Vitesse al in de groepsfase EL gespeeld en is het maar de vraag of Feyenoord die haalt of niet.
Wat is daar raar aan? Het is niet dat de Nederlandse clubs een garantie zijn voor succes in Europa, inclusief Feyenoord. Daarnaast zitten clubs als Sporting, Lazio, Werder Bremen, Schaslke en diverse Britse subtoppers achter die jongen aan. Allen grotere clubs met meer budget dan Feyenoord.quote:
Zo zal ze dat wel noemen voor jou.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze zei al dat ze lekker en goed gegeten had ja
Nouja, je speelt play-offs om straks al in juli iets van drie voorrondes te spelen voordat je een keer echt Europees voetbal hebt gehaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:42 schreef T3hTommay het volgende:
Behaal je Europese play-offs, wat het hoogst haalbaar is voor zo'n club, zit dat stadion nog niet vol. Wat is er mis met die mensen?
Die voorrondes krijg je tegenwoordig altijd, directe plaatsing zit er sowieso voor een club als Vitesse gewoon niet in. Lijden een beetje aan grootheidswaanzin, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, je speelt play-offs om straks al in juli iets van drie voorrondes te spelen voordat je een keer echt Europees voetbal hebt gehaald.
Mensen laten zich simpelweg niet foppen.
Dat doet toch niks af aan mijn verhaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die voorrondes krijg je tegenwoordig altijd, directe plaatsing zit er sowieso voor een club als Vitesse gewoon niet in. Lijden een beetje aan grootheidswaanzin, heb ik het idee.
eensquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet toch niks af aan mijn verhaal.
Wat mij betreft schaffen ze deze PO’s sowieso af, gedoe om niks.
Dat zou echt dommer dan dom zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ach, 't gebeurt eerder dat we weer play-offs krijgen om het CL-ticket, misschien wel kampioenschap ook. KNVB vindt 't wel lekker, dat extra geld.
Ik vind een mini competitie om de bovende 6 plaatsen waar ook gewoon alle Europese tickets worden verdeeld een stuk interessanter dan dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ach, 't gebeurt eerder dat we weer play-offs krijgen om het CL-ticket, misschien wel kampioenschap ook. KNVB vindt 't wel lekker, dat extra geld.
Dat extra geld komt uiteindelijk ten goede van de clubs natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ik niet ik ben bang voor Vitessquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een finale Vitesse - Utrecht hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |