Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs in de finale van de play offs weet Vitesse het stadion niet te vullen
Jij kijkt toch altijd thuis?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.
dat wordt wat europeesquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Doordeweekse dag, ik kijk ook gewoon thuis.
Thuis wel, uit niet aangezien dat binnen 5 minuten uitverkocht was.quote:
Zaterdag zal het utrechtvak ook niet vol zitten. Die play-offs zijn gewoon een gedrocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs in de finale van de play offs weet Vitesse het stadion niet te vullen
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zaterdag zal het utrechtvak ook niet vol zitten. Die play-offs zijn gewoon een gedrocht.
Voor of na de hattrick van Mount?quote:
Maak jij je nou maar om dat teampje in Nijmegen druk die zelfs in een beslissende wedstrijd het stadion maar voor 25% gevuld krijgt.quote:
Ah. De jijbakquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar om dat teampje in Nijmegen druk die zelfs in een beslissende wedstrijd het stadion maar voor 25% gevuld krijgt.
Keeper op keeperquote:
ach soms zijn die wedstrijden gewoon genottelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom ik de playoffs voor intertotovoetbal aan het kijken ben.
Er geen ander simpel vermaak op televisie vanavondquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom ik de playoffs voor intertotovoetbal aan het kijken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |