Feyenoord moet ook nog voorronde spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich daarvoor al geplaatst toch? Als bekerwinnaar. Of ook laatste voorronde?
Nopequote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich daarvoor al geplaatst toch? Als bekerwinnaar. Of ook laatste voorronde?
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.quote:
Minimaal groepsfase EL dusquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.
Ze zijn in ieder geval de enige club die zeker is van Europees voetbal, EL groepsfasequote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee toch? Ik meende te lezen dat ze zijn doorgestroomd van 3e voorronde naar play-offs, niet de groepsfase.
Ah op die fiets, dat scheelt inderdaad wel. Ik zat de hele tijd met CL in mijn hoofdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval de enige club die zeker is van Europees voetbal, EL groepsfase
Kan Feyenoord nog bijkomen morgen maar daar zitten weer allerlei haken en ogen aan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
UTRECHT AMSTERDAM
LJALAJLAJLAJLAJAJJALJAL
kan ie vast wennen aan komend seizoenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Labyad eigenlijk uitgefloten in Arnhem
Massaal zal het nooit zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Labyad heeft overal gespeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
Die ajax utrecht wedstrijden gaan nog leuk worden komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef Paul het volgende:
Labyad wil nog persee een goal maken bij Utrecht om zich onsterfelijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |