iets met het graf van de lich king looten.quote:Op zondag 6 september 2020 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe ging die ookalweer? Zat net op internet te zoeken, maar de enige link was een redditpost, en die is verwijderd.
Dat is nog niet bekend. Ze waren met de laatste aflevering van part 2 bezig toen COVID om de hoek kwam kijken. Mid oktober hopen ze verder te kunnen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Nog 1 aflevering te gaan.Wanneer kunnen we deel 2 van seizoen 5 verwachten?
Chloequote:Op woensdag 16 september 2020 14:29 schreef Karina het volgende:
Normaal haat ik die musical afleveringen, maar misschien ga ik deze wel leuk vinden.
Zeker, vind ik welquote:Op woensdag 16 september 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen kom ik moeilijk door herhaling van zetten.
Gaat het nog beter worden?
Ik ben nog niet helemaal overtuigdquote:Op woensdag 16 september 2020 14:29 schreef Karina het volgende:
Normaal haat ik die musical afleveringen, maar misschien ga ik deze wel leuk vinden.
Ik heb net eerst even afl 8 opnieuw gekeken en ga na het eten de nieuwe afleveringen checkenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:46 schreef Moira het volgende:
Afgebinged
Nog 1 seizoen hierna toch? Denk dat de rek er dan ook wel uit is
quote:
O ik spoelde die liedjes steeds door haha. Ik hou niet zo van musicalsquote:Op zondag 30 mei 2021 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die "song and dance" episode (afl 10) was toch wel erg sterk
Ik ook niet, maar ze waren kort genoeg om het te verdragenquote:Op zondag 30 mei 2021 19:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O ik spoelde die liedjes steeds door haha. Ik hou niet zo van musicals
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |