Hè, Das president Palmerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet wel zeggen dat ik me van de laatste 3 afleveringen amper meer wat kan herinneren, alleen het einde van ep 8, omdat ik aan de zuip was
Had toch wel erg graag Morgan Freeman als God willen zien, maar dat heb ik hier al eerder gemeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hè, Das president Palmer![]()
<the end>![]()
Nu weer onbekende tijd wachten
Is dit niet het laatste seizoen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hè, Das president Palmer![]()
<the end>![]()
Nu weer onbekende tijd wachten
Nope. Dit is seizoen 5A. Over een tijdje komt 5B. En er komt nog een seizoen 6quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Is dit niet het laatste seizoen?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nope. Dit is seizoen 5A. Over een tijdje komt 5B. En er komt nog een seizoen 6
Ik zeg verder niets hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:42 schreef Stray_cat het volgende:
Sssst, ik wacht tot die compleet is.
O, ik was begonnen en toen zag ik dat die niet compleet was. Godverquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zeg verder niets hoor, vind knap dat je kan wachten tot het compleet is
![]()
Ik hoop dat die laatste 8 delen ook snel te zien zijn
Ik las vandaag dat het 2e deel ergens eind van het jaar/begin van het nieuwe jaar te zien zal zijn...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zeg verder niets hoor, vind knap dat je kan wachten tot het compleet is
![]()
Ik hoop dat die laatste 8 delen ook snel te zien zijn
Oh waardeloos is het niet hoor! Wel heel spannend hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
O, ik was begonnen en toen zag ik dat die niet compleet was. GodverNu zit ik dus waardeloze shit te kijken
Vond het begin van deze 8 afleveringen ook minder maar ze moeten erin komen lijkt het, gaat steeds beter wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
O, ik was begonnen en toen zag ik dat die niet compleet was. GodverNu zit ik dus waardeloze shit te kijken
Oww dat is een mooi lange tijd nu weerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:18 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het 2e deel ergens eind van het jaar/begin van het nieuwe jaar te zien zal zijn...
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vond het begin van deze 8 afleveringen ook minder maar ze moeten erin komen lijkt het, gaat steeds beter worden
[..]
Oww dat is een mooi lange tijd nu weerpf zit je er net weer in kan je misschien met een beetje pech een half jaartje gaan wachten of zo damnn. *Mompel in mijzelf* waarom moest je alles al gaan kijken dan, heb ze alle 8 dus nu ook al gezien
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:30 schreef Wouter2006 het volgende:
Aflevering 4 (het verhaal in 1946) was erg maar dan ook erg saai.
Hoe ging die ookalweer? Zat net op internet te zoeken, maar de enige link was een redditpost, en die is verwijderd.quote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Karina het volgende:
De WoW referentie in afl 7 klopte niet helemaal dat hadden ze beter kunnen onderzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |