SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hier klinkt het prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem zwakker dan anders maar mss komt het heel anders over in de zaal.
Verstandig.quote:
Mr Lordiquote:
Gaan ze ook nog optreden, voor zover je weet?quote:
Wat een gekke ervaring moet dat voor jullie zijn, om gewoon te zien hoe het 'echt' is zonder tv-registratiequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:17 schreef Greys het volgende:
Bizar om die stokken met fladdertjes stof te zien die dan op tv heel tof die zeilen zijnziet er hier niet uit Hahaha.
Die is ook goed, het is alleen allemaal wat veel vind ik altijdquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:17 schreef ato het volgende:
Gek he, ik ben die Saara van Finland meer gaan waarderen.
Op de stream klinkt hij ook goed. Tijdens de juryrehearsal voor de semi zat hij er regelmatig naastquote:
Stiekem treden ze op voor Hongarije en dan doen ze halverwege het nummer hun pakken uit en dan blijkt dat al die tijd AWS=Lordiquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog optreden, voor zover je weet?
Of zijn ze alleen maar aanwezig, gewoon omdat...
Nee hoor, leuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Matt die aan het mercy-fisten is (maar beetje slecht gelukt gifje)
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |