Mei is Wavesmaandquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Financieren terrorisme?Telegraaf...
SEAL. Wordt dit nu ineens de nieuwe FOK hype coin? We weten allemaal wat een succes WAVES en Universaaaaaajajajahhaahaha zijn.
https://www.ted.com/talks(...)_and_organized_crimequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Financieren terrorisme?Telegraaf...
SEAL. Wordt dit nu ineens de nieuwe FOK hype coin? We weten allemaal wat een succes WAVES en Universaaaaaajajajahhaahaha zijn.
Ik heb 10 WAves, wat moet ik ermee??quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:00 schreef kthxbye het volgende:
Ram door de support op $8400 heen! Klaas terug, bearmarket confirmed.
pnxsinned is gewoon een vieze SEAL shill en ik verdenk em ervan dat ie extra muntjes van die gare coin krijgt om het hier te shillen. trap er niet in kameraden, WVAES is de echte coin, volgende week begint de echte WAVSZ WEEK JAJAJAHAHAHA MARKETINGPLAN IS UITFEPRINT.
Hee Klaasje hoe is het? Heb je de begeleiders weer om kunnen kopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT HAD IK NOU VOORSPELD
HET GAAT NIET GOED JONGENS
OP NAAR DE 4000 BINNEN 4 WEKEN
Sorry, ben bijna klaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke fucking klootzak zit de markt leeg te trekken?
Ze zijn weer wakker !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke fucking klootzak zit de markt leeg te trekken?
TRAC rond ATH gekocht bij release, dus die heb ik gister rap van de hand gedaan toen hij ineens +10% stond voor mij.quote:
~8200 is bijna 7kquote:
Waar ben je precies?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik laat alles voor wat het is. En kijk niet meer in dit topic of Blockfolio de komende 3 weken.
Dat zal die cryptogoden leren te crashen!
Japan is veel interressanter ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |