opgelost; slotje.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Daar is geen norm voor. Dat ben je gewend of niet. Projecteer je normen en waarden niet op een ander en als je het heel heftig vindt dan begroet jij je familie niet met een kus op de mond.
Deze baas laat niet met zich dollenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:47 schreef Sanddr het volgende:
Dat heb ik haar dan ook uiteraard alvast verboden.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Daar is geen norm voor. Dat ben je gewend of niet. Projecteer je normen en waarden niet op een ander en als je het heel heftig vindt dan begroet jij je familie niet met een kus op de mond.
Gewoon op de wang, zoals het hoort. Of een hand geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nee, van die achterlijke zoenen in de lucht..
Preutse Nederlanders..
Andere familie wel ja, maar geef jij je ouders of evt broers/zussen ook een hand?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op de wang, zoals het hoort. Of een hand geven.
Nee okquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere familie wel ja, maar geef jij je ouders of evt broers/zussen ook een hand?
Ja koekoek, met jouw logica mag je dus nooit discussiėren over normen en waarden. Als ik mijn kinderen later opvoed als geitjes lijkt het me bijvoorbeeld logisch dat mensen daar hun bedenkingen bij hebben (en er een topic over openen op FOK!).quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jij doet een normale discussie al teniet door je schoonmoeder een kus te geven te verwoorden als zoenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja koekoek, met jouw logica mag je dus nooit discussiėren over normen en waarden. Als ik mijn kinderen later opvoed als geitjes lijkt het me bijvoorbeeld logisch dat mensen daar hun bedenkingen bij hebben (en er een topic over openen op FOK!).
Neen want daarmee zou je die kinderen een achterstand geven in de maatschappij en benadeel je deze kinderen. Als iemand z'n moeder kust heeft niemand daar last van behalve wij omdat wij deze topics moeten lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja koekoek, met jouw logica mag je dus nooit discussiėren over normen en waarden. Als ik mijn kinderen later opvoed als geitjes lijkt het me bijvoorbeeld logisch dat mensen daar hun bedenkingen bij hebben (en er een topic over openen op FOK!).
Dat is dan ook wel heel eng ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:40 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Nog enger dan volwassen vrouwen die nog steeds papa zeggen.
Ik noem mijn moeder ook nog steeds mama hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:40 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Niet normaal, nee. Nog enger dan volwassen vrouwen die nog steeds papa zeggen.
Ik vind "mam" niet hetzelfde als "mama". Ik kan me niet voorstellen waarom een volwassen iemand nog "papa" of "mama" zou zeggen. Krijg ik beetje rillingen van op m'n rug.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik noem mijn moeder ook nog steeds mama hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |