WoW wat een werk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik post dit ook even hier, anders ziet misschien niet iedereen het.
Echt ontzettend leuk om te zien, en lijkt me echt een hel om dat onder de knie te krijgen
Tof om zo te zienquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik post dit ook even hier, anders ziet misschien niet iedereen het.
Echt ontzettend leuk om te zien, en lijkt me echt een hel om dat onder de knie te krijgen
Die jaren waren inderdaad erg goed. Maar meestal is het iets minder. Dit jaar vind ik de presentatie ok. Maar eigenlijk lijkt alleen die in de green room zit echt plezier erin te hebben. Ze moet allerlei suffe bedachte dingen doen, maar dat doet ze goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:59 schreef ato het volgende:
Ja de presentatie mag wat vlotter. Tegenwoordig zo ingestudeerd. Greys zei het al eerder, Anke van Duitsland in 2011 was leuk. Ook vond ik Petra leuk in 2013 en in 2016 ook met Mans. De heren van Denemarken in 2014 vond ik ook leuk. Die green room dame niet.
Kan het mij ook niet voorstellen. Bellen en SMSen kost gewoon geld. Dan zou het raar zijn als het via de app opeens gratis zou zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet gratis, wel de app installeren, maar het stemmen niet.
jammer dat er geen improvisatie isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de presentatie eigenlijk altijd bizar geforceerd, veel meer dan bij welk evenement dan ook (niet dat ik veel 'gepresenteerde evenementen' kijk verder, maar toch)
Al die matige grapjes ook altijd
Dat is meestal wel zo ja. Komt vaak ook extra zo over omdat het negen van de tien keer geen mensen zijn die dit heel erg gewend zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind de presentatie eigenlijk altijd bizar geforceerd, veel meer dan bij welk evenement dan ook (niet dat ik veel 'gepresenteerde evenementen' kijk verder, maar toch)
Al die matige grapjes ook altijd
Idd cool jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tof om zo te zienBedankt voor het delen.
Het is inderdaad het schoolvoorbeeld van een guilty pleasure. Het nummer is zo fout en achterhaald, maar tegelijkertijd ook zo leuk en aanstekelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd cool ja
Die act maakt het liedje ook voor mij. Ook een beetje tot een guilty pleasure gegroeid.
Rond 22:55quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:32 schreef KingRadler het volgende:
hoelaat zal Waylon optreden is dat al bekend.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:31 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ik ben mooi op tijd! Helemaal dood van twee tenniscompetitie wedstrijden, ik hoop dat ik wakker blijf vanavond
1 gewonnen, 1 verloren. De dag wel gewonnenquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
1 gewonnen, 1 verloren. De dag wel gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |