Ja ik denk (hoop?) ook wel dat 't de top 10 zal halen. Maar waar binnen de top 10 durf ik echt niet te zeggen. Kan 10e zijn, maar voor 't zelfde geld schiet 't ineens naar de top 5. Zou ook wel tof zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:33 schreef raptorix het volgende:
Geen fan van waylon. Maar denk rond plek 10.
Klopt, maar die posts lopen niet weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is hier best traag nu. Maar goed, zelf weten
In Youtubecomments van semi 1 zag ik dezelfde klachten van kijkers door heel Europa, dus denk dat 't bij de geluidsman daar ligtquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:33 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij staat het geluid ook zachter zodat ze over de presentatrices heen kunnen praten, misschien wordt dat niet aangepast bij de NPO tijdens de nummers?
Heb expres FOK! ff weggelegdquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou na het optreden was ik superblij en tevreden, maar toen ging vrijwel iedereen op FOK! zuur doen en toen er nog 1 land genoemd moest worden had ik het al mentaal opgegeven
Ja maar daardoor dan ook de balans tussen hoofdmicrofoon-achtergrondkoor-muziek. Best een fuck-up eigenlijk hoor. Vooral bij semi 1 was het in het begin echt heel hoorbaar dat het gewoon de nummers verneukte.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hongarije was ook fletser dan de rest inderdaad. En had het ook wel met een ander nummer. Ook Oekraïne leek wel iets zachter (al bedoel ik die niet met dat andere nummer). Alsof ze inderdaad de wat luidere muziek iets hebben teruggedraaid.
Ik kom daar sowieso niet neequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef Redefine het volgende:
Ik ging van mijn laptop over naar mijn desktop pc, omdat dat net iets makkelijker typt. Klik op het topic, zit ik er per ongeluk in het live topic (denkende hier te zijn), om dan gelijk in vermoeiden discussies uit te komen.
Maar nu zit ik gelukkig weer goed.
Ja. Waarbij het eigenlijk bij het liedje zelf nog wel te doen is. Maar bij de recap valt het echt heel erg op.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daardoor dan ook de balans tussen hoofdmicrofoon-achtergrondkoor-muziek. Best een fuck-up eigenlijk hoor. Vooral bij semi 1 was het in het begin echt heel hoorbaar dat het gewoon de nummers verneukte.
Top, was hem ook al aan het zoeken.quote:
Het maakt me nu serieus niet meer uit, ik maak me niet veel illusies meer over zaterdag. Ben zo ook al tevredenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:39 schreef Em31 het volgende:
Zegt natuurlijk niet veel, maar het is niet dat we op youtube in tegenstelling tot andere landen die door zijn goed bekeken worden.![]()
Maar goed, fuck it we zijn door![]()
Het live topic is eigenlijk vooral problematisch omdat het te snel gaat tijdens de show zelf. Maar daarna is het weer het probleem dat je users krijgt die wat anders reageren dan hier.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kom daar sowieso niet neeIk opende na zijn optreden per ongeluk het Nederland topic en daar stond dat zowat iedereen op twitter het over racisme had, dacht ook al oh nee daar gaan we
Ja ik voel me stiekem een beetje een verrader want ik zou meehelpen in het livetopic maar ik had echt ff zin in een avondje voor mezelf genieten, dus eerst de laptop helemaal weggelegd om verder te kijken en nu terug in de SC ipv livetopicquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef Redefine het volgende:
Ik ging van mijn laptop over naar mijn desktop pc, omdat dat net iets makkelijker typt. Klik op het topic, zit ik er per ongeluk in het live topic (denkende hier te zijn), om dan gelijk in vermoeiden discussies uit te komen.
Maar nu zit ik gelukkig weer goed.
Preciesquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het maakt me nu serieus niet meer uit, ik maak me niet veel illusies meer over zaterdag. Ben zo ook al tevreden
Iedereen maar vragen of het goed ging. En jij maar roepen op de WC dat het eten een beetje verkeerd was gevallenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb twee maanden lang lopen hyperen hier. En op het moment suprême ben ik op een kamp als begeleider en heb ik stiekem Waylon’s optreden zitten streamen op de wc![]()
En de uitslag heb ik hier moeten lezen in het slowtopic.
Dodelijk dit!
Maar ook: hyperrrr en wapperrrrr!!!
Haha dat is wel behelpen ja! Maar fijn dat je 'm nog hebt kunnen zienquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:40 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb twee maanden lang lopen hyperen hier. En op het moment suprême ben ik op een kamp als begeleider en heb ik stiekem Waylon’s optreden zitten streamen op de wc![]()
En de uitslag heb ik hier moeten lezen in het slowtopic.
Dodelijk dit!
Maar ook: hyperrrr en wapperrrrr!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |