hou maar opquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef Ranah het volgende:
bas kreeg als hij kookte altijd veel complimenten herinner ik me
Zo heeft hij het ongeveer zelf ook gezegd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou maar opweet je hij heeft geen liefde voor koken, hij doet het ook niet graag
mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef goldback het volgende:
[..]
prachtig lijkt mij dat en dat meen ik oprecht.
dat weet ik niet meer, maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef Ranah het volgende:
Chef-coke was 'ie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef goldback het volgende:
[..]
hij heeft iedergeval geen hart of passie voor het koken iedergeval anders was hij in Utopia daar veel meer mee bezig geweest.
Heb hem toch regelmatig met Beau in de keuken zien staan. En dat was best leuk om te volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou maar opweet je hij heeft geen liefde voor koken, hij doet het ook niet graag
Als hij even eronderuit kan, dan doet hij dat. Zo'n luiwammes wordt geen chefkok.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen. Zo vaak was dat ook niet hoor. Beau was ook niet zo'n keukenprinces.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heb hem toch regelmatig met Beau in de keuken zien staan. En dat was best leuk om te volgen.
vieze groenten doorkoken, en in een pan gooien met water, hier heb je eten!quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen.
En in utopia chefcock.quote:
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescakequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen. Zo vaak was dat ook niet hoor. Beau was ook niet zo'n keukenprinces.
Met zijn vieze kaasstengel.quote:
.. en vooral niet zeuren, anders kookt hij nooit meer.,quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vieze groenten doorkoken, en in een pan gooien met water, hier heb je eten!
Tiet was alleen maar haar lijf aan het showen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescake
Met kaassaus voor Rienk.quote:
Bacteriën zijn ook beestjes bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOL dat is niet vegan Poezel!
i am a deesjegus woemanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tiet was alleen maar haar lijf aan het showen.
In de hoop dat ze 'ontdekt' zou worden.
Ja, en het lef hebben om te zeggen dat het niet verkocht mocht worden als ze weg was.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescake
Tamlyn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:28 schreef Bramenstruik het volgende:
wat een afgang die Beu, had echt nog liever dat gekke wijffie, hoe heet ze ook al weer, was na dag 2 al weg
Zo bijzonder is het niet toch, om een baan te hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Yaksa het volgende:
Dat kan ook gewoon een koopovereenkomst geweest zijn.
Iedereen die in Utopia zit houdt er aardig wat geld aan over hoor.
Ze krijgen gewoon salaris, want het is een betaalde baan, gewoon acteur.
wilmon?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en die luie neger (mag ik niet zeggen, maar bedoel dat juist supergoed) die was te gek, die hadden schijt!
iig een stuk eerlijker dan dat blotekontenleraresjequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef goldback het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel een leuke vriendin voor bas.
allemaal botox, en ergens ff pijpen als het kanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:33 schreef goldback het volgende:
Misschien kan het wel kok bij de pa van Charlotte en Billy in de bediening met Romy : restaurant utopia.
Dt dus.... met hoofdlettersquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en het lef hebben om te zeggen dat het niet verkocht mocht worden als ze weg was.
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten. Wie denkt ze wel dat ze is? Alsof ze er patent op heeft, koekwaus.
En toen was die dacht ik nog niet eens veganquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:31 schreef kkka3 het volgende:
Regelmatig als Bas kookte in zijn 1.0, dan vraten ze de borden niet eens leeg
bas kookt zoals hij zn dieren voedert, beetje met de hand wat rondstrooienquote:
Heel veel sterkte Fresh......quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
En dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:48 schreef snetje het volgende:
Cemal moet gewoon even Aflevering 1127: woensdag 2 mei gaan kijken ...
Die ligt nog steeds met een dikke schuld af en toe op een oud handdoekje te genieten van de zon op een grasveldje bovenop een voormalige vuilnisbelt.quote:
Jessie heeft niet gewonnen en is uit zichzelf vertrokken.. Alleen tsjoek ala gio zou terug mogen keren, maar die wil niet geloof ik. Gelooft toch geen hond, dat ivan of bas zou kunnen winnen ? zou wel heel oneerlijk zijn.. ze hebben immers al een keer gewonnen. Ik ga ook voor lin,lin,lin .. de rest zijn vervelende decorstukkenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:43 schreef snetje het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Ivan en Bas ingehuurd zijn ..speel je rol en je krijgt betaald..dat idee begon sterker te worden nadat Ivan een Fay toesprak in de nieuwe gym... met "Geloof mij ..jij gaat niet naar huis"... en het wordt steeds duidelijker hoe walgelijk Bas aan het worden is ..
De vraag van Billy aan Bas blijft ook steken ... ze vroeg toen aan Bas waarom hij en Ivan wel terug mochten komen en Jessie niet? Jessie had ook graag terug gewild naar de finale ..waarop Bas antwoorde ..met een valse glimlach dat niet iedereen gemaakt was voor de finale..
Bas en Ivan kunnen we dus afschrijven ...blijft over die kúlere twins ..een doorgedraaide Romy ...een financiën man Mehmet ...of een doordouwer Linda....
Een Linda die zoals het er nu uitziet als enige Utopiaan door wil gaan naar Utopia 2...![]()
![]()
![]()
Ik zie Linda ook wel als winnaarquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jessie heeft niet gewonnen en is uit zichzelf vertrokken.. Alleen tsjoek ala gio zou terug mogen keren, maar die wil niet geloof ik. Gelooft toch geen hond, dat ivan of bas zou kunnen winnen ? zou wel heel oneerlijk zijn.. ze hebben immers al een keer gewonnen. Ik ga ook voor lin,lin,lin .. de rest zijn vervelende decorstukken
ik geloof helemaal niet dat Jessie vrijwillig is vertrokken.........................quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jessie heeft niet gewonnen en is uit zichzelf vertrokken.. Alleen tsjoek ala gio zou terug mogen keren, maar die wil niet geloof ik. Gelooft toch geen hond, dat ivan of bas zou kunnen winnen ? zou wel heel oneerlijk zijn.. ze hebben immers al een keer gewonnen. Ik ga ook voor lin,lin,lin .. de rest zijn vervelende decorstukken
Bas is ook uitzichzelf weggegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bas is ook uitzichzelf weggegaan, Billy ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die kreeg de Fles ook , zegt dus helemaal niksquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef Ranah het volgende:
Vandaag is de dag voor de zwarte enveloppequote:Op vrijdag 11 mei 2018 06:48 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk een slechte brief voor de vierling.
“Jullie moeten dinsdag kiezen Fay of Demi.”
Gisteren eigenlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2018 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag is de dag voor de zwarte enveloppe
Lolquote:
Zonnetje komt zo in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 06:49 schreef DKUp het volgende:
Zwerver neemt het ervan op het dakterras. Geen regen dus nog buiten.
Kenmerk van een zwerver is dat hij het neemt zoals het bij hem aankomt. Deze keer heeft hij mazzelquote:
Hoi Paulequote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:40 schreef Paule33 het volgende:
Bonjour iedereen![]()
Ik weet dat Rienk een soort hypocriet is met wat hij zegt hoe hij in echt is,,
maar zegen dat een luxe penthouse is belachelijk ook,
het naam van is meer luxueus dan wat er in zit?
4 muren met een verschrikkelijk kleur..haha
De twins boos waren omdat door de regen,Rienk binnen geslapen?
Waarom zij ze bang dat ze besmet worden van zijn lucht of zo..
omdat straks als de hut weg,gaan ze daar in slapen..
ik vind het discrimineren,sorry maar dat zie ik het..
Respect van Madi die mee op terrein geslapen!
Hello lieve Pull..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Paule
De twins proberen Rienk voortdurend in de sloeberzwerver rol te dringen.
Gewoon lekker laten kletsen die kleuters
Haha we luisterden daar op dezelfde manier naar zo te merken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hello lieve Pull..
verschrikkelijk,ze doen sarcastisch lief met misselijk bij
het is of ze geforceerd worden!..
Raar dat Rienk nog niet boos over,ze doen of hij een pop
is,zonder schaam,maar hij is een mens en geen experience om
hun sarcasme te testen!!!..bah
hem overdreven knuffelen / aaien maarquote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha we luisterden daar op dezelfde manier naar zo te merken.
Ze luisteren wel maar springen steeds gretig in als ze hem op een inconsequentie menen te kunnen betrappen.
Rienkosan geeft geen krimp
GM COS & Paulequote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:40 schreef Paule33 het volgende:
Bonjour iedereen![]()
Ik weet dat Rienk een soort hypocriet is met wat hij zegt hoe hij in echt is,,
maar zegen dat een luxe penthouse is belachelijk ook,
het naam van is meer luxueus dan wat er in zit?
4 muren met een verschrikkelijk kleur..haha
De twins boos waren omdat door de regen,Rienk binnen geslapen?
Waarom zij ze bang dat ze besmet worden van zijn lucht of zo..
omdat straks als de hut weg,gaan ze daar in slapen..
ik vind het discrimineren,sorry maar dat zie ik het..
Respect van Madi die mee op terrein geslapen!
Dat hele gebeuren rondom Rienk door de twins en een enige mate ook door Romy, die zich voor hun karretje laat spannen. Heeft te maken, met enerzijds hun charme laten zien en anderzijds Rienk een lesje nederigheid te leren. Ik snapte niet dat Linda er ook aan meedeed, wb dat Penthouse. Nou begrijp ik, dat Linda in Utopia haar beroepsattitude heeft afgelegd, anders kun je daar niet leven, maar zij weet als geen ander hoe je iemand als Rienk moet benaderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha we luisterden daar op dezelfde manier naar zo te merken.
Ze luisteren wel maar springen steeds gretig in als ze hem op een inconsequentie menen te kunnen betrappen.
Rienkosan geeft geen krimp
Yep ergens proef ik er ook een poging in om Robin na te doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren rondom Rienk door de twins en een enige mate ook door Romy, die zich voor hun karretje laat spannen. Heeft te maken, met enerzijds hun charme laten zien en anderzijds Rienk een lesje nederigheid te leren. Ik snapte niet dat Linda er ook aan meedeed, wb dat Penthouse. Nou begrijp ik, dat Linda in Utopia haar beroepsattitude heeft afgelegd, anders kun je daar niet leven, maar zij weet als geen ander hoe je iemand als Rienk moet benaderen.
De twins maken enerzijds Rienk belachelijk en anderzijds moet iedereen zien, hoe goed ze zijn, dat ze Rienk dulden
Oh ik heb dat helemaal gemist, dus vandaar mijn (verbaasde) reactie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren rondom Rienk door de twins en een enige mate ook door Romy, die zich voor hun karretje laat spannen. Heeft te maken, met enerzijds hun charme laten zien en anderzijds Rienk een lesje nederigheid te leren. Ik snapte niet dat Linda er ook aan meedeed, wb dat Penthouse. Nou begrijp ik, dat Linda in Utopia haar beroepsattitude heeft afgelegd, anders kun je daar niet leven, maar zij weet als geen ander hoe je iemand als Rienk moet benaderen.
De twins maken enerzijds Rienk belachelijk en anderzijds moet iedereen zien, hoe goed ze zijn, dat ze Rienk dulden
Ze moesten allemaal iets meegeven met die boom dacht ik. Er was afgesproken 8.30quote:
Vandaar de twins de wekker hadden gezet, die ging zojuist af.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal iets meegeven met die boom dacht ik. Er was afgesproken 8.30
Bas laat zich die kans niet ontglippen iig
[ afbeelding ]
Nog beterquote:
gm, gewoon lekker blijven liggen het Febo opdrachtje van Ivan kan ook wel zonder hen van start gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |