hou maar opquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef Ranah het volgende:
bas kreeg als hij kookte altijd veel complimenten herinner ik me
Zo heeft hij het ongeveer zelf ook gezegd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou maar opweet je hij heeft geen liefde voor koken, hij doet het ook niet graag
mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef goldback het volgende:
[..]
prachtig lijkt mij dat en dat meen ik oprecht.
dat weet ik niet meer, maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef Ranah het volgende:
bas kreeg als hij kookte altijd veel complimenten herinner ik me
Chef-coke was 'ie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef goldback het volgende:
[..]
hij heeft iedergeval geen hart of passie voor het koken iedergeval anders was hij in Utopia daar veel meer mee bezig geweest.
Heb hem toch regelmatig met Beau in de keuken zien staan. En dat was best leuk om te volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou maar opweet je hij heeft geen liefde voor koken, hij doet het ook niet graag
Als hij even eronderuit kan, dan doet hij dat. Zo'n luiwammes wordt geen chefkok.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen. Zo vaak was dat ook niet hoor. Beau was ook niet zo'n keukenprinces.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heb hem toch regelmatig met Beau in de keuken zien staan. En dat was best leuk om te volgen.
vieze groenten doorkoken, en in een pan gooien met water, hier heb je eten!quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen.
En in utopia chefcock.quote:
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescakequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kon, en omdat Beau graag met hem wilde aanpappen. Zo vaak was dat ook niet hoor. Beau was ook niet zo'n keukenprinces.
Met zijn vieze kaasstengel.quote:
.. en vooral niet zeuren, anders kookt hij nooit meer.,quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vieze groenten doorkoken, en in een pan gooien met water, hier heb je eten!
Tiet was alleen maar haar lijf aan het showen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescake
Met kaassaus voor Rienk.quote:
Bacteriën zijn ook beestjes bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOL dat is niet vegan Poezel!
i am a deesjegus woemanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tiet was alleen maar haar lijf aan het showen.
In de hoop dat ze 'ontdekt' zou worden.
Ja, en het lef hebben om te zeggen dat het niet verkocht mocht worden als ze weg was.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige waar Beau passie naar had was die gore arretjescake
Tamlyn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:28 schreef Bramenstruik het volgende:
wat een afgang die Beu, had echt nog liever dat gekke wijffie, hoe heet ze ook al weer, was na dag 2 al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |