Mja, in de film gaat dat dus andersom.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
zag gisteren de reclame op Net 5. Echt geweldig. "It`s Groundhog Day!" en bam: daar gaat de wekker
quote:Well, what if there is no tomorrow? There wasn't one today.
in die reclame dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mja, in de film gaat dat dus andersom.
Sarah Michelle Gellarquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
De hele film slaat dood omdat het onverklaarbaar is waarom iemand ooit opAndie MacDowell
zou kunnen vallen. Zelden een charismalozere actrice meegemaakt.
quote:
Wie is de bosmarmotquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Blijft een hele toffe film.
Helaas is nu Wie is de Mol? erop.![]()
Dat krijg ik van dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef Da hopman het volgende:
Bij deze film krijg ik echt het groundhogday gevoel. Hij nu alweer op tv.... Lijkt wel gisteren dat ik hem voor het laatst gezien heb.
Maar goed, zelf nog niet zo lang gezien, dus dat wordt 'm vanavond niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie hem op DVD NAS heeft, pak hem vandaag vooral uit de kast, want het is 2 februari: Groundhog Day!
quote:
Subtiel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Phil was in het Acht Uur Journaal. Sascha de Boer meende het allemaal al eens eerder te hebben gezien.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Phil was in het Acht Uur Journaal. Sascha de Boer meende het allemaal al eens eerder te hebben gezien.
Haha jaquote:
op RTL5 voor de infoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:16 schreef Da hopman het volgende:
Vandaag weer het ultieme groundhogday gevoel. Hij is er weer op vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |