hij staat niet meer op de NL's Netflix jammerquote:Op donderdag 2 februari 2017 07:15 schreef Evertjan het volgende:
vanavond maar even kijken op Netflix
Stomquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij staat niet meer op de NL's Netflix jammer
Maar je werd wel wakker met "I've got you babe" op de radio?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:46 schreef Evertjan het volgende:
Vanmorgen wakker geworden en ik was blij dat het geen 2 februari was
Het bijzondere van Groundhog Day is dat je elke keer weer wat nieuws ondekt, of de redenen waarom hij precies iets zegt of doet. Voor een leek is het misschien een doodnormale comedy maar als je er verder in duikt heeft hij echt zoveel verschillende lagen...quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Fantastische film
Staat in mijn top-3 beste films ooit
Nee, inderdaad. Ik denk niet dat je het origineel kan overtreffen. En ik zie ook niet in waarom je het zou proberenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het bijzondere van Groundhog Day is dat je elke keer weer wat nieuws ondekt, of de redenen waarom hij precies iets zegt of doet. Voor een leek is het misschien een doodnormale comedy maar als je er verder in duikt heeft hij echt zoveel verschillende lagen...
En, wat ook wel gezegd mag worden, Bill Murray... Ik zou niet kunnen bedenken welke acteur hem ooit zou kunnen vervangen in deze rol.
Ik bedoelde ook niet een remake, eerder dat ze geen andere acteur als Bill Murray zouden kunnen casten voor de rol van Phil.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik denk niet dat je het origineel kan overtreffen. En ik zie ook niet in waarom je het zou proberen
Blijken het toch weer duitsers te zijn.quote:It derives from the Pennsylvania Dutch superstition that if a groundhog (Marmota monax, also called "woodchuck"; Deitsch: Grundsau, Grunddax, Dax) emerging from its burrow on this day sees its shadow due to clear weather, it will retreat to its den and winter will persist for six more weeks, and if it does not see its shadow because of cloudiness, spring will arrive early.
Ben ik er dan toch ingetrapt.quote:The Pennsylvania Dutch (Pennsilfaanisch-Deitsche), also referred to as the Pennsylvania Germans, are a cultural group formed by early German-speaking immigrants to Pennsylvania and their descendants.
Nee. Wel om 2100 in Eye Amsterdam op groot scherm.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:45 schreef Evertjan het volgende:
film nog ergens te zien op TV vandaag?
quote:
Het is eerder Deutsch of Diets, en da's inderdaad geen Nederlands.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat je dankzij wiki denkt dat het nog iets nederlands heeft
[..]
Blijken het toch weer duitsers te zijn.
[..]
Ben ik er dan toch ingetrapt.
leuk, onthouden voor volgend jaarquote:Op zondag 2 februari 2020 17:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee. Wel om 2100 in Eye Amsterdam op groot scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |