Dikke kansquote:
In het Arabisch (lol)quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
Krijgen we straks nog een interview met Ten Hag te zien?
een goudvis kan je beter verstaan.....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
Krijgen we straks nog een interview met Ten Hag te zien?
We zijn Ajax, wij zijn de rijkste.quote:
Waarschijnlijk net zo verstaanbaar als zijn Nederlandsquote:
Hopelijk speelt hij ooit tegen Walker van City danquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat Azor Ahai weer mee heeft gedaan.
Kansloos.quote:
Wat kan jou het schelen wat die gasten willen na zo'n seizoenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kansloos.
Het is wel te hopen dat zo'n reisje goed is voor de sponsor inkomsten want wie komt er anders op het idee om dit te doen terwijl die spelers gewoon lekker met hun gezin op vakantie willen na een kut seizoen.
Dit soort reisjes slaan gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen wat die gasten willen na zo'n seizoen
Daarom ben ik wel benieuwd hoeveel Ajax krijgt voor zo'n tripje.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kansloos.
Het is wel te hopen dat zo'n reisje goed is voor de sponsor inkomsten want wie komt er anders op het idee om dit te doen terwijl die spelers gewoon lekker met hun gezin op vakantie willen na een kut seizoen.
Ik word een beetje treurig van onze selectie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij ooit tegen Walker van City dan
Er moeten gewoon twee middenvelders minimaal gehaald worden met goed voetballend vermogen en creativiteit. En een echte winger want die Bandé moet je niet nu al op hopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje treurig van onze selectie.
Zelfs die koekenbakker van een Traore zou welkom zijn.
nog meer $$$$ jaaaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd hoeveel Ajax krijgt voor zo'n tripje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |