Kristensen komt toch uit de koker van John Steen Olsen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een scouting in dienst waar toch nooit naar geluisterd wordt
genieten
Mocht dat echt zo zijn dan zou ik Steen Olsen op staande voet ontslaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kristensen komt toch uit de koker van John Steen Olsen?
Zijn ouvre wordt ook een beetje overschat natuurlijk, de meeste spelers die hij heeft aangedragen zijn mislukt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mocht dat echt zo zijn dan zou ik Steen Olsen op staande voet ontslaan
Fischer , Boilesen en nog wat prutsersquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ouvre wordt ook een beetje overschat natuurlijk, de meeste spelers die hij heeft aangedragen zijn mislukt.
Ze hadden ooit wel potentie verder maar zeker ook door blessures er niet helemaal uitgekomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fischer , Boilesen en nog wat prutsers
En vooral heel veel zelfoverschatting .quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden ooit wel potentie verder maar zeker ook door blessures er niet helemaal uitgekomen.
Andersen kon ook wel goed voetballen maar was een mietje helaas.
Uit verveling.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dit eigenlijk vrijwillig?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto nog meer bonus geven voor jaren prutswerk
het is gewoon wachten tot dat de zaakwaarnemer van neres wakker wordt en dollartekens in zijn ogen krijgen en uiteindelijk vertrekt neres deze zomer voor 20 miljoen....quote:
Ze hebben al gezien dat die er geen klote van kan .quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:59 schreef Vriezzer het volgende:
Bandé staat regelmatig helemaal vrij in de 16, maar niemand gunt hem de bal. Genot voor die jongen.
Dit is ook wat er staat aan het begin van het seizoenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoveel spelers nu in het veld die niks bij Ajax te zoeken hebben.
Met deze groep gaan we het doen. We richten ons enkel nog op buitenkansjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:04 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Dit is ook wat er staat aan het begin van het seizoen
Ze mogen de komende maand wel 100 miljoen uitgeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:12 schreef Liftdeur het volgende:
ECHT ZIN IN VOLGEND SEIZOEN. KLAAR VOOR.
Valt me erg tegen van je dat je daar nu pas achter komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is deze wedstrijd gaan spelen om een prijs te winnen...nu snap ik het....
viel me ook op idd,zag allleen kristenen klappenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
onsportief van die ajax spelers dat ze die legende niet eens een hand geven als die van het veld gaat
onsportief tuig
Iniesta 50 miljoen tekengeld biedenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze mogen de komende maand wel 100 miljoen uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |