je werkt in een restaurant?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de keuken.
Dat sommige talenten heel vroeg vertrekken is altijd zo geweest. Ook op 15-16 jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
tijden zijn ook anders, als je zelf opgeleide spelers al met 18, 19 de deur uit gaan kan je ook niet anders, daar valt niet tegen op te leiden, het grappige is dat PSV nu juist meer uit de opleiding probeert te halen
Dat ze jou nog laten posten hierquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heeft ook echt alleen maar middelmaat
spelers zijn echt niet beter dan wat er in rotterdam rondloopt wordt al 4 seizoenen bewezen
Maar ajax kan er ook niks aan doen dat de hoofdredacteur van de telegraaf zich iedere avond af loopt te rukken op een elftal foto van ajax.....
Nah, je kan toch ook niet zeggen dat gasten als De Ligt en Kluivert verkeerd behandeld zijn. Volgens mij is Ajax zelfs altijd redelijk vroeg met het rijkelijk belonen van eigen jeugd in salaris (imo zelfs te vroeg)quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat sommige talenten heel vroeg vertrekken is altijd zo geweest. Ook op 15-16 jarige leeftijd.
Wat er bij Ajax nu speelt waardoor dat ineens veel erger is, heeft de club echt aan zichzelf te danken.
Het gaat niet over hoe ze behandeld zijn. Die jongens zien gewoon 0,0 perspectief bij de club. Weer geen kampioen, beste spelers gaan weg en middelmaat komt terug, een trainer die ze niet verstaan en die door niemand serieus wordt genomen, hoogstwaarschijnlijk geen hoofdtoernooi Champions League.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, je kan toch ook niet zeggen dat gasten als De Ligt en Kluivert verkeerd behandeld zijn. Volgens mij is Ajax zelfs altijd redelijk vroeg met het rijkelijk belonen van eigen jeugd in salaris (imo zelfs te vroeg)
niet met je eens hoor, ik denk zelfs dat als ze kampioen waren geworden de drang om te vertrekken nog groter was geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat sommige talenten heel vroeg vertrekken is altijd zo geweest. Ook op 15-16 jarige leeftijd.
Wat er bij Ajax nu speelt waardoor dat ineens veel erger is, heeft de club echt aan zichzelf te danken.
Vanwege het 'ik wil met een titel afscheid nemen'-sentiment? Dat is echt onzinnig romantisch gelul.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, ik denk zelfs dat als ze kampioen waren geworden de drang om te vertrekken nog groter was geweest.
Nah het verhaal Ziyech is duidelijk. Die riep toen hij binnenkwam al dat hij na 2 jaar weer weg was, daar moet je verder niet teveel achter zoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet over hoe ze behandeld zijn. Die jongens zien gewoon 0,0 perspectief bij de club. Weer geen kampioen, beste spelers gaan weg en middelmaat komt terug, een trainer die ze niet verstaan en die door niemand serieus wordt genomen, hoogstwaarschijnlijk geen hoofdtoernooi Champions League.
Als ik 18/19 was en (al dan niet terecht) te boek stond als toptalent, dan zou ik daar ook niet blijven onder die omstandigheden. Ook niet als ik een hele verstandige jongen was met een goede entourage die aan mijn carriereplanning denkt. En wat denk je van Ziyech? Die is een jaar lang afgezeken en uitgefloten is door het publiek zonder dat de club echt duidelijk achter hem is gaan staan. Het geeft gewoon aan dat de sfeer intern slecht is.
En ik sluit trouwens ook niet uit dat het voor sommige jongens, zeker Ziyech, ook gewoon moeilijk is om steeds herinnerd te worden aan Nouri. In een andere omgeving is dat toch minder, het lijkt me dat dat ook lastig blijft voor zo'n gozer.
Niet eens maar dan heb je daarna al helemaal niks meer te zoeken in Nederland, als je het gevoel hebt hogerop te kunnen dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vanwege het 'ik wil met een titel afscheid nemen'-sentiment? Dat is echt onzinnig romantisch gelul.
wat jij stelt snijdt wel hout omdat jij dat vindt? Als die vermeende interesse in De Ligt allemaal waar is dan is zo'n jongen onhoudbaar, Kluivert wil cashen tegen het advies van z'n vader in, dat heeft weinig met perspectief te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vanwege het 'ik wil met een titel afscheid nemen'-sentiment? Dat is echt onzinnig romantisch gelul.
Prima insteek.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:49 schreef Simmertje het volgende:
'Ajax wil 50 miljoen voor David Neres'
11 mei 2018
Dat Ajax een bod heeft afgewezen op David Neres werd eerder deze week al bekend. Het Braziliaanse medium UOL Esporte meldt nu dat Ajax 50 miljoen euro wil hebben voor Neres. Dat zouden bronnen hebben laten weten.
De Braziliaan zou als Ajax ook daadwerkelijk Neres voor dat bedrag weet te verkopen de duurste verkoop uit de geschiedenis van de Eredivisie zijn. Momenteel is dat record nog in handen van Davinson Sanchez, die afgelopen zomer voor 42 miljoen euro de overstap maakte van Ajax naar Tottenham Hotspur.
En al die Ajax-haters maar lachen om zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:49 schreef Simmertje het volgende:
11 mei 2018
Dat Ajax een bod heeft afgewezen op David Neres werd eerder deze week al bekend. Het Braziliaanse medium UOL Esporte meldt nu dat Ajax 50 miljoen euro wil hebben voor Neres. Dat zouden bronnen hebben laten weten.
De Braziliaan zou als Ajax ook daadwerkelijk Neres voor dat bedrag weet te verkopen de duurste verkoop uit de geschiedenis van de Eredivisie zijn. Momenteel is dat record nog in handen van Davinson Sanchez, die afgelopen zomer voor 42 miljoen euro de overstap maakte van Ajax naar Tottenham Hotspur.
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 15:23:35De handtekening van Zakaria Labyad bij Ajax gaat vandaag niet worden gezet. De laatste documenten van de medische keuring laten nog even op zich wachten. Alle partijen gaan ervan uit dat alles na het weekend spoedig zal worden beklonken. #Ajax #FCUtrecht reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 15:23:35De handtekening van Zakaria Labyad bij Ajax gaat vandaag niet worden gezet. De laatste documenten van de medische keuring laten nog even op zich wachten. Alle partijen gaan ervan uit dat alles na het weekend spoedig zal worden beklonken. #Ajax #FCUtrecht reageer retweet
Kansloos kut beleid.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
50 miljoenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:49 schreef Simmertje het volgende:
11 mei 2018
Mja, als je hele team dreigt te worden leeggekocht, dan kun je beter te hoog inzetten.quote:
Oja, heerlijk als ze dat bedrag binnen harken voor Neres. Strik erom en ciao.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, als je hele team dreigt te worden leeggekocht, dan kun je beter te hoog inzetten.
Natuurlijk zou het een volkomen absurd bedrag zijn en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat hij daarvoor vertrekt. Voor vijftig miljoen kun je als club toch wel een speler halen die het al heeft laten zien in een grote competitie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:24 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Oja, heerlijk als ze dat bedrag binnen harken voor Neres. Strik erom en ciao.
Maar wat een geld.
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk zou het een volkomen absurd bedrag zijn en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat hij daarvoor vertrekt. Voor vijftig miljoen kun je als club toch wel een speler halen die het al heeft laten zien in een grote competitie.
Verschil in niveau is ook wel geëxplodeerd. Zo'n de Ligt krijgt meer weerstand op de training bij Manchester city dan in wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Oké, omgaan met druk leer je dan bij Ajax, maar dat kan hij al wel aardig.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet over hoe ze behandeld zijn. Die jongens zien gewoon 0,0 perspectief bij de club. Weer geen kampioen, beste spelers gaan weg en middelmaat komt terug, een trainer die ze niet verstaan en die door niemand serieus wordt genomen, hoogstwaarschijnlijk geen hoofdtoernooi Champions League.
Als ik 18/19 was en (al dan niet terecht) te boek stond als toptalent, dan zou ik daar ook niet blijven onder die omstandigheden. Ook niet als ik een hele verstandige jongen was met een goede entourage die aan mijn carriereplanning denkt. En wat denk je van Ziyech? Die is een jaar lang afgezeken en uitgefloten is door het publiek zonder dat de club echt duidelijk achter hem is gaan staan. Het geeft gewoon aan dat de sfeer intern slecht is.
En ik sluit trouwens ook niet uit dat het voor sommige jongens, zeker Ziyech, ook gewoon moeilijk is om steeds herinnerd te worden aan Nouri. In een andere omgeving is dat toch minder, het lijkt me dat dat ook lastig blijft voor zo'n gozer.
Maar Ten Hag is fan van hem dus die krijgt volgend seizoen genoeg kansen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:45 schreef Brammess het volgende:
Die Ekkelenkamp kan er echt helemaal niets van.
Waarom kijken wij dit eigenlijk vrijwillig?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dit eigenlijk vrijwillig?
Omdat ik Bandé en Schuurs wil zien spelenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Waarom kijken wij dit eigenlijk vrijwillig?
En is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik Bandé en Schuurs wil zien spelen
Het heeft alleen maar met geld te maken.....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, ik denk zelfs dat als ze kampioen waren geworden de drang om te vertrekken nog groter was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |