Water is nat.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ja hoor Hongarije is uiteraard geschreeuw
Ja ze zeiden van tevoren allemaal dat de eerste de sterkste zou zijn maar ik vind deze juist de sterkstequote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef vencodark het volgende:
Deze halve finale is wel sterker dan die eerste?
Is het toch ook?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ja hoor Hongarije is uiteraard geschreeuw
Gras is groen. Maurice Wijnen kijkt zoquote:
Flat earth society *triggered*quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
HOE VERTEL JE IEMAND
DAT DE AARDE NIET MEER ROND IS
Klopt, maar ze roepen het al bij de begintonen bij de gitaren etc,quote:
Picsquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
FYROM deed dinsdag een soortgelijke poging
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef Daeneris het volgende:
Whoooo ik zit ook al klaar voor mijn favoriete programma![]()
Als Belg nog wel een beetje hartzeer dat wij er niet bij zijn maar goede hoop voor Waylon! En mijn douze points gaan stiekem ook wel naar mijn childhoodcrush Alexander Rybak![]()
Bart van Radio 2 is het niet met je eens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze zeiden van tevoren allemaal dat de eerste de sterkste zou zijn maar ik vind deze juist de sterkste
Goede UI allenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef Daeneris het volgende:
Whoooo ik zit ook al klaar voor mijn favoriete programma![]()
Als Belg nog wel een beetje hartzeer dat wij er niet bij zijn maar goede hoop voor Waylon! En mijn douze points gaan stiekem ook wel naar mijn childhoodcrush Alexander Rybak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |