SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik zat een jaar geleden samen met mijn huisgenote (toen we nog een goeie verstandshouding hadden) tot 7 uur 's ochtends nog in een bar. Zij kende het personeel gelukkig dus we mochten wel ff blijven maar ze stonden al klaar om de boel op te doekenquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de dansvloer afgeveegd moeten worden? Nog altijd op de dansvloer staan als de TL-verlichting al aangaat en het personeel al de bezems in de handen heeft? Jep
Nee, als ik er ben, zit het goed. Ik ben meestal degene die blijft hangen namelijkquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zouden er nog mensen in het vorige topic zitten
Hahaha dat vind ik echt vreselijk, dat is gewoon een confrontatie met mezelf dat ik weer eens te veel heb uitgegeven en mijn lever weer een volle werkdag heb gegevenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mensen die het leuk vinden als ik nog naar tailfox een show ga doen?
Ja gezellig zelfs.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Geen flauw idee hoe dat moet, sorryquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als iemand dan zo vriendelijk wil zijn me in te plannen van 16:30-18:00 dan ga ik alvast wat muziek voorbereiden in de tussen tijd
Elf wil je dit even doen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als iemand dan zo vriendelijk wil zijn me in te plannen van 16:30-18:00 dan ga ik alvast wat muziek voorbereiden in de tussen tijd
Elf kan dat welquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe dat moet, sorry
Heb je een showtitel?quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Programma van vandaag
14:30 - 16:30 Dj tailfox- nachtelijk uurtje
16:30 - 18:00 DJ aRd - Weer van alles wat
SWS meme songs zijn geweldigquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:02 schreef MTheBassman het volgende:
Hahahaha, dit is echt goud
Meme songs zijn de beste
Steamed Hams Inc en Bring me to All Star zijn mijn favorietenquote:
deze?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Steamed Hams Inc en Bring me to All Star zijn mijn favorieten
rook zequote:Op donderdag 10 mei 2018 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga alvast een beginnetje maken met mijn joint dus bij deze bedank ik je alvast voor de lekkere tracks, zeker vaker doen
Je moet altijd uitgaan van een vertraging van zo'n 10-12 seconden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
Alleen met wat vertraging zo te horen
Daar zal ik eens naar moeten kijken dan alles hier stond maxedquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
Tnx Tail en hoewel wat zacht je was te horen.
Ah bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet altijd uitgaan van een vertraging van zo'n 10-12 seconden.
Jij klonk niet zacht, maar aRdquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daar zal ik eens naar moeten kijken dan alles hier stond maxed
Swing, lijkt mequote:Op donderdag 10 mei 2018 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
Nu tijd voor andere muziek waarvan ik het genre niet zou kunnen raden![]()
![]()
Bedankt voor deze informatie, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het was de grootste hit van Björk, maar het stond niet op haar Greatest Hits-cd, omdat ze fans de tracklisting liet bepalen. En die negeerden massaal dat nummer.
Waarom laat je ook je fans beslissen welke nummers erop mogenquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het was de grootste hit van Björk, maar het stond niet op haar Greatest Hits-cd, omdat ze fans de tracklisting liet bepalen. En die negeerden massaal dat nummer.
Dat kan best wel een goed vermoeden zijnquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze man in kwestie een drinkprobleem heeft.
Hoe verbind je eigenlijk met de radio? Ik heb echt 0 verstand van draaien dus zou het niet weten. En wat gebruik je om te draaien?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gup kruipt er af en toe tussen
Op aanraden van mede DJ's gebruik ik mixxx , en om te verbinden moet je wat instellingen instellen binnen het DJ programma wat men gebruiktquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe verbind je eigenlijk met de radio? Ik heb echt 0 verstand van draaien dus zou het niet weten. En wat gebruik je om te draaien?
Wel jammer. Vaak ligt dat aan de internetverbinding.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gup kruipt er af en toe tussen
Zit je op een bekabelde verbinding?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja vind het vaag want de setup is niet veranderd en de vorige keren werkte het wel redelijk
Niet dat ik me herinner.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:01 schreef tailfox het volgende:
Kwam gup er bij mij in eigenlijk?
Zo nee dan heb ik je vervloekt ard
Gaat nu wel weer vrij aardig hoor. Gewoon doordraaien; stoppen kan altijd nog.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nee helaas niet, en dit is niet te doen op het moment dus kort het tijdslot maar in
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
gelukkig zelf genoeg fouten gemaakt om weer in balans te brengen
Oké dan ga ik verderquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat nu wel weer vrij aardig hoor. Gewoon doordraaien; stoppen kan altijd nog.
Moet keertje leren beatmatchen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Jij bent gewoon je eigen Gup...
Ik vind nummers aan elkaar mixen überhaupt niet zo boeiend. Als het zo uitkomt - ongeveer gelijke tempi - laat ik in Mixxx nog wel eens twee tracks in elkaar overlopen, maar meestal niet.quote:
Het heeft inderdaad wel wat overeenkomstenquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ba-ba-ba-ba-banküberfall(bijna, dan)
Je hebt in ieder geval nog ruim 20 minuten om wat bij elkaar te sprokkelenquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb niet echt iets klaarstaan
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja en op het moment lukt het me ook niet om terug te komen
Vooruitquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog ruim 20 minuten om wat bij elkaar te sprokkelen
quote:Programma van vandaag
16:30 - 18:00 DJ aRd - Weer van alles wat
18:00 - 20:00 DJ11 - Gathered Together
Nee, doe ik straks wel een keer. Ben ondertussen ook nog de koelkast aan het ontdooien. Ding werkt niet goed meer.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..](Hoop dat je al wel gegeten hebt
)
Ohw minderquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, doe ik straks wel een keer. Ben ondertussen ook nog de koelkast aan het ontdooien. Ding werkt niet goed meer.
Haha nee, ik heb die meme een paar keer op reddit gezien of zoquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah Sword Art Online gezien?
Ach het had gekund, zelf alleen de eerste helft van seizoen 1 gezien en blijkbaar ook nog 3 afleveringen overgeslagen zonder het echt te merken ...quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb die meme een paar keer op reddit gezien of zo
Ik ben niet zo van anime, ik was een tijdje alleen fan van Bleach en heb nog Naruto geprobeerd maar daar haakte ik al snel vanaf.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ach het had gekund, zelf alleen de eerste helft van seizoen 1 gezien en blijkbaar ook nog 3 afleveringen overgeslagen zonder het echt te merken ...
Bleach was tofquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anime, ik was een tijdje alleen fan van Bleach en heb nog Naruto geprobeerd maar daar haakte ik al snel vanaf.
Alvast smakelijk eten toegewenstquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef CindieY het volgende:
Ik ben af en toe kwijt wie er nou draait, aRd of Gup
Ondertussen aan het koken.
aRd, zo nu en dan "bijgestaan" door Gup. Zo meteen ondergetekendequote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef CindieY het volgende:
eet ze straksquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef CindieY het volgende:
Bedankt voor het draaienquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo het laatste nummer is ingezet. Allemaal hartelijk dank voor het luisteren.
Ah, klaar alweer, kom net thuis, maar heb meegeluisterd in de auto.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Aangezien het deze keer niet helemaal duidelijk was wie er draaide bij deze de lijst met de door mij (poging) gedraaide nummers:
01. 0:00:00 Heidi - Loop
02. 0:04:04 FFS - S Desu Ne
03. 0:07:53 Björk - It's Oh So Quiet
04. 0:11:55 Critical Mass - Burning Love Happy Radio Edit 1996
05. 0:15:56 Heinz Erhardt - Immer wenn ich traurig bin
06. 0:17:35 Die Antwoord - Banana Brain
07. 0:22:31 SKisM - The Blank
08. 0:27:10 Eurythmics - Missionary Man
09. 0:31:00 Hans Albers - Nimm mich mit, Kapitän, auf die Reise
10. 0:34:43 Critical Mass - Burnin Love (D-Block & S-Te-Fan Remix)
11. 0:41:36 - DöF Taxi 1983
12. 0:44:49 Nero - Crush On You
13. 0:48:58 Blondie - Denis
14. 0:51:35 Demis Roussos - My Friend The Wind
15. 0:55:29 Depeche Mode - People Are People
16. 0:59:14 Kajiura Yuki - fight with a devil
17. 1:01:33 Kansas - Dust In The Wind
18. 1:05:02 Koot & Bie - Zoek Jezelf
19. 1:08:44 Linda Ronstadt - Blue Bayou
20. 1:12:37 LiSA - crossing field
21. 1:16:53 Louis Neefs - Margrietje
22. 1:20:54 Lynsey De Paul - Sugar Me
23. 1:24:46 Madonna - Crazy For You
Uhm 23 hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, klaar alweer, kom net thuis, maar heb meegeluisterd in de auto.
Gezien o.a. Lindsey de Paul, wat was je leeftijd ook al weer?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Olivier Lieb, binnenkort ook live bij te wonen...
Klassiek house nummertje dit hoorquote:
Ik las dat je mixen niks vond, maar in mijn hoofd speur ik al naar de bijpassende track.quote:
Waaraan merk je dat, wat je met wat kan mixen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat je mixen niks vond, maar in mijn hoofd speur ik al naar de bijpassende track.
Bij deze niet zo moelijk, keuze zat wat er bij past...
Baslijn, hi-hat, sequencerlijn, soms de key.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat, wat je met wat kan mixen?
Vocals vind ik vaak niks, die mijd ik het liefst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:45 schreef tailfox het volgende:
Ik mix vooral op energie en vocals.
Soms op key en tempo.
Zang vind ik af en toe nog wel chill, echter niet altijd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vocals vind ik vaak niks, die mijd ik het liefst.
Zijige zangeresjes en de tekst voegt vaak niks toe.
Energie is afhankelijk van het genre, alles klakkeloos door elkaar heen gooien is vaak storend.
Key kan je bijstellen, dus is op zich ook geen probleem.
Ik doe het overigens zelden, ook dat wordt weer eentonig...
Op zich wel mee eens met dat laatste, maar dan niet elke track en dus ook niet als thema van de mix...quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zang vind ik af en toe nog wel chill, echter niet altijd.
Het kan ook als een achtergrondinstrument fungeren als je het zanggeluid een beetje vervaagt.
Nee mee eens, zang wel met mate inzetten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens met dat laatste, maar dan niet elke track en dus ook niet als thema van de mix...
Dank en een fijne avondquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, het Concertgebouw roept.
Dank 11 en vooral zo doorgaan...
Ha die ToTquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, het Concertgebouw roept.
Dank 11 en vooral zo doorgaan...
Daar zijn wij juist net uit gekomen. (Giethoorn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we even wat rustiger vaarwater in
De THC heeft weer zijn werk gedaan, lekker relaxt dagje met muziek voor mezelf ingeroosterdquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Luitjes!Alles fijn?
Ben ingetuned hoor!
Graag gedaan, fijne avondquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:55 schreef tailfox het volgende:
Elf ik ga naar mijn moeder bedankt voor de ch00ns
Laters Tailfoxquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:55 schreef tailfox het volgende:
Elf ik ga naar mijn moeder bedankt voor de ch00ns
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De THC heeft weer zijn werk gedaan, lekker relaxt dagje met muziek voor mezelf ingeroosterd
Lekker, heb er ook net weer eentje gepaktquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Aight aight!
Zelf begin ik straks aan de C2H5OH in de vorm van gerstenat!
Allemaal addicts hierquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:58 schreef CindieY het volgende:
Wat wordt hier een hoop gedronken en geblowd
Ik blow wel immens veel hoor, zowat alle wiet opmerkingen zijn van mijquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:58 schreef CindieY het volgende:
Ja ik heb het nu wel ff nodig!quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:58 schreef CindieY het volgende:
Ik drink af en toe een biertje maar blow nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:58 schreef CindieY het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink af en toe een biertje maar blow niet
heerlijk golfdagje gehad
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink af en toe een biertje maar blow niet
heerlijk golfdagje gehad
Dit kan nog een best leuk clubnummertje worden ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nummer waarvan ik hoop dat het een zomerhit wordt
golfen ging goed, gezelschap aangenaam, bitterballen lekker en nu gewoon kokenquote:
Klinkt goed just mequote:Op donderdag 10 mei 2018 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
golfen ging goed, gezelschap aangenaam, bitterballen lekker en nu gewoon koken
Ik vind het niveau een stuk minder dan vorig jaar. Ik wil mijn favoriete nummer zo wel even draaien... (je zult er nog raar van opkijken)quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar was je nog behoorlijk bezig met het songfestival DJ11. Dit jaar helemaal niet? Of zitten er gewoon dit jaar geen leuke nummers bij?
het was een heerlijke middagquote:
Ik ben helemaal niet op de hoogte eigenlijk. Ik heb dinsdag af en toe meegekeken met mijn dochter, maar behalve Israel en Estland is me eigenlijk niks bijgebleven. En die vond ik beiden niet echt leuk. Engeland heb ik ook wel gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niveau een stuk minder dan vorig jaar. Ik wil mijn favoriete nummer zo wel even draaien... (je zult er nog raar van opkijken)
Noorwegen en Zweden zijn wel aardig. Ik zal mijn favoriete nummer van dit jaar draaien. En dat verwacht je niet bepaald....quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op de hoogte eigenlijk. Ik heb dinsdag af en toe meegekeken met mijn dochter, maar behalve Israel en Estland is me eigenlijk niks bijgebleven. En die vond ik beiden niet echt leuk. Engeland heb ik ook wel gehoord
Nu al? Je bent pas een paar dagen getrouwd..quote:
Maar verder wel alles goed?quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Met afstand mijn favoriete Songfestival-nummer van 2018
Dit is de inzending van Georgië.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Met afstand mijn favoriete Songfestival-nummer van 2018
Dit is de inzending van Georgië.
Even opgezocht wat de 'kenners' er van vinden:quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit dus een prachtig, melodieus nummer met een mooie opbouw.
Ik vond het ook wel mooi eigenlijk.quote:"Aan het einde van dit nummer voelt het alsof je drie minuten gemediteerd hebt. De Georgische heren die verschillende stijlen met elkaar mixen in deze ballad klinken heerlijk rustgevend. Misschien moet je ervan houden, maar wij houden ervan."
Het nummer zit de tweede halve finale, vanavond. Geen idee of het die ronde overleeft.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als iets waar ik heel erg aan moet wennen.
Lekker toch? Als ik je nog ergens een plezier mee kan doen, stuur gerust een DM.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik heb volgens mij zelfden zo lang achter elkaar muziek zitten luisteren
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu al? Je bent pas een paar dagen getrouwd..
Die vorige waarbij Röyksopp Robyn featurede vond ik wel erg leukquote:
Ze hebben meer samen gedaan. Wellicht draai ik dat een andere keer.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vorige waarbij Röyksopp Robyn featurede vond ik wel erg leuk
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als niemand anders om 20:00 uur wil draaien, plak ik er nog een halfuurtje bij aan.
quote:Living in a flatland
Drinking in a flatland
Walking in a flatland
Thinking in a flatland
Fightning in a flatland
Dying in a flatland
Klopt. Zit inderdaad wel wat in die hoek.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
Dit doet me een beetje aan Pharell Williams denken.
Heb vandaag alleen maar water en koffie gedronkenquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er al mensen die Hertog Jan-visioenen krijgen?
Alcoholvrije avond hier.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
derde biertje inmiddelsquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Lief van je. Nu maar hopen dat de anonieme aanvrager het hoort.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand heeft bij Gup Robert Palmer aangevraagd, zie ik...
Begrijpelijkquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg hier een Marvin Gaye-What's going on vibe van
Ik vind het niet gek dat je elke keer ruzie hebt met de buren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:04 schreef ToT het volgende:
Volume standje "schijt aan die kutburen die me geld hebben afgetroggeld".
Straks willen ze ook nog geld zien wegens de geluidsoverlast. 49 euroquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat je elke keer ruzie hebt met de buren.
Just me heeft vast wel een boetepotje.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks willen ze ook nog geld zien wegens de geluidsoverlast. 49 euro
Een paardenhoofd kunnen ze krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Just me heeft vast wel een boetepotje.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een paardenhoofd kunnen ze krijgen.
Goed idee. ToT, doe er wat mee!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Receptje?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuind trouwens.
Die "piccante" pastasaus met extra rode ui, knoflook en kruiden maakt zijn naam wel waar *spuw vuur*
Ik blijf een beetje uit de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuind trouwens.
Die "piccante" pastasaus met extra rode ui, knoflook en kruiden maakt zijn naam wel waar *spuw vuur*
Moet ik echt even kijken wat ik nog heb. En wat voor muziek willen jullie?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef CindieY het volgende:
Langer verlengen mag van mij ook![]()
Had het net op m'n heupen en heb een kast uitgezocht op dingen die niet meer houdbaar waren. Nu heb ik tig extra voorraadpotten om af te wassen
Maakt mij niet zo veel uit, beetje wat elektronische muziek ben ik nooit vies van.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet ik echt even kijken wat ik nog heb. En wat voor muziek willen jullie?
Ingrediënten:quote:
Jij ook!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga zo meteen wel afhaken. Elfletterig/DJ11 hartelijk dank voor de show tot op heden.
En voor de rest nog een fijne avond
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga zo meteen wel afhaken. Elfletterig/DJ11 hartelijk dank voor de show tot op heden.
En voor de rest nog een fijne avond
arm paardquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Paardenrookvleesquote:
Zoek de videoclip maar opquote:
We zijn hier toch allemaal 18?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoek de videoclip maar op
Maar alleen als je 18 of ouder bent.
Wij zijn al afgestompt op dat punt.quote:
Duhquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoek de videoclip maar op
Maar alleen als je 18 of ouder bent.
Hij is nieuw hier. Geen idee of hij al gezegd heeft dat hij 18 is.quote:
welk nummer was het dan?quote:
Amsterdam leeggekocht?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
Net terug uit de stad... zere voeten en volle tassen
Niet gewoon online bestellenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
Ik ben 22quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is nieuw hier. Geen idee of hij al gezegd heeft dat hij 18 is.
Beloved - Sweet Harmonyquote:
Okee, dan ben je dus 18.quote:
Ik dacht dat je nog een paar dagen langer bleef.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
ja, maar nu in het hotel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog een paar dagen langer bleef.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar nu in het hotel.
En als antwoord op livelink... Amsterdam leegkopen zou niet zo makkelijk zijn. Moet je Bill Gates voor zijn vrees ik.
diaan twijfelde wel over een tas bij de Bijenkorf die er voor een koopje te krijgen was. Slechts 1650 euro...
Sorry, maar dat vind ik echt belachelijk duur voor een tas.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
En als antwoord op livelink... Amsterdam leegkopen zou niet zo makkelijk zijn. Moet je Bill Gates voor zijn vrees ik.
diaan twijfelde wel over een tas bij de Bijenkorf die er voor een koopje te krijgen was. Slechts 1650 euro...
En het ergste is.. je moet die tas nog vullen, ook!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
het was dus ook een grapjequote:Op donderdag 10 mei 2018 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt belachelijk duur voor een tas.
Snap ik, maar gewoon dat een tas zo ontzettend duur kan zijn verbaast me echtquote:
je vond dat ze het moest verdienen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Een ex-collega van me was ooit, toen ze richting het eind ging van haar toenmalige relatie, met mij naar de Bijenkorf en zag daar schoenen voor ¤350. Begon ze mij met puppy-ogen aan te kijken en te zeggen "jij bent toch mijn beste vriend?! *knipoog*".
Ja zeg![]()
Was een lekker wijf, maar eerst friendzonen en dan ¤350 aftroggelen? Ik dacht het niet!
Maar als ze niet in de friendzone was, zou je het dus wel overwogen hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Een ex-collega van me was ooit, toen ze richting het eind ging van haar toenmalige relatie, met mij naar de Bijenkorf en zag daar schoenen voor ¤350. Begon ze mij met puppy-ogen aan te kijken en te zeggen "jij bent toch mijn beste vriend?! *knipoog*".
Ja zeg![]()
Was een lekker wijf, maar eerst friendzonen en dan ¤350 aftroggelen? Ik dacht het niet!
Én friendzonen en ook nog gebruik maken van je geld? Lekker dan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja zeg![]()
Jup! Deed ze niet, dus toedeledokie. Ik herinner me dat ik een kop koffie heb betaald op een terras later die dag. Was duur zat.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
je vond dat ze het moest verdienen?
Ammehoela! Misschien schoenen van 2 tientjes van de Scapino.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar als ze niet in de friendzone was, zou je het dus wel overwogen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |