Yep hier ook. Scheelt ineens 20 graden met gisteren.quote:
Sommige mensen denken dat de Zoon een alien was die gezonden was om ons op te voeden. Dat soort gekkigheid geloven wij natuurlijk niet in.quote:
ja wel fijnquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yep hier ook. Scheelt ineens 20 graden met gisteren.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat de Zoon een alien was die gezonden was om ons op te voeden. Dat soort gekkigheid geloven wij natuurlijk niet in.
Echt hè, wat een mafklappers.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.
Heb uw naaste lief haags! Wij zijn allen schepselen Gods!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb uw naaste lief haags! Wij zijn allen schepselen Gods!
Bespot niet de Heere ongelukkige!quote:
Kwam laatst zo'n mannetje bij mij aan de deur; Ja de kerk staat altijd open voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook jij kan terugkeren naar de kudde I.
1 | "SQLSTATE[HY000]: General error: 1 no such column: pages.deleted_at (SQL: select * from "pages" where "id" = 1 and "pages"."deleted_at" is null limit 1)" |
Was vergeten een migration te doenquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een kolom die niet bestaat proberen te gebruiken in je query gaat natuurlijk nooit werken
Ach ja, kan gebeuren. Ik loop ook zo vaak tegen dingen aan die ik had kunnen voorkomen. Dat is de reden dat je goed moet testen, foutjes sluipen er altijd wel in.quote:
De tweede plaats in het dodetopicspelquote:
Dat kan beter hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De tweede plaats in het dodetopicspel
Truequote:Op donderdag 10 mei 2018 09:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren. Ik loop ook zo vaak tegen dingen aan die ik had kunnen voorkomen. Dat is de reden dat je goed moet testen, foutjes sluipen er altijd wel in.
Voor de Heere!quote:
Waarschijnlijk heeft I. de duivel in zichquote:
Daar moet je geen grappen over maken hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft I. de duivel in zich
Hier doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
engquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jup, eens. Lokaal testen doe ik op een VM welke een exacte kopie is van mijn productieserver, als ik dan iets push naar productie dan weet ik zeker dat het op dezelfde manier functioneert.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:26 schreef I. het volgende:
[..]
TrueScheelt wel met lokaal testen, dat je 1x een refresh doet en alles weer fris en fruitig leeg en foutloos is
Ideaal is datquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, eens. Lokaal testen doe ik op een VM welke een exacte kopie is van mijn productieserver, als ik dan iets push naar productie dan weet ik zeker dat het op dezelfde manier functioneert.
Ubuntu server is zo opgezet. Installeren, beetje configuren en klaar. Draai het hier ook en bevalt prima.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal is datHeb voor dit project nog geen productieomgeving, maar daar gaat ook gewoon ubuntu op draaien, ga ik zelf klaarzetten.
Kan dus ook vrij weinig mee fout gaan
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ubuntu server is zo opgezet. Installeren, beetje configuren en klaar. Draai het hier ook en bevalt prima.
Server(tje)squote:Op donderdag 10 mei 2018 09:47 schreef I. het volgende:
[..]Idd, heb het lokaal draaien, dus op een servertje moet prima lukken.
Op mijn eigen servers draai ik alleen stats en mycroft.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij nog meer sites of doe je alleen stats?
okokquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Op mijn eigen servers draai ik alleen stats en mycroft.
Heb je dan een bot die /active de moeder F5't?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Op mijn eigen servers draai ik alleen stats en mycroft.
Je moet wat als de applicaties die je draait nogal veel cores en geheugen vragenquote:
Monitor bekijkt elke 10 min. de AT lijst. Daarnaast eens per half uur een volledige indexering van alle openbare fora, mocht er dan iets niet zijn meegekomen dan wordt het dan alsnog opgehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je dan een bot die /active de moeder F5't?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet wat als de applicaties die je draait nogal veel cores en geheugen vragenDe energieboer is wel blij met mij
Ik vermoed het laatste.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Bestaat ze echt of is het een render?
Bestaat niet echt, is een door AI in elkaar geflanst model.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Bestaat ze echt of is het een render?
Ze hebben het niet heel druk, genoeg ruimte voor uitbreidingquote:
Ah, dus tochquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:03 schreef I. het volgende:
[..]
Bestaat niet echt, is een door AI in elkaar geflanst model.
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:08 schreef I. het volgende:
[..]
AI is interessant man, zoveel mogelijkheden
Eens hoor, het scheppen van mensen moeten we aan de Heere overlaten.quote:
Ja. Google heeft nu Duplex geintroduceerd. Via Google Assistant kan je straks Google laten bellen naar bijv. een kapper of restaurant om een reservering te doen. De bedrijven die gebeld worden hebben dan niet eens door dat er een 'robot' belt, gezien het gesprek 100% menselijk overkomt.quote:
met je kut actquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens hoor, het scheppen van mensen moeten we aan de Heere overlaten.
nog even en wij zijn als mens zelf overbodigquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Google heeft nu Duplex geintroduceerd. Via Google Assistant kan je straks Google laten bellen naar bijv. een kapper of restaurant om een reservering te doen. De bedrijven die gebeld worden hebben dan niet eens door dat er een 'robot' belt, gezien het gesprek 100% menselijk overkomt.
Hoe awesome is dat
quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze hebben het niet heel druk, genoeg ruimte voor uitbreiding![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ah, dus toch
Laten we robots het werk doen, kunnen we zelf lekker chillen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog even en wij zijn als mens zelf overbodig
En zo heeft de Heere het niet bedoeld....quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog even en wij zijn als mens zelf overbodig
Ik vind dat ergens wel een enge gedachtequote:Op donderdag 10 mei 2018 10:12 schreef I. het volgende:
[..]
Laten we robots het werk doen, kunnen we zelf lekker chillen.
True, er zijn ook grenzen, maar zolang het functioneel en in proportie blijft, vind ik het alleen maar interessant.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel een enge gedachte
quote:Amerikanen kunnen volgende week zaterdag het huwelijk tussen de Britse prins Harry en Meghan niet alleen via televisie of internet volgen maar ook in de bioscoop.
tis nog wel leuk jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:14 schreef I. het volgende:
[..]
True, er zijn ook grenzen, maar zolang het functioneel en in proportie blijft, vind ik het alleen maar interessant.
kan je een nieuw bandje draaienquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De zon, wat een machtige schepping van de Heere is dat zeg.
De zon is niets vergeleken met VY Canis Majoris.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De zon, wat een machtige schepping van de Heere is dat zeg.
Tokkies hebben vaak ook een grote kanis.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
De zon is niets vergeleken met VY Canis Majoris.
eensquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tokkies hebben vaak ook een grote kanis.
Geef!!quote:
quote:
mraaaaaaaauw!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:02 schreef I. het volgende:
Ok, Grrrrrrrr, ik ben vanaf nu weg tot vanmiddag 17:00. Hoop dat je mij tegen die tijd wel hebt ingehaald.
Groetjes.
Dat wordt een teleurstelling I.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:02 schreef I. het volgende:
Ok, Grrrrrrrr, ik ben vanaf nu weg tot vanmiddag 17:00. Hoop dat je mij tegen die tijd wel hebt ingehaald.
Groetjes.
ik ook. Vanavond weer.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen ochtendhoop vandaag. Compleet leeggelopen gisteravond
ham and eggs.quote:
nee is echt zo. Check de OPquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dit echt zo of lul je maar wat?
Dan is mijn missie nu om zsm 2 punten te pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee is echt zo. Check de OP
ik help je wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan is mijn missie nu om zsm 2 punten te pakken.
quote:
Heb nog geen punt gepakt vgmquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zolang Hans hier niet is zit je goed
Weet niet wat er onder zit he.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Naar zo'n moslima in burka toe lopen en dan zeggen: staat je goed, nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |