Yep hier ook. Scheelt ineens 20 graden met gisteren.quote:
Sommige mensen denken dat de Zoon een alien was die gezonden was om ons op te voeden. Dat soort gekkigheid geloven wij natuurlijk niet in.quote:
ja wel fijnquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yep hier ook. Scheelt ineens 20 graden met gisteren.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat de Zoon een alien was die gezonden was om ons op te voeden. Dat soort gekkigheid geloven wij natuurlijk niet in.
Echt hè, wat een mafklappers.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.
Heb uw naaste lief haags! Wij zijn allen schepselen Gods!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb uw naaste lief haags! Wij zijn allen schepselen Gods!
Bespot niet de Heere ongelukkige!quote:
Kwam laatst zo'n mannetje bij mij aan de deur; Ja de kerk staat altijd open voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook jij kan terugkeren naar de kudde I.
1 | "SQLSTATE[HY000]: General error: 1 no such column: pages.deleted_at (SQL: select * from "pages" where "id" = 1 and "pages"."deleted_at" is null limit 1)" |
Was vergeten een migration te doenquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een kolom die niet bestaat proberen te gebruiken in je query gaat natuurlijk nooit werken
Ach ja, kan gebeuren. Ik loop ook zo vaak tegen dingen aan die ik had kunnen voorkomen. Dat is de reden dat je goed moet testen, foutjes sluipen er altijd wel in.quote:
De tweede plaats in het dodetopicspelquote:
Dat kan beter hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De tweede plaats in het dodetopicspel
Truequote:Op donderdag 10 mei 2018 09:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren. Ik loop ook zo vaak tegen dingen aan die ik had kunnen voorkomen. Dat is de reden dat je goed moet testen, foutjes sluipen er altijd wel in.
Voor de Heere!quote:
Waarschijnlijk heeft I. de duivel in zichquote:
Daar moet je geen grappen over maken hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft I. de duivel in zich
Hier doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
engquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jup, eens. Lokaal testen doe ik op een VM welke een exacte kopie is van mijn productieserver, als ik dan iets push naar productie dan weet ik zeker dat het op dezelfde manier functioneert.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:26 schreef I. het volgende:
[..]
TrueScheelt wel met lokaal testen, dat je 1x een refresh doet en alles weer fris en fruitig leeg en foutloos is
Ideaal is datquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, eens. Lokaal testen doe ik op een VM welke een exacte kopie is van mijn productieserver, als ik dan iets push naar productie dan weet ik zeker dat het op dezelfde manier functioneert.
Ubuntu server is zo opgezet. Installeren, beetje configuren en klaar. Draai het hier ook en bevalt prima.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal is datHeb voor dit project nog geen productieomgeving, maar daar gaat ook gewoon ubuntu op draaien, ga ik zelf klaarzetten.
Kan dus ook vrij weinig mee fout gaan
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ubuntu server is zo opgezet. Installeren, beetje configuren en klaar. Draai het hier ook en bevalt prima.
Server(tje)squote:Op donderdag 10 mei 2018 09:47 schreef I. het volgende:
[..]Idd, heb het lokaal draaien, dus op een servertje moet prima lukken.
Op mijn eigen servers draai ik alleen stats en mycroft.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij nog meer sites of doe je alleen stats?
okokquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Op mijn eigen servers draai ik alleen stats en mycroft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |