abonnement Unibet Coolblue
pi_179054489
Repetities zijn begonnen!



Onder de spoiler het complete overzicht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-Rehearsals
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179054510
RUSLAND.
MAG.
NIET.
DOOR.

Voel me echt zo'n dikke hater nu :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179054511
[..]

Wat is dat voor bizars dat Nederland zo slecht wordt ingeschaald 8)7 Overigens vind ik dit sowieso wel een heel apart lijstje. Hongarije op 1 top, maar de rest is toch wel een zeer bijzonder lijstje.

En dat je dan 1 liedje achter je houdt, wat dan vervolgens nog de prima inzending van Roemenië is i.p.v. diverse matige liedjes.
[/quote]

Dat ook nog ja. Alleen Roemenië laat Nederland dan achter zich, en dat was echt zeker wel juist een van de vocaal betere deze rehearsal, en ook een prima liedje (al niet helemaal mijn ding).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 00:00:45 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179054523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:59 schreef Nexum het volgende:
RUSLAND.
MAG.
NIET.
DOOR.

Voel me echt zo'n dikke hater nu :@
Dat mag. Het thema is toch Allaboard?

All aboard the hate train.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179054533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat is dat voor bizars dat Nederland zo slecht wordt ingeschaald 8)7 Overigens vind ik dit sowieso wel een heel apart lijstje. Hongarije op 1 top, maar de rest is toch wel een zeer bijzonder lijstje.

En dat je dan 1 liedje achter je houdt, wat dan vervolgens nog de prima inzending van Roemenië is i.p.v. diverse matige liedjes.
Dat ook nog ja. Alleen Roemenië laat Nederland dan achter zich, en dat was echt zeker wel juist een van de vocaal betere deze rehearsal, en ook een prima liedje (al niet helemaal mijn ding).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179054546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat mag. Het thema is toch Allaboard?

All aboard the hate train.
Rusland mag Aboard the terug naar Moskou train en tot nooit meer ziens
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179054550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:59 schreef Nexum het volgende:
RUSLAND.
MAG.
NIET.
DOOR.

Voel me echt zo'n dikke hater nu :@
Gewoon terecht in dit geval. Lied daar kunnen de smaken over twisten, maar die zang is belabberd en de act belachelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 00:02:26 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179054562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

Wat is dat voor bizars dat Nederland zo slecht wordt ingeschaald 8)7 Overigens vind ik dit sowieso wel een heel apart lijstje. Hongarije op 1 top, maar de rest is toch wel een zeer bijzonder lijstje.

En dat je dan 1 liedje achter je houdt, wat dan vervolgens nog de prima inzending van Roemenië is i.p.v. diverse matige liedjes.
Dat ook nog ja. Alleen Roemenië laat Nederland dan achter zich, en dat was echt zeker wel juist een van de vocaal betere deze rehearsal, en ook een prima liedje (al niet helemaal mijn ding).
[/quote]

Ja dat precies. Dan laat je een liedje achter je, zijn er diverse echt slechte nummers bij. En dan is het Roemenië wat gewoon een goed liedje heeft, wat ook nog eens prima gezongen heeft, dat dan achter je eindigt.

Al geloof ik niet dat Goodbye enkele kans op de finale zou hebben, ware het niet dat het Roemenië is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 00:02:45 #9
163650 Greys
pi_179054566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:58 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het zijn gewoon random persmensen die ze hebben gevraagd. Die hebben hun mening al lang klaar, hoe goed of slecht er ook gepresteerd is vanavond.
En dat halve perscentrum haat Waylon zo ongeveer (behalve ons lieve Hoofd, die vanavond zijn waterflesje weer weg heeft gegooid), dus daar hoef je niet veel van te verwachten.
Maar dan heeft de pers dus te veel macht want de odds baseren zich hier toch ook best wat op? Dus dalen we alleen maar weer verder straks -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179054952
Wtf die presspoll, doe fucking normaal!
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 00:22:40 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179055003
Die poll! what the actual flying fuck?! :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179055005
Zojuist bij het NOS Journaal....
Waylon is gestegen bij de bookmakers....
van 23 naar 22....
:')
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 00:26:00 #13
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179055069
Helemaal klaar met die glitterjurkenomhoogschrijfpers. :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 10 mei 2018 @ 00:28:15 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179055114
Oostblokfeestjepers! :(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179055145
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan heeft de pers dus te veel macht want de odds baseren zich hier toch ook best wat op? Dus dalen we alleen maar weer verder straks -O-
Odds bepalen zich door hoeveel geld op winst wordt voorspeld door gokkers die niet anders zijn dan jij en ik. Als ik bij wijze van spreken straks 500 euro op Nederland zet dan schiet Waylon wat plaatsen omhoog, ongeacht wat de mensen in het perscentrum ook zeggen.

Als Nederland daalt naar aanleiding van deze perspoll, dan is het doordat mensen met wedjes zich daar wat van aantrekken. Het hóeft echter niet. Zet geen geld in naargelang wat de pers zegt en er gebeurt ook gewoon niets in de odds. In de praktijk wordt er wel veel naar de persreacties gekeken, maar ook alleen maar omdat gokkers aanknopingspunten willen om uiteindelijk winst te krijgen, niet omdat ze het zelf zo mooi vinden en er voor zouden gaan bellen.

Vorig jaar schoot OG3NE ook ineens dik in de top 10 voor winst odds nadat de pers zo lyrisch was, Wiwi's zaten te janken en ons eigen Hoofd de staging beter noemde dan die van CATS. We weten echter wat de gemiddelde Europeaan er uiteindelijk van vond.

De pers kan wel sturen wat betreft de diehard fan en bookmaker die alles bijhoudt, maar het zegt niets over de gemiddelde stemmer.

En deze perspoll beslaat ook nog niet eens de hele pers. Er zijn daar honderden, maar ze hebben hooguit wat meer dan honderd bij die poll betrokken. Vorige week zei Hoofd Matt nog verbaasd dat hij nog nooit voor die poll is gevraagd, terwijl hij al jaren meedoet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 00:30:46 #16
163650 Greys
pi_179055152
Wie in dat pershok stemmen er toch allemaal op Rusland joh, dat kán toch niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179055170
Ik snap er geen hol meer van. Een act kan niet zóveel invloed hebben op zo'n goed nummer/performance.

En voordat de act bekend was waren de odds ook al heel povertjes.

Ik snap de mensheid niet meer. Oh nee grapje, deed ik al niet.
Koel en donker bewaren
pi_179055198
En we moeten ook niet doen alsof hij met het vaagste genre ooit daar staat. Dus daar kan het ook niet aan liggen.

Nou ik ga maar slapen en me alvast instellen op niks.
Koel en donker bewaren
pi_179055210
Ik heb me druk gemaakt om de Eurojury (tot op heden heel accuraat wat betreft de voorspelling van juryfavorieten) en om de vreemde act die ik ook nog steeds niet geweldig vind.

Maar deze perspoll zou ik toch echt laten gaan. Het is de moeite niet. Finland won deze vorig jaar en ging niet door. Blanche was ook zo ongeveer een-na-laatste en werd vierde in de finale.

Laat het gaan. Dit zijn een stelletjes relfans met persaccredatie die hun meninkjes verkondigen. Dat ze er dinsdag redelijk dichtbij zaten is een unicum te noemen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 00:37:23 #20
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179055243
Welcome to the Eurovision Staging Contest! *O*
Hey ho. Let's go!
  donderdag 10 mei 2018 @ 00:46:58 #21
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179055383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap er geen hol meer van. Een act kan niet zóveel invloed hebben op zo'n goed nummer/performance.
Kennelijk dit jaar wel. Kijk naar België, Ierland en Litouwen bijvoorbeeld. Best extreem.

quote:
En voordat de act bekend was waren de odds ook al heel povertjes.
Dat heb ik ook al gedacht. Dat geen enkele staging hem kan redden. Maar Ierland dan en Litouwen? De staging moet gewoon goed zijn. En ja, ik vind eigenlijk ook dat die op vrij simpele wijze gewoon ondersteunend moet zijn aan het lied. Landen met die strategie hebben gisteren allemaal de finale gehaald, en nog een paar favorieten. Allemaal volgens de Theorie van Cee. ^O^

Ik wil het niet, maar begin te vrezen.
Hey ho. Let's go!
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 00:50:18 #22
368283 ato
pi_179055419
Joh zegt toch nog niets.
Presspoll heeft wel altijd circa 7 a 8 van de 10 goed.
Waylon zit er echt morgen bij.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179055425
Ik snap dan gewoon niks van de smaak van mensen. Zo erg obscuur is het niet, het is op zijn eigen manier zelfs catchy.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 00:53:45 #24
368283 ato
pi_179055452
En Waylon heeft een lied wat je haat of goed vind, tussenweg is er niet.
Kijk bij de ESF miepen stond Waylon al vanaf het begin onderaan.

Morgen avond kijken er niet alleen ESF miepen.

En Hongarije is een hype geworden, vandaar de hoge score.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 10 mei 2018 @ 01:03:09 #25
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179055543
Hier ook maar ff.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Main-hoofd van escXtra is ook helemaal geen fan van Outlaw, oh en ze zijn best dikke mik met Evil Ellie die daar ook als pers is, dus die is zeker gevraagd.
Als iemand die geen fan is van bepaalde liedjes en goed bevriend is met andere mensen die geen fan zijn van diezelfde bepaalde liedjes "random" aan slechts een paar van de aanwezige persmensen hun favorieten gaat vragen, dan is het misschien niet heel verwonderlijk dat toevallig die bepaalde liedjes niet al te hoog scoren.

Over het algemeen ben ik erg tevreden met escXtra (leuk team, kijk altijd hun stream), maar het main-hoofd, ondanks verder fijne vrouw, weet echt wel welke vragen ze aan wie moet stellen, om het maar even zo te zeggen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')