Van wie ben jij een kloowmquote:
Welk bierflesje?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev is een boefje met dat bier flesje tussen die icons.
Mobiel is dat pleuris werk om te verwijderen.
Thanksquote:
*Gooit een masterbal op Limoentjuhquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Jigglypuff?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Van die lamme gasten die zichzelf telkens herhalen of je debiel bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Wat wil je met die service?
Ik: Dit dat
Zij: Ok, ik ga het even nazoeken
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Godver, dat wist ik toch al.
😬 Service van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Ben je al Thanos geweest ?quote:
Jamesquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Net ook al contact met een andere vent, die beweerde dat het helemaal niet beschikbaar zou worden, en hij er verder geen uitspraken over kon doen. Terwijl het gewoon op de site staat.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die lamme gasten die zichzelf telkens herhalen of je debiel bent.
Paar dagen later terug bellen.
Ik had bij psn ooit ook zo een herhaal kerel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Net ook al contact met een andere vent, die beweerde dat het helemaal niet beschikbaar zou worden, en hij er verder geen uitspraken over kon doen. Terwijl het gewoon op de site staat.
Star?? Haha das dezequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:20 schreef I. het volgende:
Ik probeer het gewoon net zo lang totdat ik een fatsoenlijk antwoord heb. Michael had geen antwoord, en ik spreek nu met 'Star'.
Gadverdamme die kop ook.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Star?? Haha das deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Star?? Haha das deze
[ afbeelding ]
Waaron trol je die mensen nietquote:
Ja en dan tekenenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die was schattig. Zingt iedereen in slaap 😊
Een dans spel?quote:
Borrel wanneer is dat programma er op?quote:
Hmmn amerikanen dan kan veel al niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:27 schreef I. het volgende:
[..]
https://domains.google.com/contactus?hl=en
Ga je gang
hahaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren voetbal is ook ruk dusss Haha
zondag om 22.00quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Borrel wanneer is dat programma er op?
Tl;dr schietspelletjequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
https://g.co/kgs/fMnQnZalles uitleggen
sociaal van jequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach ja ONZ denk ff Mn dinnetje uit de business pluggen op FOk!
kan gewoon hoor lexyquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gelukkig is het ONZ. En nemen jullie me zowiezo niet serieus
tijd vliegt iddquote:
Nee je mist serieus een bootycall en soort van bij gebrek aan beter vermaakquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis fok tijdens Sugarbabes tv.
TV / Het grote Sugababes TV topic #2
Sugababes/superdudes (een soort facebook voorloper voor de jongere kijkertjes)
Had het geniale idee om een live stream live show te hosten waarbij random mensen live mochten verschijnen met de webcam in de show.
Geen stijl en Fok pikte het snel op en het werd een strijd tussen reaguurders en fokkers om zoveel mogelijk shit te doen terwijl random breezers hun tieten lieten zien of gingen moonen na 4 weken was het al gestopt![]()
Ik mis dat soort dingen.
Hmm, mag hopen dat het dan allemaal wat minder snel gaat jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
tijd vliegt idd
morgen word het baggerweer, miss heeft dat effect
Dat was top vermaak die gasten probeerde een puber show te maken en elke keer weer een mongool erdoor die ze middelvinger opsteekt ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee je mist serieus een bootycall en soort van bij gebrek aan beter vermaak
of we worden oudquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, mag hopen dat het dan allemaal wat minder snel gaat ja
Nopequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Raam gaat nog niet helemaal dicht ?
Niet gevonden, wel gezochtquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:45 schreef Limoentjuh het volgende:
En heb je dat schaaltje nog gevonden of niet naar gezocht ?
Mooie tijdenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Uit 2006 .. wauw ik kende fok! destijds helemaal niet
Niet gevonden, wel gezochtquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:45 schreef Limoentjuh het volgende:
En heb je dat schaaltje nog gevonden of niet naar gezocht ?
oldbiequote:
Daar kan ik niet eens in.quote:
jeetje, die van mij is volgend jaar oldbiequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens in.
Oude account kapot gegaan toen fok gehacked is.
Te langquote:
Ow dat heb ik met suikerquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef I. het volgende:
Zo'n zak rijst helemaal leeggieten in een lege voorraadbus. Feels good man.
Komt nog welquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Amper 2maanden. Het is gezellig hierzo 😊
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis fok tijdens Sugarbabes tv.
TV / Het grote Sugababes TV topic #2
Sugababes/superdudes (een soort facebook voorloper voor de jongere kijkertjes)
Had het geniale idee om een live stream live show te hosten waarbij random mensen live mochten verschijnen met de webcam in de show.
Geen stijl en Fok pikte het snel op en het werd een strijd tussen reaguurders en fokkers om zoveel mogelijk shit te doen terwijl random breezers hun tieten lieten zien of gingen moonen na 4 weken was het al gestopt![]()
Ik mis dat soort dingen.
Jezus.quote:Maar er staat ook gewoon een 13-jarige BreeZah in de top tien hoor...
13-jarige !!!*blond_babe (6e):
www.sugababes.nl/!!!*blond_babe
met:
Piercing Tong & Navell
Tattoo Kwil well
Favoriete drankje smirnoff ice
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef I. het volgende:
Zo'n zak rijst helemaal leeggieten in een lege voorraadbus. Feels good man.
quote:
Zo ging datquote:
Alle voorraadbussen vol 😊 Is gwn leuk om te zien voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:58 schreef I. het volgende:
[..]En dat het gewoon mooi past, en weer 'opgeruimd' voelt.
Ook gasten die Kei hard kanker de kanker riepen door die show.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alle voorraadbussen vol 😊 Is gwn leuk om te zien voor mij
quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook gasten die Kei hard kanker de kanker riepen door die show.
Zolang die voorraadbussen maar helemaal vol zijn is het goed. Die halve zak farfalle moet niet bij de voorraadbussen. Die moet ergens waar die niet te zien isquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Wel flauw, ik heb dus voorraadbussen van 1.7 liter, maar een 500gr zak farfalle past daar nog maar net in, terwijl er wel 1kg rijst in past. Nu zit ik dus nog met een halve zak farfalle.
Klopt, heb hem al verstoptquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zolang die voorraadbussen maar helemaal vol zijn is het goed. Die halve zak farfalle moet niet bij de voorraadbussen. Die moet ergens waar die niet te zien is
Man man manquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dirk kuijt:
Mail van Sugababes gekregen:
quote:Beste ....
Jouw IP is vandaag gebruikt om een profiel aan te maken op
Sugababes.nl/Superdudes.nl. Daarbij is dit mail adres gebruikt, dus ik neem
aan dat jij dat bent geweest. We kregen van één van onze leden een link naar
een topic op het FOK! forum, waarin je o.a. deze post plaatst:
Het grote Sugababes TV topic #1
Een moderator heeft dit gelezen, en de kans groot geacht dat je de
uitzendingen van SBTV wilde verstoren. Om die reden is je profiel toen
gesloten en het IP-adres dat bij registratie is gebruikt geblokkeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk Sugababes.nl/Superdudes.nl
Ik heb wel kom maarquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
ik heb opeens zo'n zin in koffie 😕 Maar heb niet in huis
Zou ik je nu of straks vertellen dat het Senseo is ?quote:
😄😄😄 Ow man Senseo ... dat is toch geen koffiequote:Op woensdag 9 mei 2018 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ik je nu of straks vertellen dat het Senseo is ?
Ging zelf geen Senseo nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
des te meer Senseo voor jou. Hoef je met niemand te delen
Ik rook er een jointje naast.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zou ik dus in mn eentje koffie drinken 🙁 Bedoeling was samen
Ben ik blij om Imans!quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:02 schreef I. het volgende:
[..]Vanmiddag ook gedaan met een zak pasta, het zijn de kleine dingen in het leven die het weer fantastisch maken.
Eg welquote:
quote:
🤣🤣🤣 Ow hem herinner ik me nog. Kwam later ook bij Jensen altijdquote:
quote:
lukt mij nu nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
Valt mee. Breng jij dan maar wat leven in de brouwerij
nee, tis klaarquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gaat ADO nog voor een onmogelijke comeback zorgen denk je, Haags?
wat een troepquote:
Dank U, geld terug?quote:
4-3. Stonden 3-0 voorquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk t ook wel ja.
Wat heeft H'veen gespeeld?
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen. Welterusten allemaal![]()
Maak het niet te dol hier
slp lkkrquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen. Welterusten allemaal![]()
Maak het niet te dol hier
is dit een bewuste woordgrap?quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Doe ander zelluf eens iets om de medemens te behagen!
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dit een bewuste woordgrap?
ja serieus. Heb niet gekeken, wel de samenvatting. Was echt knotsgekquote:
Ik ben eigenlijk niet zo in een liedjesbui.quote:
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo in een liedjesbui.
Ik heb op gegeven moment gezien dat ze 2-0 voorstonden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja serieus. Heb niet gekeken, wel de samenvatting. Was echt knotsgek
Ayoub kreeg rood, begin tweede helft toen stond het net 3-1. Wtf echtquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb op gegeven moment gezien dat ze 2-0 voorstonden.
Kregen ze rood ofzo?
4-3 !quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk t ook wel ja.
Wat heeft H'veen gespeeld?
Maar Ayoub speelt juist voor Utrecht toch?quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ayoub kreeg rood, begin tweede helft toen stond het net 3-1. Wtf echt
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ayoub kreeg rood, begin tweede helft toen stond het net 3-1. Wtf echt
ben niet helemaal wakker geloof ikquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Ayoub speelt juist voor Utrecht toch?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]Dat krijg je ervan en klappen voor de scheids...
man man man
Heul herkenbaarquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen.
Ja hij kreeg geel duimpje omhoog naar de scheids provocerend en daarna rood en toen voor de scheids staan klappen.quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja hij kreeg geel duimpje omhoog naar de scheids provocerend en daarna rood en toen voor de scheids staan klappen.
Ja dat vind ie niet zo leuk..
Ja wij ook erg gelachen Haha... maar goed ik heb een gratis wasbeurt voor Mn auto verdiend!quote:
Ayoub?quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja hij kreeg geel duimpje omhoog naar de scheids provocerend en daarna rood en toen voor de scheids staan klappen.
Ja dat vind ie niet zo leuk..
vervelend ook, die kut muggenquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nohhh dat heb ik nou nooit !
https://www.ad.nl/den-bos(...)eds-actief~ab451515/
![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vervelend ook, die kut muggen
.. dusquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zijn zo 2 kereltjes aan het wandelen, ziet er een een bananenschil liggen en hij zo van, Oouw dat wordt vallen.
Nou dat had ik ooit eens met een servet met een klodder mayo eronder ..... zoepp daar ging kleine lexy... het gehele behang van de benenquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zijn zo 2 kereltjes aan het wandelen, ziet er een een bananenschil liggen en hij zo van, Oouw dat wordt vallen.
Je weet toch dat er zo iets bestaat als humor. Toch?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je weet toch dat er zo iets bestaat als humor. Toch?
Dus geen humor en geen liedjens. Had je nog iets anders?quote:
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uh ja ze zeggen ook wel eens gestruipt.. (vel eraf gestropen)
Nouja, die mop was oprecht niet grappig.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus geen humor en geen liedjens. Had je nog iets anders?
Ik neem aan dat ze er wat huid heeft achtergelaten.quote:
Fryslân oh Fryslân ... harkje nij my..quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord
Dat volkslied ook voor een wedstrijd. Hou op schei uit zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fryslân oh Fryslân ... harkje nij my..
Zeker weten van Mn bovenbeen tot Mn scheenbeen. En allemaal van die asfalt steentjes erin.. alles er uit moeten pulken met een pincetquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze er wat huid heeft achtergelaten.
Klink dan en daverje fier yn’t rűn dyn alde eare O Fryske grűn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat volkslied ook voor een wedstrijd. Hou op schei uit zeg.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klink dan en daverje fier yn’t rűn dyn alde eare O Fryske grűn.
Tijd voor tettenquote:
prachtigquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klink dan en daver ver in het rond ons oude eer O Friese grond!
Doe zelf een tetten posten danquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ojee, dit is de Goden verzoeken
quote:
de straling is niet goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Tits & Phones
[..]
[ afbeelding ]
Tetten en telefoons
Met die vunzigheid wil ik niks te maken hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na 00.00 komt dit soort materiaal vaker naar boven hier.
je begon zellufquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Met die vunzigheid wil ik niks te maken hebben.
Dan moet ik hiet eens vaker komen kijken denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na 00.00 komt dit soort materiaal vaker naar boven hier.
En normaal gesproken is het nu ook drukker. Dit is best wel doodquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet ik hiet eens vaker komen kijken denk ik.
Beter voor mijn punten tho.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En normaal gesproken is het nu ook drukker. Dit is best wel dood
daar valt geen pijl meer op te trekken. Eerst ieder half uur maar nu?quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter voor mijn punten tho.
Wanneer doet monitor het weer?
Hmmndue psv supporters zijn altijd zo zoekende terwijl feyenoord en Ajax supporters ze niet serieus nemen.quote:
Hoi Tongquote:
Leugensquote:
Zo wat een klote geluidquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:58 schreef eNGine10 het volgende:
Of is dat alleen bij mij thuis dat er dan een alarm afgaat?
2 halve liters.quote:
Twee minuten gekeken... Hele buurt wakker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |