Van wie ben jij een kloowmquote:
Welk bierflesje?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev is een boefje met dat bier flesje tussen die icons.
Mobiel is dat pleuris werk om te verwijderen.
Thanksquote:
*Gooit een masterbal op Limoentjuhquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Jigglypuff?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Van die lamme gasten die zichzelf telkens herhalen of je debiel bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Wat wil je met die service?
Ik: Dit dat
Zij: Ok, ik ga het even nazoeken
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Godver, dat wist ik toch al.
😬 Service van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Ben je al Thanos geweest ?quote:
Jamesquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Net ook al contact met een andere vent, die beweerde dat het helemaal niet beschikbaar zou worden, en hij er verder geen uitspraken over kon doen. Terwijl het gewoon op de site staat.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die lamme gasten die zichzelf telkens herhalen of je debiel bent.
Paar dagen later terug bellen.
Ik had bij psn ooit ook zo een herhaal kerel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Net ook al contact met een andere vent, die beweerde dat het helemaal niet beschikbaar zou worden, en hij er verder geen uitspraken over kon doen. Terwijl het gewoon op de site staat.
Star?? Haha das dezequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:20 schreef I. het volgende:
Ik probeer het gewoon net zo lang totdat ik een fatsoenlijk antwoord heb. Michael had geen antwoord, en ik spreek nu met 'Star'.
Gadverdamme die kop ook.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Star?? Haha das deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Star?? Haha das deze
[ afbeelding ]
Waaron trol je die mensen nietquote:
Ja en dan tekenenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die was schattig. Zingt iedereen in slaap 😊
Een dans spel?quote:
Borrel wanneer is dat programma er op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |