SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Even een berichtje sturen naar just me.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ach op zich hoef ik er niet per se bij hoor, maar als jullie het prima vinden...
Het is wel een klef kusserig groepje hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ach op zich hoef ik er niet per se bij hoor, maar als jullie het prima vinden...
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een klef kusserig groepje hoor.
[..]
Ik heb het unieke talent om fb pagina's te negeren op commando, wanneer ik wilquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
En met al die cougars hier en dan zo'n jong blaadje erbij.. ik weet niet, hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat ze peaches zingen. Daarvoor hoorde ik altijd 'gonna eat a lot of pizza's. En dat vond ik ook volstrekt niet raar overigensquote:
Ik verwacht nu weer een Herman F. grap...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En met al die cougars hier en dan zo'n jong blaadje erbij.. ik weet niet, hoor
Millions of pizza's, pizza's for mequote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat ze peaches zingen. Daarvoor hoorde ik altijd 'gonna eat a lot of pizza's. En dat vond ik ook volstrekt niet raar overigens![]()
Pidgeons come in a can, they were put there by a man..?quote:
Och, wat ouder is ook niks mis mee toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En met al die cougars hier en dan zo'n jong blaadje erbij.. ik weet niet, hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, wat ouder is ook niks mis mee toch?
Ja, dat klinkt toch eigenlijk heel logisch?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat ze peaches zingen. Daarvoor hoorde ik altijd 'gonna eat a lot of pizza's. En dat vond ik ook volstrekt niet raar overigens![]()
You'll be eaten alive..quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, wat ouder is ook niks mis mee toch?
Ik denk dat jij gewoon toe bent aan weekend.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt toch eigenlijk heel logisch?
still makes sense thoughquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pidgeons come in a can, they were put there by a man..?
ik draai ze nu wel, maar net ff andersquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef cafca het volgende:
Kun je het origineel van the Straglers ook draaien, Symph?
Die heb ik ooit nog eens met een paar vrienden opgenomen. Erg tof om te spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef cafca het volgende:
Kun je het origineel van the Straglers ook draaien, Symph?
Ja, ik hoor hetquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai ze nu wel, maar net ff anders
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
Oh wel handig overzichtje van alle diensten idd op gezichtsboek
Ik heet op Facebook hetzelfde als hier.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
Het is jammer dat die groep openbaar is, iig alle leden zichtbaar zijn. De link tussen mijn nickname hier en mijn Facebook-profiel is dan te makkelijk te leggen.
De groep is inderdaad openbaar voor de leden. Geen idee of het anders zou kunnen. Maar ik heb nooit gehoord dat er misbruik van gemaakt is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
Het is jammer dat die groep openbaar is, iig alle leden zichtbaar zijn. De link tussen mijn nickname hier en mijn Facebook-profiel is dan te makkelijk te leggen.
Ik zie je er niet bij staan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
Maar je gaat peaceman niet achterna hè?quote:
Klopt, juist om die redenquote:
Dat is aan te passen. Ik ben van voldoende groepen lid waarvan je niet de leden kunt zien tenzij je zelf lid bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
De groep is inderdaad openbaar voor de leden. Geen idee of het anders zou kunnen. Maar ik heb nooit gehoord dat er misbruik van gemaakt is.
Een beetje zuinig hoor. Doe dan meteen 40 minuten.quote:
Degene die daar misbruik van maakt, mag wat mij betreft direct eruit gedonderd worden. Maar ik heb niet de indruk dat er mensen lid zijn die zo aso zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
De groep is inderdaad openbaar voor de leden. Geen idee of het anders zou kunnen. Maar ik heb nooit gehoord dat er misbruik van gemaakt is.
Leg just me dan even uit hoe dat werkt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, juist om die reden
[..]
Dat is aan te passen. Ik ben van voldoende groepen lid waarvan je niet de leden kunt zien tenzij je zelf lid bent.
oh, da's wel een goeie iddquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Dat is aan te passen. Ik ben van voldoende groepen lid waarvan je niet de leden kunt zien tenzij je zelf lid bent.
Niet alleen jullie hè. Meelezers van dit topic oid. Ik houd dat graag gescheiden, tenzij ik daar zelf voor kies.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Degene die daar misbruik van maakt, mag wat mij betreft direct eruit gedonderd worden. Maar ik heb niet de indruk dat er mensen lid zijn die zo aso zijn.
Ik zal er t.z.t. eens naar kijken maar volgens mij kunnen niet leden nu niet zien we er lid zijn en als jij weet hoe het moet, graag!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik ben alleen maar lid van groepen, geen beheerderquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Leg just me dan even uit hoe dat werkt.
Cindie kan de ultieme test doen als niet-lid...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er t.z.t. eens naar kijken maar volgens mij kunnen niet leden nu niet zien we er lid zijn en als jij weet hoe het moet, graag!
Kunnen niet-leden zien wie de leden zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet alleen jullie hè. Meelezers van dit topic oid. Ik houd dat graag gescheiden, tenzij ik daar zelf voor kies.
Ja, ik kan dat zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kunnen niet-leden zien wie de leden zijn?
Ik ben geen lid en ik kan precies zien wie er lid zijn. Postings zijn niet zichtbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er t.z.t. eens naar kijken maar volgens mij kunnen niet leden nu niet zien we er lid zijn en als jij weet hoe het moet, graag!
Ai, dat staat dan fout...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen lid en ik kan precies zien wie er lid zijn. Postings zijn niet zichtbaar.
Hmm, dat mag dan idd wel aangepast worden.quote:
Volgens mij houdt besloten groep gewoon in dat je de leden kan zien en de info maar verder geen toegang hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is het een kwestie van de groep op besloten zetten
Ik zie nu inderdaad niks meer.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:00 schreef just me het volgende:
Wie wil even checken ? Ik ben er ook maar ingerold hè
dank voor jullie attent zijnquote:
Ik vind deze link: https://www.facebook.com/(...)elpref=about_contentquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:00 schreef just me het volgende:
Wie wil even checken ? Ik ben er ook maar ingerold hè
Hop. Problem solvedquote:
Een goeie stalker heeft natuurlijk allang een database aangelegd met potentiële slachtoffers.quote:
Ik heb niet eens een facebookaccount. Speciaal voor jullie getest met andermans accountquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je nu veilig aanmelden als lid...
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een facebookaccount. Speciaal voor jullie getest met andermans account
Ja, ja...quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een facebookaccount. Speciaal voor jullie getest met andermans account
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Stalker én hacker. Respect.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
onze eigen Testpietquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:01 schreef Sfeermaker het volgende:
nouja, is je show nu al gedaan? ik tune-de weer te laat in
Dat zeg ik: spam.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je maar lid worden op FB.
Dan krijg je een aankondiging te zien.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Is er behoefte aan de restanten van de 'Rock'- thema show van enige tijd geleden?
Ja, hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Is er behoefte aan de restanten van de 'Rock'- thema show van enige tijd geleden?
ja hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Weet niet wat je bedoelt maar extra muziek is altijd welkomquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben dan over zo'n 10 minuten online.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Proost! 🍺quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dan over zo'n 10 minuten online.
Neem ondertussen allemaal maar vast wat te drinken van me...
* Fogel pakt een gin tonicquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dan over zo'n 10 minuten online.
Neem ondertussen allemaal maar vast wat te drinken van me...
Niet prettig op je vrije dagenquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf nog even hangen, maar weet niet voor hoe lang. Voor de derde avond op rij hoofdpijn.
Is het toch ergens goed voorquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoef dankzij de wederoprijzing van Christus niet meer om 8 uur op te staan, morgen dus ik kan lekker de stad in en zuipen met mn vereniging straks![]()
![]()
Door de warmte misschien? Sterkte.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf nog even hangen, maar weet niet voor hoe lang. Voor de derde avond op rij hoofdpijn.
Inderdaad. Ik vond haar toen ook zo leuk om te zien.quote:
Voorbereiding is 0,0, behalve dan dat ik een paar weken 289 tracks in een playlist heb gegooid en die bewaard heb...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
Net terug in het hotel... leuke dag gehad en prima pizza gegeten in de Jordaan.
Fijn! Dus dat Groupon is wel een succes?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
Denk het niet. Begon maandag op kantoor en daar is het alles behalve warm te noemenquote:
vandaag wel in elk geval!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Dus dat Groupon is wel een succes?
Oh, ik werd vandaag gek van de hitte zo'n beetje op kantoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk het niet. Begon maandag op kantoor en daar is het alles behalve warm te noemen
Heerlijke muziek tot op hedenquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiding is 0,0, behalve dan dat ik een paar weken 289 tracks in een playlist heb gegooid en die bewaard heb...
Maar op een paar knoppen drukken is niet zo moeilijk.
topquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
pizza Hawaï?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
diaan had wel een halve Hawaï (andere helft tonijn)quote:
ik had het verwachtquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
diaan had wel een halve Hawaï (andere helft tonijn)
Nee helaasch, maar ik denk totaal niet dat ik dat ding zou kunnen bespelen.quote:
het lijkt me zo gaaf om dat te kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee helaasch, maar ik denk totaal niet dat ik dat ding zou kunnen bespelen.
Mijn oom heeft er wel eentje, tijdje mee getourd met Daniel Lohues.
Die bassist van Stray Cats kan lekker op die contrabas plukken hoor
ik had een pizza met ham en champignons. Ook echt lekker..quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had het verwacht
Ik lust geen pizza Hawaï. Had in Spanje een heerlijke pizza met de zachte inhoud van een soort chorizo erop
rockjesdag telt zeker niet?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Als er nog 'Rock' wensen zijn, be my guest...
Ik zal even in mijn proto-top 1000 lijstje checken, zit vast wel wat tussen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Je vergeetquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ex on the beach of MTV....... even kijken welke smileys daar bij passen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je Rockin' the Suburbs van Ben Folds al gedraaid?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
En jij durft zomaar te zeggen dat je daar naar kijktquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ex on the beach of MTV....... even kijken welke smileys daar bij passen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lust ook geen champignons op mijn pizza. Ik ben echt een zeikerd qua pizza.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik had een pizza met ham en champignons. Ook echt lekker..
Dus daar kwam die smiley vandaan met die headbangende gitaarmanquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:43 schreef CindieY het volgende:
Bij de classic-rock-shows van Melting post ik altijd een hyves-smiley van een dude met een gitaar. Maar in dit geval vind ik deze toch passender:
[ afbeelding ]
Dansen
ik ben wel wat gewend qua gezeur over eten hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lust ook geen champignons op mijn pizza. Ik ben echt een zeikerd qua pizza.
Champignons op pizza vind ik ook goor. Ik heb altijd quattro fromaggi, zo veel mogelijk kaas erop.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lust ook geen champignons op mijn pizza. Ik ben echt een zeikerd qua pizza.
in Spanje had een oizza met garnalen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Champignons op pizza vind ik ook goor. Ik heb altijd quattro fromaggi, zo veel mogelijk kaas erop.
Mijn ouders doen champignons op hun pannenkoeken. Dat lijkt me echt ontzettend goor en ik snap nog steeds niet waarom ze dat altijd doen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
You gotta lose your mind in detroit rock city![]()
![]()
![]()
quote:
Je kunt nu weer Hyven geloof ikquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dus daar kwam die smiley vandaan met die headbangende gitaarman
Hyves, man man man, heb ik ook al jaren niet meer.
daar zit dan weer blauwschimmelkaas bij en dat lust ik echt niet. Ik lust eigenlijk heel veel, maar blauwschimmelkaas moeten ze echt uit mijn buurt houden, net als pizza Hawaï en champignons uit een potquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Champignons op pizza vind ik ook goor. Ik heb altijd quattro fromaggi, zo veel mogelijk kaas erop.
Mijn ouders doen champignons op hun pannenkoeken. Dat lijkt me echt ontzettend goor en ik snap nog steeds niet waarom ze dat altijd doen.
champignons zijn gewoon lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat dat een succes wordt. Ik heb er althans totaal geen behoefte aan.quote:
Dat vind ik juist het lekkerste gedeelte. Ik vind dat een hele unieke smaak hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit dan weer blauwschimmelkaas bij en dat lust ik echt niet. Ik lust eigenlijk heel veel, maar blauwschimmelkaas moeten ze echt uit mijn buurt houden, net als pizza Hawaï en champignons uit een pot
Ook van Kiss?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
MM, zou je ook Rock Bottom in de lijst kunnen zetten?
Dat nummer is
Ben artiest er vergeten bij te zetten, maar van UFO dus.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor alle gezindten, alle geslachten en alle leeftijden...
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor alle gezindten, alle geslachten en alle leeftijden...
ook lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had ze vanavond op de barbecue, ook lekker
spiesjes met champignons, paprika en courgettequote:Op woensdag 9 mei 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had ze vanavond op de barbecue, ook lekker
Have fun!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan nog even wat drinken in de hotelbar .
Fijne avond nog allen.
Kwakoe ze!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Fijne avond nog allen.
Zuip ze!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Fijne avond nog allen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Fijne avond nog allen.
Veel plezierquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Fijne avond nog allen.
cheers!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
Fijne avond nog allen.
Ik volg het niet meer.quote:
nee voor Ben Foldsquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer.
Juich je alvast voor de Efteling?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb toch nog wat gevonden in het kader van Rockjesdag, denk ik...
Ah, en daar juicht Doedezemaar ook voor en daar gaat cafca ook naartoe? Want dan snap ik het weer.quote:
Nee, het is veel erger dan alleen maar onderling klef kussen...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer.
Juich je alvast voor de Efteling?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een paar weken en dan gaan cafca en ik meeten
Orgieën onder het mom van concertbezoekquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is veel erger dan alleen maar onderling klef kussen...
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Orgieën onder het mom van concertbezoek
Staat dat niet op Facebook? Ik zou het niet weten, sorry.quote:
Symph mag ook mee, net als mw cafca. Ik ga daar sowieso een hele club oude bekenden zien, zin inquote:
kloptquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, en daar juicht Doedezemaar ook voor en daar gaat cafca ook naartoe? Want dan snap ik het weer.
zie facebookquote:
Zo ben ik al op stap geweest met just me en DDM...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Orgieën onder het mom van concertbezoek
Dat klonk inderdaad niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
Deze gitarist is de enige echte Michael Schenker
Zeer ondergewaardeerd en een echte pionier!
en dat was geen menage à troisquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ben ik al op stap geweest met just me en DDM...
En Geitenwollensokkenrockers van Vandale!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:08 schreef cafca het volgende:
Oh, Madmaster, ik heb er nog één: Too Old to Rock n Roll van Jethro Tull!
het hele concert heb ik alleen je wiebelende voet gezienquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ben ik al op stap geweest met just me en DDM...
Heb ik na afloop goed gemaakt...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hele concert heb ik alleen je wiebelende voet gezien
Ik heb me heilig voorgenomen om hier geen vragen over te stellenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb me heilig voorgenomen om hier geen vragen over te stellen
[..]
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
Net uitgenodigd voor dat efteling evenement op fb, nu begin ik wel heel benieuwd te worden wie welke user is
MadMaster is MadMaster heb ik net begrepenquote:
Ja die kon ik nog wel ontcijferenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster is MadMaster heb ik net begrepen
klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Tenzij je zelf je eigen profiel open zet...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:24 schreef just me het volgende:
Ach het gaat toch alleen om R49 zaken
en daarom heb ik net iemand verwijderd
Ik heb iets van 680 vrienden op FB dus het is niet alsof mijn profiel geheel anoniem is...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:24 schreef just me het volgende:
Ach het gaat toch alleen om R49 zaken
en daarom heb ik net iemand verwijderd
En dan nog, ik zet zelfs de namen of foto's van de kabouters niet op facebook. Zo af en toe gooi ik er een muziekje op wat voor mij op dat moment fijn/nodig isquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je zelf je eigen profiel open zet...
ik ben ook makkelijk te vinden, gewoon zoeken op Kllaasquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb iets van 680 vrienden op FB dus het is niet alsof mijn profiel geheel anoniem is...
Met andere woorden, het zal me een worst zijn wie mij kan vinden op fb.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook makkelijk te vinden, gewoon zoeken op Kllaas
[ afbeelding ]
met 2 ll-en ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie DDM al op schoot zitten...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch heel gewoon bij Sinterklaas op schootquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met die lijm op je snuit gaat dat vanzelf
Grappige anekdote: Heel veel kinderen vonden het in mijn klas eng om bij de Klaas op schoot te zitten maar de jonge, al een beetje impulsieve ik dacht van: ach, mietjes, ik ga wel lekker zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is toch heel gewoon bij Sinterklaas op schoot
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grappige anekdote: Heel veel kinderen vonden het in mijn klas eng om bij de Klaas op schoot te zitten maar de jonge, al een beetje impulsieve ik dacht van: ach, mietjes, ik ga wel lekker zitten.
Ik kan het me zelf niet meer herinneren maar mijn moeder vertelde dat een keer
anekdote van die dag: met Mijter ga ik ruim over de twee meter, en dan vlaggetjes die op 1 meter 80 hangen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grappige anekdote: Heel veel kinderen vonden het in mijn klas eng om bij de Klaas op schoot te zitten maar de jonge, al een beetje impulsieve ik dacht van: ach, mietjes, ik ga wel lekker zitten.
Ik kan het me zelf niet meer herinneren maar mijn moeder vertelde dat een keer
Ja, echt hoor. Altijd als ik benieuwd ben naar hoe ik was of dingen die ik vroeger deed aan mijn vader zegt ie altijd: Dat weet je moeder wel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]ja moeders onthouden soms dingen die je liever niet meer wilt weten
Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anekdote van die dag: met Mijter ga ik ruim over de twee meter, en dan vlaggetjes die op 1 meter 80 hangen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van...
Te lui om te bukken?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anekdote van die dag: met Mijter ga ik ruim over de twee meter, en dan vlaggetjes die op 1 meter 80 hangen.
Ik door jouw post nu ook...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:33 schreef CindieY het volgende:
Nu moet ik opeens weer denken aan de show van Sinterklaas die bij MadMaster op bezoek was![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
Insert rockende headbangende gitarist hier
Kan ik me wel iets bij voorstellen, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als,je in zo’n pak zit moet je niet willen bewegen
Ik dacht altijd dat Sinterklaas heel statig schreed, maar dat komt gewoon door het pak?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als,je in zo’n pak zit moet je niet willen bewegen
Je weet dat ik het nu juist ga opzoeken als je zoiets zegt?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:38 schreef ToT het volgende:
Sow, ff dat nummer van Israël voor de ESF opgezocht!
Tip: kijk die clip niet!
ik heb het vanavond voor jullie over gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:38 schreef ToT het volgende:
Iemand met 2x het formaat van Adele die met d'r bakkes midden voor de camera zit!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je weet dat ik het nu juist ga opzoeken als je zoiets zegt?
Wat moet ik verwachten?
Verplaats je nou even in het brein van een puber en je vindt het gewoon hardstikke leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:38 schreef ToT het volgende:
Ja ik zag het en daarom heb ik het ff bekeken, goddomme hee!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het vanavond voor jullie over gehad![]()
Wat een drama
wat ik al zei vanavond: een dikke trol met Micky Mouse oren en je wordt er bang vanquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je weet dat ik het nu juist ga opzoeken als je zoiets zegt?
Wat moet ik verwachten?
Ik hoop dat over een jaartje of 12 het brein van een puber toch anders gaat werken!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Verplaats je nou even in het brein van een puber en je vindt het gewoon hardstikke leuk.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik al zei vanavond: een dikke trol met Micky Mouse oren en je wordt er bang van
Nee hoor, maar je groeit er in meequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een jaartje of 12 het brein van een puber toch anders gaat werken!
Dus?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met 2x het formaat van Adele die met d'r bakkes midden voor de camera zit!
Oke, ik moet het heel snel bekijken, anders zit ik er de hele tijd in mijn hoofd mee.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met 2x het formaat van Adele die met d'r bakkes midden voor de camera zit!
Nou, ik was niet heel lang geleden puber en alsnog zou ik hetzelfde denken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Verplaats je nou even in het brein van een puber en je vindt het gewoon hardstikke leuk.
Dat dus ja!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oke, ik moet het heel snel bekijken, anders zit ik er de hele tijd in mijn hoofd mee.
Bekijkt random 10 seconden van de video
Ja, meer hoef ik niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |